Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?

Vierailija
08.02.2010 |

Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.

Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.

Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.

Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?

Kommentit (250)

Vierailija
181/250 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Vierailija
182/250 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ystävästä kuulunut mitään? onko tapailu miehen kanssa jatkunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/250 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös ystävä tai "ystävä" on selvittänyt, miksi käyttäytyi niin omituisesti.

Karuinta antia tässä ketjussa kuitenkin joidenkin katkeruus. Hui! Kylmät väreet kulkee selkäpiirtä pitkin, kun luen kateellisen teko-ap:n juttuja.

Tai jos se on se kaveri?

Vierailija
184/250 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sentään soitti minulle, kuulumisia kyselläkseen (?). Koko ajan odotin että sanooko jotain, kertooko päätöksensä, mutta ei. Kyseli tämänpäiväiset puuhasteluni ja lopuksi toivotti hyvää yötä. Aika erikoista, täytyy myöntää. =) Mitähän tuostakin pitäisi ymmärtää?

ap

Vierailija
185/250 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle ohjeen; älä kysele mieheltä mistään "päätöksistä" tai sellaisista, anna asian mennä omalla painollaan. Oma kokemukseni ja tuntumani on se, etteivät miehet kauheasti välitä/pidä, jos heiltä kysytään ja tivataan tuollaisia asioita. Minusta miehen "vastaus" oli siinä, kun soitti sinulle.

Vierailija
186/250 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika vaivaantunut puhelu, ihan kuin kumpikin ois koko ajan odottanut toisen aloitusta. Minä odotin että sano nyt, sano nyt. Mies puolestaan kuulosti siltä että eikö se nyt kysy.

Mutta en kysyny, enkä kysy. Halusi miettiä ja aikoi soittaa mulle. Katsotaan kuinka kauan miettii. Olen kuitenkin päättäny etten loputtomiin odota hänen miettimisiään. Luulisi että saa viimeistään viikon päästä päätettyä ja sanottua, vai mitä?

Kieltämättä tuntui hyvältä kun soitti, jospa ei ihan toivottomana tapauksena minua pidä.

ap

Vierailija
187/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, kun susta on kiva olla niin täydellisen oikeassa. Eikö ookin kivaa!

itse huomasit ettei "selittelevä puolustukseni" tuonut mitään uutta tähän ketjuun? Siinä olet oikeassa, nuo asiat olen jo aiemmin tässä ketjussa kertonut... Sinua vain piti muistuttaa siitä. ap

Tuo selittelevä puolustelusi nyt ei ainakaan yhtään lisää uskottavuuttasi, eikä se tuonut mitään uutta tähän ketjuun.

Vierailija
188/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä pitäisi olla imartrelemassa ketään? En lukenut kuin aloituksen ja nyt viimeisen sivun, mutta muutamista vastauksista päätellen on tyrmääjä-Tiina on asialla. Totta helkutissa on olemassa "ystäviä", jotka urittävät tavalla jos toisellakin sabotoida "ystäviensä" elämää. Taitavat nämä sabotoijat olla täällä joukolla vastaamassa...

Tämäkö on imarteleva aloitus ystävästä? Jos tällä tavalla ajattelette ensimäisenä ystävistänne niin mihin ystävänne vihamiehiä sitten kaipaavat.

Vierailija
189/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitä tarvitse niin juhlallisesti sanoa/kysyä että joko olet päättänyt tai nyt olen päättänyt, eikö sitä vaan voi ehdottaa lisää tapaamisia/yhteistä tekemistä? kyllähän mies selvästi haluaa jatkaa kanssasi, kun kerran yhteyttä pitää. Toivottavasti hän nyt sitten myös ymmärtää, että sinäkin haluat. Liian tyrkky ei tietty kannata olla, mutta ei mielestäni liian vaikeasti tavoiteltavakaan. Se voi tässä tilanteessa antaa miehelle aivan väärän signaalin (eli että haikailet vieläkin exäsi pariin).

Vierailija
190/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukaisemassa parin päivän tauon jälkeen kuulumisesi. Mun mielestä kuulostaa siltä, että mies on hieman ujonpuoleinen tai halua antaa liian epätoivoista vaikutelmaa. Mun mielestä voisit itsekin hyvin soittaa hänelle ja pyytää vaikka muina miehinä kävelylenkille. Puhelimessa tulee helposti vaivautunut olo, mutta face to face ei yleensä pienet hiljaisuudet haittaa. Jutelkaa niitä näitä ja katso edistyykö juttu. Mun mielestä ei kande odottaa mitään päätöksiä vaan katsoa miten homma lähtee sujumaan. Muistuttelut "päätöksistä" muistuttaa vaan samalla siitä, että olet vielä paperilla naimisissa ja se tuo ongelmia. Tsemppiä kovasti! Tulen taas jossain välissä katsomaan mitä sulle kuuluu. :)

Vierailija
191/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsemppaan sua kanssa! Komppaan tuota, että mies on ujo, eli sinuna ottaisin vaikka viestillä yhteyttä esim huomenna tai parin päivän päästä ja ehdottaisin esim kävelylenkkiä, pulkkamäkeä, tai kaakaota tms. Mistä nyt tykkäättekin! Jee jee! Love is in the air!

Vierailija
192/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä, että mikä on meininki viikonloppuna ja kiinostaisiko esim.kävelylenkki tai leffaan meno.

Mun mielestä tuo ei olisi liian tyrkkyä, mutta kuitenkin rohkaisisi miestä.

Tsemppiä sulle ap!

Vierailija
193/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse juhlallista ilmoitusta antaa, minä vain ymmärsin että nimenomaisesti ilmoittaa kunhan on saanut pohdittua asian. Ja siksi odotin koko puhelun ajan että sanoisi nyt. Tosin mistä sitä tietää vaikka ei olisi vielä tehnyt päätöstä suuntaan eikä toiseen.

Mietin hetki sitten että laittasko viestiä ja pyytäis leffaan. Joku toimintapläjäys, ei romanttista tyttöleffaa tässä tilanteessa. Uskallankohan ehdottaa, taitaa tulla pupu pöksyyn.

ap

ei kai sitä tarvitse niin juhlallisesti sanoa/kysyä että joko olet päättänyt tai nyt olen päättänyt, eikö sitä vaan voi ehdottaa lisää tapaamisia/yhteistä tekemistä? kyllähän mies selvästi haluaa jatkaa kanssasi, kun kerran yhteyttä pitää. Toivottavasti hän nyt sitten myös ymmärtää, että sinäkin haluat. Liian tyrkky ei tietty kannata olla, mutta ei mielestäni liian vaikeasti tavoiteltavakaan. Se voi tässä tilanteessa antaa miehelle aivan väärän signaalin (eli että haikailet vieläkin exäsi pariin).

Vierailija
194/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies sitten kieltäytyä, jos ei haluakaan sun kanssa enää olla tekemisissä. Kyllä mäkin tulkitsisin tuon edellisen yhteydenoton niin, että on edelleen susta kiinnostunut, mutta ei oikein tiedä, miten tästä jatkaisi eteenpäin (ujoutta, arkuutta tms.). Ole sä vähän aloitteellinen nyt, niin osoitat myös että olet riittävän kiinnostunut. Silmikkäin puhuminen on ihan eri kuin puhelimessa :) Tsemppiä!

Vierailija
195/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukaupalla pohdintaa ja kiistelyä hänen motiiveistaan ja mielenliikkeistään... Hän olisi varmaan täysin tyrmistynyt ja katoaisi kuin aivastus etelämantereelle.

Vierailija
196/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli soittavat sitten muinamiehinä ja kyselevät kuulumisia. Ei miehet muuten huvikseen kuulumisia kysy, kyllä se tarkoittaa että homma nyt jatkuu pikkuhiljaa siitä mihin jäitte.

Nyt unohdat koko asian, ja pyydät miehen leffaan, ja olet niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Hommahan on selvitty, ja mies jo soitti sinulle.

Vierailija
197/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffakutsu meni jo viestillä. Jännässä odotan vastausta. Ja aamulla vaatekauppaan jos suostuu lähtemään.

ap

Vierailija
198/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffakutsu meni jo viestillä. Jännässä odotan vastausta. Ja aamulla vaatekauppaan jos suostuu lähtemään.

ap

En pyytänyt miestä vaatekauppaan kanssani, aamulla menen yksin vaatekauppaan ja sitten illalla leffaan, toivottavasti.

Tätä se jännistys teettää, ei osaa enää kirjoittaa selkokielellä omaa äidinkieltään. =D

ap

Vierailija
199/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffakutsu meni jo viestillä. Jännässä odotan vastausta. Ja aamulla vaatekauppaan jos suostuu lähtemään. ap

Vierailija
200/250 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla, joten sinne ei tarvi suunnata. Tuskimpa enää aikaa saisinkaan.

Enkä edes halua näyttää siltä että olisin hikipäässä tälläytyny koko päivän yhtä leffailtaa varten, vaikka tosiasiassa tavanomaista pitempään viihdyn peilin edessä. =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi