Keskenmenon/keskenmenojen jälkeen uuteen yritykseen
Kommentit (792)
.... tossa kalenteria tutkailin ja tuumasin, että on sitä ihminen tyhmä - mennä nyt testaamaan jo viikoilla 3+4 (6) riippuu laskeeko 26 vai 28 mukaan. Nimittäin tänään mulla on viikkoja VASTA 4+4, jos lasketaan sen yleisen 28 mukaan 4+6 jos 26 mukaan. Niin ja tollon eka päivänä tuli se haamu ja nyt ma jolloin 4+2 sain se vahvan plussan.... no tää ei liity mihinkään - tuli vaan mieleen :) .
Ihanaa täällä väistyi lumisade ja nyt näyttäytyy auriko taivaalla. Täytyy rueta laittaa itsensä ja sit pihalle - kirpputoria, ulkoilua ja kattoa suuntaako siskon luo Kainuuseen sitten iltapäivällä..... Kun on lomalla niin voi tehdä mitä haluu ihan vaan vaikka yht äkkiä ;) ... Inna
'muoks´ voi ei vauvafani :( .... soisi jo vuodon loppuvan.
Tää kirjottaminen on temppuillu vähän mullakin, joten nyt laitan näin alkuun vaan nopeesti omia kuulumisia.
Kiitos emmy kysymästä, tissit jakselee täällä ihan tylsästi. =D Ei siis oikeestaan mitään tuntemuksia, ehkä ihan vähän jotain turvotusta, mutta se kuuluu asiaan tässä kierron vaiheessa. Valitettavasti muutenkaan ei oikeestaan oireita ole, menkkamaista jomottelua oli eilen, mutta sekään ei oikeesti kerro mulla mitään. Äh, nyt tuntuu taas siltä että ei tässä kuitenkaan raskaana olla... Nyt siis kp 26/25-32. Saa nähä maltanko kuitenkaan ootella sinne sunnuntaille testaamista, vaikka niin kovasti uhosin... Jos siis sinne asti ilman verta ylipäätään päästään.
Mutta joo, kirjottelen lisää myöhemmin..
Loviisa
täälläpä taas eletään jänniä aikoja. Itellä menossa kp 22/25, eli ens vkolla testaillaan jos täti ei sitä ennen kurvaa kylään. Oireilua ei nyt pahemmin ole ollut, huonovointisuus on vaivannut jo pidemmän aikaa eli se ei nyt ainakaan meikäläisellä ole raskausoire...
Tattaraa
Täällähän on ollut taas vilkasta keskustelua.
Inna, ihanaa, ettei vuotoa ole tuon enempää tullut. Ei kyl käy kateeksi teitä plussaneita alkuviikoilla piinailevia. Tai siis kyllä mä sen plussan voisin itsekin haluta, mutta muistan kyl vielä niin elävästi tuon alkuviikkojen paniikin ja oireiden kyttäilyn, eikä se houkuta vaikka mullakin jossain vaiheessa toivottavasti edessä. Eveysillä vielä oman lisänsä tuo, kun pitää heti jäädä pois, eikä tosiaan voi olla niin kuin mitään ei oliskaan.
Minnis, kiva, että miehen kanssa menee paremmin. Toivottavasti jatkossa pystytte vähitellen nauttimaan yhdessä odotuksesta. Mä olen huomannut, että en voi kaikkia tähän liittyviä tuntemuksia kaataa miehen niskaan. Kovasti se yrittää tukea ja ymmärtää, mut huomaa, että on kyl välillä ihmeissään mun kanssa. Alan tosin olla itsekin ihmeissäni itseni ja tän asian kanssa.
Vauvafani, vaikka mulla vähän eri tilanne onkin (odotan kovasti kunnon vuotoa), niin ymmärrän täysin sun tunteet siitä, että vois jo olla tää asia loppuun käsitelty. Yritä ajatella positiivisesti, että ainakin kohtu tyhjenee, kun vuotoja on.
Mitäpä mä omasta tilanteestani sanoisin... Samassa tilanteessa ollaan yhä. Huomenna tulee 10 viikkoa keskenmenovuodon alkamisesta. Eilen tuli aavistus veristä tuhrua ja toivoinkin jo, että jos vaikka alkais menkat ja se viimeinen istukan palanen tulis ulos, mut turha toivo. Vuoto loppui ennen kuin alkoikaan. Ärsyttää, kun harvasen päivä on menkkamaisia supistelevia kipuja, mut sit kuitenkaan ei mitään tapahdu.
Työ- ja opiskelurintama aiheutti eilen harmia ja murhetta. Luulin, että asiat olisivat vähän toisella mallilla, mut kävi ilmi, etteivät olekaan. Mun täytyis vähitellen ruveta tekemään ratkaisuja tulevaisuuden suhteen. Paljon suuria päätöksiä. Päänvaivaa aiheuttaa myös se, että mulla on ollut haaveena tehdä jatko-opinnot ja väitellä, mutta nyt en ole enää yhtään varma siitä, haluanko sittenkään jatkaa sillä polulla. Toisaalta pelkään, että kun olen asiasta niin pitkään haaveillut, jos luovun siitä haavesta, kadun sitä jonain päivänä.
Thelma
Täällä kun taitaa olla yksityisellä varhaisajan ultrassa käyneitä niin mitä se käynti maksoi? Varasin tossa äsken aikaa itelleni ja kysyin hintaa niin jää kyllä minulta väliin.. Siis voiko olla todellista että 200 euroa saa pulittaa siitä??! sen kyllä ymmärrän jos rakenneultra on kallis, mutta varhais ajan ultra yhtä kallis?! Ei mee nyt ihan jakeluun..
Nyt sit joudun odottelemaan vielä kuukauden että pääsen ultraan neuvolan kautta ellei sitten vuoto ala ennen sitä..
nyt täytyy lopettaa taas kun seinään tää kirjottelu kun täytyy mennä laittaa tuo kiljuja nukkumaan
vastaan pikaisesti sulle tuosta ultrahinnasta. Kuulin taannoin tutulta, että Porissa hinta ois kolmanneksen tuosta sulle ilmoitetusta! Ja siitä sitten vielä kelakorvaus pois. En nyt muista missä päin vaikutat, mutta jos ei ole hirveän kaukana tai muuta asiaa sille suunnalle, niin tässä vaan vinkkiä.
Pilvis
Mä kyselin muutamasta paikasta ultrahintaa joulukuussa, kun harkitsin ylimääräiseen ultraan menoa. Hinnat vaihtelivat 75-120 euron välillä.
Koitan nyt kirjotella jotain muuta kuin omaa napaa. =) On täällä jännät paikat monella, syystä tai toisesta!
Voi inna, toivottavasti kaikki sujuu hyvin, onneks ei tuota vuotoa enempää ole kuitenkaan tullu. Ehkäpä se tosiaan on sitä harmitonta alkuvaiheen tiputtelua. Sulla kuitenkin muuten tuntuu olevan noita toivottuja oireita ihan hyvin! Ja ihailtavaa kun pystyt olemaan rauhallisin mielin.
Hienoa että emmykin on jo flunssan kanssa voiton puolella! Mikäs sun tilanne nyt on, toivottavasti ei oo menkat alkanu?! Kirjotit tossa aikasemmin noista menkkatuntemuksista ja siitä ettei sua enää kannata jännäillä, mut mä kyllä aion jännäillä edelleen! =D Nimittäin tosiaan tuo menkkaolo voi olla myös raskausoire. Mä muistan esikoisesta kun olin noin viikon verran ihan varma että nyt ne alkaa, ja ravasin koko ajan vessassa. Olin tosi ihmeissäni kun se plussa sitten pärähtikin testiin. Tuolloin mulla oli tosi sekava kierto, enkä tienny et menkkaolo voi olla oire jostain ihan muustakin. Esikoista toivottiinkin hartaasti noin vuoden ajan ennen tärppiä. Toka tärppäs sitten tokasta kierrosta, ja tämä kesken mennyt ekasta. Esikoisen jälkeen mun kierto muuttu ihan kerta heitolla paljon säännöllisemmäks ja hormonitoiminta tuntui käynnistyvän kunnolla. (no niin, omaa napaahan mä taas selostan..)
Ja tuosta ultrasta vielä, aivan kuten minnis, mäkin oon pähkäilly ettei sinne ultraan kannata varmaan mennä ennen ku se rv 8 on täynnä. Luin kans jostain tosta, että todellisuudes suurin osa keskenmenoista tapahtuu viimestään siinä 7-9 viikojen tienoilla. Aattelin et jos tohon tilanteeseen ite vielä joskus pääsen, pyrkisin ajottaa ultran aikasintaan jonnekin 8+4 tienoille.
Miten ahomansikka, koskas meinaat testailla?! Mä tossa mietin et voi olla et pe aamuna sorrun jo testailemaan, kun yks testi tuolla kaapissa kovasti polttelee... Vaikka sinänsä tiiän kyllä et kannattais venailla ihan rauhassa. Inna manaili tuota aikasta testailua, mikä kumma siinä muuten onkin että parinkin päivän oottelu tuntuu niiiiiin pitkältä!
Vauvafanin menkkojen kesto alkaa tosiaan olla aika hurja! Toivottavasti loppus nyt itestään ettei tarvis mitään hormoneja nappailla.
Thelmalle voimia suurien asioiden pähkäilyyn, sekä tietty vuodon ootteluun. Mulle noi sun opinto-mietteet on erittäinkin tuttuja. Oon ite jatko-opiskelija, mut teen muitakin töitä täs sivussa. Minä sanoisin, että haaveesta kannattaa pitää kiinni. =)
Loviisa
Kiitos Pilvis ja Thelma..
Jyväskylään oisin menossa ultraan ja en oo kyllä vielä kysynyt kuin yhdestä paikasta, mutta todella kovalta tuo hinta mun mielestä kuulosti kun 200e maksoi 4D ultra 1,5vuotta sitten (siis tuosta ei ole otettu vielä kelakorvausta pois)
Mun mies on kotoisin Porista ja pitäis kyllä mennä kyläilemään siellä päin lähiaikoina, että ei ois kyllä hullumpi idea käydä ultrassa siellä. No pitää miettiä..
Palaillaan.. Eveys
Hui olipas täällä paljon tekstiä!
Nopeasti tulin vaan piipahtamaan, olen just lenkille lähdössä mut piti tulla vaan kertomaan että eikös se tätsykkä sieltä sitten saapunut.
Vasta tosin aloittelee vierailuaan mut lämmöt tipahti myös alas, eli aikaa selkee merkki menneestä oviksesta ja tulleista menkoista.
Eli ei tarvii mua enää tällä erää jännäillä.
Palailen myöhemmällä!
emmy :)
Inna: Mä tääl toivon että sulla menee loppuun asti kaikki hyvin ja kaik vuodot olis menneen talven lumia :)
Loviisa ja Tattaraa: teidän testejä tääl jännään ja peukuttelen :)
Thelma: Sulle toivon todella että sais jo keskenmenon pois päiväjärjestyksestä.mä en voi kun kuvitella miltä susta tuntuu ku pitkittyy vaan :( mulla itellä jo neljä lasta ja vaikka nyt mullakin venyy mut sulle toivon vieläkin enemmän että pääsisit uuteen yritykseen *hali*
Eveys: Täällä Raumalla maksaa n.80e ultra yksityisellä. jouduin käymään meidän kolmannesta kun yks lääkäri sano ja ultras että VESIPÄÄ olis ollu ja olin aivan kauhuissani mut ei sit onneks ollu.se oli kans pitkä viikonloppu ku sen asian kanssa elin ennen kun sain varmuuden et ei ollutkaan...
Emmy: Peukkuja seuraavaan kiertoon :)
Omaa napaa : edelleen vuotaa :( mä ajattelin et viikonlopun katon ja ma soitan ja pakko kai se hormooni on alottaa et tää joskus ees loppuu... nyt olis sit kp 16 ja ma sit kp 20 et ei ihan putkeen ny mee...
Mies on mulla mitä ihanin ja ollaan mun synttäripäivänä 10.5 oltu 13v. yhessä ja molemmat toivotaan et se iltatähti meil viel suotais mut jos ei ni sit ei ja niillä mennään mitä on annettu :)
Lapset on kanssa meillä eläväisiä,huumorintajuisia ja hassuja ja aika ei todellakaan käy pitkäksi missän vaiheessa mut niin ku tiedätte et ku se vauvakuume tulee ni sil ei voi mitään ;)
Hyvää viikonloppua kaikille ja paljon raskausoireita,ovislimoja,tarrasukkia,testiplussiaja vaik mitä :D
t:Vauvafani
Näin viime yönä unta, että olin jo pitemmällä raskaana ja massu oli pinkeä pyöreä pallo;) Sitten heräsin keskellä yötä kaameaan vessahätään ja jo selvisikin, mikä se pinkeä pallo oli..virtsarakkopa tietenkin..;D Tänään on vaivannut valtava väsymys ja työmatkalla sammuin bussiin. Tein tuossa vielä uuden r-testinkin katsoakseni onko viiva vahvistunut sitten viime viikkoisen testin. Ja vahvaksi oli tummentunut!
Mitenkäs Inna? Vähän oon tässä jännäillyt ja käynyt tänäänkin päivällä kurkkimassa olisko lisätietoa missä mennään. Toivottavasti punaista ei ole ollut näköpiirissä!
Jee Ahomansikka, pääsit kuin pääsitkin laittamaan viestiä kuulumisistasi!
Katsotaan tuleeko huomenna Loviisalta viestiä kaapissa polttelevan testin käyttämisestä.. Ei vaiskaan, en yllyttele, parempi olis odotella rauhassa.
Pääh Emmy, noinkos se tätsy sinne itsensä runnoi. Uuteen kiertoon sitten vaan uudella rytinällä!
Vauvafani, meillä on hääpäivä tässä keväällä ja täälläkin tulee 13v. mittariin. Yhdessä ollaan oltu toki kauemmin.. (ei siis tyyliin parin kuukauden sisällä ekasta tapaamisesta vaan suoraan vihille.. tosin tällaisenkin pariskunnan & tarinan tunnen ja ovat yhä onnellisesti naimisissa!). Tsemppiä sulle noiden yhä jatkuvien vuotojen kanssa.
Thelmallekin taasen rutistus tilanteensa kestämiseen. Kyllä on tuo "projekti" hävyttömän pitkäksi venynyt ja ilmeisesti venyy vielä! Toivottavasti edes auringonpaiste ja keväiset tuulahdukset kohentaisivat mielialaa ees pikkiriikkisen.
Pilvis, joka tästä lähtee unten maille. Hmm..vai pitäiskö kuitenkin syödä vielä toinen iltapala, kun niin maha kurnii ja öisin olen herännyt nälkään! Toivottavasti tarkoittaa pienen sintin kehittymistä, johon tarvitsee lisäenergiaa.
Pikaisesti vain omaa napaa: Taitaa sitten olla niin, että ei tarvi jännätä ensi viikon lopulle. Eilen kp22 ja jo tuhrutteli verta, eli kierto näkyy seonneen täysin. Vatsaa nippailee ja ottaa pattihin, eli kyllä ne kuukautiset sieltä ovat tulossa ja nyt ihan minimaallisella kierrolla sitten.
Taitaa olla niin, että otetaan pikapuolin muutaman kuukauden huilitauko tästä hermoilusta ja jännäilystä.
....... Nyt kyllä on yksi toinenkin juttu isosti jännättävänä..... koirakuumeesta jossain vaiheessa kerroinkin. Huskyhan meillä oli alkuun rotuna mielessa, mutta tuo isäntä stoppasi täysin kahden koiran yhtaikaisen hankinnan eli rotu vaihtui yks kaks porokoiraan. Viime maanantaina yksi tuttu kertoi astutetusta nartusta ja nyt jännätään sitten sen koirarouvan tiineyden puolesta. Eli pentuja odotetaan syntyväksi toukokuun alkupuolella ja toivottavasti meillä olisi sitten heinäkuussa vauva talossa.
Ihan pikaisesti tulin kertomaan, että mun puolesta ei tarvitse kyllä jännäillä... Menkat alkaa viimeistään huomenna. Lämpöjä mittailin tässä kierrossa ja ne olivat koholla. Positiivista siis se, eli todennäköisesti ovis on tapahtunut! Eilen olivat laskeneet vähän, mutta ajattelin, että jospa oli vaan tilapäisesti. Tänä aamuna olikin sitten laskeneet jo samalle tasolle missä ennen ovista. Ja niinhän siinä sitten kävi että äsken vessareissulla tuli aavistus vaaleanpunaista paperiin.
Kyllähän se vtuttaa, ei voi kieltää. Ja katkeruus, tuo keskenmenon jälkeinen kumppanimme kyllä muistuttaa olemassaolostaan. Herää kysymyksiä, että miksi senedellisen piti mennä kesken? Miksi sen piti ylipäänsä edes tärpätä? Tärppääkö enää koskaan? Meneekö mikään enää loppuun saakka jos tärpäisikin? Ikääkin on jo, kuinka pitkään viitsii yrittää? Huoh.
Luteaaliajan kanssa mulla on ollut ongelmaa. Nyt näyttää siltä, että se on n. 12 päivää. Eli siis ihan OK. Ja jos huomenna alkaa kierron pituudeksi tulee 33. Mulle normaali. Ovis on vaan yleensä vasta siellä kp 21 tietämillä. Jostain olen lukenut, että siinä vaiheessa munasolut on jo "vanhentuneita"? Mulla on tosin ollut aina pitkä kierto ja lyhyt luteaali.
Katjalah taitaakin olla ika samassa veneessä. Tsempit sinne. Ja toivottavasti saatte sen hauvavauvan!
Meilläkin ensi kierto pidetään taukoa tässä asiassa. Mutta kyllä "vahinko" olisi enemmän kuin tervetullut ja iloinen asia. Mutta työkuvioiden takia olisi jopa parempi että la menisi sitten suosiolla sinne seuraavan vuoden puolelle. Mutta nyt skeptisenä ajattelen kyllä, että tuskinpa menee loppuun saakkka koskaan.
Tsempit kaikille muillekin. Etenkin raskautuneille. Samoin jännäilijöille. kommentoin enemmän toisella kertaa, mikäli tämä nyt antaa mun tätä laittaa tulemaan...
Aamulla soitin päivystykseen ku ei enää hermot kestäneet ja sain niin ihanan naislääkärin joka teki sisätutkimuksen ja sano et kyl tääl verta vaan kovasti tulee et kokeillaan nyt 10pvää primoluttia et sen pitäis lopettaa vuoto et kroppa palautuis normaaliin.
Mä oikeesti jo toivon et tää olis sit tällä ohi mut se negatiivisuus vaan nostaa välillä päätään jo mussa...
Mul on nyt sit kp 17 et en tiä ovuloinneist enkä mistään mitään ja mitä tää hormoonikin siihen vaikuttaa? onko teillä kellään kokemusta tästä keltahormoonista ja raskaaksituloista ym...?
Ensinnäkin harmitus teille, joille täti tuli kylään – Ahomansikka ja Katjalah. Vauvafani, toivottavasti saat apua noista keltarauhashormooneista. Itsellä ei mitään kokemusta niistä. Pilvilinna kiva lukea sun oireiluista.
Kuinkas Eveys sulla menee? Varasitko siis jo ultran? Entäs Thelma ? Joko näkyy valoa tunnelin päässä ?
Olin reissun päällä pari päivää eikä sieltä tullut kirjoiteltua. Oma tilanne näyttää ja tuntuu tällä hetkellä hyvälle (vai nuolasenko ennen ku tipahtaa nyt kun näin sanon ? ) . Sitä vuotoa ei kyllä olen nyt näkynyt sen edelliskerran jälkeen. Rinnat ovat edelleen turvonneet lisää ja tulleet entistä aremmiksi. Kiljuva nälkä saattaa yllättää, myös yöllä maha kurniin niin kuin Pilvilinnalla. Uni maitaa hyvin ? . Sisäisesti fiilis hyvä ja rauhallinen – sellainen olo ettei syytä paniikkiin (toivon, että tämä on niitä ennakkoaavistuksia mitä myös toisinpäin tunsin) eli kaikin puolin toiveikkaana ja toivon, ettei mua rymäytetä sitte alas täältä ylhäältä.
Sitten! Ma tehdään lopulliset talokaupat - jipii! Myydään silloin omamme ja ostetaan uusi koti – meille uusi ei muutoin uusi. Eli pakkaupuuhia tiedossa – kahden viikon päästä pitää tän olla tyhjä … tuleekohan kiire.
Mutta sellaista - Inna viikoilla jotain (pitäisiköhän käydä ihan kattoo mitä, kun oon vähän sekaisin) - lasketteko muuten oman kierron vai sen keskikierron mukaan ittellenne ne viikot ? Ku nla käyttää vissiin joka tapauksessa tota 28:a ?
tulin kertomaan, että tyhmänä sitten tein aamulla sen testin, ja negahan tuo. =( Mutta jälkeenpäin siihen ilmesty ns. roskishaamu, ja netistä luin että tälle testille (first signal) ne on hyvin hyvin tavallisia. Ketuttaa kyllä.
Höh, ei näytä nyt menevän ihan putkeen nää hommat, muutama muukin tippunu jännäilystä..
Loviisa
Työpäivä alkaa olla lopuillaan. Hetken aikaa ehdin tässä koneella roikkua ennen kuin lähden bussille.
Pahoittelut kaikille, jotka tärppiä toivoivat ja joille sitä ei tullut. Niin ja Katjalah pidetään peukkuja, että hauvavauvoja tulis ja saisitte oman palleron.
Toivottavasti Vauvafani saa avun hormoneista ja kiva, että oli mukava lääkäri.
Inna, ihania uutisia! Siis levollinen mieli, raskausoireilu, talokaupat. Kaikkea mukavaa.
Mun tilanne on yhä ennallaan. Vuotoja ei näy ei kuulu, vaikka päivittäin on menkkamaisia kipuja, mut ei se istukan pala vaan halua tulla ulos. Mä en kuitenkaan jaksa ruveta lääkäriin soittelemaan tai uutta toimenpidettä varaamaan, kun ajoittaiset kivut ovat varsin kohtuulliset (ihan siedettävät, lähinnä epämukavat) eikä ilmeisesti infektiovaaraa pitäisi olla. Odotellaan ja katsellaan, tapahtuuko mitään ennen seuraavaa 2,5 viikon päästä olevaa kontrollia.
Työ- ja opiskelurintamalla on yhä sekava olo. Mä olen nyt täs pari päivää ollut sillä mielellä, että tapahtuu, mitä on tapahtuakseen. Mulla on yksi apurahahakemus vetämässä. Jos saan apurahan, saatan tehdä syksyllä kokopäiväisesti jatko-opintoja. Pari muutakin apurahaa olis haussa maaliskuussa, mutta mä päätin jättää ne hakematta. Sit kuulin, että piakkoin on tulossa auki yksi vakituinen työpaikka, joka mua kiinnostais. Mun osaamisala on sellainen, että mun pitäis olla todella vahvoilla kyseiseen paikkaan. Ainoa ikävä puoli on se, että työmatka olis 70 km. Ajallisesti siihen menis vähemmän kuin nykyiseen työmatkaan, mutta autoon tulee kilometrejä hyvää tahtia ja polttoainetta kuuluu tankillinen viikossa. No, katsotaan mitä kevät tuo tullessaan. Nyt onneks näyttää vähän keväisemmältä ulkona. Aamulla kävelin bussilta töihin sakeassa lumipyryssä.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Kiitos, että olette olemassa!
Thelma
...perustuu nuo roskishaamut... kun minä en ikinä mihinkään testiin ole saanut mitään haamua jos on ollu nega...ei vaikka kuinka kauan sen jälkeen olisin katsonut, tuijottanut ja käännellyt. Eli onko oikeasti olemattomia plussia olemassa ? Ainoastaan silloin olen haamun saanut ku on sit vahvistunut hetken päästä. Tee Loviisa uudestaan testi :) - äläkä luovuta vielä. Testinä tuo First signal on mulle tuntematon kyllä - käytän apteekin omaa - tuttua ja turvallista ja luotettavaa ... Inna
*MUOKS* elikkäs Thelman kanssa samaan aikaan kirjoiteltiin. Ihana kuulla sinusta Thelma. Voi kun sulla alkaisi jo menkat ja se palanen tulisi ulos! Varaudu vaan superkoviin menkkoihin, sillä mullahan tuli niiden mukana kanssa se "viimeinen" pala silloin ulos - ja en tiennyt että siellä mitään palaa oli - ja olin jo lähdössä päivystykseen sillä vuoto oli jotain ihan kamalaa! Noin 40-45 minuuttia ja tuplavarmistukset petti! Mitkään menkat eikä edes keskenmenovuoto ole ollut niin kamalat koskaan. Alkoi jo itseäkkii huolestuttaa. Mutta toivotaan nyt että vuoto alkaisi ja keho sitä kauttaa palautuu sulla. Mielenkiinotoisia juttuja sullakin tiedossa syksyyn - mahdollisesti paljon uusia tuulia ja toivottavasti sit ne tuulet ja suunnitelma pistää sekaisin joku ylläri pylläri ;) . On tosiaan ihanaa kun itselläkin on paljon uusia juttuja tässä - ei kerkee mitettii ja murehtii :) . Mukavaa viikonloppua! Inna
Yöllä kävin vessassa ja taas tuli verta ihan kiitettävästi :( ei hemmetissä,mä en pääse tästä koskaan.soitin terv.keskukseen ja sano et pitää mennä päivystykseen ja ajattelin et soitan ensin naistentautienpolille ja sano siel et ne ekat voi olla millaset vaan ja kestää kauan mut jos nyt ei pe lopu ni soita uudestaan jos pitää ottaa keltarauhashormoonia tai jotain et kyl tää rumba on nyt musta kestäny jo ihan tarpeeksi :(
Ja niskat edelleen jumissa et kyl o joka pää rempassa.Anteeksi taas mut alkais nyt jo jostain päin helppaamaan...
En kerinny lukeen muita mut mielessä olette ja paljon jaksuja,tarrasukkia ja kaikkea hyvää kaikille *hali* :)