esikoishaaveet syksylle -09 :)
Moi!
olen joko väsynyt tai vauvahuuruissa, mutta en löytänyt sellasta pinoa mikä olis sitä ihan ihka ensimmäistä oikeaa pikkukääröä toivoville/suunnitteleville vauvakuumeisille :D
itse olen 22.v tyttönen pohjois-pohjanmaalta ja asustelen avopuolison 24v ja koiran1v4kk kanssa. mulla on ollu koko viime syksyn ihan valtava vauvakuume ja marraskuun lopulla päätettiin sitten jättää pillerit pois..
elikkäs nyt ois ensimmäinen "yritys"kausi menossa ja ovista kovasti yritän bongailla :) ollaan ajateltu tää ihan rennosti niinkun varmaan kaikki muutkin aluksi eli tulee jos on tullakseen...
vaan minäpä tietysti roikun täällä sivuilla kaiket vapaa-ajat ja yömyöhään.. pelkästään vauva-asiat pyörii mielessä :D
olinkin tosi otettu kun avokki(ei ole siis yhtään hössöttäny eikä tosiaankaan yritämällä yritä eikä mieti vaan on siis sillä mielin täysin että vauva on tervetullut jos niin sattuu käymään) sano mulle että olishan se pieni muru kyllä tosi tosi rakastettu! nyt en enää pysy ollenkaan nahoissani...jaiiiikksss!!!!!!
hmmm..katsotaan löytääkö tänne muita esikkoa yrittäviä tai haaveilevia tiensä :) toivottavasti!! ja jos täällä on jo vastaava palsta niin kertokaahan! minä kyllä nuissa muissakin pinoissa kirjottelen ja seurailen :)
rosmariini yk1kp12/22-? ......ei mitään hajua milloin kierto mahdollisesti vakiintuu jos vakiintuu... viimeks oli 22pvä...mut luulen että nyt on pidempi..
Kommentit (263)
Santsuli, oliko mukavat ja onnistuneet polttarit? :)
Vhdoin tuli mulle täti kylään. Muutaman päivän myöhässä. Jännitän ja stressaan siis selkeästi nyt jo, vaikka ollaan yritystä vasta aloittamassa :D
Kp1 siis menossa ja laskettuna on jo mahdolliset ovispäivät. Toivottavasti kiireet pitävät poissa kalenterin äärestä laskemasta koko ajan päiviä. Haluaisin miettiä asiaa mahdollisimman vähän, jotta stressi pysyisi poissa. Ovistestejä täytyy kuitenkin mennä ostamaan.. ja muutama raskaustesti tietty kans :)
Eli jääny nyt palstan seuraaminen vähemmälle, kun oli tossa yövuoroja ja sit tosiaan se risteily! Tein siis sen raskaustestin viime tiistaina 27.1. ja negaa jälleen, joten päätin uskoa testiä. Eli juhlin oikein kunnolla 3 pv "varastoon" jos juhlinnan joutuu jättää pidemmäks aikaa pois jos sattuu tulemaan raskaaksi :) :)
Kalenterista katsoin, että 29.1. olis suunnilleen puolessa välissä kiertoa niistä "valemenkoista" katsottuna (mut oikeet menkat ne sit olikin...) ja jotain "ovisoireita" tässä lähiaikoina bongailin, joten kovasti liehittelin tota ukkoa, ja onnistuneestikin ;) eli nyt sitten jänskäämään seuraavat pari viikkoa, tuottaako tulosta.
Täällä mietittiin, onko pillereillä merkitystä raskautumiseen. Varmaan tosi yksilöllistä se asia, ja myös ikäkin siihen vaikuttaa... itse söin n.4 vuotta ja vuosi sitten lopetin niiden syömisen, ja voin sanoa että kierrot ei ole vieläkään tasottunu. Mut raskautumisyritystä ei ole siis kun parin kierron verran tässä, eikä sekään ole ollu mitenkään järin aktiivista :D
Mutta oikein paljon onnea onnistuneille ja toivotaan että meillä muillakin tärppäisi piakkoin =)
taitaa tuo laskeskelu olla vähän jokaisella vaikka kuinka meinaa että ei laske :)
mitäs kuuluu? onko kellään uusia uutisia? ...hiljaista on kirjottelun osalta...
itselläni on piinaava viikko edessa! tädin pitäis tulla viimeistään viikonloppuna,saas nähdä kuinka käy...
Musta alkaa tulla ihan testinarkkari, haalin raskaustestejä kotiin kauheita kasoja (mammaksi.fi:sta saa edullisia) ja tekis joka aamu mieli testailla, mut vielä olen malttanu :D
Polttaritkin oli ja meni niin ei tarvi niitäkään enää jännäillä :)
Santsuli kp27/?