Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?

Vierailija
08.02.2010 |

Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.

Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.

Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.

Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?

Kommentit (250)

Vierailija
201/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viihtynyt ja lähes koko ketjun lukaissut. Oi noita aikoja! Ihan kivaa saada kurkistaa noita perhosia vatsassa-aikoja ja niiden säätöjä. Nyt kipittelen omassa arjen oravanpyörässäni ihan toisenlaisten jännitysmomenttien kanssa.

Vierailija
202/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, olen ihan innoissani puolestasi, kyllä tuosta vielä jotain kehkeytyy. Nyt vaan sit pidät meidätkin ajan tasalla, eikös vain =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi mukavan- ja fiksunoloinen nainen. Hienon asiallisesti olet vastaillut ikäviinkin viesteihin. Mies saisi varmasti sinusta ihanan aarteen itselleen..:)

Vierailija
204/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ystäväsi ei varmaan ole pitänyt mitään yhteyttä, koska ei tajua edes tehneensä mitään elämää suurempaa mokaa kun sanoi, että olet vielä naimisissa. Tottahan se on.

Hauska tarina. Miesparka. Ei tiedä, että täällä juonit kaikin mahdollisin keinoin saadaksesi hänet lankaan. Ja mies todennäköisesti hakee vain yhtä suhdetta muiden joukossa.

Hauskinta on, että kun mies ei kovin innoissaan ole yhteyttä pitänyt niin mimmit romanttisesti haaveilevat, että se on ujo.

Ehkä se ei niin kamalan kiinnostunut edes ole ja epätoivoinen. Kunhan ajatteli, että vois tällekin mimmille soittaa jos sais ens viikonloppuna.

Vierailija
205/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ystäväsi ei varmaan ole pitänyt mitään yhteyttä, koska ei tajua edes tehneensä mitään elämää suurempaa mokaa kun sanoi, että olet vielä naimisissa. Tottahan se on.

Hauska tarina. Miesparka. Ei tiedä, että täällä juonit kaikin mahdollisin keinoin saadaksesi hänet lankaan. Ja mies todennäköisesti hakee vain yhtä suhdetta muiden joukossa.

Hauskinta on, että kun mies ei kovin innoissaan ole yhteyttä pitänyt niin mimmit romanttisesti haaveilevat, että se on ujo.

Ehkä se ei niin kamalan kiinnostunut edes ole ja epätoivoinen. Kunhan ajatteli, että vois tällekin mimmille soittaa jos sais ens viikonloppuna.

tosi vanhanaikaista. Saahan sitä nainenkin ottaa yhteyttä.

Vierailija
206/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö se sinun mielestä niin että mies "saa tai ottaa" ja nainen "antaa"? Miehellä kivaa sillä aikaa kun nainen makaa alla panopuuna.

Vierailija
207/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän mieheen. Toivottavasti se nyt sitten on todella "ihana" muuten että on kaiken tuon vaivan arvoinen.

Vierailija
208/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän mieheen. Toivottavasti se nyt sitten on todella "ihana" muuten että on kaiken tuon vaivan arvoinen.

harlekiinitarinan päähenkilöksi:D

Vierailija
209/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita sitä, ettei komea mies voisi olla kiinnostunut todella fiksun kuuloisesta ap:stä. Ei millään pahalla ;).

Aika tyrkky olet. Ei millään pahalla. Ja ystäväsi ei varmaan ole pitänyt mitään yhteyttä, koska ei tajua edes tehneensä mitään elämää suurempaa mokaa kun sanoi, että olet vielä naimisissa. Tottahan se on.

Vierailija
210/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vielä ujonpuoleinen mies jolla ei ole siskoja eli kosketusta harlekiini-maailmaan...

Sivukaupalla pohdintaa ja kiistelyä hänen motiiveistaan ja mielenliikkeistään... Hän olisi varmaan täysin tyrmistynyt ja katoaisi kuin aivastus etelämantereelle.

Vierailija
211/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kiva ketju (lukuunottamatta noita muutamia katkeria moukkia). Kerro menitteks leffaan...

Toimit mielestäni oikein alusta asti, ei jokaiselle baarituttavalle tarvi heti kertoa elämäntarinaansa. Mies vaikutti kunnolliselta kun ei innostunut naimisissa olevasta naisesta. Toivotan teille kaikkea hyvää ja ainakin piristävää talviromanssia!

Vierailija
212/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysellä nettipalstoilta, miten isketään haluton mies, joka lähtee karkuun kapakasta.

En ole edes avioeroa kokenut, vaikka naimisissa olen.

Jos miehen perään pitää soitella ja lähetellä viestejä ja kutsua leffaan, ei mies ole oikeasti kiinnotunut. Ottaa kyllä vastaan kun tyrkytetään. Mutta itse ei ole kiinnotunut. Näin se vain menee.

ei tarkoita sitä, ettei komea mies voisi olla kiinnostunut todella fiksun kuuloisesta ap:stä. Ei millään pahalla ;).

Aika tyrkky olet. Ei millään pahalla. Ja ystäväsi ei varmaan ole pitänyt mitään yhteyttä, koska ei tajua edes tehneensä mitään elämää suurempaa mokaa kun sanoi, että olet vielä naimisissa. Tottahan se on.

Vierailija
213/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässäsi on kaikki hyvin, miksi roikut tässä ketjussa? Tasapainossa olevan ihmisen ei tarvitse v***uilla muille, niin tekevät ihmiset joiden kulissit on pystyssä mutta elämä perseellään.

ja kysellä nettipalstoilta, miten isketään haluton mies, joka lähtee karkuun kapakasta.

En ole edes avioeroa kokenut, vaikka naimisissa olen.

Jos miehen perään pitää soitella ja lähetellä viestejä ja kutsua leffaan, ei mies ole oikeasti kiinnotunut. Ottaa kyllä vastaan kun tyrkytetään. Mutta itse ei ole kiinnotunut. Näin se vain menee.

Vierailija
214/250 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap mukavasta ketjusta, jonka juuri äsken luin. Vaikutat kivalta ja sympaattiselta ihmiseltä ja mieskin on varmaan huomannut sen. Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin toivoo yksi nainen Kokkolasta.

Vierailija
215/250 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli tuota ensiksi mainittua komeampi. Eikö temppuile niinkuin tämä. Nyt ei ole oikein aikaa kommentoida kysymyksiänne, kun on kaksi miestä kuljettamassa.

Vierailija
216/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli tuota ensiksi mainittua komeampi. Eikö temppuile niinkuin tämä. Nyt ei ole oikein aikaa kommentoida kysymyksiänne, kun on kaksi miestä kuljettamassa.

Vierailija
217/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vetäytyä nyt varmaan tästä ketjusta. Kiva, kun tulit vielä kertomaan, että hyvin sujuu:))

Vierailija
218/250 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä joku/jotkut juntit tekeytyy ap:ksi, kun ovat kateellisia kun itsellä ole mitään elämää. Kaikkea hyvää sinulle ap! :) Ja munkin mielestä kannattaa lopettaa tänne kirjoittelu...ei siksi ettei muka ketään kiinnostaisi vaan siksi että kommenteissa alkaa olla näitä huijareita.

Vierailija
219/250 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ilone että juttu päätty hyvin ja ap sai mitä halusi.

Mutta silti jäi vähän vaivaaman että näin helpostikko niistä ystävyys suhteista ollaan valmiita luopumaan.Tarinasta ei edelleenkää ole kuultu ku se toinen puoli!

Olen itse varsinainen lörppäsuu...ja voisin kuvitella jo yhden siiderin juotuani möläyttää jotain tuon kaltaista. ja miehet nyt yleensä on siinä mielessä putkiaivoja...että mitä jos ystävän lause keskeytynyt jostain syystä...tai noi baarissa vaihetut lauseet voi yleensä käsittää helposti väärin muuta hälyä ja meninkiä!

Ja miulla kävi semmonenkii mielessä...että jos apee käynyt just jonku ero prosessin läpi...ja tilittänyt tästä kaiken ystävälleen ystävä on kuunnellut...ja osittain tämmöisissäkin tilanteissa sympätiat saattaa olla jopa sen ex-miehen puolella osittain!

Tai sitten kaveri on ollut ihastunut samaan mieheen ja hiukan katkeroitunu...ja letkauttanut jotain typerä...nyt on kaikki hyvin...onko sillä sitten loppupeleissä niin väliä...Kaikki ovat joskus susia toisilleen.

Minulla on muutama ystävä jonka kanssa on kaikki koettu :D jopa saman miehen ihastus...ja vieläkin ollaan ystäviä! Tosin varsinaisesti ei voi sanoa että selkään ollaan puukotettu..mutta noi nyt on tollasia kahen sanan lauseita baarissa! Joista jokaisella on ktseista ja muista eleistä omat käsityksensä.

Kannattaako sen takia ystävyytta rikkoa jos muuten synkanyt aina...yhden erheen takia ei kannata täysin luovuttaa!

Nyt aapee elää taas siellä harlekiinissä ja valmis sysämään ystävän niskoile yhen illan epäonnistumisen...ottamatta ystävän kannasta selvää!

Sitten ku sieltä pilvilinnasta taas tiputaan ni saatetaan tarvita sitä ystävää.

Vierailija
220/250 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo apeen viestejä! Eli ystävään yhteyittä eli peränkuulutan nyt viimeistään sitä suoraa puhetta mitä tässä tapauksessa ei muilta oo tullu ku just siltä ystävältä...sehän oli aamulla kuitenkii jo ite myöntäny sanovansa...joten voi olla vaikka pahoillaa! Eiko se riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi