Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteinen vauva uusioperheeseen!

03.11.2006 |

Onkohan täällä ketään muita, jotka asustelevat ns. uusioperheessä. Meitä on joka toinen viikonloppu 7 henk. ja arkena 5...On minun ja hänen lapsia... Nyt on yrityksessä yhteinen lapsi, minulle siis biologinen neljäs...

On vaan niin monia ajatuksia asiasta.. Tai lähinnä mietityttää kuinka nämä muut lapsoset suhtautuvat asiaan.. Vaan eipä siinä mitään kun vain jaksaa ottaa kaikki lapset avosylin vastaan ja huomioon ikäänsä nähden.. Onko kokemuksia??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.stresscode.fi/forums/supli/

Ne ovat Suomen uusperheellisten liitto Ry:n keskustelusivut, ja sieltä löytyy varmasti enemmän vertaistukea!

Vierailija
2/2 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän uusperheeseen kuuluu minun 2 ja miehen 2 lasta. Yhteinen oli tulossa, la 5.3, mutta rakenneultrassa selvisi vakava vika ja jouduimme reilu 2 viikkoa sitten synnyttämään Enkelityttömme. Kovasti oli toivottu, lapsillekkin (7-10v) kerrottu melko alussa vauvasta. Kaikki lapset kovasti odotti uutta " itkupilliä" , toivoivat lisää ääntä elämään :`)

Meitä tuo 20 raskausviikkoa ehti kovasti jo " tiivistää" , meilläkin välillä kaikki lapset, välillä ollaan kahdestaan. Eli ainakin meillä lapset suhtautuivat erittäin positiivisesti yhteiseen sisarukseen. Nyt toivumme Enkelimme menetyksestä, ja kunhan kroppa ja mieli valmis, toivomme kovasti vauvaa. Minä, mies ja kaikki lapset!

Onnea teidän yritykseen! Olkaa mahdollisimman avoimia lapsille, mukaan jutteluihin jne... Ultra-kuvia tykkäsivät meillä katsella.

Mukavaa syksyä perheellenne, rakkaudella

Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla