esikoishaaveet syksylle -09 :)
Moi!
olen joko väsynyt tai vauvahuuruissa, mutta en löytänyt sellasta pinoa mikä olis sitä ihan ihka ensimmäistä oikeaa pikkukääröä toivoville/suunnitteleville vauvakuumeisille :D
itse olen 22.v tyttönen pohjois-pohjanmaalta ja asustelen avopuolison 24v ja koiran1v4kk kanssa. mulla on ollu koko viime syksyn ihan valtava vauvakuume ja marraskuun lopulla päätettiin sitten jättää pillerit pois..
elikkäs nyt ois ensimmäinen "yritys"kausi menossa ja ovista kovasti yritän bongailla :) ollaan ajateltu tää ihan rennosti niinkun varmaan kaikki muutkin aluksi eli tulee jos on tullakseen...
vaan minäpä tietysti roikun täällä sivuilla kaiket vapaa-ajat ja yömyöhään.. pelkästään vauva-asiat pyörii mielessä :D
olinkin tosi otettu kun avokki(ei ole siis yhtään hössöttäny eikä tosiaankaan yritämällä yritä eikä mieti vaan on siis sillä mielin täysin että vauva on tervetullut jos niin sattuu käymään) sano mulle että olishan se pieni muru kyllä tosi tosi rakastettu! nyt en enää pysy ollenkaan nahoissani...jaiiiikksss!!!!!!
hmmm..katsotaan löytääkö tänne muita esikkoa yrittäviä tai haaveilevia tiensä :) toivottavasti!! ja jos täällä on jo vastaava palsta niin kertokaahan! minä kyllä nuissa muissakin pinoissa kirjottelen ja seurailen :)
rosmariini yk1kp12/22-? ......ei mitään hajua milloin kierto mahdollisesti vakiintuu jos vakiintuu... viimeks oli 22pvä...mut luulen että nyt on pidempi..
Kommentit (263)
mikä kumma se muuten on, kun kukaa ei oo pitkään aikaan saanu plussia tällä palstalla?? vai onks siel taustalla joku joka on jättäny jotain kertomatta meille muille :) no, ehkä niitä alkaa sit ropista meille kaikille samaan aikaan... :)
voi reetu kun menit jo testailemaan, malttaisit nyt vielä ootella :) luin jostain joskus että ovulaatiosta on aina kuluttava se 14pv ennen kun mitään voi näkyä?? en tiedä oliks se lähde ihan täysin luotettava vai vanhetunutta tietoa tms. mut sellanen joskus jääny mieleen...
Ja tätä palstaa kun lukee, niin tunnistaa itsessään kaikki raskauden merkit, kun oikein alkaa kuulostelemaan :)
Täällä odotellaan menkkoja, taitaa olla kp33 menossa ja mahaa juilii ja täti antanut itsestään jälleen omituisia vaaleanruskeita tuskin nähtävissä olevia merkkejä, jo monta päivää.... eli sama juttu kun viime kierrolla. Eli ei varmaankaan tärppiä tälläkään kierrolla. Mutta odotellaan... niinkun aina :D
Joo tiedän Angelina ei olis pitäny. Perustelin sen jotenkin itelleni tyyliin, että on siitä ovulaatiosta jo 12 päivää tai jotain. Ja se on 10-14 päivää ovulaatiosta jollon herkimmät testit näyttää jotain.. Ainiin ja kiva kun siustakin kuuluu välillä. :)
Joo mietin kyllä ite ihan samaa, että miks niitä plussia ei tule? Tai sit tosissaan jotkut on vaan pudonnu pois ilman, että on kertonu.
Mie en kyllä luota enää yhtään omiin tuntemuksiin. :D
Reetu1
Minne nää on kadonnu?
deeli86
ristilukki
miina81
alma88
rilli
daiba
SMO
SaMaHa
Tervis
MaggyOo
Sasu 85
Loppa
nannak
??????????????
Myös Tessa_ joka on sit kirjotellu enemmän on tippunu jonnekkin....
Ku ainoot plussat jotka on tiedossa on :
jkl87
tiukunen
vauvakuumeilija-87
..ihmetellään miksei plussia jo tule tähäänkin ketjuun... kun vilkuilee noita muita ketjuja tuntuu että siellä niit on vaikka muillekin jakaa :))
Omasta navasta: ihan selvät menkkatuntemukset on ollut jo parin päivän ajan, tänään tai huomenna pitäis alkaa. Ikävää odottelua kun haluais jo uuteen kiertoon.
Ulkona on aivan ihana ilma, täytyy lähteä tekemään pitkä lenkki koiruuden kans ennen töihin menoa :)
Aurinkoista päivää kaikille,
Santsuli kp37/n.37
Joo on kyllä tosi kumma, että niitä plussia ei tule, koska lähes kaikki ollaan alle 25-vuotiaita joten ei iästäkään pitäis olla kiinni. No mutta jos sitä vaikka pärähtäis plussat meille kaikille sit kerralla. Vaikka ne parhaat mahdolliset joululahjat sitten. :)<3
Joo Santsuli sama täällä. Selviä menkkatuntemuksia on miullakin. Ei olis pitäny innostua testaamaan niin aikasin. :(
Reetu1 kp 27/30-
Hei,
Olen lueskellut tätä ketjua, mutta kirjoitellut itse tuonne 2010 haaveileviin. Nyt kuitenkin yritys on aikaistunut parilla kuukaudella ja alkanut NYT. Ajattelin, että olisi mukava tulla tänne jännittämään teidän kanssa plussautumista ja kirjoittelelemaan yrityksen etenemisestä.
Olen 26-vuotta ja mies on 30-v. Asutaan pääkaupunkiseudulla ja esikoista yritetään. Eilen kävin gynellä ja hän oli sitä mieltä, että meillä lasta joudutaan yrittämään hieman kauemmin, koska menkat eivät ole säännölliset ja en siis ovuloi joka kuukausi, mutta katsotaan miten tässä käy.
Onnea jo plussaneille ja toivotaan, että me muut tullaan vauhdilla perässä!
Tulpaani :)
...kun ei ole mitään raportoitavaa. Kp 60/30-35...eikä merkkiä suuntaan tai toiseen (tai ei ainakan mitään selviä merkkejä). Testailen vielä uudestaan viimeistään la-aamulla ja jos neljäskin testi on nega niin sitten pitää miettiä miten tässä edetä. En ole varma, mutta luulen että ovis oli aika myöhään tällä kierroksella ja sen takia voi olla että testeissä ei ole mitään näkynyt ...tosin kp 60 on jo AIKA pitkä kierto. Mullahan oli se km marraskuussa mutta sen jälkeen yhdet menkat tammikussa. Luulin, että kierto on taas normaali, mutta ehkä olin väärässä?
Onko jollakin samanlaisia kokemuksia ?
Loppa: Kannattaa varmaan kohta mennä gynelle, on nimittäin tosi tosi pitkä kierto! Ettei vaan ole sitten jotain komplikaatioita sen km:n jäljiltä vaikka yhdet kuukautiset oli välillä. Ei ole kyllä kokemuksia, mutta suosittelisin sitä gynellä käyntiä.
Omasta navasta ei mitään uutta...
Reetu1 kp 37/30-
tuli testiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En saanu enää unta joten tulin heti kirjottaa tänne :)
Tein tossa viiden aikaan aamulla first signalin r-testin kun näin unta että sain plussa viivan ja menkatkaan ei ole viel alkanu. No testiin pärähti plussa! Ja ihan vahva sellainen! Mä olin ihan varma et täs kierrossa ei ole tärpännyt kun oli ihan "selvät menkkaoireet". Ja ihan tosi oli kyllä ihan täysin samanlaiset vatsanväänteet ku aina ennen menkkoja. Mä en taida uskoa tätä todeksi,,,, täytyy hakea ainakin 10 uutta testiä tänään...!!! Menkat on niinku päivän tai pari nyt myöhässä... se aikasempi testi oli siis liian aikaisin tehty... Voi ei jos tää testi onkin viallinen...
Kerron heti kun tiedän lisää :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onnen ja jännityksen sekaisin tuntein, Santsuli
Paljon paljon onnea Santsuli!!! :) Rupeshan niitä plussia tulemaan! :) Ja höpö höpö ei se testi ole viallinen! Olen tooosi onnellinen siun puolesta.. :)
Reetu1 kp 29/30
Kiitos Reetu toivottavasti sullekin pärähtää plussa :)))))))))
Kävin heti apteekin auettua hakee pari testiä. Tein Onni testin ja siihenkin tuli kaksi iloista viivaa :))))))))))))))) Kaipa se on sitten uskottava. Ostin myös apteekin oma testin mut säästä sen huomisaamuun....
Toivottavasti kaveri pysyy kyydissä alusta loppuun.........jännittäää!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt tuli ainakin todistettua se ettei kannata testailla liian aikasin!
Plussaonnea kaikille,
Santsuli mahdollisesti rv 4+1 (laskettu vau.fi laskurilla)
No toivottavasti, alan kyllä vahvasti epäillä lapsettomuutta. :( Ollaan kuitenki niin pitkään jo yritetty. Tai että jotain vikaa on. Ja tänä aamuna heräsin mahakipuun, joten mitä todennäköisimmin menkat alkaa jo tänään. :(
Kaikkea hyvää siulle Santsuli ja toivottavasti pikkunen pysyy kyydissä. :)
Joo ei todellakaan kannata testailla liian aikaisin. :D
Reetu1
Santsuli, hirmuisesti onnea plussan johdosta ja toivottavatsi kaikki menee hyvin. Käy pitämässä meitä muita plussan odottajia ajantasalla pikkuisesta. Toivottavasti nyt alkais tännekin se plussavirtaus.
reeti1, monesko yk teillä on menossa? Älä lannistu vielä, yritystä vaan. Tiedän kyllä nuo pettymyksen tunteen kun menkat alkavat. Tsemppiä.
Omasta navasta sen verran, että nyt on 8/23, yk2. Pientä nippailua on alavatsalla ollut joten olisko ovis tuloillaa. Nyt oon kyllä sairastanut selkääkin viikon verran mutta silti ollaan touhuiltu.
Aurinkoisia päiviä ja plussaonnea kaikille :)
Vauva-10: Yk 8 on menossa ja yk 9 varmaan alkaa kohta. Se tässä just saa epäilykset heräämään ku oon vielä nuori ja samoin mies. On ollu vähän endon tyyppisiä oireita ennen ku alotin pillerit,sillon nuorempana, mutta ei enää niin pahat ku sillon. Ja ei todellakaan ole yrityksen puutteesta ollu meillä kiinni, että ei ole vielä tärpänny. Ja ollaan myös se liikayrittämisen mahdollisuus otettu huomioon eikä johdu siitäkään. Harmittaa vielä enemmän se, että meillä oli aluks sovittu niin, että yritetään tähän maaliskuuhun asti ku alkaa haut kouluihin ja jos ei ole tärpänny lähden vielä kouluttamaan itteeni, mutta toisaalta nyt ku on nää haut alkanu eikä ole tärpänny ei ole kyllä ollu puhettakaan, että ei enää yritettäis. Jätän sitten vaikka koulun kesken jos tarve vaati. Aattelin tuossa ite mielessäni eilen tai toissapäivänä,että käyn oman terkkarin luona juttelemassa, että saan mielenrauhan tai lähetteen jatkotutkimuksiin, vaikka ei olekkaan vielä vuosi yrittämistä täynnä.
Ohoh tulipas assiita. :D Ja nyt ei enempää miusta ku nyt on Santsulin suuri päivä!!! :)
Ja ehkä sitä on miullakin vielä pieni toivon pilkahdus näkyvissä tän kierron suhteen kun ei ole vielä alkanu. :)
Reetu1
Todellinen haamujen haamu pärähti tänään testiin :-) En uskalla vielä iloita, teen uude testin pikimmiten ja katsotaan...ehkä tässä sitten selitys tälle todella pitkälle kierrolle..
Santsuli - ONNITTELUT, -LOISTAVAA!!! Annat meille muille toivoa :-)
Haamu Loppa...
Onnea Loppa, vaikka olikin vaan haamu! Jospa se siitä vahvistuis. :) Ja totta ehkä se selitys löyty tuosta. Joillekkin se raskaushormoni rupee erittymään vasta myöhemmin..
Ihana päivä!
Reetu1
no, tämähän on ollut melkonen päivä. Onnea kovasti molemmille plussanneille! Loppan haamu varmasti vahvistuu! Nyt vaan kaikki tähän imuun ja plussataan perässä :)
Kuinka moni tikuttaa ovista? Ja koska aloitatte tikuttamisen? Tilasin itse mammaksi tikkuja, mutta en oo vielä päättynyt rupeenko tikuttamaan ens kierrosta vai mennäänkö pitkäänkin tjottaillen.
Tulpaani yk1 19/27-?
Moi taas!
Olen tässä pitänyt vähän taukoa tästä palstailusta, jotta kuumeilu ei ihan mahdottomaksi yltyisi. Nyt oli kyllä pakko päästä taas käymään.
Santsulille hirveästi onnea plussasta!!
Ja kyllä se Lopankin haamu sieltä vahvistuu!
Pidän peukkuja molemmille db
Reetu, eipä tämä yritys täällä etene mitenkään. Kp49 menossa ja täti vaan viivyttelee jossain. Haluan vaa uuden kierron käyntiin, että pääsee kunnolla yrittämään! Vauvakuumetta vähän helpottaa tuollainen pieni ja karvainen koiravauva :) Tuon kanssa on hyvä harjoitella yöherätyksiä :D
Tosi harmillista, että sun yritys ei ole vieläkään tuottanut tulosta.. Kannattaisi varmaan pikkuhiljaa ottaa yhteyttä lääkäriin. Sitten saa ainakin apua mahdollisiin ongelmiin. Toivottavasti tässä kierrossa tärppäis niin ei tarvitse mennä mihinkään tutkimuksiin!
tänään tein vielä varmistus testin ja kaksi viivaa tuli siihenkin, on se nyt tosissaan vaan uskottava. Jos roikun kuitenkin hetken vielä tässä pinossa, kun en ihan vielä uskaltaisi odotuspuolelle siirtyä...
Kiitos kaikille onnitteluista, toivottavasti pääsen onnittelemaan teitä pian :)
Olis niin mukava jatkaa pinoilua teidän kanssa odotuspuolelle!
Reetu älä vielä lannistu voi olla et onki tärpänny tässä kierrossa!
Janksullakin saattaa ihan hyvin olla jo pikkunen kyydissä!
Loppa paljonpaljon onnea matkaan toivottavasti haamu vahvistuu :)
Santsuli varovaisesti rv4+2
Elviira: Toi on kyl ihan totta et heti ku alkaa vähänkin kiinnittää huomioo niihin raskauden oireisii ni kyl niit sit alkaa ilmestymään. :D Ite en oo nyt aatellu ollenkaa ja jonneki ne on sit hävinny...
Oon ite aika hyvin malttanu odottaa testaamistakin jne. Testi on kaapissa, mut ei oo siltikää ollu mitään hinkua testata. Aattelin odottaa nyt viel muutaman viikon ennen ku lähen testailemaan yhtään mitään. Toisaalta testihän se sen totuuden sit kertoo kuitenkin, niin turha mitään oireitakaan on lähtee kuvittelemaan. Eikä kaikille tuu niit ollenkaa. Itse mietin ensin et jos vaikka odottais et tulis jotakin ja sitten vasta testais, mut kyl toi menkkojen poisoleminen on jo aika hyvä syy testata.
Hyvää viikon jatkoa!