Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon/keskenmenojen jälkeen uuteen yritykseen

Kommentit (792)

Vierailija
341/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottaa niin etten jaksa kauheasti nyt kirjotella, oli taas kerran varsin hyvin valvottu alkuyö, onneksi sitten sain jonkin verran nukuttuakin. Tuossa taas allergikon kutinoita hoivatessa iski pieni paniikki päälle, apua, jos.......

Sen vain tulin sanomaan, että älkää vielä mua alkako jännäilemään. Mun synttärit on vasta 19. päivä ja silloin vasta testi kehiin - ja kun ne kuukautiset kuitenkin tulevat ensi viikon alkupuolella niin turha alkaa jännäilemään yhtään mitään. Valeraskaus on valeraskaus (ei nuo ikenet nyt niin paljon vuoda... onhan sitä ientulehdusta muutenkin ollut kuin raskausaikoina, silloin vain voimakkaampana)

Niin ja mahd. raskaudesta kertomisesta sitten. Me ei kyllä kerrota kellekään (nelkusta kerroin äidillenikin rv20, kun tuo ei tajunnut aiemmin. Anoppi huomasi varmaan jo ennen rv10) Aika ihme, etteivät ihmiset tajunneet, luulivat varmaan ettei meille enää lapsia tule, kun jo kolme oli ja molempia sukupuolia... Meilläkin kakkosen aikaiset kokemukset saivat aika araksi ja sen jälkeen ollaan kerrottu vasta aika myöhään molemmista viimeisimmistä ipanoista - useimmille vasta, kun ovat kysyneet. Itse en kyllä tajua, kuinka äitikään ei huomannut ennen kuin kerroin, nimittäin lähömitat neloseen olivat 171cm/53kg ja puoleenväliin oli tullut melkein 15(!!!!!)kg painoa! Kai se luuli mun muuten vain huvikseni paisuvan kuin pullataikina!

Muuten, eilen illalla mies sanoi ohimennen nukkumaan tullessa, että laittoi auton kokeeksi myyntiin nettiautoon........ Ilmeisesti siis suunnitelmissa se isompi tavaratilainen bussi, kun tuossa nykyisessä bussissa tavaratila on suoraansanottuna maailman olemattomin. EI, mies ei ole puhunut sanallakaan lisälapsista, mutta kun meillä on se koiranhankinta tässä keväällä/kesällä ja minä olen tuskitellut mihin saan sitten häkin sopimaan, kun onhan se hiskipiski saatava esim. mökkireissuille mukaan.

Nyt taas unohdin, mitä muut ovat kirjoitelleet, pitää kurkkia!

Eveys, sinun puolestasi olen peukut pystyssä, että pääsisit pian oksentamaan tai saisit kunnon ientulehduksen tai ihan mitä tahansa, että uskoisit raskauden olevan oikea ja kaiken menevän tällä kertaa hyvin.

Thelmalle toivon istukanpalan poistumista, voi kunpa osaisinkin loitsia sen pois sieltä ja pisteen koko episodiin, jotta pääsisitte pian taas alkuun. Samoin Vauvafanin olisi jo vähitellen saatava piste kokemukselleen!

Pilvilinnalle ja Innalle ihania oireita edelleen ja tietysti Minniksen uutisia edelleen kaipailen. Ihanaa, kun joku on jo noinkin pitkällä, saamme muutkin uskoa ja toivoa siihen, että hyvin kaikki tulee sujumaan jatkossa.

Ja se siitä mun pikaviestistä!!!

Vierailija
342/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-lusikallinen verivuotoa (kirkasta läpikuultavaa verta )tuli aamulla - nyt ei taas mitään... vähän pelottaa.... Inna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu et lyödään viel lyötyä..mulla niska ja selkä ihan jäykät ja töistä ei tullu mitään.Lääkärillä olin ja sain TULEHDUSKIPULÄÄKKEITTÄ!!! juu eli se siitä raskautumisesta mut pakko niit on nyt kuurina syödä et saa pään kääntymään.ei siltin ei tää vuotokaan ole mihinkään loppunu et sama kai se sit mitä suuhus tunkee :( anteeksi :( mut kyl helpotti :)

Mä toivon Inna sydämmestäni et on vaan harmitonta vuotoa ja kaikki hyvin *hali*

Pilvilinna: ihanaa lukea sun oireista ja toivotaan et pian pääset ultraan näkemään vauvelin :)

Katjalah: arvaa jännäänkö sinne 19 pvään,pystytkö olemaan testaamatta niin kauan ;) mä en pystyis heh

Lakka: Nyt vaan kovaa touhua vällyjen välissä :) niin määkin kuvittelin mut mulla kaikki edellytykset et ei...

No jos kumminkin ajattelis positiivisesti,ei täs muutakaan voi,eli jos sit vaikka ensikierrosta olis mun vuoro :)koska se kierto sit alkaakaan....:)

Vierailija
344/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi inna, toivottavasti tuo sun vuotos on ihan vaan harmitonta tiputtelua. Mutta uskon että ihan varmasti säikäyttää kunnolla... Tsemppiä sinne kovasti!

Mites emmy jakselee räkätaudin kourissa? Tämä nuhanenä alkaa onneks olla pikku hiljaa terveiden kirjoissa. Ja oli muuten aivan järkky nuha, ikinä en oo ollu niin tukossa! Ja kyllähän sitä pari viikkoo kestikin, isäntä on ollu nyt räkätaudis kohta neljä viikkoo.. Ja tosiaan ihan hirveesti on liikkeellä kaikenlaista flunssaa ja mahatautia. Meilläkin sairastettiin ilmeisesti noro tammikuussa, mä olin ainut joka säästy kammottavalta taudilta. Lapset oli ilmeisesti rota-viruksessa marraskuussa, ja se vasta kamala tauti oli! Pienemmän kanssa jouduttiin käymään ensiavussakin.

Ja thelmalle kanssa kovasti tsemppiä, kyllä se sunkin testailu- ja jännäily yms. aika vielä koittaa. Mutta kyllä sua tosiaan on koeteltu liiankin kanssa. Ja tosta limavuodosta vielä, mullakin se oli välillä punertavaa, ja välillä mukana oli kunnon veriviiruja. Ja sitä limaa tuli ja paljon, ei tosiaan mitään pieniä ovislimoja tms. Mut joo, en nyt ala tässä sen enempää kuvailemaan... =D

Joo tajuan täysin innan pohdintoja varhaisultrasta. Eihän se tietenkään takaa että raskaus sujuu hyvin loppuun asti. Mua itteeni vaivas jotenkin tosi paljon se, että olin kantanu kuollutta ihmisenalkua nelisen viikkoo, ja olin muka niin onnellisesti raskaana. Jos olisin käyny ultras joskus 7+, niin oltas jo sillon huomattu et pikkunen on menehtyny. Mullahan alko ihan pikkunen tiputtelu rv 10+6, ja km todettiin 11+3. Nyt aattelen, et menisin ultraan joskus 8+, ihan oman mielenrauhan takia.

Mä tosiaan oon vakaasti päättäny testata aikasintaan ens su, jos siis sinne asti ilman menkkoja päästään. Jännittää kyllä jo aikalailla ja ajatukset vaihtelee hirveesti - välillä tuntuu et voisin olla raskaana, kun taas seuraavana hetkenä olen ihan toista mieltä. Jep, tiiän olevani ihan hölmö, mut oon koko päivän tunnustellu vähän väliä tuota rintavarustusta, joka alkaa tuntua vähän "turpealta". Noh, rintojen kipeytyminen ja turpoominen on mulla myös pms-oire, joten turha siitä on innostua.. Mut se on ollu aina myös selkee raskausoire... Huoh, nyt lupaan olla loppuillan kopeloimatta. =D

Ai niin vielä vauvafanille tsemppiä kipujen kanssa! Tästä tulikin muuten mieleen, että onko teille kenellekään fakiirimatto tuttu? Mä oon ihan koukussa koko mattoon, loistava keksintö!! Sitähän ei suositella käytettäväks raskausaikana, enkä oo nyt uskaltanu sitä käyttää oviksen jälkeen... varmaan liioittelua, mut jotenkin pelkään et jos se vaikuttaakin jotain..

Loviisa

Vierailija
345/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ymmärrän hyvin tuon jutun. Tuttuni josta aiemmin mainitsin kävi varauä:ssä 7+0 ja alkio oli menehtynyt jotain 7+2 ja todettiin sit viikolla 12 tämä :( ... Se on sellaista. Saapa nähdä - alaselkää jomottaa aivan ku menkat alkaisi... Inna

Vierailija
346/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuossa illan päälle vielä yhden rt:n ;) .... ja siihen piirtyi heti vahva + viiva, jo ennen testiviivaa. Nyt tosiaan toivon, että aamuinen T-lusikallinen olisi ollut harmitonta vuotoa (mitä ikinä ei ole ollut onnistuneissa raskauksissa) - sillä noin vahvaa viivaa en ole kahdessa keskenmenneessä saanut missään vaiheessa. Peukut varpaat pystyssä ja toivotaan.... ja pelätään.... ja toivotaan... ja pelätään...ja toivotaan että saadaan viikkoja kasaan 40 tällä kertaa....

Alaselkää jomottelee ilkeästi :( .... mutta eteenpäin mennään sanoi mummo lumessa, vai miten se meni :) .

Pienet miehet pesulla pitää mennä kattoo niiden hommaa, kuulostaa vauhdikkaalle...Ai niin kuinka Loviisan rinnat voi ;) . Palataan Inna

Vierailija
347/792 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänä aamuna oikea hormonimonsteri, voi lapsiraasuja;) Katselivat äidin vaahtoamista ja sinkoilua ihan ymmällään.. Olin nukkunut liki 9 tuntia, mutta silti aamulla aivan naatti vielä ja huonovointinen ja nämä tietty sitten vain lisäsivät mielen myllerrystä. Toivottavasti ei ois jokapäiväistä, en tykkää itsestäni tuollaisena..;) Nyt oon jo kuitenkin rauhoittunut ja pakko kohta mennä unten maille. Alkaa tuo unentarve olla ilmeisesti megaluokkaa.

Uuh, aiemmin sanoin Innan tilanteen menevän jännitysnäytelmäksi, mutta nyt hipoo kyllä jo trilleriä.. Toivon kyllä niin sydämestäni, että tosiaan oli harmitonta vuotoa, kun vielä noin nätisti vahva viivakin illalla piirtyi. Ja tunteet tietysti menevät yhtä vuoristorataa, rutistuksia sinne. Jos yhtään lohduttaa, niin mullakin ollut ilkeätä alaselän jomottelua nyt kiinnittymisestä lähtien. Jossain vaiheessa olin täysin varma, että repii vuotoa esiin, mutta nyt on olleeet vähän rauhoittumaan päin nuo jomottelut..

Loviisakin siellä jännäilee ja etsii rintavarustuksen tuntemuksista todistusaineistoa.. Kovin tuttua juu;) Toivotaan, että ilmestyis oireita, jotka viittaisivat vain raskautumiseen..

Tuosta varhaisultrasta vielä: En ole aiemmin käynyt, mutta nyt kyllä olen oikein pohtinut, että pitäiskös mennä. Eihän se tosiaan vielä mitään takaa, vaikka syke löytyisikin, mutta ainakin mahdollisuudet raskauden jatkumiselle ovat jo tällöin aika hyvät. Jos taas mitään ei löydy, niin mieluummin senkin sitten tietää jo tuolloin kuin monen lisäviikon päästä..

Ai se olikin niin, että Katjalah onkin jännäilemässä vasta ens viikolla. Olin näköjään vähän hätäinen..

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja toivottavasti pitää sisällään positiivista väreilyä!

Pilvis

Vierailija
348/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli piti toivottaa ihanaa naistenpäivää myös puolestani teille tytöt! Mut näin se kello tikittää enkä ehtinyt tänne enää eilisen vuorokauden puolella ;) Toivottavasti teillä on kuitenkin ollut harvinaisen mukava maanantai!

Innalla tosin aamu ei tainnut alkaa kovin mukavasti, säikäytti varmaan ihan kamalasti! Mut onneksi loppui ja kyllähän monet tuntuvat vuotavan pitkänkin aikaa alkuraskaudesta. Montas testiä oot nyt Inna tehnyt? ;)

Tunnistan itseni Pilviksen aamukuvaelmasta! Mies totesikin silloin et mitenkähän hän mun kanssa pärjää seuraavat 9kk. Muutenkin tota temperamenttia toisinaan löytyy! Voih...nyt oikein haaveilen et saiskin olla ihan luvan kanssa vähän myrskyisä! ;)

Kiitos Loviisa kysymästä mut viikonloppu oli ihan kamala...enpä muista millon tällaisessa räkätaudissa olisin ollut! Nyt alkaa vihdoin onneks helpottaa. Lauantaina meni 75 nessua päivän aikana (yks paketti siis, en kuitenkaan laskenu ;)) ja sunnuntaina aika lähelle toinen mokoma. Tänään tosiaan alkanut helpottaa, mut vieläkin on vähän veltto olo.

Mun jännäämiset saatte kyllä unohtaa...lämmöt on edelleen koholla mut voin melkein vannoa et kyllä ne sieltä putoo kun tätsykkä tulee. Tai sit ne on koholla ihan tämän flunssan takia. On meinaan ollut tänään semmoiset menkkajuilimiset et olin muutaman kerran veskiin mennessäni jo ihan varma et nyt ne on alkanut... Tänään ei oo kuitenkaan tullut muuta kun vähän valkkaria, mut eipä tässä ollakaan menossa kuin vasta tiistain puolelle. Odottelen et menkat tulis to-pe mikäli kp:t on entisellään ja oletetusta oviksesta päätellen on. Eli näillä tuntemuksilla ne alkaa kyllä viimeistään torstaina...

Tääl on kans yks tissihiplaaja! Kyllähän noita ny pitää tarkkailla ;) pinkeän turpeat ne nyt on mut just sen verran että täti selittää. Ei juurikaan kipeät, lukuunottamatta tänään sattunutta paria semmoista kummaa kiputuntemusta tuolta sisältä päin, siis ihan ilman tunnustelemisia!

Mut tosiaan älkää mua enää jännätkö, en pitäis yhtään ihmeellisenä jos menkat olis aamulla alkaneet kun herään. Semmoisia oloja nyt on.

Mut jännäämme siis porukalla Loviisaa ja Katjalahia heti perään! :)

Mutta nyt untenmaille. Kuulemisiin,

emmy kuittaa

Vierailija
349/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilenpa antaako nyt mun kirjoitta tänne paria riviä pitempään... Viimeeksi paloi hihat niin tyystin että kävin täällä vaan lukemassa. Nyt en ole viikkoon käynyt ja on ihan pakko aktivoitua. (Yrittää edes mikäli kone on myötämielinen)

Eli suuret onnittelut plussanneille! Inna ja Pilvilinna

Vierailija
350/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tietenkään… Tähän ruma sana! Mikä tässä mättää?

Kokeilenpa antaako nyt mun kirjoitta tänne paria riviä pitempään... Viimeeksi paloi hihat niin tyystin että kävin täällä vaan lukemassa. Nyt en ole viikkoon käynyt ja on ihan pakko aktivoitua. (Yrittää edes mikäli kone on myötämielinen)

Eli suuret onnittelut plussanneille! Inna ja Pilvilinna

Vierailija
351/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstinkäsittelyn kautta. Joka kerta sama ongelma. Mä en käsitä mikä tässä voi joka kerta mättää?Ja kuitenkin ennen sain kirjoitettua. Sama kone ja samat kaikki systeemit edelleen. Vttu.

Vierailija
352/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ettei yhteys tänne ole onnistuva. MItä sulle kuuluu? Jos edes yhdellä rivillä sen antaisi laittaa...

MÄ oon NIIIIIIIN surullinen, turhautunut, pelokas, täynnä kysymyksiä.... miksi miksi miksi ? Tänään taas tullut pyyhittäessä tuossa iltapäivällä punertavaa läpinäkyvää verensekaista vuotoa ja rusehtavaa limaa.... eli ei hyvät fiilikset ei ! Itkettää .... mutta ei auta ku odotella ... Inna

Vierailija
353/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa ja emmy :toivotaan et plussaa tulee :)

Pilvilinna: Kyl lapset ymmärtää vaikka vähän hormoonihirviö välil oliskin :) nyt on ainakin hyvä syy *hali*

Ahomansikka: mul oli ihan samaa alussa mut sit ei oo enää tökkiny.

Inna: Voi mä tiedän sun tuskan toivotaan nyt et olis vaan alkuraskauden vuotoa..

Mulla itellä ei oo tänään tullu mitään vuotoja!!! mut en vieläkään nuolas ku kumminkin seuraavalla vessareissulla taas...se vuosi sit niin ko tasan 14 vrk ekat menkat!!

Ja ovulaatiosta ei merkkiäkään et olen kyl niin pihalla kun lumiukko mut katellaan...

Vierailija
354/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon menkoilla suaki vauvafani sit paiskattiin. Toivotaan että nyt on vuodot ohitse.

Mä oon täällä hiljaa mielessäni ajatellut, jotta jos tämän vauvan alun ei nyt anneta vauvaksi kasvaa niin taidan lyödä pillit pussiin tän vauva homman kanssa... olokoon sitten - on ajatus nyt- jos joudun taas tästä keskenmenon kokemaan.... ei jaksaisi :´( . Piuhat poikki ja se olisi sitten siinä... hullua että tulee niin helposti raskaaksi ja sitten nyt ei keho jaksakkaan kantaa.... MUTTA vielä voi vähän toivoa niin ku vauvafani sanoi, että olisi jotain alkuraskauden vuotoa... jotenkin ei vaan jaksa uskoa. Voi kun olisin niin halunnut, että tää nyt onnistuisi... Mutta elämällä on polkunsa tarjottavana... Inna

Vierailija
355/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Inna miten sua nyt piinataan.. Toivottavasti kaikki ois nyt kumminkin hyvin.

Mä jäin sitten taas erityisäitiysvapaalle eilen ja lapsien hoitopaikkakin piti perua. Mä en jaksa tällasta rumbaa jos tää onkin taas ihan turhaa. Mietin jopa että oisin ollu vaan ihan hiljaa enkä ois kertonu raskaudesta mitään vaan oisin odotellu ultraan asti, mutta jos ois oikea raskaus niin ei kyllä uskalla ottaa riskejä. Noista hitsauskaasuista on sikiölle paljon vaaraa. Mä kyllä varaan itelleni parin viikon päähän varhaisajan ultran niin pääsen tästä epätietoisuudesta että onko oikea raskaus vai taas se pirun tuulimuna.

Nyt mun täytyy mennä.. tuo 1-vuotias tuossa kaipaa leikkiseuraa kun isosisko on ulkona.

Vierailija
356/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kökkö, miten tää sivusto nyt Ahomansikalle tuolleen temppuilee! Olis kiva kuulla sun kuulumisia! Toiv. pääset piakkoon tänne ihan oikeesti kirjoittamaan, ja muista tallentaa teksti tekstinkäsittelyohjelmaan niin ei mene ainakaan hukkaan!!

Kiva kuulla myös Eveyksestä, toivotaan että viimeistään parin viikon päästä voit huokaista helpoituksesta! On kyllä varmaan lähes mahdotonta olla vertailematta onnistuneita ja epäonnissia raskauksia keskenään... Kurjaa vaan kuin joutuu huolen painamana odottamaan, kuten Innakin. Epämääräiset vuodot on kyllä vihon viimeinen juttu huolettomaan odotukseen, voin vain kuvitella miltä susta tuntuu, mutta muista oikeesti se että alkuraskauden vuodot on kuuleman mukaan tosi yleisiä! Eli et ole yksin ja se ei läheskään aina tarkoita sitä kaikkein pahinta! Isot rutistukset sekä Innalle että Eveykselle!

Jipiii Vauvafani ei enää vuoda!! Jospa se nyt olis siinä. Oikeesti, 14 pv:n menkat ei kuulosta yhtään kivalle! Nyt vaan ovista odottelemaan ja sitä rataa... ;) Kyllä se sieltä tulee!

Miten Thelma voi? Toivottavasti kivut olis viimein loppuneet!

Täällä kp26, ärsyttävä viikko kun menkkojen tulo on kuitenkin pettymys vaikken liikoja odottelekaan.

Mites Loviisan tissit jakselee? =D ja mikä on muuten olo?

Ja Katjalah, missä vaiheessa sun kierto nyt on? Miten maltat odotella noin "kauas"...

Vierailija
357/792 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin täällä kääntymään. Olen lukenut teidän kirjoituksia päivittäin, mutta en ole itse ehtinyt kirjoittamaan. Kovasti pidän peukkuja kaikille plussanneille, että nyt on tarrasukat matkassa!!

Loviisalle tervetuloa mukaan munkin puolesta, hiukan myöhäsiet toivotukset kun olet jo aktiivisesti kirjoitellut :).

Voi Inna! :( Toivon niin, että kaikki on tuhrusta huolimatta hyvin. Osaan kyllä uskoa, kuinka kurjalta tuntuu ja kuinka huolissasi olet. Halaukset sinulle!

Varhaisultrakeskusteluun liittyen niin huomasin jälkikäteen, että kävin molemmista raskauksista noin 7+5 viikoilla ultrassa. Tässä jälkimmäisessähän oli tosiaan laskenut viikot aluksi väärin (mitenköhän mahdollista tällaiselta asiaan vihkiytyneeltä...). Molemmista raskauksista näkyi elävä sikiö, mutta keskenmenneessä sikiö oli paljon pienempi. Jälkiviisaana voi sanoa, että enteili jo keskenmenoa, koska mulla on säännöllinen kierto. Viime aikoina olen ahminut kaiken mahdollisimman tiedon alkuraskaudesta ja useammassa lähteestä kävi ilmi, että todellisuudessa valtaosa keskenmenoista tapahtuu viikkoon 9 mennessä, rv 12 pidetään sen takia "rajapyykkinä" kun vuoto alkaa usein viiveellä. Jos siis vaan malttaa odottaa, niin viikoilla 8-9 kannattaa käydä varhaisultrassa ja jos kaikki hyvin ja sikiön koko vastaa, niin uskoisin, todennäköisyys raskauden onnistumisesta on jo iso.

Kiitos kaikille onnitteluista! Liisin onnellisena pilvissä pari päivää, nyt on taas huoli tullut mieleen :). Kauhea stressi tuli syödyistä pakastekatkaravuista yms, kunpa vois ottaa edes hitusen rennommin... Pilviskö muuten sanoi, että janottaa koko ajan. Mulla kanssa vettä menee litratolkulla, on kyllä vessassa juoksukin samaa luokkaa.

Vauvafanille onnittelut menkkojen loppumisesta!

Miten Thelma voit? Älä huoli, että jäisit jotenkin jälkeen. Pääasia, että tervehdyt. Kyllä se uusi raskaus sieltä tulee ja lapsi kanssa. Olet tullut aina niin helposti raskaaksi.

Gyne muuten vahvisti sen minkä kerroittekin eli hiivatulehduksia tulee ja paikallishoitoja voi huoletta käyttää. Täytyy kokeilla sitä piimävinkkiäkin, jos tuntuu olevan jatkuvasti vaivana! Miehen kanssa menee paremmin kun istuttiin perjantaina alas ja riideltiin asiat halki :). Joskus näinkin.

Nyt nukkuun! Minnis7

Vierailija
358/792 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inna, mitä tässä enää osaa sanoa, kun tuollaista piinaa nyt on.. Kaiken maailman toitottelut siitä, että alkuraskauden vähäiset vuotelut ovat kovin yleisiä, ei taatusti nyt mieltäsi rauhoita. Vaikka totta ovatkin. Ja sun ajatukset on kuin omasta päästä. Oon nimittäin itse pohtinut ihan samaa, että jos tämäkin taas kesken menee, niin hanskatko tiskiin sitten? Itsekin näytän tulevan suht helposti raskaaksi tätä nykyä (ollut nuorempana ongelmia tämän kanssa, niin järjettömältä kuin tuo kuulostaakin, sillä vanhemmitenhan asia voi mutkistua), mutta jaksaako keho kantaa.. Toivotaan, että jaksaisi - meidän molempien kehot!!

Emmy, sulla oli vissiin jo tuo pahin nuhavaihe väistymässä, mutta oon nyt tosi monelta kuullut vastaavaa, että nuha on kestänyt kamalan kauan ja räkää tullut “saavikaupalla”.. Kiertäispä moinen inhottavuus tämän tuvan kaukaa. Ja sun jännäily-piina vaan kasvaa päivä päivältä..

Ahomansikka, onhan tuo nyt pirunmoista, kun et lainkaan pääse kirjoittelemaan! Innallakin oli kyllä viime viikolla joku kerta samaa, että pätki tekstiä ja antoi kirjoittaa vaan ihan vähän. Ja mulla heitti viestin tuplana. Kantsisko sun ihan antaa palautetta vaik tonne tekn.tukeen (ks. palaute). Olis kyllä niin kiva kuulla sunkin kuulumisia. Ja kiitos onnitteluista.

Eveys, toivotaan todellakin, ettet ole nyt jälleen “turhaan” jäänyt erit.äippävapaalle ja lasten hoitopaikatkin perunut! Pari viikkoa siis pitäisi vielä jaksaa kestää epätietoisuutta. Kovasti tsemppiä.

Vauvafanilla kahden viikon menkat! No huh huh! Ei kateeksi käy. Toivottavasti nyt sitten vihdoin pääsis varsin. uusi kierto alkamaan.

Hyvä Minnis, että saitte miehen kanssa asiat puitua. Puhdistaa ilmaa ja tekee kummankin olon sitten jälkeenpäin yleensä paljon paremmaksi. Ai sullakin kuluu vettä litratolkulla. Niin tosiaan täälläkin, nytkin se vesipullo tuossa vieressä.. Vessassa saa juu kyllä sitten ravata yötä myöten (pystyispä lopettamaan veden litkinnän vaikka pari tuntia ennen nukkumaan menoa, mutta enhän mä, kun tuun silloin vasta töistä kotiin..).

Mikäs vointi Thelmalla on? Entä Tattaraa, eikös sulla ollut tällä viikolla jännäilyajat ja jo niin lupaavia oireitakin?

Ääh, kello on jo noinkin paljon ja pyhästi lupasin yrittää ajoissa nukkumaan, vaikka kotiudunkin töistä vasta 22. Kun näyttää olevan hyvin selvää, että väsyneenä ällötysolotilat nostavat voimakkaasti päätään. Virkeämpänä puolestaan olo on selvästi siedettävämpi, jopa hyvä. Että kiva keskiviikko ilmeisesti tiedossa.. Pitäis varmaan kieltää itseltään nämä iltaiset nettikuulumisten lukemiset ja vastaamiset, että pääsis ajoissa pötkölleen.

Pilvis

Vierailija
359/792 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... se olisi loma aamu ja lamaannus :) (tehtäviä töitä niin pajon kotona, pakkausta, pankkijuttuja ja muita) . Ihana kuitenki oli nukkua ja nyt rauhassa heräillä.

Joo kyllä tää Pilvis ja muutkin on aika piinaavaa. Se oli taas vaan yhdellä vessa käynnillä tuo homma eilen, että mene ja tiedä mitä enteilee. Rinnat on turvonneet ja tulleet entistä aremmiksi, eilen illalla selkään koskenut niin ku menkat alkaisi ja tuolla jossain kohdunsuulla tuntui sellaista outoa jomotusta (en tiiä onko tuo oikea sana kuvaamaan sitä) . Viime yönä heräsin siihen, että joku nyhti mun munasarjoja oikein tosissaan. Ja tän aamun on sit huipannut (?!). Ja on aavistuksen ällö olo.

Eilen tuli itkettyä vähäsen ... onneksi isännälle sain tuntemuksia purettua ja se jaksaa jotenkin olla sellainen positiivinen antamatta kuitenkaan minulle mitään turhia toiveita - meidän ei auta kuin odotella kuulostella ja toivoa. Piinaavat viikot on tulossa kyllä tässä näin, niin kuin tietenkin kaikilla jotka km:n on kokenut niin on kun on jossain taustalla kuitenkin se pelko uudesta menetyksestä . JOtenkin kuitenkin ilman noita vuotoja voisi luottaa paremmin, mutta silti mulla on jotenkin sellainen rauhallinen on - puuttuu se paniikki tilanteesta mikä oli kahdessa aiemmassa keskenmenneessä - ehkä se on sitä,että ymmärtää sen ettei itse voi tehdä asialle mitään kuitenkaan vaikka kuinka panikoi, testaa, soittaa neuvolaan, käy ultrassa jne jne. Raskaus menee niin ku menee....

No näillä fiiliksillä loma aamuun. Toivotaanko etten tänään näkisi punaista ... ? Inna :)

Vierailija
360/792 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on nyt menosa kp 31/33-35. Tosin vasta dpo 9-10. Mulla on tuo luteaalikin normaalisti niin lyhyt nykyisin, että menkat saattaa alkaa ihan jo vaikka tänään tai huomenna. Raskauteen viittaavia oireita ei pahemin ole, mitä nyt repäisykivut ja pienet viiltelyt munasarjojen tietämillä. Mutta mulla ne menee niin että ne alkaa aina oviksesta ja jää päälle mikäli tulee raskaaksi. Muussa tapauksessa loppuvat vähän ennen menkkoja. Kyllä mä melkein luulen että kohta lorahtaa. Mutta kunpa saisi nyt pidettyä edes loppuviikkoon. Sen luteaalin takia. Olisi kivempi että olisi pitempi kuin 9-10 päivää...

Katotaanpa nyt kuinka paljon tästä tekstistä antaa laittaa.

Niin ja sori kun nyt en kommentoinut mitään.

On vähän tällainen testingtesting- homma ;)