Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkällä ruokavaliolla laihtuneet!

Vierailija
22.09.2009 |

Olen ihminen joka inhoaa liikuntaa.

Aloin syömään n. 1000kaloria päivässä ja kaikki herkut pois. Ekalla viikolla lähti 2kg, sen jälkeen kilo viikossa:)

Miten muut saaneet kiloja pois, ilman liikuntaa?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun chattailin 24/7 söin kahvia ja poltin 2 askia tupakkaa sain rasvaprosentit todella alhaiseksi(mitattuna rasvaprosenttini oli parhaimmillaan 2). Liikunnalla laihtuminen on hankalaa sillä se lisää ainakin minulla ruokahaluja hirrmuisesti. Parhaimman tuloksen ja mallin vartalon saa syömällä huonosti liikkumalla mahdollisimman vähän.

Olen ihminen joka inhoaa liikuntaa.

Aloin syömään n. 1000kaloria päivässä ja kaikki herkut pois. Ekalla viikolla lähti 2kg, sen jälkeen kilo viikossa:)

Miten muut saaneet kiloja pois, ilman liikuntaa?

Vierailija
22/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikös siinä ala paikat roikkua? Liikuntaa tarvitaan ainakin kiinteytymiseen. Ja onhan olo parempi kun muistaa ulkoilla ja liikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näläntunne katoaa aika nopeasti, varmaan vähän vaarallistakin, käy liian helpoks laihtua.

Vierailija
24/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikös siinä ala paikat roikkua? Liikuntaa tarvitaan ainakin kiinteytymiseen. Ja onhan olo parempi kun muistaa ulkoilla ja liikkua.

mutta toki liikunta on aina hyvä juttu laihduttaessa, mutta se on harhaluulo, että pelkällä liikunnalla voisi laihduttaa enemmänkin. Muutama kilo toki voi tippua, mutta monella laihduttajalla kuitenkin varmasti tavoite on enemmän. Jos haluaa pelkällä liikunnalla laihtua niin pitää oikeasti jo liikkua todella paljon! Ihmiset usein kuvittelevat liikunnan kuluttavan kaloreita enemmän kuin se kuluttaakaan.

Vierailija
25/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla painoa tiputtaa parhaiten se, että syön todella tuhdin aamiaisen ja lounaan, johon sisältyy todella paljon proteiineja ja kasviksia. Hiilarit jätän minimiin. Nyt olen kyllä syönyt yhden leivänpalan aamiaisellakin aikaisemman 3 siivun sijaan...

Lisäksi syön välipaloina terveellisiä vaihtoehtoja, eli raejuustoa, hedelmiä, pähkinöitä, maustamatonta jogurttia marjojen kera jne.

Lounas ja illallinen sisältävät aina minimissään 250 g kasviksia.

Iltaisin en enää puputa suklaata, voin syödä kaksi palaa tummaa suklaata jos tekee mieli. Lasin punaviiniä juon silloin tällöin ja poppareita voi myös syödä.

Tällä konstilla multa putoaa melko tarkalleen 0,5-1 kg/viikossa. Eikä ole nälkä!

Vierailija
26/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todella epäterveellinen keino laihtua, mutta tehokkain sillä liikkumattomuus vie nälän etenkin tietokoneella oleilu. Olin tuon kuurin jälkeen todella jäntevä sillä olen aina kuitenkin liikkunut, mutta pelkällä liikunnalla minä ainakin lihon terveellisen näköiseksi voimakarhuksi.

Vierailija
27/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) niin vähäisiin kaloreihin on käytännössä mahdotonta koostaa niin monipuolista ruokavaliota, että saisi kaikki tarvittavat hivenaineet ja vitamiinit. Myös välttämättömien rasvahappojen saanti jää melko varmasti liian pieneksi, koska noihin kaloreihin ei mahdu kovin paljon rasvaa.

2) tuo johtaa niin nopeaan laihtumiseen, että niin paljon ei ole mahdollista menettää kehon rasvaa. Tällöin pienenevät myös lihakset, mikä ei ole tavoiteltavaa.

Vierailija
28/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että niiden takia ei paino putoaisi? Minä laihduttaessani olen vetänyt Pepsimaxia vaikka kuinka-ei vaikutusta painoon.

Vierailija
29/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syödä kaloreita laskematta, liikkua hikipäässä ei tarvitse ja paino tippuu kohisten ja mikä parasta, lihakset säilyvät, joten koko vartalon malli muuttuu ihanteellisemmaksi!

Vierailija
30/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti,kaloreita vähennetään ja lisäks liikuntaa jos siltä tuntuu.

Vierailija
31/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihduttaminen tarttee pissiä tollasella kaloriniukkuudella?

Jos olet lihonut vaikka 2000 kalorin määrällä niin laihdut vaikka tiputat määrää vaan hiukan!

Jos sun ei tartte liikkua kuin pissalle ja takasin sohvalle niin antaa palaa tollain. En käsitä mitä kivaa tollasessa on.

Itse laihduin sillä että tein asteittaisia parannuksia ensin ruokavalioon, vaikka pullasta löytyy useita entistä parempia vaihtoehtoja jolloin voi napsia sen pullan, mutta kalorit tippuu. Näin laihtuu ja se on mielekkäämpää.

Sohvaperunasta siirryin vaan lattialle istumaan ja venyttelemään. Ja avot: Se on liikuntaa! Tartteeko sitä suoraan mennä astanga joogaan? :D

Vähän mielikuvitusta!

Kipu on kivaa ja tuska tapa elää.. Ei sun sydän, keuhkot ja suolisto voi muutenkaan hyvää jos sitä ei kiusaa. Tartteeko kaiken olla nautintoa? Jos tarttee niin tee ensin yksi vatsalihas. Se on 100% enempi kuin tänään.

Näin laihtuminen tehostuu, eikä tule "raikkaanilman myrkytystä". Kaksi pientä muutosta on isompi kuin yksi liioteltu -joka on tuomittu!

Lihot heti kun sää lopetat itsesi raiskaamisen.

Vähän ajatusta peliin! Sun tarttee muuttaa itsesi ajatustasolla. Nauttiiko joku juostessaan maratoonin? Sehän on niin paskaa kuin olla ja voi!

Vierailija
32/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihduttaminen tarttee pissiä tollasella kaloriniukkuudella? Jos olet lihonut vaikka 2000 kalorin määrällä niin laihdut vaikka tiputat määrää vaan hiukan! Jos sun ei tartte liikkua kuin pissalle ja takasin sohvalle niin antaa palaa tollain. En käsitä mitä kivaa tollasessa on. Itse laihduin sillä että tein asteittaisia parannuksia ensin ruokavalioon, vaikka pullasta löytyy useita entistä parempia vaihtoehtoja jolloin voi napsia sen pullan, mutta kalorit tippuu. Näin laihtuu ja se on mielekkäämpää. Sohvaperunasta siirryin vaan lattialle istumaan ja venyttelemään. Ja avot: Se on liikuntaa! Tartteeko sitä suoraan mennä astanga joogaan? :D Vähän mielikuvitusta! Kipu on kivaa ja tuska tapa elää.. Ei sun sydän, keuhkot ja suolisto voi muutenkaan hyvää jos sitä ei kiusaa. Tartteeko kaiken olla nautintoa? Jos tarttee niin tee ensin yksi vatsalihas. Se on 100% enempi kuin tänään. Näin laihtuminen tehostuu, eikä tule "raikkaanilman myrkytystä". Kaksi pientä muutosta on isompi kuin yksi liioteltu -joka on tuomittu! Lihot heti kun sää lopetat itsesi raiskaamisen. Vähän ajatusta peliin! Sun tarttee muuttaa itsesi ajatustasolla. Nauttiiko joku juostessaan maratoonin? Sehän on niin paskaa kuin olla ja voi!

Millä perusteella väität että laihtuminen pissitään kalorintarkkudella?

Jos sulle on mielekkäämpää asteittain tehdä parannuksia voi toiselle olla mielekkäämpää nopeampi painon pudotus?

Kuka käskee "lopettaa" kalorien laskemisen sitten kun paino halutussa määrässä, lisää hiljakseen kaloreita niin että painoo pysyy samassa.

Niin kätevää kun sen osaa.

Vierailija
33/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun chattailin 24/7 söin kahvia ja poltin 2 askia tupakkaa sain rasvaprosentit todella alhaiseksi(mitattuna rasvaprosenttini oli parhaimmillaan 2). Liikunnalla laihtuminen on hankalaa sillä se lisää ainakin minulla ruokahaluja hirrmuisesti. Parhaimman tuloksen ja mallin vartalon saa syömällä huonosti liikkumalla mahdollisimman vähän.

Huipputason naismaratoonaritkaan ei yleensä pääse alle 9%:n.

Vierailija
34/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän samoin mutta en onnistu :(

Voisitko laittaa vaikka yhden päivän mitä syöt aamupalasta iltapalaan?

Kiinnostaisi tietää.

Onko sulla nälkä tämän 1000 kaloria päivässä dietin aikana?

35/97 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä jugurttia"

Vierailija
36/97 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin näitä teidän vastauksia mitä syötte ja 1000 kcal päivässä. olen itse nelikymppinen mies ja olen hyvin paljon ylipainoinen. tämä ehkä on vaikeaa aluksi mutta jos kokeilisin aluksi vaikka 2500 kcal ja sitten 2000 ja niin edelleen. itsellä kuluma polvessa liika rasituksesta nuorempana kunn olin aikamoinen urheilija ja olkapää sökönä, joten liikunta tosi vaikeaa, kun sattuu niin julmetusti. joten aion kokeilla näitä ehdotuksia ja kirjoittakaa lisää oletteko onnistunut tuossa? ja oletteko jatkanut? ja olettoko laihtunut paljon? kiitos avusta ja vinkit ovat aina tervetulleet:) ja ilmoittelen tänne varmaan jos onnistusin:D

Vierailija
37/97 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut pelkällä ruokavaliolla 23 kg. Rajasin vain kalorit 1500 kcal päivässä, eli ei tarvi olla edes mikään ääritiukka dieetti. Söin myös herkkuja ja ihan mitä vaan, kalorirajan sallimissa puitteissa. Hyvin lähti paino, aluksi noin 700 grammaa viikossa, lopussa vain parisataa grammaa viikossa. Mutta eipä tarvinnut kärsiä nälkää tai epämukavuutta kuten jollain 1000-1200 kcal dieeteillä ainakin itse kärsin kun joskus sellaisia kokeilin.

Vierailija
38/97 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei laihduta, laihduttaessa hyvä lisä, mutta liikunta yksinään ei laihduta.

Väitteesi on perätön. Liikunta kuluttaa kaloreita, joka puolestaan laihduttaa. Ihan perusjuttuja.

liikunta kuluttaa kaloreita, mutta todella vähän loppujen lopuksi. Jos kävelet vaikka tunnin, niin kaloreita kuluu n. ruisleipäviipaleen verran. Käytännössä ei mitään. Ja kuten sanoin, liikuntaa kasvattaa ruokahalua, eli huomaamattaan syö enemmän kun liikkuu. Se ei tarvitse olla paljon, esim. juuri yksi ruisleipäpalanen tai yksi banaani, ja se hyöty menee siinä.

Minulla ainakin liikunta vähentää syömisen tarvetta. Olen sitä ihmistyyppiä, joka ihan tylsistyessä ja tekemisen puutteessa alkaa herkästi syömään, tulee muka nälkä. Liikunta ensinnäkin vie aikaa, ettei ole jääkaapilla tai miettimässä onko nälkä, ja tuo täyttymystä ja hyvää oloa. Sen rauhan ja hyvän olon saa siis jo liikunnasta, minkä yleensä hakisi jääkaapilta.

Vierailija
39/97 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä taas läskit luulee ettei liikunta auta mihinkään. Jännä et ammattiurheilijat on hyvässä tikissä, tai et suurimmassa pudottajassa treenataan täysillä. Jos valaille liikunta on tunnin kävely niin ei sillä kyllä kauheesti laihdu. Nyt tarkotetaan oikeeta treeniä. Jos se ruokavalio on kunnossa, niin kunnon liikunta nopeuttaa laihtumista aika huimasti. 

Vierailija
40/97 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä taas läskit luulee ettei liikunta auta mihinkään. Jännä et ammattiurheilijat on hyvässä tikissä, tai et suurimmassa pudottajassa treenataan täysillä. Jos valaille liikunta on tunnin kävely niin ei sillä kyllä kauheesti laihdu. Nyt tarkotetaan oikeeta treeniä. Jos se ruokavalio on kunnossa, niin kunnon liikunta nopeuttaa laihtumista aika huimasti. 

Olet väärässä, laihtuminen tapahtuu syömällä.