Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta KOIRATUOTE-nettikaupasta? onko huijausta

Vierailija
28.01.2010 |

Tuotteet piti maksaa etukäteen, tilauksen seurannassa lukee "toimitettu asiakkaalle" mutta lähetystä en ole saanut :( Sähköposteihin eivät vastaa, ja ilmoitettu puh. nro "ei ole käytössä", kun yritin soittaa. Mitä tehdä? Vituttaa!!

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis ryhmäkanteeseen ko yritystä kohtaan. Rahat meni, eikö tuollaisia nettisivustoja saataisi pois vaikkapa poliisvoimin

Vierailija
122/183 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. vuoden verran olen odotellut rahoja palautetuista koiranvaljaista, ei ole kuulunut! Puhelinkeskustelu yrityksen edustajan kanssa (mies) meni kutakuinkin näin "asiakkaat on tyhmii ku ei tiedä mitä kokoo niiden koira on"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunkel on liiketoimintakiellossa.

Vierailija
124/183 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 9.3.2010 neitokakaduille mm. lintuverkkoa 25 m rullan uutta häkkiä varten ja muutamia ruokakippoja, orsia ja linnunhiekkaa. Tilaus oli yhteensä noin 120 € arvoinen. Maaliskuun lopussa tuli osa tavaroista, mutta 75 € arvosta jäi tavaraa saamatta (mm. verkko joka oli tilauksen kallein tuote). Lähettteessä luki että tulevat jälkitoimituksena. Mitään ei kuulunut. Huhti- ja toukokuussa yritin jatkuvasti sähköpostilla ja puhelimitse tavoittaa liikettä, turhaan... Toukokuun 19. päivä tuli vihdoin "uutta" tietoa tilauksesta ja uusi lomake, jossa oli peruutuksen mahdollisuus. Peruin koko !#¤?%& tilauksen... Verkot ostin LUOTETTAVASTA liikkeestä eli Rautarantaselta. Rahoja Koiratuotteesta ei ole ainakaan tähän mennessä palautettu, arvatenkin... Jollei 30 päivän kuluessa perumisesta rahoja näy, teen saman tien rikosilmoituksen. Rahat meni ja paha mieli jäi... Opiskelijalle 75 euroa on iso raha. Vaikka mulle olis sama onko multa huijattu 5 vai 500 euroa, kyse on periaatteesta... Jos jostain maksaa se myös pitää saada.

Vierailija
125/183 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
126/183 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sivuilla lukee: "Koiratuote-tilauksiin lisätään aina koiratuotelahja ja lahjabonus. Lahjabonuksen voi valita itse tarjolla olevasta valikoimasta. Jos valittu bonuslahja on Koiratuotteesta loppu laitamme aina tilalle jonkin vastaavan, vähintään yhtä upean bonuslahjan." Monikohan näitäkään on saanut? :D

Vierailija
127/183 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.koiratuote.fi/toimitusehdotpingopet08.html

Kannattaa lukea ko. kaupan toimituisehdot, ovat vähintäänkin kyseenalaiset. "Jos tuotteella on valmistajan tai maahantuojan antama takuu niin huolto-, korvaus- ja hyvitysasioista vastaa takuun antaja." Ei näin, vastuu luvatusta takuusta on AINA myyjällä, ja jos tuotteessa on valmistajan takuu, on MYYJÄN vastuu hoitaa tämä eteenpäin, ei asiakkaan. Myös seuraavat lauseet kertovat hyvin liikkeen asenteesta asiakkaitaan kohtaan: "Tilaajan odotetaan ymmärtävän tilausta tehdessään, että ensisijainen tavoite on saada tilattu tuote eikä toimitusaika tästä syystä ole mahdollista aina tietää etukäteen. Toimitusaikaa tilatuille tuotteille tai koko tilaukselle ei pysty tilaushetkellä ennakoimaan." Monet muut nettikaupat tähän pystyvät, miksi ei koiratuote? "Jos jonkun tuotteen hetkellinen tilausmäärä ylittää varastotilanteen, tuote on loppu tai kyseessä on tilaustuote jää koko tilaus odottamaan puuttuvan tuotteen saapumista valmistajalta, tukusta tai muulta tavaran toimittajalta."

Yleinen käytäntö nettikaupoissa on, että jos joku tuote viivästyttää koko tilausta huomattavasti, siitä pyritään ilmoittamaan asiakkalle, jolloin asiakkaan on mahdollista vaikuttaa tilauksen sisältöön ja mahdollisesti perua tai vaihtaa ko. tuote. "Jos tilaukseen halutaan lisätä, poistaa, vaihtaa tai jos tilaus halutaan yhdistää toiseen tilaukseen tms. joka vaatii tilauksen uudelleen käsittelyä PingoPetin toimesta niin työstä peritään toiminnosta erillinen käsittelymaksu." Tilauksiin tuotteiden lisääminen, poistaminen ja yhdisteleminen asiakkaiden pyynnöstä on nettikaupan arkipäivää ja kuuluu hyvään asiakaspalveluun, ihan ilmaiseksi!

Suututtaa, koska itse työskentelen nettikaupassa ja tälläiset sivustot pilaavat myös kuluttajasuojalain tuntevien ja sitä noudattavien nettikauppojen maineen! Eli netistä voi ostaa myös turvallisesti, kunhan muistaa lukea toimitusehdot (ja olla ostamatta, jos ovat hämärät) ja katsoa, onko tilaus mahdollista myös maksaa halutessaan laskulla - näin varmistat, että rahasi eivät jää jumiin, jos tilausta ei kuulu.

Vierailija
128/183 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* omassa varastossa juuri nyt 23 838 tuotetta

* oman maahantuonnin ja valmistuksen lisäksi toimitamme n. 20 eri tukun ja maahantuojan tuotteita

* vuoden 2010 aikana tähän hetkeen mennessä, 156 päivän aikana, jo 5 221 kpl tilausta

* henkilökunnan määrä: 1.

Ei tarvitse olla ruudinkeksijä tajutakseen että firma jolla on isoa Prismaa suurempi tuotevalikoima, oma valmistus ja vain yksi henkilö töissä tuskin saavuttaa kovin nopeita toimitusaikoja.

Tulee ihan mieleen se Veikkauksen mainos jossa se onnittelusoittaja saa joka päivä satatuhatta uutta onniteltavaa.

No onneksi olkoon nyt kaikille niille, jotka ovat kyseisestä firmasta tuotteita tilanneet. Nämä yllä olevat tiedothan on tuolta nettisivuilta luettavissa ennenkuin painaa sitä "Hyväksy maksu"-nappulaa.

Vierailija
129/183 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täysin kohtuutonta vaatia ensin rahat ja sitten antaa asiakkaan odottaa puoli vuotta tuotetta. Joku järki käteen.

Jos firmalla on enemmän tuotteita ja tilauksia kuin yksi ihminen pystyy hoitamaan kohtuullisessa ajassa (alle 4 viikkoa) niin silloin on palkattava lisää väkeä tai pienennettävä valikoimaa. Omasta huonosta bisneshallinnasta on turha valittaneita asiakkaita syyttää.

Itse en ko, liikkestä ole tilannut koska palaute on ollut niin huonoa. Enkä enää tilaakkaan MISTÄÄN jollen saa tuotetta postiennakolla. Tilasin syntymäpäivälahjaksi erään hyvinkin tunnetun urheilijan merkkipaidan ja maksoin etukäteen. Synttärit tuli ja meni ja paitaa ei useista yhteydenotoista huolimatta kuulunut. Tuotetta välittäneen firman puhelimet oli suljettu ja sähköposteihin ei saanut vastausta. Lopulta ky, urheilijan mediavastaava lähetti paidan kun olin tarpeeksi kauan asiaa kärkkynyt.

Mitä tähän Dunkkelien bisneksiin tulee myyvät Farmi Dunkel nimellä mm, eläinlääkäripalveluja eikä missään kohtaa nettisivuilla mainita KUKA eläinlääkäri on mikä nyt on minimivaatimus. Vastaannotto on firman osoite vihdissä. http://www.elpf.fi/

Vierailija
130/183 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vihdoin rahat takaisin... Noin 75 euron edestä oli tavaraa saamatta. Ikinä enää en halua olla kyseisen firman kanssa missään tekemisissä. Eikä voi kyllä suositella kenellekään ko. paikkaa, tosi outoa toimintaa.. Jatkossa maksan a i n a Visalla nettiostokset, siitä kun saa luottokunnalta (tms.) rahat takaisin jos tulee huijatuksi ja luottoyhtiö alkaa karhuamaan rahoja yritykseltä. Eipä tarvitse tällaista sirkusta käydä uudelleen läpi. Paha mielihän vain tällaisesta tulee.

Vierailija
131/183 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut liioin tavaraa. Ei vastattu puhelimeen eikä meileihin. Otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja onneksi olin maksanut VISALLA ja Luottokunta palautti rahat selvittelyn jälkeen. Onneksi olin maksanut Visalla niin sain rahat takaisin! Näin Luottokuntakin sai tiedon tästä firmasta. Nettisivut kyllä harmittavan vakuuttavat. Ko. firmasta ollut varoitus myös teksti tv:ssä ja paikallislehdessä. Levittäkää sanaa!

Vierailija
132/183 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin toukokuussa koran tuotteita. Välillä on vastailtu takaisin kyselyihin ja välillä ei..Olen sanonut ilmoittavani asian eteenpäin ihan reilusti ellei tavaraa ala kuulumaan.Tänään tuli ilmoitus paketin saapumisesta matkahuoltoon...saas nähdä mitä paketti sisältää..

Vierailija
133/183 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote tilattu tammikuussa, eikä tullut. Kyselin moneen kertaan ja aina vain se oli "myöhässä". He itse ehdottivat rahojen palauttamista ja sanoin että se on ainut vaihtoehto enää tässä vaiheessa. Nyt olen kolme viikkoa odottanut rahojani eikä minulle vastata kyselyihin enää mitään. Niinpä tein ilmoituksen kuluttajavirastoon. Suututtaa niin paljon että toivottavasti koko paikka sulkeutuu!

Vierailija
134/183 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kans rikosilmoituksen kun tilasin koirien lohiöljyä 2 litraa,eikä niitä kuulunut.Ekaks otin kuluttaja asiamieheen yhteyden joka ei tavoittanut kyseistä huijari firmaa vaan laittoi mulle sähköpostia ja pyysi ottamaan poliisiin yhteyden.Rikosilmoitus on kätevä tehdä netin kautta lomakkeella.

Vierailija
135/183 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ko. firmalta häkin undulaateillemme helmikuussa. Häkkiä ei ole kuulunut (maksoi melk. 140 euroa) enkä ole saanut rahojakaan takaisin. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja hän suositteli tekemään asiasta tutkintapyynnön poliisille. Sen aion pikimmiten tehdäkin. Sain muuten vielä viikko sitten Koiratuotteelta sähköpostiini mainoksen "Tervetuloa edullisille ja TURVALLISILLE ostoksille"! Uskomatonta miten kehtaavatkin!!! Harmittaa koko juttu.. Saavat meidän undut olla edelleen pienessä häkissä.

Vierailija
136/183 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sinne sähköpostia, jossa annoin noin viikon aikaa joko palauttaa rahat tai ilmoittaa tilauksen toimitusajasta, muuten laitan asian eteenpäin. Viimeiseen päivään asti odottivat ja sitten laittoivat paketin tulemaan, sähköpostiin ei kuitenkaan vastattu. Tosin osa tavaroista tulee vielä jälkitoimituksen jälkitoimituksena ties milloin...

Vierailija
137/183 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen vahvistuksessa luki seuraavanlaisesti:

maksettu, tilattu tukusta tarkoittaa, että joku tilauksen tuotteista on tilattu maahantuojalta.

Riippuen maahantuojasta niin tuote saapuu yleensä muutamassa päivässä tai seuraavalla viikolla.

Kun puuttuva tuote on saapunut se paketoidaan ja tilaus toimitetaan.

Tuotteen toimitusta ei ole kuitenkaan tapahtunut. Eikä rahoja ole palautettu.

Vierailija
138/183 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tutki viikon asíaa ja tänään soitti kävin kuulusteluissa, asia lähtee siitä eteenpäin eli syyttäjälle, tehkää hyvät ihmiset samoin et saahaan tuo akalle kunnon tuomio

Vierailija
139/183 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuulusteluissa myöskin ja rikosilmoituksia jo nyt niin paljon, että menee petoksena. Lievästä ei enää puhuta. Eli tehkää kaikki ilmoitus rikoksesta, jos tuotteita tai rahoja ei ole kuulunut. Saadaan toiminta loppumaan.

Vierailija
140/183 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi!

Kyllä on kokemusta yrityksistä, mutta entäs yksityiset jotka on veloissa yksityiselle, eivätkä maksa.. Huhhuh, että ketuttaa sellaset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän