Miten usein otat reseptivapaata särkylääkettä?
Aloin pohtimaan että mahtaako mun maksa jo kohta sanoa poks kun joudun useamman reseptilääkkeen lisäksi nappaamaan buranan päänsärkyyn jopa 6-8 kertaa kuukaudessa..? Vaihtelee kyllä paljon ja joskus selviää vähemmällä.
Kommentit (12)
No ei tuolla määrällä ole hätäpäivää. Joka päivä tuo määrä ja pitkän aikaa, niin sitten on jo haittoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuolla määrällä ole hätäpäivää. Joka päivä tuo määrä ja pitkän aikaa, niin sitten on jo haittoja.
Toivottavasti ei. Huolettaa kuitenkin kun on muitakin päivittäisiä lääkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuolla määrällä ole hätäpäivää. Joka päivä tuo määrä ja pitkän aikaa, niin sitten on jo haittoja.
Toivottavasti ei. Huolettaa kuitenkin kun on muitakin päivittäisiä lääkityksiä.
No jos huolettaa niin sitten et jatkossa ota niin herkästi särkylääkettä. Päänsärky menee lähes aina ohi ilman lääkkeitäkin ja sitä voi ehkäistä riittävällä veden juonnilla, lihashuollolla ja ravinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuolla määrällä ole hätäpäivää. Joka päivä tuo määrä ja pitkän aikaa, niin sitten on jo haittoja.
Toivottavasti ei. Huolettaa kuitenkin kun on muitakin päivittäisiä lääkityksiä.
No jos huolettaa niin sitten et jatkossa ota niin herkästi särkylääkettä. Päänsärky menee lähes aina ohi ilman lääkkeitäkin ja sitä voi ehkäistä riittävällä veden juonnilla, lihashuollolla ja ravinnolla.
Mun päänsäryt on migreenityyppisiä eli ei oikein auta nuo keinot.
Vierailija kirjoitti:
Höh, silloin kun särkee. 🙄
No miten usein särkee?
Kerran pari vuodessa, yleensä menkkakipuihin silloin kun en voi pajauttaa.
Ei Burana maksaan vaikuta millään tavalla, sen sijaan munuaisiin kyllä, eli helteellä ainakin kannattaa muistaa juoda riittävästi jos niitä popsii.
Viime aikoina joka ikinen päivä, noin 3 kertaa burana 800mg +panadol 1 g. Koska hampaanpoistokuoppaa särkee vieläkin vaikka hammas kiskottiin irti 8.päivä.
Viimeksi kun kävin apteekissa niin kaunis apteekkari nainen vaan sanoi: jätä särkylääkkeet hyllyyn. Tuu mun luo niin mä voin puhaltaa sun pipit terveiksi.
H*lvetin hyvää palvelua
Upp