Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen
Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".
Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..
Kommentit (308)
Eipä ole ap tainnut joutaa tänään av:lla roikkua kun on ollut muuta tekemistä...
siksi, että kimmastut vaan sen vuoksi mitä olette tälle naiselle tehneet. Ja siksi, millä tavalla suhtaudut tähän lasten äitiin ja miehen lapsiin. Olet hirviö, koska olet totaalisen itsekäs ja vain ja ainoastaan oman edun tavoittelija.
Itse täällä huorittelette monen sivun verran ja sitten jos kimmastun aiheestakin niin olen niin hirviö niin hirviö.. Joko uskotte että se nainen on vajaa kun tuttunsakin on samaa mieltä!
jokainen on oman onnensa seppä siksi te kai olettekin noin katkeria kun ette osaa itse pitää puolianne.
Minä olen vihainen teille kahdelle, koska olette tienneet, että äiti on sairas. Ette siltikään sitä ottaneet huomioon vaan moninkertaistitte hänen erotuskan, jonka olisi voinut hoitaa ihan asiallisestikin toista osapuolta kunnioittaen.
Jos tiesitte äidin mielenterveysongelmista, niin miten IHMEESSÄ miehesi vielä rakasteli hänen kanssaan ja sai näin raskauden alulle?
Ihan tyhmäkö tämä mies on? Ihan turha äitiä syyttää, jos ei aborttiin suostunut. Tämä raskaus olisi pitänyt tajuta estää paljon enne kun ollaan aborttivaihtoehdon edessä. Tuskin se rakastelu nyt ihan vain ajattelematon erehdys oli. Vai oletko sinäkin useimmiten miehesi ajattelematon erehdys?
Toiseksi väitän, etä miehellä oli vielä tunteita exää kohtaan koska rakasteli tämän kanssa. Jos hän oli siinä vaiheessa jo sinut tavannut, niin ei hänen kai enää vain paineita purkaakseen tarvinnut exää käyttää? Ei tainnut olla miehesi puolelta suurta salamarakkautta sinua kohtaan. Joten kannaatko siihen miehen suureen rakkauteenkaan ihan sokeasti luottaa.
Osaat pitää puolesi ja se on hyvä (useimmiten). Mutta kuka pitää lasten puolta, mietitkö sitä kertaakaan? Et kun oma napa oli tärkein.
ja sitten saisitte elämänne rakkauden kanssa molempien toivoman vauvan niin kumpaa mahtaisitte rakastaa VÄHÄN ENEMMÄN??
Miehesi on todennäköisesti rakastanut entistä vaimoaan ihan yhtä palavasti kuin sinua nyt kun ovat saaneet ensimmäisen lapsen ja toisen. Ja et kai ole oikeasti niin tyhmä, että pistät lapset kilpailemaan isän rakkaudesta. Jo tuo kertoo sinusta enemmän kuin haluaisin tietää. Miehesikin olisi hyvä tietää tämä puoli sinusta.
Tai tyhmyys ei ole oieka termi. Minä en ole kertaakaan nähnyt sinun olevasi pahoillasi, kokenut empatiaa lasten äitiä kohtaan, tuntevan mitään empatiaa lapsia kohtaan.
Et yksinkertaisesti koe tehneesi mitään väärin. Et koe empatiaa ja olet omasta mielestäsi kaikkivoipainen taivaan lahja miehelle. Koet, että sinulla on oikeus toimia vastoin yleistä moraalia, koska sillä tavoin saavutat haluamasi.
Sinulle on ollut tärkeintä saada se mitä haluat välittämättä yhtään muista ihmisistä.
Ja tämä sama koskee miestäsi.
Käy googlettamassa persoonallisuushäiriö, narsisti, psykopaatti. Tiedän, että ei ole kivaa luettavaa, mutta minä löydän todella paljon sinua ja miestäsi noiden termien alta.
Mutta en koe, että teen väärin kun sanon ap:n ja miehen tunteettomuuden olevan jopa pelottavaa.
Olen paljon lukenut erilaisista persoonallisuushäiriöistä ja minusta siellä juuri tulvate esiim. emsimmäisinä täydellinen empatiakyvyttömyys.
Siitä minussa tääsä on koko ajan ollut kyse. AP ei koe, että heidän toiminnassaan olisi ollut mitään väärää tai sillä olisi ollut mitään tekemistä äidin ja lasten pahointointiin.
Puhutko kolmesta edellisestä naisesta?
Hyvänen aika...et kai puhu lapsista?
Eihän lapset ole edellisiä?
jos tulis pakkotilanne miehellä valita minut ja meidän lapsi tai ne kolme edellistä että keiden kans asuu niin en hetkeekään epäile ettei valitsis meitä!!
mitä mieltä hyvänsä. Tällaisesta nimittelystä voi päätyä käräjille. Varokaa vain.
Et kai kuvitellut, että kukaan ymmärtäisi teidän toimintatapanne? Kyse ei ole pelkästä ihmissuhdetaidoista vaan yleensä moraalista.
Pyydä miestäsi lukemaan tämä ketju, ellei jo joku ole siitä miehellesi vinkannut.
Mutta täälläkin on jo moneen kertaan mainittu, että tehkää ilmoitus. Oletteko vieläkään sitä tehneet? Kun ette selvästikään ole aikailijoita, niin miksi olette aikailleet tässä asiassa?
hänen mielestään 'vajaa' ja mieleltään järkkynyt, on todella sairas tunne-elämältään. Ja jos sitten vielä jättää tämän raskaana, on kyllä aika kylmä ja julma.
Ja nainen, joka ei näe tuossa mitään väärää, ei kyllä itsekään ihan täysillä käy. Ja nainen, joka tekee vauvan osoittaakseen eksälle omistavansa miehen nyt, on kyllä ihan järkyttävän itsekeskeinen ja typerä.
Jos vaimo oikeasti on mieleltään herkkä ja ongelmainen, ei se tee teidän toimintaanne ap ymmärrettävämmäksi, vaan entistä sairaammaksi.
Ja tuo viisivuotias on isänsä toiminnan uhri, joka nyt tarvitsisi erityisesti isän osoittamaan, että ei ole eronnut lapsista, vaikka äidistä onkin.
Olen muuten itse saanut lapsen, jota en raskausaikana varsinaisesti toivonut. Itse asiassa suhtauduin lapsen tuloon aikamoisella kauhulla, hän on ison perheemme kuopus. Mutta pikkuinen taapero on valloittanut minut ihan siinä missä muutkin lapset, enkä todellakaan ikinä sanoisi, että hän olisi vähääkään rakkaampi kuin muut tekemällä tehdyt lapset. Päin vastoin, hän on se ihme ja lahja, jota en edes ymmärtänyt toivoa.
Haluan tietää miten jutussa käy! Saadaanko tuo ap kiinni ja saako rangaistuksen!
mitä mieltä hyvänsä.
Tällaisesta nimittelystä voi päätyä käräjille.
Varokaa vain.