Olen nyt kännissä ja tyttöystävä tuossa katsoo elokuvaa.
Leppoisa koti-ilta meillä. Tyttöystävä juo jotain viiniä ja katson myös snookeria netistä. Miten teidän ilta sujuu?
Kommentit (11)
Nahkajoystick näpissä ja mäyräkoira nupissa!
Imetän vauvaa ja syön suklaata. Mies katselee keskimmäisen lapsen kanssa sopivaa pyörää torista.
Tultiin juuri saunasta ja katselen elokuvaa ja roikun täällä. Muut touhuavat omiaan jossainpäin taloa.
Lopeta juominen itse en ole juonut tippaakaan edes simaa tai muutakaan alkoholia yli kymmeneen vuoteen ja paremmin menee kuin koskaan ja jää enemmän rahaa.
Ja ei oo itse aiheutettua pahoinvointia tai pääkipua eikä morkkista.
Itse nautin elämästä ja alkavasta keväästä ja hyvästä musiikista ja elokuvista tänään ja huomenna tiedän herääväni iloisena ja levänneenä .
Taidat olla JJ?
Et sitten jaksa olla montaakaan päivää elämässä selvinpäin?
Enkä tiedä onko 50-vuotiaat enää "tyttö"- ja "poika"ystäviä. Ilmeisesti alkoholisoituneilla ihmisillä, jotka ovat kadottaneet ajantajun, näin on vuosikymmenestä toiseen.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Imetän vauvaa ja syön suklaata. Mies katselee keskimmäisen lapsen kanssa sopivaa pyörää torista.
Nam! Mitä suklaata syöt? Suklaa on parasta ja ainoa herkku mikä vielä maistuu samalta kuin ennen, kun jäätelö maistuu vedelle ja maidolle eikä kermaiselle ja karkit ei maistu enään samalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam! Mitä suklaata syöt? Suklaa on parasta ja ainoa herkku mikä vielä maistuu samalta kuin ennen, kun jäätelö maistuu vedelle ja maidolle eikä kermaiselle ja karkit ei maistu enään samalle.
Minullakin on intohimo suklaaseen. Tänään listalla oli Pääsiäisestä jääneet suklaamunat, eri makuja niitä pieniä munia. Tykkään varsinkin niistä joissa on vaalea valkosuklaa-crispy sisus. Merkkiä en valitettavasti muista.
Katson youtubesta stand-up komediaa 😂
Siinä tuo männöö vuan suattaaha tuo olla mänemäti.