Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Huhtikuun helmet 2009 lokakuuhun***

Kommentit (251)

Vierailija
141/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat päikkärit nukuttu, siis minä ja Jupe. Isot pojat pistin mummolaan, että saan nukkua pois tämän räkätaudin. Jupe on onneksi reippaana ja minä vaan niiskutan. Nyt se suunnittelee jotain konttaamisen tapaista, nousee kontilleen ja pudottautuu mahallee ja pääsee niin aina 10-20 cm eteenpäin. Ihana mies.

Pikkuäidille kommentti, että älä hullu töihin lähde, jos ei nappaa. Mites olis joku etäopiskelu/aikuiskoulutus? Varsinkin kun on lastenhoito noin hyvin järjestyksessä. Ei työ ole ainoa autuaaksi tekevä asia. Verticialle melkein suosittelen samaa, että pysy kotona vaan, jos vain taloudellisesti selviätte. Kaisa-Kissa taas on ihanassa tilanteessa, kun pääsee uraa aloittelemaan, sulle tsempit uuteen työhön. Ihanaa, kun miehesi voi jäädä Santerin kanssa kotiin. Niin ne on elämäntilanteet erilaisia!

Nyt aamukahvin keittoon

tuuti

Vierailija
142/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäässä niin jäässä on sydämet jäässä ja jäärailon päässä on jäärailo uus.. Ulkona on niin pirun kylmä!! Hyrr.. Pää jääty aamulenkil ku ei ollu pipoa. Ei kivaa..

Väsymys meinaa tehdä tepposia omille ajatuksille, mutta niin taisi tehdä viereisen talon leidillekin.. Rapsutti ensin autonsa tuulilasiin silmäreiät, peruutti ruudusta pois ja ku ois lähteny eteenpäin niin unohti painaa kytkintä ja auto sammu ja auton ku sai käyntiin niin ajo sit suoraan viereises ruudus olleen auton persiisee, että onnea vaan sillekki leidille :D.. ..ehkä kannattaa ens kerral rapsuttaa koko lasi :D

Nea heräs taasen seisemältä aamulla, ei kivaa.. Ja sit oltii ihan liian väsyneit syömään kaiken kruunuks aamupalan jälkeen oksensi taas kaaressa.. jippii.. Ja kuten tapoihinsa kuuluu niin oksennuksen jälkeen simahdetaan heti ja tuolla tuo on ulkona nukkunut jo 2h..

Eilen oli äitiysneuvola ja kävinki kirjottaa jo valitusvirren odotuspuolelle, mutta 26.5 kö se nyt oli ku olis sitten laskettu aika Nean pikkusisarukselle ja ultra olis jo 4.11.

Virtasia.. Aika yleinen sukunimi.. Meidänkin suvusta löytyy.. Mut kait se oikeesti on niin et kaik samaa sukunimee olevat on kaaaaukaaaisiaaa sukulaisia toisilleen :D..

Kiitos orvokki paistopussi vinkistä, en tullut tuota ajatelleeksikaan. Ehkä siitä syystä, että käytin viime jouluna elämän ekaa kertaa paistopussia kinkkua laittaessa.. Ja mikään muu ei ollut muuten niin ällöttävää kun sen raa-an kinkun nostaminen sinne pussiin, hyi olkoon.. Tuli taas huono olo.. Että hyvää tulevaa joulua taas.. Nyt kun olen kotona ja mies on viel 23pvä töissä niin se kinkun teko jää taas mulle, hyiii.. :D ..Ja silti se on vaan niiiin hyvää!

Lyytille paranemisia flunssasta!

Päkkänän yö ei kuulosta kivalta, jaksuja hirmuisesti!!! Ja toivotaan kovasti uutta yhden heräämisen yötä!

Olavin mitat on päivitetty listaan. On kyl hauska, et hampulääkäriin pittää men jos ei oo hampaita.. Tuleekohan meilleki joskus sellainen kutsu.. Neuvolasta ei ainakaa oo mitään sanoneet et tulis hammastarkastus joskus..

Ja oon niin kateellinen tuolle sailorin äitiysloman pituudelle!! Et lahjoittais muutamaa kk meille :D .. Pitäsköhä itekki lähtee ruotsiin.. Oon sinne aina kovasti halunnut, mutta mies ei innostu asiasta ku ei voi sietää ruotsin kieltä edes. Ja sitä suututtaa ihan hirveesti ku välillä Nealle puhun ruotsia ja sanon et Nea menee kakskieliseen päiväkotiin :D (ei kyl oo menos siis mut..)

Aivan ihana kuva Olavista!

Äh Nea heräs. Menox.

Verticia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiliseltä laittaisi kanssa..

Vierailija
144/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sisällä vaunuissa.. :D , hassu tyttö.. Alkoi tekee hirveesti mieli lämmintä ruisleipää, no okei, rehellisesti sanottuna hesen ruishampparii jota muutama päivä sit söin elämän ekaa kertaa ja oli hyvää! Mut joo toinen kuva seisomaan nousu harjoituksista vielä ku oli hauskaa, ennen ku syöttötuoli lähti kippaa..

Vierailija
145/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iskä lähti 5v kans neuvolalääkäriin..Hyvä ku joku muukin välillä menee mä oon viime aikoina nuis lääkäreis hypännyt. Ja perjantaina korvapoli aika pikkumiehen kans.

Isyysloma viikko menos miehellä, liian paljon touhua tälle viikolle kertynyt puolet jää tekemättä ja kiirus meinaa koko ajan tulla.

Huomenna pidän "lomapäivän" menen kaverin kans kaupungille...

Pikkumies on nukkunut nykyään päivisin 3h unia pihalla, sekä kahdet pienet unet sisällä. Yöt on vaihtelevia.

Mä harkitsen kans sitä trip trap tuolia...

Ja meinaan nuista pienen pojan vaatteista luopua, en säästä...Nää muksut on nyt tässä!!

Ihana aurinkoinen sää, vielä ei olla ulos keretty ja nyt ei viitti mennä huutamaan takapihalle ku pikkumies vetää unia, vaikka ei kai se siihen herää...No me mennään tässä ku ehditään.

Kuvakirjaa teen kun mun äiti täyttää pyöreitä, niin lahjaksi sellasta...Kova homma.

Kovasti moni muksu jo konttaa, nousee seisomaan, ei meillä ainakaan vielä.

Yksi ilta kokeilin istumaan lattialle, siinä kyllä pysyi hyvin ja sit ku kaatui osas ottaa käden esiin niin ei kaatunut pahasti.

Täällä päin on 6kk myös hammashoito tarkastus ja valistus (tiukka täti on hammashoitajana) se on huomenna aamulla!!

Pyyhkimäää... kuuluu

Peppu pyyhitty!!Äitillä on näitä keskeytyksiä aina ku jotain tekee...

Olisko kenelläkään ideaa mistä löytäisin pikaisesti runoja tai aforismeja siihen kuvakirjaan...???

Vierailija
146/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen kirja onnea nyt onnea aina tässä paljon aforismeja ja runoja, mut nyt esikoinen itkee..

Vierailija
147/251 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea oppi illan kunniaksi sitten seisomaan tukea vasten! Jeiii!!

Ja äitsykälle: tein leikekirjan systerilleni aikanaan niin googlettamal löysin kaikki aforismit ja sillon ainaki niit löytys paljon!

Mutta joo nyt nukkumaan hiljalleen.. Loppuviikost ei paljoa varmaa kuulu meitsist ku väsään niitä kahta tilaus ristiäiskakkua ja sit jos nea oppii seisoskelee enemmänkin niiiiin.. ..voi olla kiirusta :D

Verticia

Vierailija
148/251 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näyttää mitari nyt melkein kahdeksaa pakkas astetta! Hyrr. Melkoinen sissi Nea kun seisoo. Tomppamme osaa.. oksentaa vellit äitin syliin..ja eilen kun isoveli oli laittanut istumaan niin istui hetken kaatumatta, mutta hauskaa se ei ollut. Googlestahan löytää vaikka mitä. Eilen illalla oli tilanne päällä kun aikaseen nukahtanut esikoinen näki pahaa unta ja *Tomppa tietysti vielä riehui hereillä tai riehui ja riehui metelöi ainakin, kuten nyt alkaa olla päiväuniaika ja pitää siivota oksennukset.

Vierailija
149/251 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden huonosti nukutun yön jälkeen alkaa olla tehot vähissä ja känkkäränkkä alkaa nostaa päätään. Huomiseksi kuviteltu vapaapäiväkin vaihtui päivän kestäväksi palaveriksi, aaaarrgggh!!

Tompan lailla Sakulla on loistavaa osaamista tuohon oksentelemiseen. Musta on tuulu jo loistava ennakoija niin, että saan oman olkapään pois alta ja lattialta kuuluu sitten lits läts. Eilen se oksensi illalla varmaan kaikki tissimaidot ulos. Pakko pestä viikonloppuna lattiat kun nyt ne sellaisia jänniä pyyhkimisläikkiä täynnä.

Tulin vaan lähinnä ilmoittautumaan. Mitään järkevää asiaa ei edes saa nyt aikaiseksi.

Päkkänä

Vierailija
150/251 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen tuskaillut ensin broilerin ja nyt naudanlihan kanssa, että miten ihmeessä sen saa soseutumaan sileäksi. Kiitos Orvokki, kun mainitsit, että olet paistopussissa laittanut ne, soseutuu taatusti helpommin kuin minun kovaksi keittämisen jälkeen : ( Voi hitsinhitsi että ei ole käynyt mielen vieressäkään paistaa niitä paistopussissa. Olen saanut ne sitten kuiten keittämisen jälkeen jonkinmoiseen sörsselikuosiin mutta en todellakaan niin sileäksi kuin meidän herkkiksen samettisuuhun olisi mieluisinta.. :/ Kokeilen tuota pussia heti seuraavaksi.

Kaurapuuron tauolle jättämisen jälkeen ei ole posket lehahdelleet punaisiksi, siitä se siis oli. Aion nyt pikkuhiljaa yksi lusikallinen kerrallaan taas kokeilla kaurapuuroa, hiljaa hyvä tulee. Jotenkin tuo pelkkä riisipuuro tuntuu niin ravintoköyhältä puurovalikoimassa että toiv alkaisi kauraa pienen elimistö taas sietämään.

151/251 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa ihana, kun mies oli isyyslomalla. Mutta nyt loppui sekin huvi - ja kylmyys tulla tupsahti kaupunkiin.

Meillä on ollut vähän haipakkaa kämpän myynnin ja näyttöjen kanssa. Saatiin kuitenkin ekassa näytössä jo 5 tarjousta ja huomenna allekirjoitetaan paperit. Jee! Ja ihan ilman välittäjiä. Ei siis enää ainaista siivoamista. Tosin huomiseksi täytyy vielä vähän siistiä paikkoja, kun siskon hulinajengi (3 lasta) kävi kylässä ja nyt on paikat klähmäjälkiä täynnä.

Osansa on myös Urho tehnyt. Oksu lentää, kuten Sakulla ja Tompalla. Meinaan neuvolassa kysellä, onkohan tuo enää normaalia. Nyt illalla tullut ainakin kahdeksat lentolaatat. Joskus tosin parempiakin päiviä.

Täällä seisoskellaan nyt ihan koko ajan, mikä on aika pelottavaa, kun ei se raasu oikein osaa käydä siitä turvallisesti istumaan. Räplää keittiön vetolaatikoita, uunia, sähköjohtoja, millon mitäkin. Utelias pikku sammakko. Onneksi ostin kävelytuolin, vaikka siitäkin ollaan montaa mieltä. Urho kuitenkin tykkää huristella ympäri asuntoa ja kiljua riemuissaan, välillä ollaan Lintsiä ja pyöritän ympäri (siitäkös ne laatat johtuu, heh). Tossa kävelytuolissa (kirpparilta susiruma vain 5 e) on se hyvä puoli, että pyörät pyörii joka suuntaan, joten ei kun menoksi.

Joka päivä otetaan vähän osumaa jostain, mutta pahemmilta henkilövahingoilta on vältytty. Onnea vaan Nealle myös seisomisesta ja voimia Verticialle vipeltää pikku touhottajan perässä.

Päkkänälle voimahalit, kun nyt saisit yhden yön nukkua kunnolla!

Onpas teidänkin lapset kasvaneet! Nausikaakin näyttää jo isolta tytöltä. Ja Satuilijalle tsempit, välillä kannattaakin puhista paha mieli vaikka nettiin. Kyllä meilläkin välistä fiilis lähinnä, että "Vesa ei tajuu". Meidän vesa tajusi kuitenkin isyyslomalla hiukan paremmin, mitä tämä jokapäiväinen lastenhoito tarkoittaa.

Urhon yöt vieläkin aivan onnettomat. Tosin toivoa paremmasta on. Pari kertaa nukkunu 4 tuntia putkeen alkuyöstä, jippii. Tosin se tarkoittaa, että illalla on riehuttu vähintään puoleen yöhön.

Viikonloppuna kirppistä siskon kanssa ja yhdet ristiäiset. Nyt alan arvuutella nimeä...

Kivaa viikonloppua teille, mä laitoin shampanjan kylmään. Huomenna otetaan huikat.

Sande ja simahtanut seikkailija

Vierailija
152/251 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mikä on ikään kuuluvaa ja mikä persoonallista touhua noilla meidän pojilla. Esikoisella joku pesänrakennus vaihe. "Rakentaa" koko ajan jotain virityksiä kaataa tuolit kumoon ja kasaan pinoaa kirjoja läjän ja siinä on sitten hänen oma koti. Tuleekohan hänestä talonrakentaja kuten isästään vai onko joku ikään kuuluva vaihe? Tompasta tulee rumpali (kuten isänsä) paukutteli aika mojovasti mukilla pöytää kun iltapuuroa söi. Kun muki tippui lattialle (ilme:tippuiko se todella häh?) jatkui läpytys kädellä. Liekö vain puolivuotiaalle ominaista metelin aiheuttamista?

Olen suunnitellut olevani hoitovapaalla vuoden verran ainakin nyt alkuunsa. Elintaso ehkä kärsii, mutta elämänlaatu on parempaa kun toinen vanhemmista on kotona. Tomppa näyttää niin pieneltä vauvalta vielä kun on sellainen nukkatukka vain ja hymyilee ujosti. Rakkaus tähän toiseenkin lapseen kasvanut suureksi.

Hyvää yötä! Tomppakin nukahti yöunille jo ennen kymmentä.

Vierailija
153/251 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensilumi satoi tänään meillä ja olisi pitänyt jo lumiukkoja pyöritellä. Ollaan lähdössä mummolaan eli pappalaan ja Tomppa yrittää repiä hiukset päästä siis mun. Kääntyy lattialla nyt heti mahallaan ja sitten alkaa valitus kun ei pääse mihinkään.

Vierailija
154/251 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole ollut ketään koko päivänä. Mistä kiikastaa?

Meillä on soseiden myötä siirrytty kaksiin päiväuniin. Tosi kätevää. Tai sit se johtuu onnistuneista ajoituksista, eli kun nukkuu ulkona, nukkuu paremmin. Laatua joka tapauksessa.

Montako kertaa päivässä syötätte soseita? Meillä ei oikein maito enää kelpaa pahimpaan nälkään ja ruokaa pitäis saada kolmen tunnin välein. Kohta pitää ottaa iltapala ja aamupalakin ohjelmaan... En siis anna vielä mitään viljoja, kun on vasta kasvikset ohjelmassa. Viikonloppuna kokeillaan ehkä lihaa, mutta voishan sitä porkkana tai maissivelliä kokeilla.

tuuti

Vierailija
155/251 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla on ollut ihan outo fiilis kun en oon ehtinyt palstalla käymään ja aatelin, että oon jo tippunut kärryiltä, mutta niin on näköjään muutkin kateissa.

Mä oli yksin viime yön kotona ja kyllä oli luksusta nukkua täydet unet!!! Tänään oli puolestaan töissä "mehut pois päivä" joten viime öiset yöunet tuli kyl loistavaan tarpeeseen. Muutenkin tuo töissä raataminen alkaa saada taas mahdottomat mittasuhteet. Ennen tein ylitöitä, nyt juoksen kuin päätön kana sen 8 tuntia minkä töissä aikaani vietän.

Mies oli odottamassa mua yksin kotona kun tulin töistä. Oli siis niin todella outoa viettää hetki kahdestaan. Saku oli mummilla päikkäreillä ja esikoinen kaverillaan yökylässä. Mies lähti vielä mummilaan ja mut jätettiin vielä yksin kotiin. Nyt on jo niin luksusta, että tulee jo huono omatunto.

Meil syödään aamulla n. klo 9 velli, n. klo 13 kiinteetä, n. klo 16.30 tissit 17 kiinteetä, n. 20 puuro ja 21 tissit. Yöllä sitten sitä tissiä noin 2-3 kertaa. Velli lasketaan ainakin meidän neuvolan mukaan "tuhdiksi" ruuaksi. Tuo on ilmeisesti se määrä joka on noin 8 kk ikään mennessä saavutettava ruokamäärä. Me ollaan nyt tuota määrää jo syöty pidemmän aikaa. Mutta kuka noista nyt ottaa selvää.

Hoitopaikkahakemuskin piti jättää. Jo ne soitti siitä samasta päiväkodista jossa esikoinen oli. Heh, viesti oli jotenkin näin että oi, onneksi olkoon ja kyllä me se teidän tyttö vielä muistetaan (heh heh). Gröhöm! Tuumasivat vaan, että onneksi tuohon aloitukseen on vielä aikaa. En sitten tiedä, että olivatko huolissaan siitä, että mahtuuko sinne vai ei. Ei niistä ottanut oikein selvää.

No, mutta vähän on nyt silleen itellä ongelmallinen fiilis kun ei millään raskis laittaa hoitoon noin pienenä. Meidän mummit hoiti esikoista aikanaan noin puoli vuotta vuoro viikoin, että ehti vähän vanhemmaksi. Nyt anoppi tarjoaa kovasti apuaan samanlaiseen järjestelyyn, mutta se on jo ite yli 70 v. Meidän äiti on nuorempi, mutta mä epäilen, että se ei välttämättä enään jaksa. Kodinhoidon tuki on tunnetusti ihan syvältä. Miestä surettaa myös laittaa Sakua vielä hoitoon. Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että jos tehdään vuoroviikoin töitä ja poltetaan lomia siinä niin sillä selvitään periaatteessa 2 kk pitempään laittamatta hoitoon. Tai sitten jos yhdistäisi meidän vuoroviikot mummien kanssa niin voi selvitä kesään asti.

Mutta pikkuäidille, että jää ihmeessä kotiin jos on mahdollisuus ja siitä itse vielä pidät. Tuohan on loistava yhtälö.

Nyt kerään itseeni energiaa ja nautin rauhasta. Vaikka johan sitä remusakkia on jo ikävä. Koskaan ei ole siis hyvin.

Älkää nyt porukat täältä palstalta mihinkään kadotko. Pitäähän meidän pitää jo mainettamekin yllä aktiivisimpana ryhmänä ja sitäpaitsi se vertaistuen tarve ei täällä päässä ole ainakaan mihinkään kadonnut.

Mukavaa viikonloppua!

Päkkänä

156/251 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu taas! Pikku-ukko simahti jo mutta herää varmasti vielä illan aikana kun näin aikasin tuupertui.. Oli siitä erikoinen päivä että tuo vetäisi 3h unet päivällä ja sitten jäi iltapäivän vikat nokkaunet ottamatta. Esmes eilen tuo nukkui kolmet 30min päikkärit pitkin päivää...eli ei mikään supernokostelija.

Onpa täällä isoja tyttöjä ja poikia jotka jo seisoskelevat :) Täällä vielä ryömimistä odotellaan!

Kuulostaa ihanalta päkkänän kunnon unet! Tulee varmaan olemaan tosi outoa sitten jossain vaiheessa jos saa nukkua yön kokonaan heräämättä! Viime yö meni ihan ok, syötiin vaan kerran ja tokalla herätyksellä selvittiin tassuttelulla :D

Tuutiko kysyi miten usein annetaan soseita; täällä nyt reilu 5kk poikamme syö aamupuuron, lounaaksi kasvissosetta ja välipalasoseen (marjaa/hedelmää) + iltapuuron ja imetykset päälle.

Kamalaa kun äitiyslomat päättymässä joillain. Tuntuu niin epärealistiselta ajatukselta se töihinpaluu:/ Mä ajattelin että oisin ainakin ensi syksyyn kotosalla.. saapi nähdä.

Mies on tänään iltaulkoilemassa..toivottavasti ei hanki hirveetä kanuunaa koska mä haluan huomenna mennä kaupoille seikkailemaan! ;)

Illanjatkot ja alkanutta viikonloppua!

t.iza

Vierailija
157/251 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk:

Kaarna@laiva 3kk 61cm 5950g

4kk:

Iza80 4kk 65cm 9000g

Jadeade 4,5kk 65cm 7190g

Magda83 4kk 63,3cm 5860g

Orvokki1 4kk 63cm 6420g

Paik 4kk 63cm 6295g

Pikku-Keiju 4kk 64cm 6005g

Sailori 4kk 66cm 7395g

Smoothie 4kk 62cm 5495g

Tiituska 4kk 68,5cm 8585g

5kk

Emminen 5kk 70cm 8430g

Juliaana 5kk 66cm 6910g

Kristiina75 5kk 69cm 7950g

Lyyti 5kk 65cm 8360g

Mikumamma 5kk 70,5cm 9500g

Pikkanen09 5kk 64,6cm 8255g

Pikku-Tiuhti 5kk 68cm 8055g

Satuilija 5kk 67,5cm 7340g

Shinon 5kk 69cm 8880g

Tuuti 5kk 67cm 7350g

Verticia 5kk 66,5cm 7100g

Äitsykkä3 5kk 68cm 7845g

6kk

Kaisa_kissa 6kk 73cm 8940g

Pikkuäiti 6kk 70cm 9810g

Prinsessa65 6kk 70cm 7500g

Päkkänä 6kk 66cm 10250g

Sande75 6kk 69cm 7575g

Sirppu83 6kk 70,5cm 9005g

Taapero82 6kk 70,7cm 10.80kg

Tsili 6kk 64cm 6830g

Vikasi 6kk 71cm 9460g

Vierailija
158/251 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina hömistelen omiani syystä etten muista oikein kunnolla mitä muut on kirjoittaneet vaikka luen kaikkien viestit useampaankin kertaan. Tuuti kysyi niistä soseista, Tompan ruoka-ajoista olen kirjoitellut ennenkin eli samat on kuin silloinkin: aamupuuro (tai velli), lounas (kasvis tai lihasose), välipala (hedelmää), päivällinen (lihasose) ja iltapuuro tai velli. Neuvolan tätille kelpasi tämä myös ja Tompallekin. Joskus tosin syö enemmän toisinaan vähemmän ja välipala voi jäädä välistäkin. Lisämaitoa ei tarvita enää ollenkaan eli äidinmaito riittää maidoksi. No velliin laitan korviketta.

Hauska tuo 6kk hammashoitola käynti. Oiskohan täällä 1vuotiaana tai puolitoista, ei muista. Milloin seuraavat neuvolat teillä jotka 6kk neuvolan olette käyneet? Täällä on 8kk neuvola ja lääkärikin tavataan. Nyt menen nukkumaan. Hyviä öitä! Joo ja en minä töihin kaipaa kun meillä kotona on niin ihanaa kuten sanoi esikoispoikammekin. Kun vaan joku tulisi pyyhkimään meidän lattiat joissa Tompan oksennuksia ja esikoisen mehuja ja mun kahvit..

Vierailija
159/251 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kuulla, että muutkin syövät 4-5 ateriaa päivässä. Meidän neuvola puhui jotain kahdella aloittamisesta ja se kelpasi jupelle -öö- kaksi päivää. Nyt on syöty kolmea, ja viimeinen on ollut tavallaan iltapala, päärynäsosetta 7-8 välillä. Sit unitissi ysin pintaan ja aamujuomat klo 4 ja klo 6. Aika nopeesti siis otetaan kiinni se muiden rytmi, vaikka viikko sitten aloitettiin.Mulla on tissit kipeenä, kun tuotanto ylittää kysynnän, mutta toivottavasti ne pian tasaantuu.

Mä kavin esikoisen kanssa hammaslääkärissä jotain 8 kk, kun meillä neuvottiin, että sit kun tulee hammas niin voi varata. Kakkosen kanssa en enää vaivautunut, enkä varmaan jupeakaan vie. Seuraava käynti 3 v on musta paljon hyödyllisempi.

Meillä on kakkonen viikonloppukylässä mummolassa. Kuvittelin tyypillisesti, että olis rauhallista kotona ja tavallaan onkin. Mutta esikoinen kaipaa seuraa, kun ei voi kakkosen kanssa tapella ja pyörii koko ajan ympärillä. Nytkin repii tukkaa. Taidan siis jatkaa toiste..

tuuti

Vierailija
160/251 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuin uudesti syntynyt nainen kun olen saanut nukkua kaksi yötä hyvin putkeen. Yhtälö on aivan täydellinen sillä miehenikin oli todella tyytyväinen mummilassa vietettyyn aikaan sillä hänkin sai paljon omaa aikaa mummin hössätessä sakun kanssa. Ja varmaan arvaatte että jäbä tietysti nukkui mummilassa hyvin. Ei muuten kertaakaan herännt puolen yön aikaan vaan vasta lähempänä kolmea. Se on siis todistettu juttu että se on se tissintuoksu kun valvottaa ja herätyttää. Mutta siis meillä hyrisee koko porukka tyytyväisyyttään kun kaikill on ollut kivaa. Minäkin sain paljon tänään siivottua.

Sorry taas tämä pötköön höpöttäminen kun en osaa tällä

masiinalla riviä vaihtaa. Pyykit vielä odottaa ennen kun nukkumaan menoa harkitsen.