Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN HELMIKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (114)

21/114 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli terkkuja lekurilta...

Tutkittiin röörit ja otettiin papa sekä verikokeet..

Tuloksena on PCO-tyyppiset munasarjat...aika täynnä nuo munasarjat munaskuja oli ja sillain helminauhamaisesti...

nyt vedetään teroja+clomeja...katotaan saadaanko noilla mitään aikaseksi..

Myöhemmin sitte enempi

nani kp53

Vierailija
22/114 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Nani, sama homma sitten kun mullakin, eli siis se pco. :( Toivottavasti saisit clomeista avun. Kyselit tuolla aiemmin miten meidän hoidot etenee, hitaanlaisesti tuntuisi etenevän. Mulle siis laitettiin reilu pari viikkoa sitten Zoladex kapseli vatsaan ihon alle, jolla siis pysäytettiin oma hormonitoiminta. Vuoto tuli kapselin jälkeen niinkuin pitikin ja nyt ensi tiistaina on ensimmäinen ultra ja aloitetaan piikittelyt joilla olis tarkoitus kasvattaa monta munasolua. Mahdolliset munasolut olis tarkoitus kerätä viikolla 8 ja hedelmöittää ja jos saadaan alkioita niin alkionsiirto olis sitten samalla viikolla muutaman päivän päästä tosta munasolujen keräyspunktiosta. Toiveet ei ole kovin korkealla tällä hetkellä mutta eipä sitten ainakaan tiputa niin korkealta jos ei tälläkään keinolla onnistuta.

Mansikkainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen minäkin...

3*mamma+1 ja Pönttis, ihania kuulumisia teillä, kiva että ultrassa oli kaikki kunnossa. Joko olette lapsille kertoneet? Mitä tykkäsivät?

Myllerispyy, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia! Itse olen ihan samaa miettinyt monesti, että niin helpolla päästään nyt ja kivaa meillä on nytkin yhdessä :-) Mutta silti sitä kaipaa vielä yhtä lasta lisää... Toivottavasti teillä stressittömyys tuottaa tulosta!

KenguRuu, tervetuloa mukaan ja onnea miehen taivutteluun!

Lyydia, onnea oviksesta! Toivottavasti peiton heiluttelut tuotti tulosta!

Noora, kiva että teillä on mietteet selvinneet. Nyt sitten vaan plussa tikkuun ens kierrossa :-)

Nani, mulle ei noi PCOt ja muut sano oikein mitään, mutta toivottavasti lääkkeet auttaa saamaan kierron kohdilleen ja tietenkin siihen plussaan myös. Oonkos väärässä, vai onko noilla lääkkeillä suurempi riski kaksosraskauteen? Jos saisit sen vitosen sitten samalla :-D

Mansikkainen, täällä kyllä pidetään peukut ja varpaat pystyssä että hoidot toimisi ja saisitte palkinnon heti ensimmäisestä hoitokerrasta. Tulehan sitten raportoimaan hoitojen etenemisestä!

ON: Mulla alkoi mankkakivut viime viikon torstaina/perjantaina ja lauantaina alkoi kunnon vuoto. Sitä kesti pari päivää ja sitten hiipui samanlailla kun mulla menkoissa muutenkin. Pari päivää oli oli välissä vuodotonta, ja nyt vuodan taas! En paljoa, mutta sen verran että pikkuhousunsuojaa tarvii. Ja menkkakipujakin on. En ymmärrä mitä tämä on! Viikko sitten Hcg-kontrollissa arvo oli vielä 20, mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei tarvitse enää seurata, varsinkin kun menkatkin jo alkoi. Itse vaan nyt mietin että jos ne "ekat menkat" oli kuitenkin vielä jotain viimeisiä km-vuotoja (välissä oli kyllä jo 4 viikkoa ilman vuotoja) ja nyt vasta sitten tulee oikeat menkat. En tiedä, mutta sais kyllä kroppa jo toipua. Miehelle tuli se sterilisaatioaikakin jo, mutta päätettiin se perua :-) Katsellaan nyt sitten miten tästä eteenpäin... Nyt kyllä en oikeestaan edes toivo tulevani raskaaksi pariin kuukauteen, niin päästäisiin sitten syksyllä etelään. Keväällä kyllä sitten jo mielelläni plussaisin...

Paritonsukka

Vierailija
24/114 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuooh.. ollut kyllä meillä sellaista vilskettä että hyvä jos on istumaan päässyt edes kerran päivässä.

Lyydia: toivottavasti peittojen heiluttelu tuottaa toivotun tuloksen :-)

Nani: Toi pco on kyllä kurja uutinen. mutta ilmeisesti sun gyne oli aika optimistinen asian suhteen, ja onhan teillä nuo kolme edellistä kullanmurua ja km.t että luulisi ettei raskautuminen nyt ihan mahdotonta ole. Onko sulle aiemmin sanottu pco.ta? Muistaakseni clomeja olet käyttänyt ennenkin, mutta mites ne terot? Toivotaan pikaisia tuloksia asiassa.

Jos en ole jo muistanut niin TERVETULOA kaikille uusille mukaan pellolle! Kyllä täällä on tilaa.

ON: kp 22 meneillään eikä tuntemuksia ole mihinkään suuntaan, pöh! Nyt eletään taas muutenkin sitä vuoden aikaa että jos tästä kierrosta ei tärppää niin pidetään taukoa ainakin huhtikuun loppuun. Meille riittää kaksi loppu vuodesta syntynyttä lasta. Vaikka eihän näitä aina suunnitella voi... Mutta kuitenkin.

Meistä tulee taas kummivanhemmat. Lapsuuden kaveripariskunta sai pienen poikavauvan viikolla. Ja voi hyvä tavaton kuin joku voikin olla niin suloinen. Niin pieni ja hento, Vauvaa pidellessäni tunsin se vastasyntyneen tuoksun... Ihan "kamalaa", mä olin niin surullinen kun tulimme kotiin. Kuinka voikin sattua niin paljon se että itse ei onnistu raskautumaan. Ehkäpä tämä taas ajan kanssa menee ohi.

No nyt taidan kuitenkin mennä nukkumaan ja toivoa parasta ens viikon osalta, keskiviikkoa pahasti odotellen.

äitix3 kp22/25-26

25/114 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniki muutama päivä etten oikein tänne ehtiny turinoimaan ku vanhempani olivat meillä ke-su, nyt lähtivät ihan hetki sitten joten ihan hetken suon aikaa teillekin! Mutta olipa ihanaa ku saatiin hoidella sitä meidän äitin 3,5kk ikäistä kääpiömäyristä...ihan haikeana nuo meidän poitsut oli ku lähtivät...Vettä myllyyn tuli ku olen joskus pari vuotta sitte ottanu yhteyttä yhteen koirakasvattajaan ku sitä koiraa meille ollaan koneen kertaan meinattu hommata. No, nyt tuli sitte to sähköpostia hältä että heille ois syntymässä pentuja ens kuussa ja kyseli kumpaa sukupuolta haluttaisiin...mutta voih ku tuo ukkokulta sano heti jyrkän EI:n... ;( Mulla vaan on niin hurjan huono omatunto tuosta koirajutusta ku tuo meidän esikko täyttää nyt siis jo 15v ja sitä koiraa meillä ei oo vieläkään vaikka meillä sitä tosiaan ollaan kuumeiltu jo vuosia (kaikki muut paitsi tuo meiän isukki)..

Mutta tosiaan mennään nyt "muihin aiheisiin"..

Sirppana: vai että tyttö!! No niin jos teilläkin noita enneunia nähdään niin sehän on sitte niin, että se tärppi taitaa teille pian räpsähtää!! Nyt vaan sitte peitot kovasti heilumaan ja kaulinta sängyn alle =D

Noora: :( pahotteluni tädin saapumisesta! Tosiaan on sulla kyllä aika kellontarkka täti! Nyt vaan onnea uutteen kiertoon, kyllä se plussa sieltä teillekin tulee!

Lyydia: No niin nyt on sitte ovikset teillä hyödynnetty ja kovasti aletaan sun testaamista ootella ja oireita jännäillä...Hurjasti vaan sitä plussaonnea nyt mukaan!

Mansikkainen: Voi että teillähän edetään ihan kivalla vauhdilla noissa hoidoissa...kamalasti jaksuja ja onnea mukaan, eihän sitä tiedä jos se vaikka heti tärppäis!!

Paritonsukka: Kyllä ne menkat on! Ei muutako uutta yritystä vaan kehiin! Vai että sterilisaatioaika sai mennä, voi ku ihanaa!! Nyt vaan hurjasti tärppionnea!

Äitix3: Onnea tuoreille kummeille! Määki pääsen ke kattomaan vihdoin sitä mun kaverin alkuvuodesta syntynyttä tyttöä! On ne vauvat kyllä niiiiin ihania! Mun serkkukin oli pe saanut esikoispoikansa, mutta niin kaukana heistä asustellaan ettei taida olla mahollisuutta nähdä ku varmaan kesällä. Mutta älähän sääkään vielä kirvettä heitä tän kierron osalta nurkkaan.."oireettomuus" = monesti myös the oireet!! =D

Siis toisinpäin mulla on kokemusta noista pilsuista. Eli terot mulla oli käytössä pariin kertaan ennen kolmosta ku minipilsujen jälkeen kierrot heitteli 22-100pv välillä. Niillä sain kierrot tasaantumaan johonki 30pv paikkeille mutta lopetin ne sitten ku yhdellä pilsulla alko teho loppumaan ja ois pitäny kaksinkertaistaa annos jotta kunnon menkat ois tulleet. Mutta sitte tuo kolmonen saiki alkunsa heti eka kierrolla ilman teroja.

Nuo clomit siis on ihan uus juttu mulle mutta ovat siis maanneet tuolla kaapissa jo 3kk ku en ole voinu niitä vielä alottaa..Tuohon pco:hon ilmeisesti kuuluu (jos sitä ei hoideta) noita alkuraskauden km:a mutta eihän sitä tiedä ovatko nuo mun johtuneet siitä...Ja tosiaan onhan meillä nuo kolme jo ja ihania ovatki..

ON: Nyt ollaan kolme päivää napsittu noita teroja ja kyllä tuolla masussa tuntuuki niin ilkeeltä, hirveet menkkakivut alko eilen...katotaan nyt millon niagara alkaa ku oli sen verta paksut limakalvot tuolla että sellanen ois tieten ootettavissa...

Lekurikäynnistä: Pientä toivoa ite pidin vielä yllä ku lekurille menin, siis että jospa se raskaus ei oiskaan jostain syystä vaan näkyny mun testeissä, hassua eikö vaan? Mutta eihän siellä mitään sellaista tietty näkyny..

Aiemmin tuo lekuri sanoi että heti ekasta clomikierrosta pitää tulla kierron 10.pv ultraan näytille jossa katotaan missä vaiheessa munaskut on. Mutta nyt tuolla oli niin "ahdasta" noilla munaskuilla että tuonne kontrolliultraan mennään vasta toisella clomikierrolla. Ilmeisesti ei siellä ole toivetta niin kypsiin munaskuihin vielä ekalla kierrolla...Ja niinku Paritonsukka tuolla mietti niin sen vuoksi tuonne kontrolliultraan mennään jossa nähdään ettei siellä liian montaa munaskua ole yhtäaikaa kypsymässä...

Mulla tuo vasenpuoli on jo aiemmin ollu pco-tyyppinen mutta nyt tuo oikeapuoli on menny ihan lyhyessä ajassa tuollaiseksi, sen vuoksi se onki koko ajan juilinu tuolta oik.puolen...aluksi lekuri luulikin (siis ennen ku katto sinne) että siellä vois olla kysta..

Nyt ku tuosta PCO:sta on vähän ottanu selvää (vaikka siitä jotaki olen tienny jo etukäteen ku serkullani se on ja sillä noita lapsia on "tehty" ihan hoidoilla) niin aika paljo noita oireita kyllä mulla on löytyny jo pitemmän aikaa...Mutta toivottavasti noista pilsuista ois nyt apua niihin.

Mutta hurjan paljon plussaisia kevättuulia kaikille!!

nani kp55

Vierailija
26/114 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Mä niin kovasti lähetän sympatiaa ja halauksia sinne. Nyt ei auta kuin ostamaan niitä isoimpia rättejä ja laittaa ämpäri jalkojen väliin :-) Sitten vain uutta kiertoa kohti. Eikös vaan?

ON: Valitinpa sitten viimeksi oireettomuudestani.. Tänään tajusin kun laitoin vieraille tarjottavia; niin mun ei tehnyt yhtään mieli suklaa piirakkaa eikä karjalanpiirakoita jotka on mun herkkua. Omituista, ja en tiedä sitten närästääkö vai mikä on, mutta semmoinen alkavan vatsataudin/ krapulan tuntu on vatsalla. HMMM... Nyt alkaa sitten PIINAILU!!! HUI!

äitix3 kp23/25-26

Vierailija
27/114 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee edelleen tosi hyvin tää arki.

Julius on kovasti ruvennu hymyileen ja nauraakin jo ääneen sekä osaa kääntyä selältä masulleen yms..

Yöt hän nukkuu aina tiukasti kainalossa ja jalat mun masun päällä.

Pitäs kuulemma tehä maitoaltistus tuolle jUholle kotona taas mut jotenki en uskaltas kun viimekerrallakin tuli niitä hengenahdistus kohtauksia.Tällä hetkellä pojalle ei sovi lainkaan maito,sitrushedelmät eikä kaneli eikä paprika ja viel pitäs saada selville mistä taas tulee noita oireita Juholle.

Aatella Juliuskin tulee 18 päivä jo 3kk.

Plussatuulia taas puhallan..

Vierailija
28/114 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitix3: Toivotaan että niitä mahdollisia oireita alkaa tulemaan lisää ja, että pian pääset plussaamaan. =) Minä pidän peukut ja varpaat pystyssä. =)

Nani: Toivottavasti nyt ne lääkärin määräämät pillerit hoitaisivat tehtävänsä ja pääsisit uuteen kiertoon.

Ja minusta ei ole yhtään erikoista, että elättelit toiveita raskaudesta vielä lääkärille mennessä niin minäkin elättelin toiveita puolestasi, että olisit saanut ihania uutisia. Mutta toivotaan, että nyt sitten alkaisi pikapuoliin tapahtumaan ja raskautuisit.

Noora: Toivottavasti täti on pian poistumassa ja tajuaa pysyäkin sitten poissa pitkän pitkän aikaa. =)

Lyydia: Mikäs kierto päivä menossa? Onko mitään lupaavia oireita? Jännitän kovasti, että tuottiko ovis plussa toivotun tuloksen.

Mitäs kaikille muillekin neliapiloille kuuluupi?

On: Tänään taisin pongata ovis plussan minäkin ja viimeiset kolme iltaa on peittoja heilutettu, että luulis siellä jotakin olevan venailemassa. Jos vielä tänäänkin jaksaisi innostua niin olisi hieno homma.

Mä olen kyllä hokannu, että mulla ei ole vauvakuume vaan lapsi kuume. Nään vauvoja ja imetystä niin mulla tulee kylmiä väreitä selkään kun ajattelen imetystä ja sitä kaikkea vaipan vaihtoa ja yö heräilyä. Mulle vauva aika on ollut aika raskasta, mutta sitten kun vauva oppii kävelemään ja silleen niin ne on niin ihania ja hauskoja. Mutta pakkohan se on se vauva aika jaksaa jos vielä yhden lapsen haluaa. On ne ihania vauvanakin, mutta mä en ole niin ihana sillon kun mulla on pieni vauva. Tosin jos nyt tässä joskus raskautuisi ja vauvan saisi niin olen jo viisastunut etten ota stressiä siitä imetyksestä. Se ei mulla oo meinannu luonnistua ja maitokin riittäny 3kk eli luultavasti neljännen kans joutuis imettään ja lypsään maitoa ettei äiti ole aivan sekopää. Kuulostaa varmaan hieman itsekkäältä.

Näihin ajatuksiin ja tunnelmiin tänään lopettelee

Sirppana yk2 kp 14/29-30

Vierailija
29/114 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonn@, teillähän on iso poika siellä jo :-) toivottavasti Juhon allergiat selviää.

Nani, Toivottavasti sulla tosiaan lääkkeet tepsii! Ja koirat on kyllä ihania

Vierailija
30/114 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonn@, teillähän on iso poika siellä jo :-) toivottavasti Juhon allergiat selviää.

Nani, Toivottavasti sulla tosiaan lääkkeet tepsii! Ja koirat on kyllä ihania

Vierailija
31/114 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin haluaisin koiran, mutta mies haraa vastaan ja meillä on pojat saanut pienempänä koirasta allergiaoireitakin niin ei vielä ainakaan uskalla, vaikkeivat enää oireilekaan ainakaan lyhyessä kontaktissa. Mutta ehkä sitten joskus kun lapset on isompia ja on itellläkin enemmän aikaa karvavauvalle :-)

Äitix3; mikäs on olotila tänään? Kohta saatkin jo testata sen plussan :-)

Ite oon kans miettinyt eetä tässä vois nyt ihan hyvin pitää pari kuukautta taukoa, en välttämättä loppuvuoden lasta haluaisi. Meillä on se matka varattuna, mutta en muutenkaan. Mulla kyllä tuskin onkaan pelkoa ihan heti raskautumisesta... Vuodan nimittäin edelleen vähän, ja pieniä hyytymiäkin tuli tänään. Ja kamalat menkkakivut on :-/ En ollut silloin km tyhjennyspäivänäkään näin kipeä. Huomenna on kuopuksen neuvola, niin tarvii samalla anella jos vaikka ultraan pääsisi. Alan olla aika varma ettei kohtu ole tyhjä. Tai sitten on muuten vaan kroppa aivan sekaisin keskenmenon jäljiltä.

Paritonsukka

P.S. Toimiiko teillä muilla tää kunnolla? Mulla lähettää aina vaan pari ekaa riviä ja sitten saa loppujen kanssa kikkailla vaikka kuinka että saa näkyviin :-(

Vierailija
32/114 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kuopus sairastanut, joten ei ole paljon ehtinyt netissä roikkumaan. Nyt neito katselee dvd:tä, joten äiti voi hetken hengähtää täällä;-)

Nani: Oi miten kurjaa, että sait tuollaisen diagnoosin:( Mutta sinulle ei siis koskaan aiemmin ole tuota väläytelty? Onko aiemmat lapset saaneet kuinka helposti tai vaikeasti alkunsa? Koirakuumetta täälläkin on välillä...mutta sitten se taas laantuu.

Sirppana: Kiva, että säkin pongasit oviksen:)) Mun ovisplussa pärähti torstaina ja peitot heilu ke,to ja pe...lauantaina ei sitten enää jaksanu :D Toivottavasti tuo riitti? Mulla on kyllä ihan selvästi raskaus/vauvakuume. Ei meilläkään helppoja raskauksia saati vauva-aikoja ole ollut, mutta ilmeisesti aika on jo kullannut muistot ;-) Haluaisin niiiiin kovasti olla raskaana ja nuuhkuttaa pienen vauvan tuoksua :)

Paritonsukka: Voi itku, että vuodot ja kivut sua nyt piinaavat. Kysyhän tosiaan neuvolassa jos pääsisit ultraan tsekkaan tilannetta-ei tarttis sitten miettiä ja huolehtia.

Äitix3: Onkos lisää oireita?? Toivottavasti sä aloitat plussa-aallon...johon me muutkin päästään mukaan:DD

Oma napa: Täällä ei vielä mitään oireita, mutta toisaalta en niitä vielä odottelekaan kun ovis oli varmaan viime perjantaina. Siitähän on sitten vasta vajaa viikko ja alkiohan kiinnittyy vasta noin viikon päästä oviksesta:) Eli nyt oikeastaan alkaa vasta piinailu;-) Olen kuitenkin nyt yrittänyt ottaa vähän rennommin kuin viime kierrossa...yritän ajatella jotain muutakin...mut joo, vaikeaa on :D Olis kyllä niin ihanaa olla raskaana...

Lyydia yk2 20/27?

Vierailija
33/114 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh, nyt tulee vaan omaa napaa...

Eilen ilalla alkoi ensin tiputtelemmaan ruskeaa, yöllä pitikin jo käydä parikin kertaa vaihto puuhissa. Olen tänään joutunut vaihtamaan sen isoimman superplus-tampaxin TUNNIN välein. Ihan järkyttävä vuoto. Ja migreeni iski kaiken lisäksi joten saikkupäivää vietän lasten kanssa kotona.

Kierroksi tuli siis 24pv. Ottaa päähän!

äitix3 kp2/24-26

Vierailija
34/114 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut äitix3 tädin saapumisesta, todella runsaalta tosiaan kuulostaa sun vuotos. Ihan eri sarjaa kun mun niukkaakin niukemmat.

ON: Kävin tänään ultrattavana, kaikki taisi olla hyvin ja oma hormonitoiminta oli saatu pysäytettyä, tänään alko sitten hormonien piikittely mahaan. Ensi maanantaina on seuraava ultra jossa katsotaan mitä munasarjoissa on alkanut tapahtumaan.

Vierailija
35/114 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitix3: No voihan harmin paikka. Minä niin toivoin, että plussaisit ja saataisiin pitkästä aikaa plussa uutisia kuulla. Vetää ihan mielen matalaksi kun kaikki joutuvat pettymään.

Mansikkainen: Jaksamisia hoitoihin. En nuista asioista ymmärrä juuri mitään. Mutta voisin kuvitella, että vaatii melkoisia hermoja ja kärsivällisyyttä. Toivotaan että hoidot tuovat toivotun tuloksen.

Lyydia: Oireita tai ei niin toivotaan parasta. =) Ja toivottavasti teillä parannutaan pian.

On: Eilen pongasin tosiaan lh huipun ovis testillä ja neljänä iltana jaksettiin puuhailla, mutta nyt tuntuu kyllä siltä, että ei kyllä jaksa viidettä iltaa. Luulis jo riittävän.

Sirppana yk2 kp 15/29-30

Vierailija
36/114 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitix3: Pahoittelut tädin saapumisesta:( Mitenkäs se nyt noin ajoissa ryykäs. Onko sulla aina noin runsaat menkat? Kuulosti aika hurjalta.

mansikkainen: Tsemppiä hoitoihin. Enpä tiedä minäkään noista juuri mitään...olikos teillä aiemmatkin saaneet alkunsa hoidoilla? Sori jos oot just kirjoittanut tästä...en nyt muista.

Sirppana: Heiluikos peitot vielä ;-) Kyllä siinäkin hommassa joku raja tulee vastaan...ainakin meillä:D

ON: Nyt seuraa ihmettelyä! Eilen illalla kun makailin sängyssä ja katselin telkkua niin tuli ihan kummia tuntemuksia. Tunsin painetta selvästi kohdussa (oli niin alhaalla). Tuntui ikäänkuin supistuksilta, jotka ei olleet kipeitä. Sitten tuli kohdunsuulle semmoisia sukkapuikkofiiliksiä ja niitä tuli kans ihan sillain usein. Sitten tuntui painetta kohhdunsuulla ja sillain sisältä eli kohdusta päin. Tätä kesti ehkä tunnin ja sitten se loppui. Mitä ihmettä toi oikein oli???

Lyydia kp 21/27

Vierailija
37/114 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne peitot pöllys vielä eilenkin. Kyllä on parhaansa yrittäny kun viitenä iltana on pöllyytetty peittoja. Ja nyt ei kyllä taida enään kiinnostaa taas ne hommat.

Lyydia: Ehkä siellä sitten eilen jotakin tapahtui kun oli tuommoisia tuntemuksia. Toivotaan parasta.

Nyt täällä pieni herra roikkuu äitin kädessä. Ei tuu mitään. =)

Sirps 16/29-30

Vierailija
38/114 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä nyt pakko alkaa jotain oireita kehittelemään :D ...ja sitten ehkä nolona todeta, että eihän ne taaskaan mitään olleet ;-)

No mutta asiaan...eli se paineentunne, menkkajomotukset ja selkäkivut jatku tänään aamulla muutaman tunnin ajan. Panikoin jo vaikka mitä, mutta sitten aloin miettimään, että jospa nää olikin kiinnittymistuntemuksia :) Kolmosen kohdalla tunsin meinaan kiinnittymisen kans kauheena maha/selkäkipuna. No, toivossa on hyvä elää totes lapamatokin :D

Huhuuuu! Missäs kaikki on:))

Lyydia kp 21/27

39/114 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitix3: voi rähmänkäpylä! Siis eihän sen tätin sinne pitäny enää tulla, alkaa olemaan jo todella törkeää käytöstä! Mites nyt sitte, meinaatteko pari kk jättää väliin niin ku mietit aiemmin? Onnea kuitenki uuteen kiertoon / yritykseen!!

Jonnalle jaksuja altistukseen...täällä tiedetään mitä ne todellaki on..huh! Toivottavasti oireet ois jo niin paljo helpottaneet ettei ainakaan hengenahdistusta enää tulis! Teillä on jo kyllä iso ja reipas poika, niin se aika menee äkkiä..

Sirppana: No niin teillä on sitten kunnolla ovista hyödynnetty! Toivotaan nyt että tulostaki sitten syntyy!!

mulla on kyllä ihan kaikkikuume eli raskaus, vauva ja lapsikuume! Mää oon aina toivonu isoa perhettä, jotenki se kiehtoo sellanen että ku ite on mummu ja siinä ois paljonpaljon lapsenlapsia ja lapsia meillä kotona esim.joulua viettämässä...

tykkään hirmusti olla myös raskaana, ne vauvamahat on niin ihania! mutta onhan siinä ensin ne 3kk oksuajat ja sen jälkeen alkaaki kolottaa ja supistaa...

Ja voih sitä vauvan tuhinaa ja tuoksua ;)

Eli koko paketti mulle kiitos!

Paritonsukka: Miten siellä voidaan? Pääsitkö ultraan / tarkastukseen? toivottavasti tuo vuoto ainaki ois jo helpottamaan päin..

Mulla on tuosta koirahommasta ihan tolkuttoman huono omatunto, ihan kaihertaa kauheesti ku en voi lapsilleni sellaista suoda heti ku ite ois siihen valmis...Eilen kyllä mies lupaili että ku me vuoden päästä muutetaan tuonne paikkakunnalle missä isovanhemmat ja muuta sukua asuu, niin vihdoin se koira meillekin tulis...katotaan nyt...

Lyydia: JEE oireita, kyllä niitä pitää kehitellä että meillä muillakin ois jotaki jännitettävää =D Mutta nuo kyllä kuulostaa niin makealta että!! Piinailuonnea!!

Mulla tuo vasen munasarja on eka kerran huomiotu 2005 kesällä jonki verran monirakkulaiseksi, mutta silloin tuo oik oli "puhdas"

Eka lapsukainenhan meillä tuli "touhutipoista" toisesta jätin kierukan marraskuun alussa 1998 pois, ekasta kierrosta plussaa joka meni melkein heti kesken (rv5+) ja tammikuussa sitte plussasin josta tuli kakkonen...kolmattahan tehtiin sitte kauemmin: minipilsut lensi mäkeen kesäkuussa 2003, eka plussa heinäkuussa 2006 (km rv6+ terolut oli tauolla tuolloin) ja toinen plussa joulukuussa 2006 josta siis tää nuorimmainen on...eli huonompaan suuntaan ollaan koko ajan menossa.. :/

Mansikkainen: no niin teillähän alkaa ihan tosissaan tapahtumaan! Eihän sitä kuule koskaan tiedä jos se vaikka ihan ekasta kerrasta jo tärppää! Jaksuja hoitoihin ja onnea matkaan!

ON: teroja on popsittu nyt kuus kipaletta...katotaan nyt millon vuoto noista alkaa ku viimenen eli 10.pilsu pitää ottaa sunnuntaina..Menkkajomotuksia ovat ainaki saaneet enempi aikaseksi.. On ollu jotenki sellanen luovuttaja-fiilis eli en oikein usko että meille sitä nelosta enää tulee...tän kummempiin "hoitoihin" en / emme lähde, pääasia että sais ittensä jotenki kuntoon..ennen kaikkea sais tuota painoa pois...niin nää oireetki pitäs helpottaa..

Tultiin just kuopuksen kans kattomasta kahta kk:n ikästä vauvaa...voi että ku ne onki niiiin sulosia että! ;)

Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn että se kauan kaivattu plussa saadaan taas tähänkin pinoon!!

nani kp58

40/114 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu arvon rouvat?! Missäs kaikki luuraa?? Pelotanko mää kaikki pois ku tahtoo aina romaani tulla ku kirjottaa...

Flunssa sitte iski yön aikana, ei tosiaan kivaa ku pitäs jostaki saada ylimääräistä virtaa siivoamiseen ku anoppi&appi tulevat huomenna viikonlopuksi ja varsinki anopppi on niiiiin tarkka siisteydestä että mulla on ihan hirvee vimma aina saada ees jonkilainen järjestys tähän kaaokseen ennen ku ne tulee mutta nyt iskee epätoivo! Sillä tää kämppä tarttis ihan perusteellisen kuurauksen...

Palataan!

nani kp59