Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN HELMIKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En ole teitä unohtanut ja säännöllisesti olen kuulumisianne lukenut. Pari kertaa olen yrittänyt kirjoittaa mutta aina on viesti kadonnut ja en ole enää uudestaan jaksanut aloittaa uutta. Tässä kuitenkin alla viestini, jonka vahingoista viisastuneena kirjoitin muualle ja yritin siirtää tänne jo muutama viikko sitten (siinä kuitenkaan onnistumatta), että ei kaikki kirjoittamani häviäisi... Nyt siis uusi yritys...

Kiitokset, että vielä muistatte ja kuulumisia olette kyselleet. Yritin tässä reipas viikko sitten kirjoittaa teille ja pitkä rimpsu siitä tulikin mutta katosi sitten lähetysvaiheessa jonnekin. Sauna kutsui ja viestittely jäi…

Nani: Voimia painon pudotuksen ja mahd. negan kanssa! Kuulostaa hurjalta tuo kuurisi ja erityisesti se, että ei toimi tuon paremmin! Mut hyvä, että miehesi on taas ilmeisesti myönteisempi perheluvun kasvulle.?

Susamaria: Koeta kestää! Itse pähkin ihan samoja asioita (tosin ei oo takana km:a ja vauvakin kertaalleen ultrattu mutta siitä jo aikaa), että onkohan siellä enää ketään, vaikka en kyl oo huomannut, että ois poiskaan tullut :-). Lisäys: Onnea hyvistä ultrauutisista :-)!

Jonn@: Ihana, iso pikkumies :-).

Sirppana ja Lyydia: Hauska lueskella oireluetteloanne ja kuumeiluanne. Ihan omia nuo ajatukset muutaman kuukauden takaa. Mirenasta sen verran, että multa se poistettiin syksyllä. Heti parin päivän päästä alkoi kunnon tyhjennysvuoto ja se kuukausi käytettiin kondomia. Sit täti tuli 28 vrk:n päästä ja niillä paikkeilla ehkäisy jäi… Siitä kierrosta tulin heti raskaaksi. Lisäys: pahoittelut molemmille tädin tulosta :-(.

Onnea ja voimia matkaan teille sekä lyhyesti et pitkästi yrittäneille! Toivotaan edelleen sitä plussaa ihan jokaiselle! Tervetuloa paritonsukka takaisin! Kyllä se nyt jo täytyy onnistua!

ON: Eka neuvola takana jossa ei ihmeempiä selvinnyt. Tätä vauvan kokoasiaa ihmeteltiin ja seuraillaan. Mäkin sit makea lakossa, joka pikkuhiljaa laajenee mulla piilosokereihin yms. Kovasti tuota np-ultraa odotan ja jännitän. Ihan siksi, että maha kyl kasvaa mutta muuten ei isompia merkkejä, että siellä enää mitään olisi hengissä. Lisäksi jännitän myös ihan sitä tulostakin, että onko turvotusta vai ei.

Lisäksi on mielen päällä tää töihin paluu. On aika paljon ahdistanut välillä, kun mahaa on jo nyt vaikea piilotella ja joka tapauksessa vääjäämättä lähestyy se päivä, että TAAS ilmoitan äippälomalle jäämistäni. Ei oo kiva ollenkaan :-(, kun pomo ihan kiva ja reilu ja taas jätän hänet pulaan. Mietin jo, että olisin kertonut hyvissä ajoin tästä (jo ennen joulua) ja oltaisiin mietitty yhdessä, että miten olisi parasta toimia. Mut miehen työttömyyden takia mun oli pakko tulla töihin ja tehdä tällainen tyly ratkaisu (olen n. puoli vuotta töissä tässä välissä). No en oo varmaan ainut, joka näin on joutunut toimimaan…

Muuten on ihan kivat tuntemukset. Tällaista salailua ollaan pidetty mutta kohta aletaan kertoilla lapsille ja sen jälkeen suvulle + ystäville. Haluan kuitenkin np-ultrassa käydä ensin. Sit vähän helpottaa, kun ei tarvitse kenenkään ihmetellä väsymystä ja muita merkkejä. Tulevalta tuplaisoveljeltä tuli eilen ekaa kertaa kommenttia, kun on maha alkanut pömpöttää. Kysyi, että tuleeko meille neljäs lapsi nyt? En kieltänyt mutta en vielä myöntänytkään. Saas nähdä joko tänään koko naapurusto tietää, että äidin maha kasvaa taas. Viimeksi tämä herra kommentoi hoidossa ensin mun mahankasvua ja siellä jo kovasti onniteltiin vaikka viikkoja oli vasta 8 koossa, ei kotona puhunut mitään :-).

Tuo teksti siis pääosin muutaman viikon takaa. Nyt kävin siellä np-ultrassa ja kaikki kunnossa mahassa (mitä nyt vielä pystyi näkemään) :-). Pieni, vauhdikas ihmisen alku löytyi. Mun ajatukseni siitä, että hedelmöittyminen sai alkunsa jo varhaisessa vaiheessa kiertoa, sai vahvistuksensa. Jopa laskettuaika muuttui viikolla ja päivällä taaksepäin. Eli te, joilla kierto on säännöllinen, niin ovis voi tapahtua muulloinkin, kun kierron puolivälissä!! Ja mä kun olevinaan huomasinkin sen oviksen siinä puolen välin paikkeilla mutta melkein samointein alkoi raskausoireet :-). Elikkäs juuri ja juuri vuoto oli kokonaan poissa ja minä tulin raskaaksi. Ihmetyttää kovasti, että miten siellä on ollut limakalvoa, mihin tarttua siinä kohtaa kiertoa? Mutta kaikki on tosiaan näköjään mahdollista, kuten oon tässä raskaudessa jo monen monta kertaa saanut todeta.

3*mamma+1 kuukautisten mukaan rv 12+3 mutta ultrassa muuttui rv 13+4 (menee hetki ennen kuin tämän oppii muistamaan).

Vierailija
2/114 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa. Nani onkin näköjään välillä huhuillut, pitää kyllä sanoa etten ole näillä kulmilla ollut pitkiin aikoihin. Meillä/mulla on ollut sellainen fiilis jo pidemmän aikaa että luovutusvoitto vauvattomuudelle on annettava, ei oikein ole jaksanut muutamaan aikaan edes enää ajatella koko asiaa. Siis nyt ollaan siinä tilanteessa että annetaan ajan hoitaa homma kotiin jos on jotain hoidettavaa. Vauva tulee jos tulee, stressata ei ole jaksanut asiasta, välillä jopa tullut mieleen että meillähän on hirmu hyvä näinkin ja miten helppoa tää elämä onkaan ku lapset jo sen verran isoja, nuorin täytti juuri 6 vuotta. En tiedä, ajatukset menee vuoristorataa, mutta toki tiedän että jos se vaavi tulee sen todella haluamme!

Itse asiassa Nanille aivan hirmuisesti voimarutistuksia, olin jo melko varma että olet sinäkin jo tällä välillä vaihtanut tuolle toiselle puolelle. Miksiköhän tää elämä potkii näin vahvasti päähän, miksi juuri se mitä eniten maailmassa haluaa, miksi sitä vaan ei voi saada! Mutta kuuleppas, kyllä se puhuri puhaltaa onnekkaastikin vielä, eiks niin?!

Mulla tiukka työtahti jatkuu edelleen, ei meinaa laskuissa pysyä että missä ja mitä pitää tehdä milloinkin. Tässä tilanteessa se on kyllä hyvä, ehkä se on osaltaan auttanut jättää taka-alalle nämä piinailut joita itselläkin on ruhtinaallisesti takana jo toista vuotta pitkän matkaa. Miehen kanssa sen verran keskustelua käytiin että mihinkään hoitoihin ei tässä vaiheessa enää lähdetä, jos ei se vaavi tule niin sitten meille on näin tarkoitettu. Tämä tyydyttää molempia osapuolia ainakin tällä hetkellä.

Täysin omanapainen viesti on tämä, anteeksi. Mukava kun on uusia tuulia tullut joukkoon, ette varmaan kaikki ees mua tiedäkkään kun on aikaa siitä ku aktiivisesti täällä pyörin. Jatkakaa tytöt samaa rataa, oikein onnekkaita päiviä kaikille. Käyn taas jossain vaiheessa moikkailemassa ja päivittelemässä tilanteita..

Oikein ihanaa helmikuuta, kevättä kohti mennään

myllerispyy =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt niin harmissani...itkettää... Ovista olen tikuttanut viime perjantaista saakka. Monena pvänä on ollut menkkamaisia kipua ja limatkin viittais ovikseen...mutta mutta...o-testi negaa koko ajan. Näinköhän nyt sitten on, että meitsi ei ovuloi :´( Mä olin niin varma eilen ja tänään, että jompana kumpana sen plussan on tultava kun oireet on niin vahvat. Mutta ei niin ei. Kiertopäivätkin alkaa olla jo sellaiset, että kyllä sen tänään olis jo pitänyt tulla... Nyt on niin pettynyt olo. Ilmeisti voi olla sitten niin, että on ovisoireet, mutta ei ovista?!?!?!? Nytkin mua juilii alamahaa ja limat on venyviä, mutta tosiaan testin mukaan ei lh-huippua:((((( Eipähän tartte sitten vissiin käyttää loppukuuta jännäilyyn...

Lyydia 13/27

4/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mää ihan vähä kirjottasin tässä töiden lomassa :)

Myllerispyy!! Ihanaa kuulla sustakin! Mutta voih...ei teilläkään tärppi oo käyny, surkeaa...Kyllähän mää arvasin ku ei susta oo kuulunu mitään, oisithan sää käyny niitä uutisia täällä kertoilemassa vai kuinka?! Mutta jospa se teillä auttais että asia jäis taka-alalle..ja ylläri tulis ihan "puun takaa" =D Käyhän taas jutustelemassa ettei ikävä pääse näin valtavaksi :)

3*mamma+1: oikein paljon onnea ihanista ultrakuulumisista!! Noin sitä vaan viikolla menitte eteenpäin ettette ees huomannu :) Mutta nyt nuo viikot tosiaan ovat jo niin pitkällä että pääset toden teolla nauttimaan raskaudesta ku kaikki ne alkuraskauden "ihanat" oireet jäävät jo taka-alalle...Voihan hyvin ja käyhän taas turinoimassa...noita ootusjuttuja on kyllä niin ihanaa lukea (ja myönnän kyllä että myös haikeaa.."nolona")

Lyydia: hei, älähän nyt masennu! Luin jostaki että tuo lh-huippu saattaa olla niin nopsa ettet ole vaan ehtiny puikkoinesi bongata sitä...Kuinka monesti päivässä tikutat? Kyllä se tärppi sieltä tulee, muistatte vaan heilutella niitä peittoja tikkujen viivoista huolimatta!! Koita jaksella!

Pönttis: miten uä meni?!? Toivottavasti kaikki on hyvin!

Paritonsukka: tuliko se täti vierailulle? Vai oisko se juilinta sitä itteään??

Sirppana: teillä täti on tainnu jo pakata kimpsunsa, vai kuinka? Ja ei muutako sitte jumppaamaan makkarin puolelle, kyllä se tärppi sieltä teillekin tulee!!

mampko: Meillä tuo kuopus on ollu kans moniallergikko, atoopikko, astmaatikko yms. Nyt siis viime viikolla laitettiin liimakorviin putket ja vedettiin kitarisat pois (ne oliki toooosi suuret 2/3 peittivät rööristä, huh!). Tän kans yöt menee vieläki miten sattuu, kiukkua yms on jatkuvasti. Iho on taas niin huonona että alasti kotona kulkee ku vaatteet hiertää ja rasvaus kirveltää...allergiat meillä oireilee pitemmän kaavan mukaan iholla sekä suolistolla joten arpapeliä ollaan heitelty puolen vuoden iästä asti. Yhessä välissä meillä oli tyyliin maissi ja possu ruokavaliona..

Eli jaksamista teille, kokemuksella tosiaan tiedän että aika on se vaan lopulta mikä auttaa!

Susku: No mutta heippa!! Ihana kuulla että teillä odotus on sujunut niin hyvin että loppusuoralla meette, reilu kk enää ja sitte teillä on pikkuinen...voih ;) Tuuthan sitte uutisia viimeistään kertomaan!! Hyviä vointeja loppusuoralle!

Mites Noora...kierto lähenee loppuaan...miltä oireet kuulostaa?? Jaksamista arkeen, toivottavasti ne raha-asiatkin pian helpottaa!

Äitix3: Pikaista paranemista teidän joukoille! Toivottavasti ootte jo paranemaan päin..oisko kuitenki jotain toivoa tärpistä...?

Aihataas: onnea ultrakuulumisista, ihanaa toinen poika, pikkumiehen kaveriksi! Hyviä vointeja jatkoon!

Susamarialle kans hurjasti onnea ultrakuulumisista! Kyllä se niin helpottaa omaa oloaan ku saa nähdä pienokaisensa sykkeen!

Mitenkähän Mansikkaisen hoidot ovat alkaneet?

Missäs Trikupelle on, huhuu?

ON: juu ei mitään uutta...lekurin sainki perjantaille..

Mutta nyt pitää mennä, palaillaan!

nani kp50

Vierailija
5/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tikutellut kerran pvässä Clearbluella. Ja oon tikuttanut illalla...tänään sitten tikutin pvällä ja nyt kyllä ajattelin kokeilla vielä illalla. On meinaan semmoiset mahakivut, että on se nyt kumma jos tämä ei ole ovista! Peitot on heiluneet joka toinen pvä, joten se puoli on hoidossa ;-D

Hyvä kun saitte ajan lääkäriin! Toivottavasti sieltä saat apua pitkittyneeseen kiertoon.

Vierailija
6/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kans ikinä saanut tikutettua ovista. Kuitenkin myös näissä kierroissa olen verikokeiden perusteella ovuloinut. En tiedä onko huippu mennyt vain multa sitten ohi, vai olenko ovuloinut todella aikaisin. Keskimmäinen kun sai meillä alkunsa kp.5.

ON: lääkärikierrettä itselläni, muuten ei mitään uutta. nyt mennään jo kp18 joten pian täti sieltä jo taas kurvaa paikalle :-(

äitix3 kp18/25-26

Vierailija
7/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt, että ei edes ajatus oikein kulje. Olen ollut remppa apuna nyt kaksi päivää ja olo onkin ollut sen jälkeen sellainen, että on tullut tehtyä remppaa.

Flunssastakin selvittiin viikonlopun aikana.

Ja nyt oli käynyt niin kaikessa tohinassa, että en edes tiennyt mikä kp on menossa. Piti viime kuun keskusteluista käydä kattomassa, että koskas olikaan kp1. Ihan hyvä oikeastaan, että ollut muutakin ajateltavaa.

Lyydialle sen verran, että kun minun mielestäni se ovis olis tosiaan niitten limojen vikana päivänä ja oviksen jälkeen limatkin loppuis. Elikkä sen perusteella väittäisin, että sulla saattaa hyvinkin olla huomenna ovis tai ehkä ens yönä. Jatkakaa vaan peittojen heiluttelua. =)

Älä luovu vielä toivosta. =)

Tärppi onnea kaikille. =)

Sirppana kp 8/29-30

Vierailija
8/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on tämä vauvis missä voi käydä purkamassa tuntojaan...ja teitä ihania naisia, jotka ymmärtävät ja jaksavat tsempata! Kiitos! Miehelle kun näitä yrittää puhua niin ei tule kun paha mieli...mun mies ei ainakaan näitä "hömpötyksiä" oikein ymmärrä. Sille riittää kun peitot vaan heiluu ;-D

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille muillekin!!!

Lyydia...kera melkoisten mahakipuilujen...

MUOKS. Illan o-testi myös negatiivinen...surettaa, kiukuttaa ja vaikka mitä. Mä olin niiiin varma, että saan sen plussan helposti...ei auttais olla niin varma:( Mä en ymmärrä näitä oireita...

Vierailija
9/114 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UÄ-kuulumisia: Pienellä kaikki hyvin!! Sukupuolta en sitten kysynyt vaikka sitä tässä etukäteen vähän pähkäilin.. Päätettiin kuitenkin että pitäähän sitä jotain jännitettävää olla!!

Jotain muuta sieltä löytyi kuitenkin.. Tai siis olen itse tuntenut tuossa navan yläpuolella patin. Kätilö sitä sitten ultrasi myös ja epäili josko olisi myooma. Sain uuden ajan että lääkäri vielä katsoo mitä sieltä löytyy. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Vatsa kasvaa jo kovaa kyytiä! Nyt vain nautin tästä keskiraskaudesta!! Kovasti olen jo netissä ihaillut uusia kestovaippoja jne.

Plussatuulia puhkuen:

pönttis rv 21+6

Vierailija
10/114 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveet ovat tulleet ja menneet. Ja taas tulleet.. Olen kolmena iltana löytänyt itseni selaamasta tätä neljännen kuumeilijoiden pinoa ja kyllä se kuume on taas itselläkin alkanut nousta. Kolmannen syntymän jälkeen olin aika varma, että perheemme on tässä. Mies on varmasti edelleen sitä mieltä.

Miksi ne vauvahaaveet tulevat? Olen kyllä huomannut selkeän yhteyden hormonitoiminnan ja haaveilun välillä. Oviksen aikaan himottaa ja vauvahaaveet nousevat ja taas toisaalta loppukierrosta ei tee niin paljon mieli heilutella peittoa ja vauvahaaveetkin laantuvat. Miksi ne tulevat, vaikka meillä on jo ihan hyvä näin? Esikoinen aloittaa koulun syksyllä, keskimmäinen täyttää kohta viisi ja kolmas kaksi vuotta. Ehkä sitä vielä yksi mahtuisi.. Syliin ainakin :). Eri asia sitten saada mies ajattelemaan samoin.

Ihana seurata teidän muiden kuumeiluja ja yrityksiä :). Kasvattelen omaa kuumettani ja ehkä vielä joskus alan taivutella miestä :).

-KenguRuu

Vierailija
11/114 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea ilma. Aurinko paistaa ja hanki kiiltää. Kohta alkaa varmaan räystäät tiputtamaan vettä ja linnut laulamaan. Kevät tulee :)))

Jaahas - sitä olis sitten kierto finaalissa, melkein ainakin. Mitään, SIIS MITÄÄN oireita ei tällä hetkellä ole. Ei raskaus- eikä sen kummemmin tädin tulemis oireitakaan. oikein kun yrittää etsiä oireita itsestään , niin ei siltikään. Perus-oma-itseni olen, ei kipuja eikä kolotuksiaan. Ei vessassa juoksua, ei kuvotusta. Varmaan siis negaa, ja kierto venyy niin että ei täti-oireitakaan siksi ole. TAI sitten kevät tuo yllätyksen. Muistelin onko mulla ollut tässä vaiheessa oireita kaikissa raskauksissa? Ekassa ei ainakaan ollut, kun tuli yllärinä ja huomasin vasta rv7. Jospa voisin ollakin? No, mutta tuskinpa... Yhden testin olen kyllä tehnyt, pari päivää sitten ja negaahan se oli, oli kyllä vielä liian aikaistakin. Toinen kaapissa, en viitsi tehdä, ootellaan nyt vielä.

Lyydia: Voi harmitus noita o-testi negoja :( Voiko olla silti ovulaatiota vaikka testi näyttäis negaa? Oletko kysellyt jostain?

Nani: Sä vedät oikein kiertopäivä-huippuja. Toivottavasti lääkärissä selviää mikä mättää.

äitix3 ja sirppana. Tsemppejä sinne kummallekin!!

Pönttö-örvelölle onnea&iloa raskauteen. Puoliväli jo ylitetty :)

KenguRuu: Tervetuloa mukaan joukkoon!!

Muuten, tuli tässä mieleeni... Jossain vaiheessa oli se esittelypino... löytyyköhän se tuolta vielä? Tuntuu että olisi kiva lukea jokaisesta vähän faktaa... Oppia tuntemaan ihmisiä paremmin. Ei aina muista kellä oli minkäkin ikäisiä lapsia tai vastaavaa. Ja sitten mua muuten kiinnostaisi tehdä galluppia kuka on työelämässä ja kuka kotiäitinä? Muutenkin toki muiden perheenarki kuulumiset kiinnostaa :) *ns vertaistukena* Olisko muilla kiinnostusta kirjoitaa jossain vaiheessa vähän elämästään, lapsistaan ym. enemmän?

Noora yk2 31/32

12/114 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Nooran ehdottamista esittelyistä yms. Aikoinaan olikin enemmän esittelyä kuin tuo pinon eka rimpsu, mutta jossain vaiheessa tässä serverissä (tai jotain sinnepäin =D) ei pystynytkään tekemään pitkiä rimpsuja/viestejä joten nuo esittelytkin sitten vähän kevennettiin. Mutta voinhan tuota muokata kunhan vaan laitatte infoa tulemaan siis te jotka enempi haluatte itestänne ja perheestänne kertoa.

G: mää olen siis kohta 34v (kääk!) ja mieheni on kohta 36v. Meillä on kohta 15v murkkupoika, 10,5v esimurkkupoika ja 2,5v taaperopoika. Asustamme vielä toistaiseksi Lahdessa. Itse olen yrittäjä ja toimin lähinnä kotoa käsin, nuorimmainen on mun kans kotona.

Yritystä yli 2v takana, josta saldona 2xkm (näitä ennen on myös 2xkm eli yht. 4xkm) eli raskaana ollaan oltu sen seittemän kertaa..

"harrastan" kodin-, laste- ja miehenhoitoa ja työntekoa, muuhun ei oikein aikaa jää..

Olen lyhyt ja pullea ikuinen jojo-laihduttaja..

Tässäpä tuota minua lyhykäisyydessään...

Noora: Mulla tuo "oireettomuus" on kyllä selkeesti ollu se OIRE just siitä eli raskaudesta! Eli jospa tässä tän viikon kunniaksi sieltä kaks viivaa testiin tulis bd bd bd!! JÄNNÄÄ!!

Pönttis: oikein paljon onnea aivan ihanista ultrakuulumisista!! Nyt vaan sitte naatiskelemaan pikkuisen vaavin kasvamisesta ja hennoista potkuista!

Mulla ei ole myoomista mitään tietoa, mulla on noita luukystia siellä sun täällä..Mutta toivottavasti ei ole mitään sen kummempaa siellä sun masussa!

KenguRuu: ei muutaku messiin vaan! Tänne mahtuu monenmoista kuumeilijaa! Kyllähän se niin on että ei nuo meidän ukkokullat niin innokkaana näitä lapsia lisää kuumeile...ainakaan meillä...

Lyydia: toivottavasti vahvempi viiva o-testiin tulee! Mutta älä anna sen häiritä, ties vaikka pientä yllärin poikasta loppukierrosta sitte ilmestyy siihen r.testiin =D

Sirppana: jokos siellä o-hetki lähestyy?? Tärppionnea teillekin!

ON: tosiaan en sitte eilen ehtiny enempää ON:ää..

Tää on oikeesti ihan hirveetä (en kyllä toivos tätä kellekkään)! Koko ajan nippailee tai nappailee jostaki, tissit on kipeät varsinki ku liivit ottaa pois, oik.puolen kivistää sillain kohdun kiinnikeiden venymisen tyyliin/ovistyyliin, mahaa jomottaa menkkatyyliin ja sitte tuo päänuppi!! Voi turkkanen mitkä pms-oireet...Eli melkosessa hormonimyrskyssä olen...oireet ovat sitä kumpaaki ja koko ajan...

Vielä tähän päälle meni mun laihis ihan prinkkaliksi..sellanen nälkä koko ajan että pitää koko ajan tuonne suuhun jotaki työntää (ja tietty johtuu tuosta mielialastakin)...kaks kiloa olen onnekseni tässä muutamassa viikossa taas itteeni kerryyttäny, että oikein kiva!

Mutta pe sitte lekurille, mutta eihän sekään mikään ihmeiden tekijä tietenkään ole, mutta kovasti sitä kuitenki oottaa että joku selvyys tähän jumiutumiseen löytys...POTUTTAA niin rankasti tää olotila jo!

Parempaa mieltä ja plussaonnea teille muille!! Pitää mennä siivomaan..mun vanhemmat tulee hauvavauvan kans illalla ja voi tätä siivoa (aurinko on sitte ihana ku se ilmiantaa kaiken..)

nani ja koopeet siis 51

Vierailija
13/114 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Toivottavasti saat huomenna lekurilta jotakin vastauksia. Kiertopäivät on sulla jo niiiiiiin pitkät. Ja oireetkin sulla kuulostaa aivan raskaus oireilta. Ei menetetä siis vielä toivoa. Pidän peukkuja sulle.

Noora: Mikäs on tilanne? Kovasti olen jännittänyt sinua, että onko pamahtanut plussa vai täti paikalle. Ja sen verran, että raha-asioilla on tapana suttaantua jotenkin. Ne stressaa, mutta aina selviää. (Tiedän mitä on elää pienillä rahoilla).

Lyydia: No minä täällä hulluna olen käynyt katselemassa viestejä, että oletko pongannu oviksen vai et. Mikä on siis oviksen pongaus tilanne?

G. Minä olen siis 26vuotias kotiäiti (olen ollut nyt kotona 7vuotta). Mies on 33vuotias. Lapset on siis nyt poika 6v, tyttö 5v ja poika 2v. Ja minulla nyt ei varsinaisesti ole harrastuksia. Mutta nautin omasta ajastani yksin kiertämällä satunnaisesti kirpputoreja. Ja iltaisin kun lapset nukkuu istun sohvalla ja katson kaikki hömppä sarjat. Täydelliset naiset on mun suosikki. =)

On:Ja sitten noin muuten olen tässä käynyt kamppailua itseni kanssa, että jättäiskö noi ovis tikut tässä kuussa syrjään kun en ole ehtinyt viime päivinä miettimään mitään vauva juttuja, mutta enköhän minä sorru niihin kun nyt ei ole vielä edes limoja alkanut tulee. Ja kai nämä päivät tässä jo hieman rauhottuu niin on aikaa taas keskittyä liikaakin näihin juttuihin.

Taitaakin tulla sitten hieman pitempi kierto tällä kertaa kun ei tosiaan viel mitään enteitä tulevasta oviksesta.

Plussa uutisia olis niin ihana kuulla.

Tsemppiä ja jaksuja kaikille. =)

Sirppana yk2 kp 10/29-30

Vierailija
14/114 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi on eilinen...ja ylempi tämänpäiväinen! Eikös tuon jo voisi tulkita samanvahvuiseksi kuin kontrolliviiva????

Tilasin siis mammaksi.fi sivuilta noita liuskatestejä kun Clearit loppu eilen. Nyt tekis ihan hulluna mieli käydä ostaan Clearblue ja kattoa näyttääkö samaa, mutta kun se on niin pirun kalllis...

Mutta sanokaahan nyt...onko teistä mulla ovis:))

Lyydia yk2 15/27

Vierailija
15/114 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitot heilumaan ja äkkiä. =)

Minä ainakin tulkitsen tuon ovis plussaksi.

Mun mielestä et tarvitse enään toista testiä kyllä tuo on sen verran selvä.

Vierailija
16/114 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearblue vahvisti mammaksin tuloksen!!! Nyt peitot vaan heilumaan ;-) Anteeksi omanapaisuus...palaan teihin muihin huomenna:))

ikionnellinen Lyydia

Vierailija
17/114 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Totta kerkesitte peittoja heiluttamaan?

Tuleekin sulla sitten erittäin jännittävät kaksi viikkoa piinailua. =)

Nani: Lääkäri kuulumisia odotellaan. =) Toivottavasti kaikki hyvin.

Rupesinhan minäkin sitten riekkumaan noitten ovis testejen kanssa. Mies oli nähnyt unta yksi yö että meille oli syntynyt pieni tyttö jolla oli tumma suora tukka.

Se on jännä juttu. Meillä mies on nähnyt jokaisesta lapsesta unta ennen kun ne on edes siitetty ja sukupuoli on aina ollut se mitä unessa on nähnyt ja pian unen jälkeen olen raskautunut.

Ja muutenkin tuntuu, että tuo ukko ennustaa kaikille tutuille ja puoli tutuille vauvojen sukupuolet oikein.

Mikä lie lapin shamaani ja salannu sen multa. ;)

Sirppana kp 11/29-30

Vierailija
18/114 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis eilen aamulla kun heräsin alkoi. Ei siinä mitään, vähän sitä jo aavistelinkin. Ihmettelin vaan kuinka tarkka olen ton kierron kanssa. Eilen oli siis 32/32 joka sitten vaihtui kp1:seksi. Viimekierrossa alkoi kp32 illalla ja nyt kp32 aamulla. HYVÄHÄN SE ON, KUN ON KIERTO KOHILLAAN :) Ja nyt sitten vaan uuteen kiertoon. Noitten raha-ongelmien takia olin ajatellut että nyt mietitään taas uusiks halutaanko vauvaa tähän tilanteeseen... mutta nyt tänään ei mietitytä ollenkaan. Projekti jatkukoon.

Mietin mäkin tota, että pitäiskö ottaa noi tikuttelut käyttöön? Vai onko turhaa kun tunnen oviksen niin tarkasti?

Onnea Lyydia ovis plussasta !!! Nyt peitot pöllyymään, viikonloppukin edessä.

Tuun paremmalla ajalla illalla kirjoittamaan noita "stooreja" mitä itse tuolla ehdottelin, ja Nani jo kirjoittikin :)

Noora yk3 2/31

(vaihdoin kierron 32 ---> 31päivään, eiks se niin mene kiun kaksi viimeistä kiertoa on täti tullut kp32:sen aikana jolloin se onkin siis kp1..)

APUA, JO YRITYSKIERTO 3 !!! Enemmän kuin normaalia, mutta mä joka olen raskautunut kolme kertaa "heti" niin mietin täällä jo että missä vika? *nolo*

Vierailija
19/114 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppana: Saas nähdä onko sun mies shamaani ;-) Mitä ovistestiä sä käytät? Kyllä täällä eilen peitot pöllys :D

Noora: Mä en oo ikinä ennen käyttänyt noita ovistestejä, mutta nyt halusin varmistaa ovuloinnin kun oli hormonikierukka melkein 4 vuotta. Yllätys oli se, että mä olisin vannonut oireiden perusteella, että ovis oli alkuviikosta...vaan onkin sitten vasta nyt. Meillä kans kaikki raskaudet alkaneet käytännössä heti, joten odotukset on korkealla...ja pelko siitä, että kuinkahan kauan tässä nyt sitten menee.

Nani: Lääkärikuulumisia täälläkin odotellaan!

Tervetuloa KenguRuu! Mulla oli pitkään ihan samanlaista...tunteet seilas. Välillä kova vauvakuume ja sitten taas yhtäkkiä olin täysin tyytyväinen tähän elämäntilanteeseen. Vaan tässä sitä nyt sitten mennään taas;-)

Pönttis: Voi kun pääsis pian itsekin kirjoittelemaan ultrakuulumisista:)

äitix3: Mitäs kuuluu?

Oma napa: Nyt sitten tosiaan ovis olis käsillä. Eilen heilutettiin peittoa ja vähän on semmoinen fiilis, että pitäis tänäänkin...kun sehän on niin, että ovis tapahtuu 24-36h päästä plussasta. Eli se olis sitten aikasintaan tänä iltana?? Aika myöhään toi ovis kyllä nyt tuli! Tarkottaa siis aika pitkää kiertoa?!? Oon kyllä ihmeissäni noista ovisoireista ja siitä, että se tulikin sitten vasta nyt. Ilmeisesti muniksen kypsyminen aiheuttaa mulla melkoista kipuilua... Menkkamaisia kipua ollut meinaan viikon. Meitsi on nyt ihan täpinöissään tosta ovisplussasta. Eihän tuo vielä tarkoita muuta kuin, että on mahdollisuus onnistua...mutta se riittää nyt:) Mä kun pelkäsin jo, etten mä pelitä :D

Lyydia 16/27??

Vierailija
20/114 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noita One-Step liuska ovulaatiotestejä. Tänään tuli hailakka viiva ja veikkaisin, että ovis saattais olla taas viikonloppuna tai heti alkuviikosta.

Veikkaisin sulle Lyydia oviksen mukaan 27-29 päivän kiertoa. Eli aikas normaali olis kuiten tuo kierto. Jännää. =) Toivottavasti pian plussaat ja vedät mut ja muut mukanas tuonne odotus puolelle. =)

Muoks: Meinasin taas unohtaa. Nooralle pahoittelut tädin saapumisesta. Mutta sulla on kyllä todella säännöllinen kierto.

Sirps