.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN HELMIKUU ¨' * ' ¨:.
Kommentit (114)
Nani: Minusta on ihana lukea sinun juttuja kun jaksat kirjoittaa pitkästi ja kaikki huomioon ottaen. Itsellä on monesti juttuja joihin haluisin kommentoida jotakin, mutta en muista nimimerkkejä.
Jollakin jonka nimimerkkiä en muista oli ongelmia näiden viestien lähetyksessä niin piti vain sanoa, että minulla ei ole ollut mitään ongelmia asian suhteen.
Mansikkainen: Toivottavasti paranet pian flunssasta ja että sumutukset yms onnistuu. =)
Lyydia: Mitäs teille kuuluu? Ei olis kai sulla enään kuin nelisen päivää tätiin tai plussaan?
Ootko koska ajatellut tuhlata testiä?
Jännään täällä kovasti sun puolesta.
On: olen osannut vähän rauhallisemmin ottaa tämän kuukauden vauva juttujen suhteen. Onneksi. =) Mutta kp 13 sain sen lh plussan ovis tikkuun ja kp 14 ja 15 oli nippasuja yms mahassa niin olikohan ne nyt sitten niitä ovis kipuja. Tässähän saattaa oppia tunnistamaankin oviksen. Mutta kyllä minä luulen, että ens viikolla rupean jo hulluna vauhkoamaan ja kehittelemään jos jonkin näköstä oiretta. =) Pitkä piina vielä edessä.
Sirppana yk2 kp 18/29-30
Oikein ihanaa ja kaunista viikonloppua kaikille neliapiloille. =)
Mä oon samaa mieltä kuin Sirppana, että ihanaa Nani kun jaksat kirjoitella niin pitkästi!
Sirppana: Iiks, kohta saadaan piinailla suakin:D Oireita tänne sitten heti kun niitä ilmaantuu! En osaa vielä ajatella testausta...jotenkin vaan odottelen pms-oireita ja muita täti fiiliksiä...en haluais pettyä...
Oma napa: Mä yritän olla rauhassa ja miettimättä koko ajan oireita...no, onko niitä sitten?!? Sen tiistai/keskiviikko mahakipujen/paineentunteen jälkeen lämmöt on olleet 36.7-37,1. Normaalisti lämpö 36.4-36.6. Mutta mutta...mulla on vähän kurkku kipeä, joten saattaa olla ihan vaan flunssaakin pukkaamassa. Koko ajan kyllä viluttaa ja sitten taas hetkittäin on kamalan kuuma. En haluais millään uskoa mihinkään oireisiin kun pelkään sitten putoavani liian korkealta:( On tää kyllä tosi kuluttavaa...en osaa kyllä nauttia tästä vaiheesta oikeastaan yhtään. Odottaa vaan, että päivät kuluis...oh, hoijaa:D
Lyydia yk2 kp 23/27?
Siis apua,mulla on taas ruvennu tässä parin päivän aikana nousemaan tuo vauvakuume ja tuntuu vaan pahenevan päivä päivältä enemmän
Mä ja Julius ollaa lähös pienelle matkalle maaliskuun 2. päivä tampereelle tapaamaan toisia marraskuisia vauvoja,tulee varmaan mukava reissu.
Mutta nyt ulos kun on niin nätti ilmakin.
heippa kaikille!
Minun kuumeiluni on tässä jäänyt aika taka-alalle kun mies meni ja kosi marraskuussa ja maaliskuulle suunnitellaan häitä. Mutta hyvää siitä seurasi eli tässä kun mieli ollut muualla niin eilen sitten tein kp 28/30-34 plussa testin ClearBluella!! Ilo on ylimmillään :-) Nyt vaan odottelen että päästään viikolle 7+ niin voisi ultraan mennä varmistamaan että kaikki on kunnossa. Saa nädhä miten hääpukukin mahtuu kun sitten viikkoja 10+ ja kuitenkin neljäs raskaus kyseessä... yleensä massu noussut esille nopeaan mutta toisaalta edellisestä raskaudesta on jo 6v aikaa...
Mutta oikein paljon onnea kaikille yritykseen ja minut voi lisätä plussautuneisiin lasketulla ajalla 22.10.10 :-)
Toivottavaasti näemme moni lokamammoissa tms jos sellaisia tänne palstalle perustellaan!!!
MiniUnikko, onnellisena
Aivan ihanan mahtavia uutisia.
äitix3 kp6/24-26
Jo olikin aika kuulla plussa uutisia täällä neliapiloissa.
Toivottavasti moni muukin nyt sitten plussan saisi.
Sirppana kp 20/29-30
Onnea Miniunikko plussasta:) Toivottavasti tämä nyt avaa plussa-aallon täällä*peukuttaa*
Sirppana: Jokos sulta saadaan pian kuulla oireita ;-) ??
Nani: Jokos täti saapunut? Mikä olo muuten?
Oma napa: Tässä tosiaan lähestytään kierron loppua-kääk! Jos nyt jotain oireita taas yrittää välisin etsiä niin...palelee koko ajan, lämmöt edelleen 37 pinnassa, tänään ollut menkkajuilimista ja semmoinen olo, että kohta ne alkaa, mutta valkkaria vaan lorottelee... Eli tää on ihan fifty/sixty niinkun Mattikin sanoo...ei voi kun odotella ja odotella...
Lyydia 25/27?
Juu, minä niin olin päättänyt ottaa rauhallisesti ja ihan hyvin on mennytkin tähän päivään asti, mutta eilen illalla kun mentiin nukkumaan mulla tuli maha niin kipeäksi, että en voinut liikkua ja mieskään ei saanut liikkua, koska jos sänky keinahteli niin mulla sattui ja oli tosi inhottava olo. Olin sitten nukahtanut kuitenkin hiljaa paikalleen maaten. Aamulla heräsin alaselkä säryn kera ja alaselkä on vihotellut pitkin päivää. Ja kun täähän voi taas olla ihan mitä vaan, mutta jostain syystä kaikki omituinen saa ajattelemaan, että oliskohan tämä nyt sitä.
Ja vielä pitäs jaksaa ootella pitkän aikaa.
Lyydia: Sulla on nyt niin jännät ajat käsillä kun varmasti se oviskin tuli hyödynnettyä. Pidän sulle peukkuja ja todella jännittyneenä odotan mitä ilmoittelet muutaman päivän sisään. =)
Sirppana 20/29-30
Aivan ensiksi MiniUnikolle hurjan paljon onnea, enkeleitä ja tarrasukkia matkaan!! Ja hurjan paljon onnea myös tulevalle rouvalle!
Aivan ihanaa ku ees joku noita plussiaki saa! Toivottavasti tästä alkaisi sellainen plussa-aalto!!
Toiseksi ku en eilen tänne ehtinyt niin myöhäiset YSTÄVÄNPÄIVÄ toivotukset teille kaikille! Olette kyllä tosiystäviä!! Ja siitä suuri kiitos teille!
Mansikkainen: Voi surku jos tuo flunssa tulee sotkemaan teidän hoitoaikatauluja!! Ei, ei, ei!! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja hoito tuottais tulosta mahdollisimman pian!!
Sirppana: Ei munkaan muistilla kenenkään juttuja kommentoitas lainkaan mutta joskus joku vihjas että aukase toiseen välilehteen edelliset jutut niin ei tarvi muistin varassa kirjoitella...eli mää teen nyt niin että avaan toiseen välilehteen tän osion mihin kirjottelen..Tulis muuten aina ON:aa täältä päästä... =D
Ja sustako me tehdään seuraava piinailija!? Toivotaan nyt että tärppi ois käyny ja nippailut ois sitä itteään!! Makeita oireita sullakin kuulostaa olevan, joskohan ne nyt ois niitä kiinnitymisjuttuja, jookos?!
Lyydia, Lyydia!! Kierto lähenee loppuaan, kauanko me saadaan jännitellä täällä vielä eli millon aattelit kokeilla testiä? Voi, voi nyt pietään kaikki raajat pystyssä ja ristissä että se täti ei sinne löytäiskään!! Oireet ainaki kuulostaa oikeinki mainioilta!! Enää pari päivää!!
Jonn@: vai että vauvakuume! =D tiedän se on KROONISTA! Ainaki mulla :) Mitäs sitä häpeilemään, omahan on asiamme montako lasta halutaan kasvattaa, vai mitä :) Kuulostaa kyllä aika kivalta matkalta, pitäkäähän sitte hauskaa!
Äitix3: teillä taitaa ovis kolkutella jo oven takana..meinaatteko hyödyntää sitä vai piättekö parin kk taukoa kuten meinasit? Tärppionnea kuitenki sulle kovasti lähettelen, sitähän ei oo koskaan liikaa ja jos nyt pari kk taukoa tulee niin jospa sitä tärppiä oiski sitte jo hiukan varastossa tulevien kk varalle!
ON: teroista otin eilen viimesen tabun. Katotaan nyt millon vuoto alkaa..Jos oikein muistan niin mitä luultavammin sitä voisi ootella viikonlopuksi saapuvaksi (voi pahkura sentään ku ukkokullan synttärit on pe). Oikeastihan terot syödään kp 15.-24. joten jos tuosta laskee niin tavallaanhan mun kp ois tänään 25, vaikkei oikeasti ookkaan ku tää on se eka kierron tasaamiskierto. Masua nippailee kyllä koko ajan menkkatyyliin ja repii aika lailla.
Meillä ukkokulta on taas ruvennu puhumaan että "meille" riittää nää kolme. Eilen hänen vanhempansa kanssa kahvipöydässä tällaista jutusteli niin mun oli pakko korjata että älähän puhu meistä...Että kyllä tää on aika vaikeaa välillä ku en ole varma oikeasti hänen tunteistaan tän asian suhteen. Millään tavalla hän ei ole muuttanut "peiton heilutus käyttäytymistään" eli onko tää kuitenki sitä tjottailua vai mitä??
Ääh...mieltä muutenki kaihertaa kaikki niin en jaksa miettiä tuota ku ei se taida olla kovinkaan ajankohtainen...Ja mistäpä sen oikeasti tietää miten tässä muutenkaan käy ku tuo pco-juttu kuvaan tuli...Ei vaan oikeasti huvita enää yhtään mikään, vähän sellanen ihme fiilis koko ajan...Pitäs varmaan ruveta miettimään toisenlaista tulevaisuutta? Pitäskö mun alkaa miettimään että onko tää tässä?? Oikeesti..
Tätiä tänne ootellessa ja plussatuulia teille muille puhaltaessa...
nani kp 63
Nani: Ei nyt vielä kannata luovuttaa, mulla vuoto alkoi terojen kanssa viikon sisällä viimeisestä tabletista. Kohtahan pääset sitten clomejakin käyttämään ja jospa clomit tois vihdoin teillekin sen toivotun lopputuloksen. :)
Miniunikolle isot onnittelut plussasta. :)
ON: Ultrattavana tuli tänään käytyä, munarakkuloita oli kasvamassa ihan kiva määrä, 16kpl. Toivonmukaan niistä sitten saadaan jopa pakkaseenkin jokunen alkio, jos ei tälläkertaa onnistu niin hiukan edes lohduttaisi kun ei tarvisi ihan heti tähän rumbaan uudestaan lähteä, vaan pääsisi kokeilemaan pakastetuilla alkioilla ensin. Perjantaina on uusi ultra ja siinä määrätään ensiviikon alkuun punktiopäivä, jossa munasolut kerätään. Ensiviikko onkin mulla sitten sairaslomaa.
Mansikkainen
MiniUnikolle valtavasti onnea! Niin raskaudesta kun kosinnastakin. Maaliskuu on hyvä kuukausi mennä naimisiin :-) Tulehan sitten kertomaan kuinka häät meni! Toivottavasti pahoinvointi ei kovasti vaivaa...
Lyydiako sitten seuraavaksi saa plussan?! Kovasti kuulosti oireet siltä! Koskas olet ajatellut testata?
Mansikkainen, hyvältä kuulosti sun tilanne! Onneksi flunssa ei haitannut hoitoja.
Sirppanallakin lupaavan kuuloisia oireita, hyvä!
Jonn@, hauskalta kuulosti toi sun vauvakuume :-) Mukavaa reissua teille!
Nani, toivottavasti ne tabut nyt tekis tehtävänsä ja piina vihdoin loppuisi teilläkin! Kyllä sua on jo ihan tarpeeksi, ja liikaakin koeteltu. Meillä kans mies aina välillä puhuu kuinka nää kolme lasta riittää ihan hyvin. Ja varsinkin lasten tappeluiden tai muun riehumisen aikana/jälkeen herkästi kommentoi ettei yhtään enää lisää. Mutta kummasti on jäänyt kumit kauppaan ja sen sterilisaatioajankin tosiaan perui. Että ota noista nyt sitten selkoa :-) Mutta hei, nyt häntä pystyyn siellä, kyllä te sen vauvan vielä saatte, aivan varmasti!
ON: Mulla on vuoto onneksi jo loppunut. Viime viikolla kysyin neuvolasta että voiko olla vielä km johtuvaa, ja terkka sanoi silloin että on ihan normaalia että "vuotelee miten sattuu" keskenmenon jälkeen, ja että todennäköisesti jos kohtuun olisi jotain jäänyt, on tullut viimeistään noiden vuotojen mukana pois. Toisaalta oli kyllä sitä mieltä ettei sinne mitään olisi enää voinut jäädä, kun olisi tullut tulehdus jo ton reilun 6 viikon aikana. Kivuista sanoi, että voivat olla kohdun supisteluista, mutta todennäköisemmin johtuvat munasarjoista jotka palauttelevat normaalia toimintaa? Enpä ole moista ennen kuullut! Pyysi ottamaan yhteyttä jos vaivat jatkuvat vielä 2 viikkoa, mutta onneksi ne on nyt ohi!
Meidän piti pitää pari kk taukoa vauvatouhuissa, mutta kuinkas ollakaan, viikonloppuna touhuiltiin ilman mitään välikappaleita. Ja vasta jälkikäteen tajusin, että la oli kp14, ja jos kierto on yhtään mitä pitäis niin... Saa nyt sitten nähdä kuinka käy. Sen kyllä jo ihan tosissaan päätin, että jos en tästä kierrosta raskaaksi tule niin sitten maaliskuu käytetään kortsuja ja marraskuussa lämmitellään etelässä :-)
Mukavaa viikkoa! Ja niitä plussia odotellessa :-)
Paritonsukka kp16/??
Nani: Kiitos vinkistä miten muistaa kaikki. =) Enpä ollut tullut ajatelleeksi. Kokeilen nyt miten luonnistuu meikäläiseltä. Niin ja älä vielä luovu kokonaan toivosta. Jospa nyt kuitenkin lääkkeillä kierto tasaantuu ja auttaisi teitä saamaan sen vauvan. Mutta ymmärrän kyllä, että toivo varmaan meinaan välillä loppua kun ollut vaikeaa vauvan saannin suhteen. Tsemppiä. =)
Paritonsukka: Kuule, ehkäpä teillä onkin nyt sitten tärppi käynyt kun eikös sanota, että silloin kun vähiten sitä osaat odottaa. =) Toivotaan parasta. Olisihan se iloinen yllätys.
Lyydia: Kuule minä alan jännittämään sinua niin, että pitää jatkuvasti käydä katsoo ootko kirjottanut mitään. Eikös sulla ole tänään kp 27/27. Mitä sulle kuuluu?
Mansikkainen: 16kpl kuulostaa aika hyvältä. Kuule pidetään peukkuja, että heti ekalla tärppää ja loput jää pakkaseen odotteleen, että jos haluatte viidennen. (Vai säilyykö ne edes niin ku pitkiä aikoja)?
Noora:Täti on varmaan jo häipänny aikaa sitten ja uusi kierto päässyt kunnolla käyntiin?
On: Tänne ei oikeastaan mitään. Ei siis mitään. En ole pongaillu oireita ja olokin on vain sellainen, että katsotaan mitä tulee. Ei ole kovin korkealla toiveet tällä kertaa. Ja viikkohan tässä on viel odotettava.
Sirppana kp 22/29-30
Nani:Näin on että kukin saa tehä niin monta lasta kuin haluaa ei se pitäs keltään muulta olla pois.Vaikka tää kuume mulla taas vaivaa niin sen tiedän että vauvaa ei meille silti tuu vähään aikaan kun mies ei ainakaa tällä hetkellä halua lapsia lisää.Mutta puhetta on ollut että kyllä vielä yksi lapsi tehään ainaki mut ei vielä.
Totta kai me pidetään reissussa hauskaa.
Huomenna on Juliuksen 3kk neuvola ja Janetten 4v neuvola.Kuulee taas pojan tuoreet mitatkin.
Onnea Miniunikko! Aivan ihania uutisia :). Mulla ois haaveet samanlaiseen tilanteeseen eli olis ihanaa, jos mies kosisi ja menisimme vihdoin naimisiin, ja sit vielä yksi muksu lisää.. :).
No on meillä tässä seuraavaksi tulossa taloprojektia, joten riittää kyllä hommaa siinäkin. Silti tässä toivon, että ei menkat alkais. Pientä tiputtelua on, mutta ehkäisy kun on vähän sinnepäin, niin raskaus vois olla ihan mahdollinen. Mutta ei varmaan kuitenkaan.
KenguRuu kp ehkä jotain 26/28-32, kun en ole muistanut merkata varmaan puoleen vuoteen ylös, kun tiedän menkkojen alkavan aina pari viikkoa oviksen jälkeen.
Tsemppiä itse kullekin hoitoihin/ yritykseen/ kuumeiluun tai muuten vaan :)!
MiniUnikko lisätty vihdoin tuonne raskautuneiden puolelle!
Elikkä lisäsin KenguRuu sut tuonne listaan eli ku mennään noin ikään ku aakkosjärjestyksessä niin sää oot sitte listan kärkipää =D Jos haluat niin voin laitella siihen jotain muutaki esim. ikää ja asuinseutua taikka lapsien ikiä ja sukupuolia, ihan kuten muillaki tai sitten voidaan pitää se noinkin! Mutta mukavaa ku kävit taas jutustelemassa, vaikka joka päivä! =D
Meillä on tälläkin hetkellä taloprojekti kesken...siitä piti tulla meidän "vapaa-ajan asunto" mutta meille siunaantu niin ihanat naapurit että tönö menee samantien keväällä myyntiin ku saadaan pihat valmiiksi. Sisältä se onkin kalusteita vaille finiitto! Ja jos ja kun ja toivottavasti se saadaan mahd pian myytyä jotta päästään alottamaan seuraavaa...tarkotus ois palailla tuonne ukkokullan synnyinseudulle..siinä onkin haastetta siis rakentamisessa ku raksan ja kodin väliä on sellaset 400km =D Joten ei muutako onnea raksaprojektiin! Se on oikeasti kivaa (ite tykkään) kuhan ei liikaa vedä stressiä ja tee liian tiukkoja aikatauluja...
Mansikkainen: Siis VAU! Ihan mielettömän hieno määrä munaskuja siellä kököttää ottajaansa! Saatte kyllä mahtavan satsin völjyynki pakkaseen =D Nyt vaan sitte jännäillään ja pietään hurjasti peukkuja...on se vaan kivan hektistä tuo hoitojakso :)
Mää kans muistelisin että se vuoto alkaa noin viikon päästä ku viimenen tabu on teroista otettu, siitä on nyt 3,5v ku viimes niitä vetelin niin tahtoo nuoki asia helposti unohtua :)
Paritonsukka: Kiitos hurjasti jutustasi...kyllä kuulostaa niiiiin tutulta tuo teidän homma! Ihan liian tutulta! Meilläki yleensä nuo "Nyt riittää lapset" jutut liittyy näihin kertomiisi tilanteisiin, mutta nyt viikonloppuna oli eri juttu...meilläkin hän jossain vaiheessa väläytteli tuota sterilisaatiota mutta eipä oo tehny mitään sen eteen (olen joskus sanonu että saat sen 40v synttärilahjaksi tehdä, vielä siihen ois 4v) ja tosiaan meillähän ei olla ehkäisty millään lailla sitte kesäkuun 2003..
Mutta mutta, ties vaikka teillä oiski ajoitus kohdallaan ku peitot vkonloppuna heilahteli =D Mun mielestä nuo sun kivut kans vois johtua munasarjojen toiminnan uudelleen käynnistymisestä...varmaahan en tietty voi sanoa :) Mutta saatiinpas sitte susta yks jännitettävä lisää kahden viikon päähän! bdbdbd
LYYDIAA!! Mitenkäs siellä?? Täälläki kovasti jännäillään että tulisko sieltä seur.plussaa?!?!? bdbdbd
Sirppana: vau! oireetonta oireilua, kuulostaa tosi hyvältä! viikkoko sua pitäs jännäillä...hmm...tässä saaki ihan terästäytyä ku teidän muiden kierrot lähenee loppuaan :) bdbdbd sullekin!
Niin näitä päiviähän mulla nyt riittää. Tuo teroluthan tekee mulle vielä sen että päänuppiparka ei pysy perässä eli mieliala heittelee pitkin seiniä...Mutta ikäähän sitä tulee meille koko ajan lisää, ukkokulta saavuttaa tällä viikon jo 36v iän ja mulle tulee kk päästä vuosi kans täyteen..En siis olisi ikinä uskonut että tämän ikäsenä vielä vauvaa kuumeilen...ja ku päivät vaan etenee niin vääjämättä tulee välillä mieleen että onko tässä enää mitään järkeä...nää nyt on tosiaan näitä mun mietteitä, ihan liikaa itekseni näitä mietin ja pähkäilen...
Jonn@: Tuuhan sitte taas neuvolauutisia kertoilemaan! Varmaan on pikkumies taas hurjasti kasvanut!
Missäs muut luuraa?? Myllerispyyyy, äitix3, Trikupelleee, Nooraaaa, Mampkooo, Pörriii ja kaikki muutkin mm. meidän masun kasvattajat huhhuuta!?!?! Jokohan sitä El-Liinalta kohta vauvauutisia saadaan :)
ON: Varoitus TAAS vuodatusta!!
Voi sanonko mitä!!! Se "piip"piip"piip" hiiva on täällä taas! Siis ei voi olla totta! edellisestä kuurista on varmaan se 2vkoa arghh! Tähän ei tunnu nyt auttavan yhtään mikää, on vedetty rööriin ties monetko kapselit, on lotrattu rasvoilla ja syöty jopa suun kautta kuuri ja olen ruokavaliotaki muuttanut hiivalle epäsuotuisaksi...ja siis mies on hoidettu koko aja samalla ja tiiän ettei kyllä kanna tätä mistään muualta! Siis HUOH!!!
Pitäs varmaan seuraavaksi kokeilla tuota maitohappobakteeria jota mainostetaan välillä tuossa sivun oik.reunassa...nyt siis syön sellasta tavista..on jotaki ihan tähän tarkotukseen kehitelty naisten maitohappobakteeri..
Sen syyskuisen km:n jälkeen mulla on ollu ties kuinka monta hiivatulehdusta...joten alkaa jo pikkuhiljaa riittämään..
Ja eikait tänne muuta, sitä vuotoahan täällä vaan ootellaan..
Nyt niitä plussia tytöt kehiin!!! ja Lyydia alottakoon! :)
nani onko se jo nyt sitte kp64
Joo...tämänaamuinen testi näytti...negaa:((( Eilen alkoi myös migreeni, joka mulla aika usein liittyy menkkoihin... Toisaalta sitten taas tätiä ei näy. Rinnat on sikakipeet ja väsyttää...eli jotain toivoa yritän vielä pitää yllä, mutta kyllä on jo vähän luovuttanut olo...pettynyt...surullinenkin :´(
Jotenkin ajattelin koko ajan, että kierto ei ehkä ole näin lyhyt kun ovis oli vasta n. kp 16. Eikös se niin mene, että ovis on noin 14 pvää ennen menkkoja?? Eli mun kierto olis sitten n. 30 pvää... Loppuviikolla siis viimeistään tiedän miten oikeasti on...
Lyydia 27/27???
No voihan harmin paikka. Mutta tosiaan jos ovis ollut kp16 niin kierto on noin 30 päivää silloin. Ja jos noin olis niin testi ei välttämättä näyttäiskään vielä plussaa.
Voihan kökkö, tuli ihan pahamieli puolestasi.
Mutta pidetään toivoa yllä ja peukut pystyssä niin kauan kunnes asia on varmaksi ratkennut.
Haleja!
Sirps
Kuuluuko Lyydialle mitään uutta?
Kiitos kysymästä...ei oikein mitään uutta...ei tätiä...ei mitään muutakaan...odotellaan...
Lyydia kp28/27?
Nani: Oli pakko tulla kommentoimaan kun mulle kans iski viimeyönä flunssa, ei niin pahasti et olis ihan kuumetta mutta nenä on punasena ku saa kokoajan niistää. Voikun menis nyt äkkiä ohi ettei tää nyt sotke mitenkään tätä hoitoa. Mietin vaan kun mun pitäis ilmeisesti ensiviikolla alottaa nenään sumuteltava hormonijarru lääkekin niin mitenkähän se sieltä imeytyy jos nenä on ihan tukossa. Puregonia olen nyt kolmena päivänä piikitellyt mahaan, mitään erityisiä tuntemuksia ei ole ollut, toivottavasti munasoluja siellä kuitenkin kasvaa. Maanantaina sitten sekin selviää. Sulla on kyllä nani kierto venynyt tosi pitkäksi mulla vaikka myös pco on niin kierrot ei ole yli 38 päivää olleet, ainakaan vielä. Toivonmukaan se täti jostain kohta jo sinnekin löytäis terojen jälkeen niin pääsisit sitten clomejakin jo aloittelemaan.
Mansikkainen