esikoishaaveet syksylle -09 :)
Moi!
olen joko väsynyt tai vauvahuuruissa, mutta en löytänyt sellasta pinoa mikä olis sitä ihan ihka ensimmäistä oikeaa pikkukääröä toivoville/suunnitteleville vauvakuumeisille :D
itse olen 22.v tyttönen pohjois-pohjanmaalta ja asustelen avopuolison 24v ja koiran1v4kk kanssa. mulla on ollu koko viime syksyn ihan valtava vauvakuume ja marraskuun lopulla päätettiin sitten jättää pillerit pois..
elikkäs nyt ois ensimmäinen "yritys"kausi menossa ja ovista kovasti yritän bongailla :) ollaan ajateltu tää ihan rennosti niinkun varmaan kaikki muutkin aluksi eli tulee jos on tullakseen...
vaan minäpä tietysti roikun täällä sivuilla kaiket vapaa-ajat ja yömyöhään.. pelkästään vauva-asiat pyörii mielessä :D
olinkin tosi otettu kun avokki(ei ole siis yhtään hössöttäny eikä tosiaankaan yritämällä yritä eikä mieti vaan on siis sillä mielin täysin että vauva on tervetullut jos niin sattuu käymään) sano mulle että olishan se pieni muru kyllä tosi tosi rakastettu! nyt en enää pysy ollenkaan nahoissani...jaiiiikksss!!!!!!
hmmm..katsotaan löytääkö tänne muita esikkoa yrittäviä tai haaveilevia tiensä :) toivottavasti!! ja jos täällä on jo vastaava palsta niin kertokaahan! minä kyllä nuissa muissakin pinoissa kirjottelen ja seurailen :)
rosmariini yk1kp12/22-? ......ei mitään hajua milloin kierto mahdollisesti vakiintuu jos vakiintuu... viimeks oli 22pvä...mut luulen että nyt on pidempi..
Kommentit (263)
...tää odottelu nimittäin.. Tekis mieli jo testailla, vaikka pitäis malttaa odottaa vielä ainakin viikko. Tässä kierrossa ekat kaks viikkoa meni niin nopeesti ja nyt aika ei kulu ei sitten millään! Meinaa muuten miullekkin pukata flunssaa. Jotenkin tuntuu, että nyt olis tärpänny. Vaikka eihän sitä vielä tässä vaiheessa voi tuntea/tietää.
Ihanaa muuten ku aurinko paistaa. :) Ainakin näillä kulmilla. Kesä tulee.:)
Reetu1
Koittakaa malttaa odotella testaamista, mitä pidempään jaksaa odottaa, sen varmempi tulos yleensä on.
Itelläni ei oo siis mitään erityistä, ei oikeestaa mitää oireitakaa... No ehkä alavatsaa nippailee ja vihlasee välillä, mut voipahan johtua tulevista menkoista. (Toivottavasti ei tule niitä! :D) Vielä odotellaan menkkoja saapuviksi, mutta luulen että testaan seuraavan kerran vasta kolmen viikon päästä, jos vaikka tulisi iloisia hetkiä silloin. Kumpa kevät tulis pian niin arki ei näyttäis aina niin harmaalta ja onnettomalta. Plussaonnea kaikille!
Ja koittakaahan flunssaiset parannella itteänne!
..malttaa mielensä. Nyt ajattelin ainakin että en osta testejä ennenku niille on oikeesti tarvetta. Jos niitä on kaapissa niin varmasti kuluu kaikki :)
Miekin tilasin testit kaverin luo. En tule turhaan testailtua ja sieltä saa kuitenkin kätevästi tarvittaessa. :) Onneks ens viikko on kiireinen niin aika menee nopeesti. Kun nyt vaan sais tän vlopun kulumaan... Oon kyllä melko toiveikas, että nyt olis tärpänny. :)
Uskaltauduin rekkautua mukaan, mikäli vielä joutaa :)
Olen itse 20-vuotias tyttönen täältä pohjosesta ja mieheke on 23. Emme suuremmin suunnittele lasta, laskeskele päiviä ym. (mikä voi kyllä kohta olla hyvinkin todennäköistä, kun on lueskellut täältä teidän muiden lupauksia olla laskematta;) ) mutta toki pieni on tervetullut, jos on tullakseen. Tällä hetkellä meidän ainut "hidaste" on miehen opiskelut, jotka olisi tietenkin hyvä olla käytynä nyytin tullessa elämäämme.
Nyt voi kuitenkin olla mahdollista, että pieni on tulossa. Pillereiden lopettamisen jälkeen ollut tosi epäsäännölliset kuukautiset, joten niistä on vähän turha laskea mitään. Maha kuitenkin on pyöristynyt, liekkö normaalia lihomista, toivottavasti ei. Välillä todella etova olo mutta ei varsinaisesti pahoinvointia/oksentelua. Ruokaa on alkanut tehdä mieli, ilman että on edes nälkä. Ja nimenomaan normaalista poikkeavia, kuten kurkkua ja lakritsia, mitä syön todella vähän. Testailin tuossa n. 3viikkoa sitten, jolloin näytti negatiivista. En nyt ihan heti tahdo/uskalla tehdä uutta, joten jännäillään nyt vähän aikaa.
Tulipa pitkä viesti heti kerralla, minkäs teet, kun paljon asiaa.
nannnak kiittää ja toivottaa tsemppiä muille yrittäjille! :)
Tänää en sitten alkoi, menkat. Nyt kp1/23 ja alkaa nyt sitten toinen yrityskuukausi. Olo ei mikään hurrattava, alaselkä ja alavatsa erittäin kipeitä. Tänään sitten jo otettiin yritystä uuteen kuukauteen. Toivotaan, että tuleva kuukausi olisi tuottoisampi ja saatais se plussa. Onneks mies on kannustava vaikka kyllä häntäkin harmittaa kun ei nyt tärpännyt.
Mä yritän nyt muistaa, että me oltaisiin kotona ja nautittaisiin kahdestaan olo ajasta ensi viikolla.. Meillä olisi kerrankin samaan aikaan vapaata ja otolliset päivät olisi tiedossa..
Mutta saa nähdä, tuskin tärppää vaikka koitettaisiin ajoittaa oikein..
KP
Ihan hirveetä ku joutu koko vlopun olemaan ilman konetta. :D Ihan tuli vierotusoireita ku ei päässy näille sivuille. :D
Tervetuloa vaan uusille/uudelle kuumeilijoille. :)
Sit omaa napaa: väsyttää... Ihan järkyttävää miten voi ihminen olla väsyny.. Ja ens viikko on vielä ihan älyttömän tiukka. Ja vielä pitäis jaksaa odottaa ainakin 5 päivää ennen ku testaakin.. Toivon kuitenkin että olis tärpänny.. En jaksa enää yhtään uutta yk:ta.
Reetu 1 kp 23/30-
ja vauva-10 harmittaa siun puolesta, mutta eikun vaan uutta yritystä kehiin. <3
Hiphei ! Täällä myös uusi kuumeilija ! :)
Täytän ite pian 20 ja miekkonen täyti justiinsa 21 :) Valmistuttiin just molemmat ja mies on armeijankin suorittanut. Ollaan oltu yhdessä reilu kolme vuotta ja yhdessäkin keritty jo reilun vuoden asumaan :)
Pillerit lopetin tossa 25.02 ja täti tuli kylään heti 28.02 kp on siis 16/? jos nyt oikein laskin. Netistä vähän kattelin noita "hedelmällisiä päiviä" niin tässä ollaan sitten peittoja heiluteltu tiuhaan tahtiin ennen ja jälkeekin. Enpä oikein usko että e-pillereiden jälkeen näin nopeasti raskaaksi tulisin, mutta olishan se vallan ihanaa :)
Mitäs teille muille kuuluupi? :)
vauva-10 : Pahoitteluja tältäkin suunnalta. Toivotaan että seuraavalla kierrolla sitten tärppää, eikun kärsivällisyyttä vaan peliin! (Sitä meille jokaiselle voisi varmaan antaa hiukan enemmän! :D)
Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille, voidaan sitten kaikki täällä yhdessä jännäillä, että mitä tämä vuosi tuo tullessaan! :)
Omaa napaa: Menkat ei oo vieläkää alkanu, mut testaan silti vasta parin viikon päästä! Testi polttelee kaapissa, mutta yllättävän hyvin oon onnistunu pitämään itsekuria. :D Menkkamaisia juilimisia on aina välillä, joten odottelen niitä pian saapuviksi, voihan tietty raskauden oireisiinkin tuollaiset vihlomiset ja juilimiset kuulua. (Sepä oliskin ihanaa! :))
Tänä aamuna herätessäni kuulin ensimmäisen kerran lintujen viserryksen, oi että kun alko jo kesän lämpö tuntumaan iholla! :)
Ihanaa viikon jatkoa!
Hentta, kevättä odotellessa.
Mie käyn tänään hakee testit kaverin luota. Miun on pakko! Testaan huomenaamulla. Tiedän että on aikasta, ja tulee nega, mutta en voi odottaa. Ja jos ovulaatiosta laskee niin testin pitäis näyttää oikee tulos 19 päivä. Eli kun testaa 17 päivä niin ei siitä paljon puutu vaikka menkkoihin onkin aikaa?
Ihan varmoja selviä tuntemuksia ei ole ollu, mutta ovulaation tunsin ja heiluteltiin peittoja sillon. Ennen ja jälkeen. Munasarjoihin on koskenu noin viikko ovulaatiosta asti. Hutera olo jos ei syö. Naama on ku paloauto; posket helottaa. Ja vähän juilii alamahaa. Ja viikko ovulaatiosta eli noin kiinnittymisen aikoihin tuli tunne, että nyt on tärpänny. (Nyt ei enää niin voimakas) Ja tissit EI ole kipeät vaikka yleensä on ennen menkkoja. Ja tää eteenpäin koneelle nojaaminen alkaa koskee mahaan. :D Ohoh tulihan noita tuntemuksia sittenkin. :D
Että toivottavasti olis vihdoin ja viimein tärpänny. Mie haluun jo sen oman ihanan pikkupalleron. <3 Niinku kyllä kaikki täällä. :)<3
Reetu1 kp 24/30- , ovulaatiosta 12 päivää
sorruin tänä aamuna testaamaan ja negaahan se jälleen näytti. Nyt sitten odotellaan muutaman päivän päästä tätiä saapuvaksi.
Toivottavasti Reetu saat plussan!!! ja tietysti kaikki muutkin joilla testaaminen ajankohtaista..
Ja tervetuloa myös mun puolesta Elviira :)
Santsuli :(
Mie en enää ikinä luota omiin tuntemuksiin.. Saman tuloksen sain ku Santsuli.. :(:(
Reetu1 kp 25/30
Mites muuten Janskun odottelu sujuu?
Noi negatiiviset tulokset on kyl masentavia... =/ No eiköhän se siitä. Uutta yritystä vaan peliin, ja liian ajoissa testanneet saattavat tuloksesta huolimatta odotella sitä pikkuruista.
Mulle iski virtsatietulehdus! Inhottavii sellaset! Sain kyl jo lääkekuurin, turvallinen käyttää myös raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. :) Varmuudeksi oli pakko sellainen sitten hommata. Mulla ei oo oikeestaan ollu mitään tuntemuksia, ainut on toi alavatsa, joka aina juilii jne. Voi johtua melkeinpä mistä vaan, en ottaisi vakavasti. Väsymystäkin on ollut ilmassa, mutta johtuupahan vain siitä kun ei tarpeeksi tule nukuttua.
Plussaonnea kaikille! Mäki haluisin jo sen oman kääröni. Ainii... menkat ei oo vieläkää alkanu! ;D
Hentta: tosi inhottavia nuo virtsatietulehdukset..
Omaa napaa: Mahaan koskee ja menkkoja odottelen. Miulla on kyllä jo toivo menny, että tulenko ikinä raskaaks. :(
Reetu1 kp 26/30-
Tää on jännää kyllä ku aloin lukee kaikilta palstoilta että mitä kaikkia oireita on alkanu tuntemaan ni ihmettelin eka et "miks mä en tunne missään mitään?" No nyt ku oon tässä päivän pari keskittyny oikeen et tuntuuko/näkyykö niitä oireita ni kyllähän nyt sit on ollu kaikenlaista vatsan juilimista, nippailua sun muuta :D
Mielikuvitustahan tää varmasti on, koska mulla ei ole yhtään sellanen olo et olisin raskaana. Mut kattoo nyt... Tilasin eilen testejä netistä ja ajattelin testata 28 päivä heti. Tädin pitäis tulla sillon käymään, mutta jos ei tota ennen kuulu mitään ni varmana testaan :D
kp 18/28(?)
Plussa tuuliaaa ++++ ! :)
Toivottavasti Hentalla ja Janksulla muuttuu piinaava odotus iloisiksi plussiksi!
Hyvästit stressivapaalle kierrolle. Jotenkin siinä vaan aina käy niin että loppukierrosta rupee odottaa hullun lailla sitä aikaa että voisi testata. Mun täytyis malttaa vielä ainakin 6 päivää mielellään enemmänkin ennenku teen mitään testejä... oireita ei ole ihan tavallista flunssaa vaan :( nyt näin flunssan yhteydessä tulee miettineeksi särkylääkkeiden määrää kun niis kaikis on et ei suositella raskaana oleville... kaikkee sitä joutuukin miettimään vaikkei edes todennäköisesti ole vielä raskaana :)
Santsuli kp29/todennäköisesti tässä kierrossa noin 37