Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN HELMIKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten täti hyökkäsi kylään keskellä yötä. Hieman harmitti kyllä.

Nokka nyt sitten kohti uutta kiertoa.=)

Mansikkaisen kuulumisia jännityksellä odotan.

Sirppana yk3 kp1/29-30

Vierailija
102/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jännään Mansikkaisen kuulumisia minäkin. Toivottavasti olet saanut 2 kyytiläistä mukaan, tai edes yhden!

Sirppanalle pahoittelut tädistä. Kuinka se nyt sinnekin löysi :-/ Mutta jospa teille sitten jouluvauva suotaisiin...

Susamarialla oli ihania ultrakuulumisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

susamarialle vielä hyvää vointia ja onnea vielä biopsiaankin!

Jonn@n lapsille pikaista paranemista! Hienot vaunut on Julius saanut! Nehän säilyy hyvänä vielä vitosellekin ;-)

Lyydialle mukavaa lomaa ja toivottavasti teillekin se jouluvauva lomatuliaisena saataisiin :-)

Nani; toivotaan tosiaan että sulla kierto nyt tasoittusi noilla lääkkeillä ja munasarjatkin lähtis toimimaan kunnolla. Eihän sitä ikinä tiedä vaikka mahkut olis raskautua tästäkin kierrosta... Ihanaa, susta tulee tätikin! Tai oelthan ollutkin jo, mutta uudelleen. Mulla ei ole yhtään täditettävää, eikä taida tullakaan :'(

ON: Täällä sitä lomaa odotellaan. Mitään kummempaa menoa meillä ei ole sovittuna, mutta ihanaa kun ollaan koko perhee vapaalla muutama päivä! Hiihdetään, luistellaan ja pulkkaillaan :-) Mulla on ollut maha kipeä tiistai-illasta saakka. Välillä helpottaa, mutta sitten taas alkaa. Ja ilmaa kerää ihan valtavasti :-/ Meillä on töissä ollut mahatautia liikkeellä, muttei tää ihan siltäkään vaikuta, ellei sit joku lievä versio ole. Muita oireita ei sitten ole mihinkään suuntaan, menkkoja odottelen edelleen alkaviksi koska vaan...

Paritonsukka kp 26

Vierailija
104/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sai moneen kertaan muokata viestejä ja yrittää uudelleen ennen kun sai toimimaan. Ihme homma!

Vierailija
105/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikki Neliapilat!

Sirppana, en minä teitä ole unohtanut, tietenkään :) Enkä kyllä raskautunutkaan. Olen vain tietoisesti ottanut etäisyyttä vauva-asioihin.

Meillä on asiat aika huonosti kotona, ne samat raha-asiat rassaa edelleen. Ja ne samat asiat on myös samalla sellaisia arvo-maailma kysymyksiäkin. Päivä kerrallaan mennään ja jännityksellä odotan mitä kevät tuo tullessaan. Raha-ongelmat on kuitenkin tosi isoja tällä hetkellä.... Lähinnä miehen, ja hän hoitaa asuntolaina asiat meillä, joten koti saattaa tulevaisuudessaolla vaarassa. Kaikki tuntuu olevan solmussa. Joten olen päätöksen tehnyt, ettei vauvaa enää tule, koska en voi luottaa yhteiseen tulevaisuuteen 100%. Keskityn nyt itseeni ja lapsiin, meidän omaan elämään. Maanantaina alkaa yhteishaku ja haen amk:hon kouluun, kätilöpuolelle. Sitä kautta pääsen vauvailemaan :)

Toivon että asiat järjestyisi miehen kanssa. Mutta kuitenkin varaudun koko ajan olemaan omillani. Ja kamalinta on se ettei se edes tunnu pahalta. Yritän ajatella että nyt on koulun ja uran vuoro... ja olenhan vielä alle kolmekymppinen ja kerkeän ehkä joskus vielä sen ilta-tähden saada jos innostun. Käyn välillä kuulumisianne lukemassa, vaikka vähän haikeeta onkin.

PALJON TSEMPPIÄ RASKAUTUMISEEN IHAN JOKAISELLE !!!

Terveisin Noora - KOLMEN tytön äiti, tuleva kätilö-opiskelija

kp *ei väliä enää*

106/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas niin keväinen ilma ulkona että! Täytys mennä kolaamaan nuo viimesen tuiskun viimeset lumet tuolta pihalta...sen verta sitä vielä tuolla pihalla on että kahlata saa jopa tuolla meidän maasturilla..

Mansikkainen: Voi kurjuus!! ;( pahoitteluni että ei niitä alkioita sitten tuon enempää lähtenyt jakaantumaan...Miten ne muutama sitten? Toivottavasti nyt edes se yks sinne masuun laitetaan yrittämään kasvamaan...tai ne sinun toivomasi kaksi...Kovasti haleja sinne ja tuuhan kertoilemaan miten kävi sitte ku vaan jaksat! Oot kovasti mielessäin..

Voi ei Sirppana! Törkeää jo tämä ku ei sitä plussaa tuu kellekkään...niin hyviltä ku nuo sunki oireet jo kuulosti! höh! Onneksi kierto sentään pysyi suht lyhyenä! Nyt sitte on vaan toivotettava onnea uuteen kiertoon, jospa se oiskin sitten maailman paras joululahja!!

Lyydia: No niin teillä onkin oikein otolliset tärppipäivät sitten ensi viikolla! Naatiskelkaahan sitte täysillä! =D

Niin voihan se olla että mää ymmärsin lekurin väärin..mutta aiemmin ennen ultraa se meinas että ku clomit alotetaan niin ne munasarjat kannattaa ultrata sen vuoksi ettei siellä ole liikaa kypsymässä noita munaskuja...ultran jälkeen tuumaski että ei kannata ultrata ku vasta toisen clomisatsin jälkeen ku ne munaskut oli kaikki niin pieniä ja niitä oli PALJON! Ilmeisesti ei ollut silleen hollilla yhtään sellasta joka ois ees vähän isompi ku muut...Mutta nyt ku ite mietin niin eihän sitä tiedä varmaa kuitenkaa että irtoaisko sieltä kuitenki joku?? Mää en tosiaan ite tiiä näistä asioista yhtään mitään niin en oikein osaa niitä ees sitte selittää...

Paritonsukka: Jaahas että täältä löytyikin sitten meidän seuraava piinailija :) nyt pidetään koko konkkaronkka sulle peukkuja pystyssä että jospa se täti älyäis ainaki teidät kiertää kaukaa!! =D

kurja homma ku ei sulla pelitä nää sivut...ei se mulla oo enää pitkään aikaan tehny tuota...jossain vaiheessa se aina vaan herjas että sivua ei löydy tai jotain muuta vastaavaa...Toivottavasti vika pian korjaantuis ettet hermojas menetä!

Noora: voi surku sentään, olen tosi pahoillani että miehen raha-asiat ovat noin sotkussa ja että se vaikuttaa niin paljon koko perheen elämään...Oikein paljon jaksuja teille kaikille ja toivotaan että asiat selviytyisivät!

Vai että kätilöopiskelija!! Vau, ite olen vuoden opiskellut tarkoituksena valmistua kätilöksi, mutta jätin opinnot kesken koska mulla alko nivelreuma oireilemaan tosi pahasti sillon ja en uskaltanu sitten ottaa sitä riskiä etten pysty kipuilta töitä tekemään...Kätilö on ollu yks niistä mun toiveammateista mitä mulla on lapsesta asti ollu, mun toinen mummoni oli aikoinaan kätilö. Mutta oikein paljon onnea matkaan elämällesi ja uudelle urallesi, tuuhan silti kuulumisia kertoilemaan vaikket et enää "aktiivi" oiskaan...

ON: no niin illalla sitte päästään alottelemaan siivouspuuhia tuolla makkarin puolella ku ukkokulta saapuu reissultansa tänään :) tätönen älys eilen jo häippästä häirihtemästä.

Tässä teen töitä ja samalla pakkailen meidän kimpsuja Lapin reissua varten...mitenköhän mää saan kaikki tavarat sullottua tuonne autoon...ja mitäs siellä tarvitaankaan??

Noh voipi olla ettei ens viikolla tule tältä rouvalta mitään tekstiä ku ei mulla oo mokkulaa tms. mutta jospa tuolla kännyllä voin ainaki jutunne käydä lukemassa...ja muistakaa joku tehä meille uus pino...nyt siis ens viikolla alkaa MAALISKUU!!

Mutta jospa tää kevät tois niitä kauan kaivattuja plussa meillekin! Johan se ois aikaki!

nani kp8

Vierailija
107/114 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain omaa napaa...

Tänään sain yhden 8 soluisen alkion kyytiin ja saimme jopa 5 alkiota kuitenkin pakkaseenkin, eli jos ei nyt onnistu ,niin on sentäs muutama huurunenä pakkasessa odottelemassa kyytiin pääsyä. :) Hitaammat alkiotkin sitten kuitenkin olivat ilmeisesti ihan ok alkioita kun huonoja ei kuulemma edes pakasteta. Siirto oli helppo ja nopea toimenpide, nyt sitten vain toivotaan parasta.

Mansikkainen

Vierailija
108/114 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkainen: Hienoa. =) Nyt vaan sitten jännitetään 2 viikkoa kuinka käy. Toivottavasti heti ekalla tärppäis ja pamahtais plussa. Pidän sinulle peukkuja.

Nani: Vai lappiin matkaamassa. Ei muuta kuin paljon lämmintä mukaan. Ja aurinkolasit. =)

Paritonsukka: Jännäillään nyt siis sinua eka. Tuleeko plussa vai täti. Toivotaan ehdottomasti plussaa.

Noora: Voi, että teillä sitten meni jäihin yritys. No ehkä sitten joskus. Ja toivottavasti saatte asiat kuntoon. Vai kätilöksi. Minuakin tuo kiinnostaa, mutta en usko minun luonteeni olevan sopiva siihen ammattiin.

Lyydia: Meinaatko tässä kierrossa käyttää ovis testejä vai olla ilman? Ei enään montaa päivää kun teillä makkari jumpat alkaa.=)

Jospa tämä on teille se tärppi kierto, toivotaan niin.

On: Täällä kärsitään moonsuuneista vielä jokunen päivä. Mutta ens viikko on lomaa meilläkin, mutta ei ole mitään suunnitelmia. Ollaan, levätään ja nautitaan kiireettömyydestä.

Sirppana kp 2

Vierailija
109/114 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis loma nyt! Ja ihan oon lomafiiliksissä. Kp:tkin ihan hukassa...täytyy oikein laskea, että saa ne tonne loppuun laitettua;-)

mansikkainen: ihanaa, että tulos olikin noin hieno! Peukutan, että pikkuinen alkaa kasvamaan ja kiinnittyy:)

Sirppana: Oon tässä nyt vähän kahden vaiheilla, että tikuttaisinko ovista vai en...Toisaalta tekis mieli mennä vaan ilman, ettei tulis turhia paineita...toisaalta sitten taas ois kiva tietääkin oviksen ajankohta. Mites itse meinasit?

Noora: Vai että noin se sitten meni...harmi, että on ongelmia, mutta kuulostit kuitenkin vahvalta ja positiiviselta. Mun unelma-ammatti on kans kätilö:) Näyttää olevan monella täällä sama haave. Meillä vaan rahallisesti semmoinen tilanne(iso talovelka) etten pysty nyt opiskelemaan...muuten lähtisin heti koulunpenkille takaisin.

Nani taitaa olla jo reissussa:) Toivottavasti on mukava reissu!

Lyydia yk3 kp 10/28 *peiton heilutustalkoot alkakoot ;-) *

Vierailija
110/114 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ei ole pakkasta yhtään. Kunpa se kevät kohta rientäisi tänne, vaikka tuskin nyt ihan vielä kuitenkaan.

Lyydia: Minä kans oon miettiny tuota ovis tikuttelua. Jos jättäis väliin, mutta kun noita on kaappi täynnä niin rupee sitten varmaan sormia syyhyttään kun ovis aika lähenee. Eli enköhän tikuta kuitenkin. =)

Mä vaan niin toivon, että saatas paljon plussia lähiaikoina tähän pinoon. Kurjaa kun niin harvoin plussa uutisia tulee tähän pinoon.

Vaikka en tiiä onko minusta edes plussaamaan enään koskaan. Mun suvun naisilta on poistettu kohtu 30-40vuotiaana jonkun jutun takia (en vaan muista mikä se oli). Ja sen pelossa aikoinaan rupesin nuorena lapsia hankkiin ja sen pelossa myös vähän sitä neljättäkin kuumeileen, että ei sitten joskus olis liian myöhästä. Ikää mulla on vasta 27vuotta, että jos kuitenkin olis vielä paikat kunnossa.

Nyt tämä mamma lähtee pyykkaamaan. =)

Sirppana kp3

Vierailija
111/114 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Sirppana, että saatais tänne nyt plussa-aaltoa:)

Huomasin Sirppana, etten ollenkaan pahoitellut tädin saapumista sulle..sori, kyllä harmitti sun puolesta. Kiva kuitenkin kun kuulostat ihan positiiviselta:)Eikös me napata pikkuiset kyytiin tässä kierrossa-jookos:))

Mitäs kuuluu Paritonsukka?? Joko sinä pistät aallon liikeelle? :)

Lyydia

Vierailija
112/114 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora, pahoittelut teidän kurjasta tilanteesta, ja kovasti tsemppiä! Jospa kaikki vielä kääntyisi hyvin päin. Itse myös nuorempana mietin kätilön ammattia, mutta sairaanhoitajaksi opiskelin. Nyt on eniten kaduttanut etten opiskellut terveydenhoitajaksi, pääsisi päivätyöhön... Mutta onnea sinulle opiskelupaikanhakuun! Ehkä itsekin vielä lähden th:ksi opiskelemaan...

Nanille mukavaa lomaa! Onneksi ne pahimmat pakkaset taisi jo mennä, niin tarkenee pohjosessakin ulkoilla :-)

Mansikkaiselle onnittelurutistus onnistuneesta siirrosta! Nyt vaan pidetään peukut pystyssä että pääset plussaamaan parin viikon päästä.

Lyydia, nyt sitten ahkerasti petivaatteita heiluttelemaan niin kyllä se plussakin teille tulee!

Sirppana, nuorihan sinä vasta olet! Älä nyt ala lannistumaan vaan häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa! Sitä Plussakiertoa!

ON: Kiitos tsempityksestä kaikille! Ei ole tätiä näkynyt vielä. Mahaa välillä nippailee, mutta siinä kaikki oireet. Eipä tässä auta kun odotella, testata en meinaa vielä ainakaan viikkoon. Jos sitten enää on tarvettakaan... Nää kun on mulla vasta toiset menkat (jos ne siis tulee :-) ) viimesimmän km jälkeen, niin en oikein edes tiedä koska niitä pitäisi odotella.

Paritonsukka ja kp varmaankin 29

Vierailija
113/114 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä helmikuun iltaa vaan arvon rouville.

Huomenna alkaa sitten maaliskuu. Ja toivottavasti saamme maaliskuulle hirmuisen määrän plussia. =)

Lyydia: Teillä on varmasti jo kovasti peitot heilahdelleet ja toivotaan nyt sitten, että tämä olisi se kierto jossa tärppää. Nyt vaan innokkaasti peittoja heiluttelemaan pitkän aikaa niin jospa se olisi siinä sitten ja pääsisit siirtymään tuonne o-puolelle.

Paritonsukka: Kiitos tsempityksestä. Innolla uskon, että meille vielä suodaan se neljäs, mutta kuitenkin jostain syystä olen varautunut siihenkin mahdollisuuteen ettei sitä välttämättä tapahdu. Mutta positiivisena odotan, että vielä raskaudun.

Niin ja pidetään peukkuja jos se täti ei sinne tulis. Olis niin mieltä piristävää kun joku sen plussan taas saisi. =)

On: Täti tekee lähtöään ja ei kyllä olis tervetullut enään meille. Mutta on tää kierron alku niin ihanaa aikaa tädistä huolimatta kun ei tarvitse miettiä ovista eikä että ollakko vai ei ja joutuu ihan miettiin, että mikäs kp se nyt onkaan. Sitten puolessa välissä kiertoa alkaa kaamee vouhkaaminen joka jatkuu loppuun asti. Miten lie sais ajatukset aina ohjattua kokonaan pois vauva haaveista.

Sirppana kp4 lähettelee kaikille iloista mieltä =)

Vierailija
114/114 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin samat fiilikset kun sulla Sirppana. Että alkukierto on rentoa...intoa piisaa...toivoa...kunnes sitten kierron puolivälin paikkeilla alkaa se itsensä vahtaaminen ja ne kaikki toiveet...huh, sen kun pystyis nyt jättämään pois! joo...sorruin mä sitten jo niihin ovistikkuihin...eli hyvin alko

;-) Mä kans toivon, että neljäs meille vielä suodaan:)

Paritonsukka: Sua nyt sitten saadaan vielä jännätä? Eikös vaan:)

Mitäs mansikkaiselle kuuluu? Mitkä fiilikset?

Oma napa: Niinkun jo totesin niin ovistikutuksia olen nyt tehnyt eilen ja tänään...vielä näyttää erittäin haaleaa viivaa, mutta niinhän se ovis tuli viime kierrossakin vasta kp 16 paikkeilla...eli ihan rauhallisin mielin tässä menen. Ja jotenkin muutenkin fiilis nyt yllättävän hyvä. Peittoja helutettu jo...joka toinen pvä taktiikalla ;-)

Lyydia yk3 kp 11/28