Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaljut miehet olette menestyneet Tinderissä tai muissa vastaavissa deittipalveluissa?

Vierailija
24.09.2023 |

No siinäpä se kysymys tulikin. Miten hyvin kaljulle miehelle löytyy Tinderistä seuraa? Ja jos seuraa tulee paljon, niin onko sinulla jotain muita naisia kiinnostavia ominaisuuksia, kuten alhainen rasvaprosentti ja erittäin tyylikkäät vaatteet tms?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusrajahullu, autisti ei saa naista hiuksilla tai ilman. Hanki jotain kivaa tekemistä ja jätä ihmiset täällä rauhaan.

Vierailija
2/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on kuuma jos muuten hoikka/normaalipainonen mies. Itsevarmuus kruunaa tän kaiken ja jos on vielä oikeasti hyvä luonne nii avot.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kuuma jos muuten hoikka/normaalipainonen mies. Itsevarmuus kruunaa tän kaiken ja jos on vielä oikeasti hyvä luonne nii avot.

N

Miten tämä itsevarmuus näkyy sinulle valokuvissa, kun mätsäät kaljun kanssa?

Vierailija
4/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ei piileskele kuvissa. Selvät hyvät uudet kuvat. Biossa ei ole ns itsesääliä. Vaan rohkeasti kertoo parhaat puolensa ja harrastukset tms.

Vierailija
5/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Eri mutta, se vaan näkyy kuvista jos on sinut itsensä kanssa ja hyvällä tuulella. Ja sekin näkyy jos ei tee mitään muuta kuin jauhaa 7-23 hiusrajasta.

Vierailija
6/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Eri mutta, se vaan näkyy kuvista jos on sinut itsensä kanssa ja hyvällä tuulella. Ja sekin näkyy jos ei tee mitään muuta kuin jauhaa 7-23 hiusrajasta.

Okei, aika jännä.

Vierailija
7/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Okei, aika jännä.

Ei ole mitään jännää vaan ihan normaalia elämänkokemusta ja sosiaalisia taitoja.

Vierailija
8/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä nyt omalla kuvallani ole tinderissä. Treffeillä aina pipo päässä .

Vierailija
9/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Esimerkiksi minä tykkään kaljuista miehistä, tai siis pariin olen ollut rakastunut. Olen kyllä pariin hiukselliseenkin. Ja rasvaprosentillakaan ei ole väliä, kurki kuiva korppu on yhtä epäviehättävä kuin liika lyllerö. Ja autistikin saa naista, ainakin autistinaista. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta kaksi poikaystävistäni on ollut aspergereita. Esimerkiksi se Sointu Borgin veli on tosi kuuma, samoin Edward Snowden, se ei toki ole ylipainoinen eikä kalju. Tuomas Kyröstä tykkää äidit ja tyttäret, vaikka on vähän pullukka ja eiköhän vähän kaljukin paista.

Ei ole mitään yhtä makua siitä, kuka on viehättävä!

Vierailija
10/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Esimerkiksi minä tykkään kaljuista miehistä, tai siis pariin olen ollut rakastunut. Olen kyllä pariin hiukselliseenkin. Ja rasvaprosentillakaan ei ole väliä, kurki kuiva korppu on yhtä epäviehättävä kuin liika lyllerö. Ja autistikin saa naista, ainakin autistinaista. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta kaksi poikaystävistäni on ollut aspergereita. Esimerkiksi se Sointu Borgin veli on tosi kuuma, samoin Edward Snowden, se ei toki ole ylipainoinen eikä kalju. Tuomas Kyröstä tykkää äidit ja tyttäret, vaikka on vähän pullukka ja eiköhän vähän kaljukin paista.

Kyllä on periaatteessa yksi miestyyppi, jota lähes kaikki naiset pitävät viehättävänä ja joka saa eniten seuraa missä tahansa.

Vierailija
11/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää kaljuista, siten. 

Vierailija
12/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuuden myös huomaa jos joka kuvassa on pipo/lätsä

Kuvat ovat sumeita/pimeässä otettuja

Ei ollenkaan selvää kuvaa

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Ja sitten jos biossa keskittyy negatiiviseen niin seki antaa epävarman kuvan.

Itsevarmuus on seksikästä mutta liikaa on aina liikaa.

Esim biossa lausett en oo komein mut oon hyvä kokkaa

Sama N

Vierailija
13/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on periaatteessa yksi miestyyppi, jota lähes kaikki naiset pitävät viehättävänä ja joka saa eniten seuraa missä tahansa.

Ei ole. Naisilla on ihan yksilöllinen miesmaku. En ikinä huolisi kavereitteni kumppaneita. 

Vierailija
14/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusrajahullu voisi ehkä löytää naisen jos se lopettaisi spämmimisen tänne ja laittaisi tämän saman energian siihen alkaisi hulluna opetella sosiaalisia taitoja. Ehkä. Mutta se ei tule koskaan tekemään sitä vaan tämä muiden ihmisten vaivana ja piinana oleminen täällä on ainoa mitä se sai elämässään aikaiseksi.

15/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahdesti käynyt treffeillä kaljujen miesten kanssa ja heistä kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista, kun he saavat niin helposti parempaakin seuraa.

Vierailija
16/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei, vaikka jankkaat kuinka.

Vierailija
17/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuuden myös huomaa jos joka kuvassa on pipo/lätsä

Kuvat ovat sumeita/pimeässä otettuja

Ei ollenkaan selvää kuvaa

Liikaa meikkiä(naiset)

Filtterit(jos liikaa)

Ja sitten jos biossa keskittyy negatiiviseen niin seki antaa epävarman kuvan.

Itsevarmuus on seksikästä mutta liikaa on aina liikaa.

Esim biossa lausett en oo komein mut oon hyvä kokkaa

Sama N

Tarkoitatko, että bioon kannattaa laittaa: "kaljuna en ole ehkä kaikkein komein, mutta olen hyvä kokkaamaan"?

Vierailija
18/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on hattu päässä joka kuvassa

Vierailija
19/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen kahdesti käynyt treffeillä kaljujen miesten kanssa ja heistä kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista, kun he saavat niin helposti parempaakin seuraa.

Wow, ja sinulla oli kuitenkin 24 treffit jossain vaiheessa takana. Aika hyvin, että vain kaksi on ollut kaljuja. Noh, sinkkumiehiä yhdistää kyllä kaljuus.

Vierailija
20/63 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on hattu päässä joka kuvassa

Se on ymmärrettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi