Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka roikut edellä ajavan puskurissa kiinni, miksi teet niin?

Vierailija
22.09.2009 |

On muuten todella vähä-älyisen hommaa sellanen.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuskurissa roikkuvat (rajoitus 100 km/h, ajan 108 km/h).

Vierailija
2/182 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hatavilkut paalle jos joku roikkuu perassa (harvoin sattuu), saahan sitten arvuutella milloin autoni lopahtaa.

En ole missaan pelannyt liikenteessa niinkuin Suomessa, aivan alyton meno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulla on ollut huono päivä töissä ja tahdon antaa osani teille.

Vierailija
4/182 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeuseromme kun ei ehdi kasvaa.

Vierailija
5/182 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaisin, että mene motarilla sen koppimoposi kanssa pois siitä vasemmalta kaistalta jos se liimapyörä ei kulje edes sitä sallittua nopeutta. Ja jos kaksikaistaisella tiellä perässäsi on pitkä jono ja edessäsi tyhjä tie, älyä väistää reunaan ja laske ne ajotaitoiset ohi.

Ja tarkista sen romusi nopeusmittari.

Vierailija
6/182 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaisin, että mene motarilla sen koppimoposi kanssa pois siitä vasemmalta kaistalta jos se liimapyörä ei kulje edes sitä sallittua nopeutta. Ja jos kaksikaistaisella tiellä perässäsi on pitkä jono ja edessäsi tyhjä tie, älyä väistää reunaan ja laske ne ajotaitoiset ohi.

Ja tarkista sen romusi nopeusmittari.

Sinulle antaisin neuvon, korjaa asennevammasi.

ap

Vierailija
7/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos edessäsi on tyhjää tilaa ja takanasi paljon autoja se on merkki siitä että ajat liian hiljaa. Väistä tai paina kaasua." En muuta nopeuttani enkä ala väistelemään tuossakaan tilanteessa, koska ajan sallittua nopeutta, ja muut ylinopeutta.

Olet tyypillinen suomalainen autoilija siis. Muualla ajatellaan että "jokainen istuu oman lompakkonsa päällä" ja annetaan nopeamman mennä mutta täällä muiden ajamisen haittaaminen on jokapäiväistä toimintaa.

Kaupungissa en juurikaan moisesta toiminnasta hermostu -kohtahan sitä seistään taas punaisissa valoissa mutta maantiellä ohitan vaikka väkisin ja roiskin kurat tuulilasiin.

Vierailija
8/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös se joka ajaa aina oman mittarini mukaan 10 enemmän,esim.80 alueella 90 yms.Ajan päivittäin 140 km ja joka päivä tulee vastaan näitä perässä roikkujia,tänäänkin nuori jätkä tuli eka perseeseen kiinni ja kun pääsi ohi ja palasi kaistalle niin alkoi himmailemaan,pidin kokoajan nopeuteni ja loppujen lopuksi minä olin se perässä hiihtäjä,meni kilsa ja tuo miekkonen tajusi vihdoinkin painaa sitä kaasua.

Olin jo lähes kotona ja paria kilsaa aikasemmin alkaa 40 rajoitus kun alueella on paljon lapsia,ajoin 45 niin silti mun perässä roikuttiin...jep!

Tuli muuten ylläryksenä pari viikkoa sitten kun Novassa haastateltiin poliisia ja joku soittaja kysyi että onko sallittua väistää moottoritielle liittyvää joka tulee kolmion takaa.... ei ole ei...muistakaa se kun minut näette liikenteessä ja liitytte motarille,en todellakaan väistä...en halua sakkoja!!!

Vierailija
9/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Minun työmatkani, 20km ja sillä tiellä sallittu nopeus 100km/h ja saatanan vanhat käävät kun ajavat 70km/h. Se oikeesti VITUTTAA kun ajetaan sairasta ALINOPEUTTA.

Puskurissa on pakko roikkua kiinni, koska sillä tiellä on vain muutama hyvä ja lyhyt ohituspaikka jossa on pakko lähteä läheltä ja nopeeta ohittaan.

Miks nää vanhukset ei voi käyttää sivuteitä, jos se nopeus niin päätä huimaa???

Vanhukset ne kaikkein vaarallisimpia on liikenteessä. Tämän tästä joku ajaa vaimonsa tai miehensä tai jonkun muun yli, ovat joka toisessa kolarissa osallisina. Ihan vaan siksi, kun moni lääkäri EI KEHTAA ottaa sitä korttia pois, eikä vanhukset tajua ettei oo enää rahkeita ajella.

Vierailija
10/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä liikenteen sujuvuuden kannalta. Pääasia on että MINÄ voin opettaa toisille miten ajetaan ja tehdä jopa kiusaa, koska MINÄ olen oikeassa, vaikka vaappuisinkin alinopeutta tai vouvaisin 20 km/h vaihtelevalla nopeudella.

Mitä jos yrittäisitte keskittyä siihen eteenpäinmenoon ja antaisitte takapuskurinne olla rauhassa.

Ja millaisia ennakkoluuloja esim. motoristeja kohtaan! Valtaosa maanteillä liikkuvista kaksipyöräisistä on huolellisia kuskeja, jotka tietävät taatusti paremmin kuin autoilevat kanssakulkijansa, että kahdelta pyörältä kaatuu helpommin kuin neljältä. Toisaalta kaksipyöräinen sekä kiihtyy että jarruttaa tehokkaammin kuin auto, niin että jos motoristi hetken siellä takapuskurinne vieressä onkin, hän todennäköisesti ei ole siellä kovin pitkään.

Vierailija
11/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy noita puskurin nuolijoita. Ja sitten kun vihdoin uskaltavat ohittaakkin, niin muutaman minuutin päästä huomaa itse saavanasa ohittaa niitä. Mä en tajua, mihin joidenkin ihmisten kiire katoaa ihan yhtäkkiä? Vai onko siitä porukasta vaan niin mageeta käydä tankkaamassa niitä peltilehmiään koko ajan, että oikeen pumppaamalla pumpataan liian löpöt ulos?

Vierailija
12/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä näin moni vieläpä puolustelee tuota puskurissa kiinni roikkumista?!

Se on niin ääliömäinen tapa ja ennen kaikkea todella vaarallinen! Minun lapseni istuvat siellä takapenkillä, ja nämä idiootit vaarantavat lasteni ja oman henkeni.

Puskurissa kiinni roikkujilla ei ole oikeasti yhtään mitään syitä toimintaansa. Muuta kuin se että ei ole mitään järjen häivää pääkopassa.

Näihin perässäroikkujiin törmää erittäin usein. Itse ajan usein (ikävä kyllä, en ole ylpeä) n.10km ylinopeuttakin, ja silti siellä perässä parin metrin päässä roikkuu joku. Minäkin väläyttelen jarruvaloja, tai jopa hidastan (sallittuun nopeuteen, en alle). Jos ei auta niin saatan kurvata kyllä seuraavalle bussipysäkille, ja päästää tämä tappaja ohi, mutta aina siihen ei ole mahdollisuutta.

Kun roikutte ihan kiinni puskurissa, ETTE näe mitä tapahtuu toisen auton edessä, teillä ei ole YHTÄÄN aikaa jarruttaa jos tulee äkkinäinen tarve (esim. lapsi juoksee edessäajavan auton eteen) eli siinä tapauksessa liiskaatte sekä sen lapsen, että edessä ajavan auton, sekä itsenne ja ehkä perheenne.

Ette pääse perille yhtään nopeammin, ehkä minuutin-pari voi voittaa aikaa. Tai sitten jäätte tuntikausiksi selvittelemään kolaria-sehän sitä aikaa säästää. Ellette ole jo kuolleena.

Pitäkää nyt ne turvavälit!! Oikeasti ei ole mitään järkevää syytä roikkua puskurissa kiinni ikinä. Idiootteja olette, ihan totta.

Vierailija
13/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa idiootti olet sinä joka et pidä turvaväliä.

Aivan vitun sama mikä on syy, sun pitää pystyä reagoimaan ja saada pysäytettyä autosi ajoissa mikä edellyttää turvaväliä!!

Äkkinäiselle jarrutukselle pitää olla syy, muuten saat sakot liikenteen vaarantamisesta. Sen samaisen sakon saa myös peräänajaja, mutta molemmat tässä tapauksessa maksaa.

Jos väitiät että jokin eläin on hypännyt eteesi, pitää sinulla olla siitä todiste. Näin se vaan menee.

Vierailija
14/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä ajan, jotta ei edelläni menisi ketää (siis ihan lähellä) Näin ollen ei tarvitse olla niin hiivatin skarppina mitä ilveitä se edellä ajava mahtaa tehdä.

Vierailija
15/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jarrutusjuttuja tms. vaan soittakaa poliisille ja ilmoittakaa perässä laahaavasta autosta. Poliisin tehtävä on puuttua teidenkäyttäjien rikkeisiin, ei muiden autoilijoiden. Tuosta jarrut kii, tai nopeuden alentaminen merkittävästi ilman pätevää syytä, ei aiheudu muuta kuin sakot tieliikeenteen vaarantamisesta. Olkaa autoilijat fiksuja, älkää leikkikö "poliisia".

Vierailija
16/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän maastoautossani aina vetokoukkua paikallaan -se rikkoo peräänajajan keulan tehokkaasti ja ehkä jättää oman autoni ilman kolhuja jos hyvin sattuu.

Ja sakkohistoriaa jos katsotaan niin hidastelijaksi ei kannata haukkua...

Vierailija
17/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattas varmaan ihan itsekin käyttää sitä yläpäätään...jos sellaiseen edes moottoripyöräiljillä on mahdiollisuutta...eihän kukaan täysjärkinen edes aja moottoripyörää!!!!

Ootko ihan tosissas nyt? Minä en kyllä roiku kenenkään perässä, ja voin myös todellakin sanoa olevani tervejärkinen. Pitäiskö mun nyt ruveta täällä yleistämään autoilijoita, että te ootte hulluja ja ajelette POIKKEUKSETTA puskurissa kiinni? Pitäiskö nyt kuitenkin SUN käyttää sitä yläpäätäs ja miettiä esim. 2 kertaa, ennen kuin alat päästämään tuollaisia aivopieruja ilmoille. Huh huh, luepa nyt oikein ajatuksella, mitä kirjoitit, ja häpeä. Naurattais jos ei itkettäis!

-Motoristi

Mua itkettäs kans kaikki motoristit...jos ei niin naurattas;) Isot miehet kuvittelee olevansa "maailman mieheiä" komeilla motareillaan ja oikeasti ovat pikkupoikia, joilla ko. pyörä on vaan kyr**n jatke! Aivottomampaa sakki en tunne kun motoristit!! ja juu TARKOITAN just sitä mitä kirjoitankin...

Mä en oo kyllä huomannut että mulla olis kyr**. Mutta kai se on mentävä tästä vessaan tutkimaan. Jos ne on kasvanu sen jälkeen kun pyörän ostin.

T: 38v Hondanainen, ilmeisesti sitten hermafrodiitti. Ja todistettavasti aivoton, insinööri kun olen.

Vierailija
18/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattas varmaan ihan itsekin käyttää sitä yläpäätään...jos sellaiseen edes moottoripyöräiljillä on mahdiollisuutta...eihän kukaan täysjärkinen edes aja moottoripyörää!!!!

Ootko ihan tosissas nyt? Minä en kyllä roiku kenenkään perässä, ja voin myös todellakin sanoa olevani tervejärkinen. Pitäiskö mun nyt ruveta täällä yleistämään autoilijoita, että te ootte hulluja ja ajelette POIKKEUKSETTA puskurissa kiinni? Pitäiskö nyt kuitenkin SUN käyttää sitä yläpäätäs ja miettiä esim. 2 kertaa, ennen kuin alat päästämään tuollaisia aivopieruja ilmoille. Huh huh, luepa nyt oikein ajatuksella, mitä kirjoitit, ja häpeä. Naurattais jos ei itkettäis!

-Motoristi

Mua itkettäs kans kaikki motoristit...jos ei niin naurattas;) Isot miehet kuvittelee olevansa "maailman mieheiä" komeilla motareillaan ja oikeasti ovat pikkupoikia, joilla ko. pyörä on vaan kyr**n jatke! Aivottomampaa sakki en tunne kun motoristit!! ja juu TARKOITAN just sitä mitä kirjoitankin...

Mikä se moottoripyörä mulle sitten on, kun olen nainen? Et taida oikeasti tuntea juuri motoristeja, minä sen sijaan tunnen, ja paljon, ja voin sanoa, että meihin mahtuu yhtä paljon erilaisia ihmisiä kuin autoilijoihin.

Oikeasti, harvoin kutsun ketään tuntematonta keskustelupalstalla tyhmäksi, mutta sua voin kyllä kutsua! Miten voit yleistää tuolla tavalla? Ei se moottoripyörä kuule tee ihmisestä sen kummempaa millään tavalla, tai jos tekee, sitten tekee autokin. Sä olet tässä ketjussa kiekunut mulle ihme loukkauksia, minä olen omasta mielestäni suoltanut aika perusteltua tekstiä.

Onko sulla hieman vihahallintaongelmia vai mistä kiikastaa?

- Motoristi

Vierailija
19/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kyllä huomannut että mulla olis kyr**. Mutta kai se on mentävä tästä vessaan tutkimaan. Jos ne on kasvanu sen jälkeen kun pyörän ostin.

T: 38v Hondanainen, ilmeisesti sitten hermafrodiitti. Ja todistettavasti aivoton, insinööri kun olen.

Freudilainen koulukuntahan on sitä mieltä, että naiset kärsii peniskateudesta. Olisikohan homma nyt Hondalla (joo, mulla myös!) ratkaistu? Ehkä kehittyminen paremmaksi ihmiseksi voi lakaa?

- Motoristi

Vierailija
20/182 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajan miehen isolla maasturilla ei perässäroikkujia ole. Jos ajan omalla vanhalla, pienellä kauppakassilla niin niitä perässäroikkujia on. Ja nopeudet sattuvat olemaan täsmälleen samat eli autossa ei mittareissa heittoa. Ja juuri kyseisen ilmiön takia tarkistettiin näyttääks mun pienen lotjan mittari väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi