Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka roikut edellä ajavan puskurissa kiinni, miksi teet niin?

Vierailija
22.09.2009 |

On muuten todella vähä-älyisen hommaa sellanen.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan.

Tänään taisi moottoritiellä olla oikein av-mammojen kokoontumisajot, sen verran oli ohituskaistalla nysvääjiä. Oikeesti, jos rajoitus on 120 niin minkä helfveetin takia vasemmalla kaistalla täytyy ajaa satasta? Kysyn vain.

jos joku tollo ei tajua ohituskaistalta väistyä mun edestä kun tulen kovaa, siinä tilanteessa kannattaa suosiolla väistyä sinne oikeanpuoleiselle kaistalle, ellei sitten halua tosiaan että mä tulen persuksiin kiinni. Tai sitten painaa itse kaasua niin että auto kulkee eteenpäin vauhdikkaasti. Ei sille kaistalle nysväämään tulla.

Toinen milloin ajan perseeseen kiinni on se tilanne kun joku uuvatti tulee kolmion takaa mun eteen niin että mä joudun jarrutamaan niin että auto melkein pysähtyy. Pitääkö sitä tulla eteen jollain tehottomalla paskalla joka ei kulje? Ymmärrän että tulet sieltä, mutta vaan siinä tapauksessa että sun oma auto kiihtyy niin että mun ei tartte jarrutella. Muuten käy just niin että mä tulen ihan siihen sun taakse, joten älkää tollot valittako.

Vierailija
182/182 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvii kilometriä ennen sitä erkanemiskaistaa ruveta hiljentelemään, jotta autot vaan kerääntyy sumppuun eikä se ohituskaistaa oikein käyttävä pääsekään sinne minne haluaa?

Se erkanemiskaista on juuri sitä varten että vauhti sopeutetaan SIELLÄ moottoritienopeuksiin eli joko kiihdytetään tullessa tai jarrutetaan mennessä.

Ihmisiltä puuttuu turhan usein ajosilmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan