Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa! Tsekatkaas tämä asusteiden määrä!

Kommentit (313)

Vierailija
101/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa selvästi ymmärtää Ananan huokailevan itselleen ja ihmettelevän miten niitä asusteita on oikein keräântynyt matkanvarrella niin paljon.

että blogeissa päivitellään että miten ihmeessä näitä nyt on näin paljon ja mistä näitä oikein tulee? Ja seuraavana päivänä tilataan lisää ja laitetaan kuvat nettiin että oli ihan pakko saada se 12. huppari samassa koossa. Naurua ja päänpuristelua omalle friikkeydelle... itku ja nauruhan ovat tunnetusti lähellä toisiaan.

Vierailija
102/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukkua hulluksi ja sairaaksi ja väittää lasten olevan surullisia ja ilman äidin aikaa. tai vetää muita perättömiä johtopäätöksiä muutaman pipon tähden.

Kyllähän siellä kommenteissa vakibloggajistakin jotkut päivittelivät asusteiden määrää, mutta sen voi tehdä niin monella tavalla. Rakantavasti ja keskustellen, ei haukkuen ja hyökäten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ei ole mikään kovin ruma sana kuitenkaan.

Mä en ainakaan pahastuis lainkaan jos mua sanottais hulluks, ottaisin se pikemminkin kohteliaisuutena :D

Mutta blogistit ei ilmeisesti kestä mitään nimittelyä, heitä pitäisi vain kehua ja ylistää, jotta pysyisivät iloisina.

Vierailija
104/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroiden, vaatteiden, kotien, lasten yms julkisen esittelyn taustalla on vain ihmisiä, joilla on huono itsetunto. Sitä sitten positiiviset kommentit pönkittävät. Just my five cents.

Vierailija
105/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä kommenteissa vakibloggajistakin jotkut päivittelivät asusteiden määrää, mutta sen voi tehdä niin monella tavalla. Rakantavasti ja keskustellen, ei haukkuen ja hyökäten.

että ainut tapa kommentoida tuota määrää on se että "voi onhan niitä aivan liikaa mutta kelläpä ei olisi? Eihän lastenvaatteita voi vastustaa... :) mistä muuten ostit nuo elmerin housut?"

Vierailija
106/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että diagnoosin saa sitä haluava.

Tällainen ihminen voi hallita oman alansa huippu älykkäästi. Sosiaalinen puoli jää vähemälle.

Albert Einstein taitaa olla kuuluisin asbergi.

Vierailija
107/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on kauniita ja taidokkaita. Ilmeisesti kyseessä on todella visuaalinen ihminen, joka harrastaa kauniita asioita (tässä tapauksessa ne lasten vaatteet), ympäristöjä (esim. oma koti) ja kauniiden "omien" maailmojen luomista ja suunnittelua (blogi). En nyt todellakaan menisi yhden blogin perusteella koko ihmistä teilaamaan. Harrastushan tuo vain on.

Oma mieheni on myös keräilijäluonne, joskaa ei yhtään visualisti. Hän keskustelee aktiivisesti löydöistään ja harrastuksensa sisällöistä netissä (usein ulkomaisten harrastajien kanssa, koska Suomessa on vain harvoja kiinnostuneita). Ihan yhtä hyvin joku voisi lähteä miestäni haukkumaan täällä.

Itse taas tykkään matkustella, kaveri on todella intohimoinen kotikokki jne. Aika köyhää on elämä, jos ei mikään kiinnosta!

Vierailija
108/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää on elämä, jos ei mikään kiinnosta!

Vierailija
109/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeiset kotiäidit taas pääsee pätemään ja nokkimaan joltain silmiä ni johan on kanalauma tunkiolla.. siis onko teillä joku haahkatutka vai millä perusteella aina nää pahimmat haukkuketjut täyttyy sonnasta, menkää itseenne. mietin vaan et millaisia lapsistanne kasvaa jos itse edustatte noin pohjasakkaa..

Vierailija
110/313 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et minkä merkkinen se on. :(

Mut tsemppiä Nana! Blogisi on mielestäni ihana!

Vierailija
111/313 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sillä Ananan blogi on kerrassaan ihastuttava ja kuvat kauniita.

Paras noista muista blogeista mitä kävin katsomassa.

Tyylikäs.

Toivottavasti jaksaa pitää blogia pystyssä edelleenkin ja olla välittämättä näistä ikävistä kommenteista.

En mä ymmärrä miksi täällä väitetään, että A olisi pinnallinen?

Mitä nyt katselin blogia läpi niin hänhän neuloo ja ompelee suuren osan vaatteista itse!

Vierailija
112/313 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://a-nanan.blogspot.com/2009_04_01_archive.html

Ananasta on tullut nyt mun uusi tyyli-ikonini :)

Vierailija
113/313 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa kelloa, mut ei sanonut mulle mitään (yllätys, yllätys, kun en ymmärrä kelloista juuri mitään). Samalla jäin vähän surullisena miettimään, että miksi niistä kuvista 90-95% on perheen tytöstä ja niin harvat vain pojasta. Mutta hienoja kuvia on, sitä ei käy kiistäminen. Itselläni samanmoinen kamera, joten jos vaan joskus on aikaa, niin pitää herätellä myös omaa vanhaa harrastusta henkiin.

Se jäi mulle vielä epäselväksi, että käykö blogin pitäjä töissä? Nimimerkillä itsellä se tunti omaa aikaa illassa nykyään 00-01 välillä ja pitäisi varmaan nytkin olla nukkumassa, mutta ei osaa rauhoittua ennen kuin saa hetken itselleen.

Vierailija
114/313 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kuvattavaksi niin helposti. Noin iso poika on varmaan jo kyllästynyt äidin kuvaamiseen. Pieni tyttö taasen saattaa olla vain iloinen :)

Vierailija
116/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että diagnoosin saa sitä haluava. Tällainen ihminen voi hallita oman alansa huippu älykkäästi. Sosiaalinen puoli jää vähemälle. Albert Einstein taitaa olla kuuluisin asbergi.

Tässä tapauksessa epäsosiaalisuus on kaukana. Tiedän.

Vierailija
117/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin on ihan tarpeeksi merkittömiä ja merkillisiä vaatteita ;), mutta en minä niitä jaksaisi alkaa kuvaamaan ja nettiin näytille laittamaan.

Täytyykin alkaa bongailemaan huvikseni lähiseuduilla tätä "blogijulkkista" kauniisti puettuine lapsineen ;)

Vierailija
118/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on kauniita ja taidokkaita. Ilmeisesti kyseessä on todella visuaalinen ihminen, joka harrastaa kauniita asioita (tässä tapauksessa ne lasten vaatteet), ympäristöjä (esim. oma koti) ja kauniiden "omien" maailmojen luomista ja suunnittelua (blogi). En nyt todellakaan menisi yhden blogin perusteella koko ihmistä teilaamaan. Harrastushan tuo vain on.

Vierailija
119/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin on ihan tarpeeksi merkittömiä ja merkillisiä vaatteita ;), mutta en minä niitä jaksaisi alkaa kuvaamaan ja nettiin näytille laittamaan. Täytyykin alkaa bongailemaan huvikseni lähiseuduilla tätä "blogijulkkista" kauniisti puettuine lapsineen ;)

Vierailija
120/313 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ketju aikoihin! Kiitos aloittajalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme