Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen
Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".
Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..
Kommentit (308)
Sitä tosin ihmettelen vieläkin enemmän, että jos on selkeästi ongelmia, niin miten isä jätää lapset ja vaihtaa ne tuollaiseen itsekkääseen, kylmään ja laskelmoivaan lapsivaimoon?
Siis aivan järkyttävä mies. Miten kukaan on tuollaista miestä edes voinut harkita elämänkumppanikseen? Vai luuleko ap olevansa jotenkin taivaanlahja tälle miehelle?
Jos mielenterveysongelmia on ollut, niin sitäkin suuremmalla syyllä tämä olisi pitänyt hoitaa lasten isän puolelta paljon hienotunteisemmin.
Tai sitten ne ongelmat ovat tulleet kun tämä juttu kaikessa kauheudessaan rävähti raskaana olevan vaimon kasvoille. Ja kun se ei vielä riittänyt, niin tehtiin vielä lapsivaimo paksuksi, jotta tämä exäkin ymmärtäisi paikkansa tässä yhtälössä.
AP. Ihan rehellisesti; oletko huomannut miten tunteettoman ihmisen olet vierellesi löytänyt?
Sinä, joka tunnet tämän naisen: Tiedätkö yhtään missä työpaikassa mies on? Tai mikä tämän miehen nimi on? Pystyisitkö sitä kautta selvittämään sähköpostin? Yleensähän ne menevät seuraavasti: etunimi.sukunimi@firma.fi (tai firma.com).
Ja AP! Jos kerran äidillä on ongelmia, niin vaadi isää olemaan vanhempi ja tekemään asialle jotain.
Pitkällä tikullakaan en tuollaisen mieheen koskisi, sen verran ylpeyttä minulla on. Olisin vaikka ilman miestä loppuelämäni, jos tuo olisi ainoa vaihtoehto.
Pitää lähteä vessaan oksentamaan. Tuollaiset psykopaatit saavat voimaan pahoin.
kestäisi tällaista ketjua nähdä :( Enkä nyt tuosta noin vain voi mennä pyytämään s-postiosoitetta, olisi aika epäilyttävää? Tällä naisella kyllä on aika selkeästi mielenterveysongelmia (ei ihme) ja tilanteensa on surettanut mua kauheasti, olen tarjoutunut ottamaan vauvan (aivan ihana suloinen poika!! :) välillä hoitoon, mutta ei ole tuonut. Aika sulkeutunut ja hiljainen ja sitten taas jostain ihan pikku asiasta räjähtää (puistossa muutaman kerran olen nähnyt...) hillittömästi. Sellainen pieni, hento ja arka nainen, mutta jotenkin arvaamaton. Ja tämän ketjun aloittaja puolestaan kuulostaa todella pelottavalta :( Mietin, voisinko ottaa neuvolaan yhteyttä, kun samassa paikassa käymme? Käsittääkseni kyllä tämä nainen jotain apua jo saakin kodinhoitajan muodossa ainakin.
Uskon että ap ja mies ovat sielunkumppaneita, mutta en tiedä ovatko sielut kovin puhtoisia.
En ymmärrä kuinka joku mies voi jättää lapsensa häiriintyneen äidin käsiin ja vielä rääkätä exäänsä uuteen vimmaan panemalla uuden naisensa raskaaksi ja samalla sanoa, että abortoi omasi!
En voi edes kuvitella millaista lapsilla on siinä kodissa! Lapset on manipuloitu uskomaan, ettei isä rakasta, vaan hylkäsi heidät, äiti on hermoheikko ja napsahtaa pienestäkin asiasta hurjaan raivoon.
Ihan sama kuka ilmoituksen tekee, mutta jonkun se on tehtävä! Jotain saattaa vielä olla pelastettavissa.
Vai että provo! Mammakavereiden kanssa useamman päivän putki tätä provoilua takana. Onko ne kaikki mammat ap:lla kylässä yötä päivää? Ja sitten lasten viereen nukkumaan...aika ihme vaiheessa paljastui provoksi.
neuvolassa. Äiti saanee varmaankin apua, eihän kukaan jaksa noin suurta taakkaa eroprosesseineen täysjärkisenä.
Ap, en voi käsittää kuinka voitonriemuiselta ja halventavalta tekstisi kuulostaa.
tämä on provo ja nyt sellaiseksi sitten paljastuikin ilmeisesti.
Mm. kommentit laitoshoidosta olivat jo sitä luokkaa, että provo haiskahti nenään. Mutta eniten se kohta oli normaalikäytännön vastainen, kun joku sanoi elareista, että varatukaa maksamaan kalliit elarit kolmesta lapsesta, niin ap heitti siihen että ei olla mietitty niitä vielä ja että kai niistäkin selvittäisiin jne. Niin kait normaalisti monen kuukauden erillään asumisen jälkeen (kuvitteellinen vauva 3kk) mies olisi pakollakin jotain rahaa lapsista maksanut, kotiäidin äippälomarahalla olisi varmasti erittäin hankalaa jollei mahdotonta elättää 4 hengen perhettä, vieläpä syksyn vaatehankintoineen jne.
Sitä tosin ihmettelen vieläkin enemmän, että jos on selkeästi ongelmia, niin miten isä jätää lapset ja vaihtaa ne tuollaiseen itsekkääseen, kylmään ja laskelmoivaan lapsivaimoon? Siis aivan järkyttävä mies. Miten kukaan on tuollaista miestä edes voinut harkita elämänkumppanikseen? Vai luuleko ap olevansa jotenkin taivaanlahja tälle miehelle? Jos mielenterveysongelmia on ollut, niin sitäkin suuremmalla syyllä tämä olisi pitänyt hoitaa lasten isän puolelta paljon hienotunteisemmin. Tai sitten ne ongelmat ovat tulleet kun tämä juttu kaikessa kauheudessaan rävähti raskaana olevan vaimon kasvoille. Ja kun se ei vielä riittänyt, niin tehtiin vielä lapsivaimo paksuksi, jotta tämä exäkin ymmärtäisi paikkansa tässä yhtälössä. AP. Ihan rehellisesti; oletko huomannut miten tunteettoman ihmisen olet vierellesi löytänyt? Sinä, joka tunnet tämän naisen: Tiedätkö yhtään missä työpaikassa mies on? Tai mikä tämän miehen nimi on? Pystyisitkö sitä kautta selvittämään sähköpostin? Yleensähän ne menevät seuraavasti: etunimi.sukunimi@firma.fi (tai firma.com). Ja AP! Jos kerran äidillä on ongelmia, niin vaadi isää olemaan vanhempi ja tekemään asialle jotain. Pitkällä tikullakaan en tuollaisen mieheen koskisi, sen verran ylpeyttä minulla on. Olisin vaikka ilman miestä loppuelämäni, jos tuo olisi ainoa vaihtoehto. Pitää lähteä vessaan oksentamaan. Tuollaiset psykopaatit saavat voimaan pahoin.
kestäisi tällaista ketjua nähdä :( Enkä nyt tuosta noin vain voi mennä pyytämään s-postiosoitetta, olisi aika epäilyttävää? Tällä naisella kyllä on aika selkeästi mielenterveysongelmia (ei ihme) ja tilanteensa on surettanut mua kauheasti, olen tarjoutunut ottamaan vauvan (aivan ihana suloinen poika!! :) välillä hoitoon, mutta ei ole tuonut. Aika sulkeutunut ja hiljainen ja sitten taas jostain ihan pikku asiasta räjähtää (puistossa muutaman kerran olen nähnyt...) hillittömästi. Sellainen pieni, hento ja arka nainen, mutta jotenkin arvaamaton. Ja tämän ketjun aloittaja puolestaan kuulostaa todella pelottavalta :( Mietin, voisinko ottaa neuvolaan yhteyttä, kun samassa paikassa käymme? Käsittääkseni kyllä tämä nainen jotain apua jo saakin kodinhoitajan muodossa ainakin.
Enkä ole tuntenut naista kauaa, kuopustemme vauva-ajan vain. Eikä siis edelleenkään "tunneta" mitenkään kunnolla, pintapuolisesti vain. Jotenkin arveluttaa sotkeentua kenenkään suhdekuvioihin
etenkin kun tämä kaikkineen tuntuu olevan harvinaisen likainen soppa, ja arvaamattomia ja tunteettomia ihmisiä kyseessä... Mutta sinne neuvolaan kyllä voisin vinkata. Vauva ja keskimmäinen tyttö vaikuttavat ulkopuolisen silmiin ihan "normaaleilta" (tosin 2vuotiaskin selkeästi "luimistelee" äitiään tietyissä tilanteissa) mutta se isompi tyttö on silmiinpistävän laiha (ihmettelen jos eivät ole neuvolassa puuttuneet, en ole kehdannut äidiltä kysyä), on pissannut puistossakin housuun kerran nähteni kun äitinsä suuttui, ei uskalla puhua vieraille mitään jne.. Selekästi ahdistuneen näköinen lapsi. :(
Lopettakaa jo, en jaksa enää itsekäänmenen kohta lasten viereen nukkumaan.. Kotiäidillä oli tylsää, sori jos säikäytin teidät oikeasti!! Olisi pitäny lopettaa aiemmin jos jotkut tosiaan otti liian tosissaan.
Eipä ole ap tainnut joutaa tänään av:lla roikkua kun on ollut muuta tekemistä...
mielenterveydentilaa, että jättää lapset tuollaiseen tilanteeseen.
Minusta molemmista vanhemmista pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus. Jos isä on noin välinpitämätön omia lapsiaan kohtaan, nini onko lapsien turvallista/hyvä vierailla isänkään luona?
Parempi olla henkilökohtaisesti puuttumatta. Kerro neuvolassa tilanteesta, jos sillä joku osaisi asiaan puuttua.
Enkä ole tuntenut naista kauaa, kuopustemme vauva-ajan vain. Eikä siis edelleenkään "tunneta" mitenkään kunnolla, pintapuolisesti vain. Jotenkin arveluttaa sotkeentua kenenkään suhdekuvioihin etenkin kun tämä kaikkineen tuntuu olevan harvinaisen likainen soppa, ja arvaamattomia ja tunteettomia ihmisiä kyseessä... Mutta sinne neuvolaan kyllä voisin vinkata. Vauva ja keskimmäinen tyttö vaikuttavat ulkopuolisen silmiin ihan "normaaleilta" (tosin 2vuotiaskin selkeästi "luimistelee" äitiään tietyissä tilanteissa) mutta se isompi tyttö on silmiinpistävän laiha (ihmettelen jos eivät ole neuvolassa puuttuneet, en ole kehdannut äidiltä kysyä), on pissannut puistossakin housuun kerran nähteni kun äitinsä suuttui, ei uskalla puhua vieraille mitään jne.. Selekästi ahdistuneen näköinen lapsi. :(
Mä tuun tänne kysymään apua ja mut haukutaan lyttyyn ja usutetaan joku random tuttu mustamaalaamaan mua mun miehelle ihan uskomatonta soopaa !! Itse täällä huorittelette monen sivun verran ja sitten jos kimmastun aiheestakin niin olen niin hirviö niin hirviö.. Joko uskotte että se nainen on vajaa kun tuttunsakin on samaa mieltä! ja mä en ole mikään pelottava suututtaa vaan niin tää meininki täällä! heti jos on "toinen nainen" niin on automaattisesti pahis..
ja on kuulkaa mullakin ollu rankkaa en ole mikään hemmoteltu pentu vaan paljonkin ollu vastoinkäymisiä yksityiskohtiin en mene kun saisitte vain vahingoniloa mutta ansaitsen onneni kyllä!!! jokainen on oman onnensa seppä siksi te kai olettekin noin katkeria kun ette osaa itse pitää puolianne.
voi että mua suututtaa. ja olenko väittäny ettei isä sais rakastaa kaikkia lapsiaan en!!!
mutta miettikääpä hetki sellanen tilanne että oisitte tullu ajattelemattomasta erehdyksestä raskaaksi henkilölle jonka koette vaan taakkana ja sit ette vois tehä aborttia vaikka haluisitte vaan teidät PAKOTETTAIS pitämään ja elättämään se lapsi...ja sitten saisitte elämänne rakkauden kanssa molempien toivoman vauvan niin kumpaa mahtaisitte rakastaa VÄHÄN ENEMMÄN?? niin miettikää sitä!!!!!!!!!!
naisella on kyllä oikeus päättää abortista miehellä ei
jos tulis pakkotilanne miehellä valita minut ja meidän lapsi tai ne kolme edellistä että keiden kans asuu niin en hetkeekään epäile ettei valitsis meitä!!
ja tosiaan jos mies jäis töistä pois hoitamaan niitä edellisiä lapsiaan ja ne ois väliaikasesti meillä niin mikäs siinä sitten mutta minä en niitä pysyvästi ala hoitamaan. Ei ole ollut vakavasti puhetta meillä tosta aiheesta vielä kun ei miehelle oo tullu kyl tähän mennes mieleenkään et hän ois se joka töistä jäis pois hoitovapaalle. ja mä kyl haluisin oman lapseni vauva-ajan olla kotona kyl.
voi että mua suututtaa. ja olenko väittäny ettei isä sais rakastaa kaikkia lapsiaan en!!!
mutta miettikääpä hetki sellanen tilanne että oisitte tullu ajattelemattomasta erehdyksestä raskaaksi henkilölle jonka koette vaan taakkana ja sit ette vois tehä aborttia vaikka haluisitte vaan teidät PAKOTETTAIS pitämään ja elättämään se lapsi...ja sitten saisitte elämänne rakkauden kanssa molempien toivoman vauvan niin kumpaa mahtaisitte rakastaa VÄHÄN ENEMMÄN?? niin miettikää sitä!!!!!!!!!!
naisella on kyllä oikeus päättää abortista miehellä ei
tajuatko tuossa väittäväsi ettei isä rakasta kaikkia lapsiaan?
kuinka vajaa sä oiken olet kun edes kuvittelet että asia on noin?
vaikutat to-del-la keskenkasvuiselta. säälittää..
Mä tuun tänne kysymään apua ja mut haukutaan lyttyyn ja usutetaan joku random tuttu mustamaalaamaan mua mun miehelle ihan uskomatonta soopaa !!
jos sun "sielun kumppani" saa tietää sun ajatuksista? eikös sun pitäisi ihan sielunkumppanuuden nimissä sille miehellesi näistäkin kertoa, kuinka susta se 5-vuotias voisi mennä laitokseen ja kuinka sinusta teidän yhteinen lapsi on tärkeämpi ja arvokkaampi kuin miehesi kolme muuta lasta.
uskotko ihan rehellisesti sanoen että miehesi on kanssasi samaa mieltä näistä asioista?
voi että mua suututtaa. ja olenko väittäny ettei isä sais rakastaa kaikkia lapsiaan en!!! mutta miettikääpä hetki sellanen tilanne että oisitte tullu ajattelemattomasta erehdyksestä raskaaksi henkilölle jonka koette vaan taakkana ja sit ette vois tehä aborttia vaikka haluisitte vaan teidät PAKOTETTAIS pitämään ja elättämään se lapsi...ja sitten saisitte elämänne rakkauden kanssa molempien toivoman vauvan niin kumpaa mahtaisitte rakastaa VÄHÄN ENEMMÄN?? niin miettikää sitä!!!!!!!!!! naisella on kyllä oikeus päättää abortista miehellä ei
tajuatko tuossa väittäväsi ettei isä rakasta kaikkia lapsiaan? kuinka vajaa sä oiken olet kun edes kuvittelet että asia on noin? vaikutat to-del-la keskenkasvuiselta. säälittää..
mutta KYLLÄ, luulen että tulee rakastamaan meidän vauvaa enempi kuin vahinkoa jota ei ois halunnu (jota ei oo saanu ees nähdä!!!!eihän siihen voi edes tulla mitään tunnesidettä??!!!)
ja ootteko kuullu sellasesta asiasta kuin hienotunteisuus kyllä mä tarvittaessa sanon miehelle etten toivo niitä lapsia meille pysyvästi asumaan mies varmasti ymmärtää et haluun keskittyä mun esikoiseen JA MYÖS miehen tyytyväisenä pitämiseen!!! en ala mikskään kersanhoito automaatiks enkä todellakaan aio lisääntyä joka toinen vuosi niinku tää eksä...
Niin kyllä tekin täällä mainostatte miten haistelette pierujanne ja muuta mitä varmaan ette julkisesti missään typaikalla kuuluta!!! tekopyhät idiootit
Niin kyllä tekin täällä mainostatte miten haistelette pierujanne ja muuta mitä varmaan ette julkisesti missään typaikalla kuuluta!!! tekopyhät idiootit
Nämähän ovatkin ihan verrannolliset asiat juu..
Ja joo, me vaan provosoitiin, sä oot ap oikeesti tosi kiva..
jos tulis pakkotilanne miehellä valita minut ja meidän lapsi tai ne kolme edellistä että keiden kans asuu niin en hetkeekään epäile ettei valitsis meitä!!
Eikö teidän sielunkumppanuus perustunutkaan täydelliseen rehellisyyteen.
Miehen jos kenen tulisi tietää, että minkälaisiin kuvioihin olet valmis uusperheessä ja mihin et. Selvästikään et ole tuota todellista kantaasi kertonut miehelle. Hänen tulisi saada tietää.
Kai olet ottanut huomioon senkin, että jos lasten äiti tuosta vielä pehimmin sairastuu (mitä todennäköisesti testailitte noille tempauksillanne), niin lapset määrätään asumaan isän luokse. Jos isä ei huoli lapsia luokseen, niin millainen isä hän on?
Ja ainahan on mahdollista, että toinen vanhempi kuolee. Itselläni on kuollut viimeisen kolmen vuoden aikana 3 äitiä syöpään. 2 äidillä oli 3 lasta yhdellä 2 lasta. Lapset asuvat nyt isänsä luona. Jos äiti kuolee, niin silloin lapset tulevat teille ainankin niin kauan kunnes ovat täysi-ikäisiä. Jos isä kuolee, niin silloin nämä kolme lasta tulvat jakamaan isänsä perinnön sinun lapsesi kanssa. Niin tai näin, nämä lapset ovat mukana pitkään.
Ja tiedoksi. Lapset eivät ole entisiä lapsia vaan lasten äiti on ainoastaan entinen miehellesi. Lapset ovat miehelle ihan samassa asemassa kuin ne olivat kun mies asui heidän kanssaan.
Mä tuun tänne kysymään apua ja mut haukutaan lyttyyn ja usutetaan joku random tuttu mustamaalaamaan mua mun miehelle ihan uskomatonta soopaa !! Itse täällä huorittelette monen sivun verran ja sitten jos kimmastun aiheestakin niin olen niin hirviö niin hirviö.. Joko uskotte että se nainen on vajaa kun tuttunsakin on samaa mieltä! ja mä en ole mikään pelottava suututtaa vaan niin tää meininki täällä! heti jos on "toinen nainen" niin on automaattisesti pahis.. ja on kuulkaa mullakin ollu rankkaa en ole mikään hemmoteltu pentu vaan paljonkin ollu vastoinkäymisiä yksityiskohtiin en mene kun saisitte vain vahingoniloa mutta ansaitsen onneni kyllä!!! jokainen on oman onnensa seppä siksi te kai olettekin noin katkeria kun ette osaa itse pitää puolianne. voi että mua suututtaa. ja olenko väittäny ettei isä sais rakastaa kaikkia lapsiaan en!!! mutta miettikääpä hetki sellanen tilanne että oisitte tullu ajattelemattomasta erehdyksestä raskaaksi henkilölle jonka koette vaan taakkana ja sit ette vois tehä aborttia vaikka haluisitte vaan teidät PAKOTETTAIS pitämään ja elättämään se lapsi...ja sitten saisitte elämänne rakkauden kanssa molempien toivoman vauvan niin kumpaa mahtaisitte rakastaa VÄHÄN ENEMMÄN?? niin miettikää sitä!!!!!!!!!! naisella on kyllä oikeus päättää abortista miehellä ei
tai jopa täysin tuntematon. Joten sinä "tuttu", ota asia puheeksi neuvolassa. Tai tee itse ilmoitus.
Tiedätkö: oma lapsi on oma lapsi. Naiset rakastavat niitäkin omia lapsiaan, jotka ovat saaneet alkunsa raiskauksesta. Saati sitten "vahinkoja".
että olet huolissasi tämän tutun jaksamisesta. Mainitse vielä vaikka tästä ketjustakin ja koko erityisen hankalasta kuviosta, jossa lapset nyt ovat (isän uusi ei heitä liiemmin heille halua jne).