Sinä, joka roikut edellä ajavan puskurissa kiinni, miksi teet niin?
Kommentit (182)
näyttää siltä, että tiedät minne olet matkalla. Tarvitsen johtajia elämääni.
On muuten todella vähä-älyisen hommaa sellanen.
jos edellä ajava osaa ajaa, mutta jos aja 60km/h alueella jotin 59km/h, niin siinä kyllä oikein anelee että tulkaa ajamaan mun perään, pliis!
joten ole hyvä ap, aja vähän reippaammin, kyllä perässäroikkujat häviää.
vaikka ajan täsmälleen nopeusrajoituksen mukaan (vakionopudensäätimellä).
AJA VÄHÄN KOVEMPAA!
joka kertoi perään ilmestyvistä autoista? Kun taakse alkaa kasautumaan normaalinopeutta ajavia autoja, sinä olet ajanut liian hiljaa.
tuollaisten hiimajien pitää mennä levikkeelle ja väistää normaalinopeutta ajavia.
Vasta kortin saaneena pelotti kauheasti, että jos vaikka painan vahingossa jarrua kaasun sijaan, niin miten käy...
Missäs kohtaa tässä lukee että ajoi hitaammin kuin liikennemerkit antoivat luvan ??
Perään ajanut maksaa! Ihan oikein niille, todella ärsyttävää roikkua puskurissa..
jos et pysty todistamaan että jarrutukseesi oli joku syy. Sinä itse tasan tarkkaan maksat jos olet noin idiootti että tahallasi aiheutat onnettomuuden.
Mittarin mukaan vähän enemmänkin, eli otan huomioon mittarivirheen. Silti on näitä perässä roikkujia, niitä on sekä maanteillä, että taajamissa.
Luulevatko ne pääsevänsä nopeammin perille roikkumalla, vai mikä tässä on takana?? Järki ei heillä ainakaan luista, joten liittyy varmaan siihen....
7 km tunnissa yli noperusrajoituksen.
Niitä nopeusrajoituksia ei muuten ole ihan kiusallaan laitettu. Niitä olisi ihan tarkoitus noudattaa, jos tämä nyt joillekin on jäänyt epäselväksi.
AJA VÄHÄN KOVEMPAA!
joka kertoi perään ilmestyvistä autoista? Kun taakse alkaa kasautumaan normaalinopeutta ajavia autoja, sinä olet ajanut liian hiljaa.
tuollaisten hiimajien pitää mennä levikkeelle ja väistää normaalinopeutta ajavia.
Vasta kortin saaneena pelotti kauheasti, että jos vaikka painan vahingossa jarrua kaasun sijaan, niin miten käy...
Missäs kohtaa tässä lukee että ajoi hitaammin kuin liikennemerkit antoivat luvan ??
normaalinopeutta ?? Kukaanhan ei nykyään aja ylinopeutta.....
AJA VÄHÄN KOVEMPAA!
Eikös ylinopeutta ajavien pidä hidastaa?
Mistä tiedät että ne perässä ajajat ajavat
normaalinopeutta ?? Kukaanhan ei nykyään aja ylinopeutta....joka kertoi perään ilmestyvistä autoista? Kun taakse alkaa kasautumaan normaalinopeutta ajavia autoja, sinä olet ajanut liian hiljaa.
.
10-15 km/h ylinopeutta ja silti joku älykääpiö roikkuu puskurissa? Ja sellaiset idiootit ne vasta ottaakin kuuppaan, jotka roikkuu puskurissa kilometritolkulla ja sitten kun tulee ohituskaista eivät kuitenkaan mene ohi.Kaipa sellainen jotain kicksejä siitä roikkumisesta saa.
Kerran muuten tein äkkijarrutuksen kun väistin yhtäkkiä tielle juossutta naapurin mukulaa. Puskurissa roikkuja tuli takaluukusta läpi ja pulitti pitkän pennin.
ei muuta kun nopeutta 5 km alle sallitun! Mulla kun ei ole kiire mihkään... XD Usemmiten vähänkin fiksumpi ihminen ymmärtää ottaa pakkia, jolloin ajan sitten lujempaa, mutta niitähän ei av:lta juuri löydy.. Itse pidän aina turvavälin ja peräänajajahan sen maksaa
ainakin moottoripyörän perästä. Ette varmaan ole tulleet ajatelleeksi (?), että multa voi olla henki pois, jos tuleekin tilanne, jossa pitää tehdä äkkijarrutus. Jos se tikkarissa mainittu nopeusrajoitus ei ole teille sopiva, niin menkää ohi kun on sellainen paikka, älkääkä roikkuko turhaan kilometritolkulla perässä. Kun näyttää olevan niin kova halu ajella kovaa, niin etteköhän pääse kiihdyttämällä mun ohi vähän kauempaakin. Mä ainakin hidastan usein, kun joku menee ohi, ettei tarvii jatkuvasti tuijottaa idiootteja peilistä.
Menkää itseenne, saakelin perskärpäset!
että edellä ajava saattaa joutua jostakin syystä tekemään hätäjarrutuksen ja sitten on ketjukolari aiheutettu ihan vain niiden roikkujien takia. He kun eivät osaa pitää sitä turvaväliä edellä menevään autoon. Eli suoraan sanottuna eivät tajua ollenkaan liikenteen vaaroja.
Ja minä ajan kuitenkin aina vähän ylinopeutta, en niin että saisin sakkoja. Ja silti niitä paukapäitä ilmestyy perään. Ja joutunutkin ketjukolariin sellaisen idiootin takia. Kaksi hirveä hyppäsi minun eteeni ja perässä oleva sitten ajoi pahki ihan vain siksi kun ei ollut tarpeeksi aikaa tajuta mitä tapahtui. Henkilövahingoilta onneksi säästyttiin.
peruutit autoni etuspuskuriin, vetokoukkusi jäi kiinni ja nyt hinaat autoani perässäsi.
Ainoa idiootti olet sinä joka et pidä turvaväliä.
Aivan vitun sama mikä on syy, sun pitää pystyä reagoimaan ja saada pysäytettyä autosi ajoissa mikä edellyttää turvaväliä!!
Jos joku kouhauttaa selvästi ylinopeutta puskuriin kiinni, en aivan varmasti ainakaan kovenna vauhtia, vaan pidän sen täysin samana, tai jopa lasken hieman (jos olen itse ajanut hitusen ylinopeutta).
Voin kuvitella mikä kiroaminen ja minun haukkuminen siinä autossa käy :)"eikö tuo paska pääse tuolla romullaan yhtään kovempaa" Juu kyllä pääsisi, jos et roikkuisi puskurissa...
No varmana maksaa. Ainoa idiootti olet sinä joka et pidä turvaväliä. Aivan vitun sama mikä on syy, sun pitää pystyä reagoimaan ja saada pysäytettyä autosi ajoissa mikä edellyttää turvaväliä!!
ajaa ohituskaistaa ja hinata kauheeta jonoa perässään. Kyllä pitäisi esim. mooottoritiellä ymmärtää sen verran, että hitaammin ajavat ajelevat sitä oikeanpuoleista kaistaa. Joskus tällaisen ohituskaistalla hinaavan auton puskurissa on tullut ajettua, jos vaikka tajuaisi siirtyä syrjään ja antaa nopeampien mennä ohi.