Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen
Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".
Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..
Kommentit (308)
mutta olet sä kyllä ap sairas...
Minustakin tuo on ihan sairasta ap. Ehkä sinun pitäisi miettiä vähän terveempiä harrastuksia itsellesi ja jotain muuta sisältöä elämääsi, jos kerran kotiäitinä olo on noin raskasta ja turhauttavaa.
joka tilanteen tunnisti??
tai itse asiassa kaveriporukka joka auttoi keksimään juttua. Älkää uskoko kaikkea mitä TÄÄLLÄ luette.
on eletty erittäin hankalan, aggressiivisen, manipuloivan ihmisen kanssa..on rakastettu tätä ihmistä niin maan äärettömästi...on lähdetty, on kuultu itsemurhauhkailut...on rakastuttu toiseen, (otettu siis lomaa hankalasta tyypistä), on oltu uuden alun hurmoksessa vaaleanpunaiset linssit nenulla. On nähty, kuinka entinen kaiken tuskan ja epätoivon jälkeen kokoaa itsensä, ryhtyy pitämään huolta itsestään, muuttuu...on erottu siitä joka antoi voimaa ja joka toimi laastarina. On palattu yhteen entisen kanssa, joka on lasteni isä. On eletty jo kolme vuotta terveellä pohjalla hyvin onnellisina. Tiedetään että riskejä on ja osataan reagoida niihin. Ei olisi tullut mieleenkään hommata tuolle uudelle miehelle lasta, jotta ex olisi tajunnut eron.
Ihmisiä me vaan kaikki ollaan. Tämä oli minun tarina...en tiedä miten teidän tarinanne jatkuu.
Olen miettinyt tätä tapausta ja käy niin sääli teitä kaikkia osapuolia. Haluaisin halata ap:ta, joka on raskaana eikä ilmeisesti ymmärrä mihin soppaan on itsensä keittänyt. Käy niin sääli. Toivon aplle onnellista elämää ja myös henkistä kasvua. Jätetylle exälle toivon paljon voimia ja itsetuntoa. Miehelle toivoisi itsenäisyyttä ettei tarvitse eri naisten luota voimia etsiä vaan ihan omasta sisimmästään. Huom. Kai kuka tahansa muukin nainen olisi tuonut nuo taikavoimat eli tilaisuuden erota jos vain on kiva ja nätti.
Ennen kaikkea mielessä on pyörinyt nuo lapset...pelottaa ihan ettei vaan joudu kohta lukemaan lehdestä surullisia uutisia. Aivan kamalaa. Miksei mies eronnut ja ottanut lapsia ennen uutta naista?! Voi luoja!
Minustakin tuo on ihan sairasta ap. Ehkä sinun pitäisi miettiä vähän terveempiä harrastuksia itsellesi ja jotain muuta sisältöä elämääsi, jos kerran kotiäitinä olo on noin raskasta ja turhauttavaa.
Oltiin ihan äimänä miten menitte noin sekaisin. No oli huonoa makua toki, mutta silti.. Ei edes mitään väitettyjä pahoinpitelyjä tmv mitä kuitenkin jossain oikeestikin tapahtuu.
nyt tallennettuna koneellani. Tiedän tasan kenestä tässä puhutaan ja voin sanoa, ettei kyseessä ole provo. Vien asian eteenpäin.
nyt tallennettuna koneellani. Tiedän tasan kenestä tässä puhutaan ja voin sanoa, ettei kyseessä ole provo. Vien asian eteenpäin.
siinä tapauksessa vie ihmeessä eteenpäin.
Huokaus! Voin mennä nukkumaan ilman että ajattelen tätä keksittyä tilannetta. Ryhdy kirjoittamaan ihmissuhdedraamasarjaa, jos on tylsää. Alussa arvelin tätä provoksi mutta lopulta uskoin, kun juttu vain jatkui. Jättäviä miehiä, huorahtavia lapsellisia naisia ja henkisesti epätasapainoisia ihmisiä on olemassa, siksi juttu meni läpi mulla.
ihmiset ovat tällätavoin tunnistettavissa.
siinä tapauksessa vie ihmeessä eteenpäin.
Huokaus! Voin mennä nukkumaan ilman että ajattelen tätä keksittyä tilannetta. Ryhdy kirjoittamaan ihmissuhdedraamasarjaa, jos on tylsää. Alussa arvelin tätä provoksi mutta lopulta uskoin, kun juttu vain jatkui. Jättäviä miehiä, huorahtavia lapsellisia naisia ja henkisesti epätasapainoisia ihmisiä on olemassa, siksi juttu meni läpi mulla.
koktaili..Lapset oli päivän pois niin kotiäideillä vähän homma lipes kun keksittiin niin maukkaat jutut. Ei minä/me oikeesti tajuttu että aloitte niin tosissanne huolestua, täällä kun kaikki puhuu puuta heinää ja haukkuu kilpaa. Anteeksi. Mutta ihanaa kun kannatte lähimmäisistä huolta!!
nyt yrität epätoivoisesti seivailla tätä stooriasi kun tajusit tunnistettavuutesi.
koktaili..Lapset oli päivän pois niin kotiäideillä vähän homma lipes kun keksittiin niin maukkaat jutut. Ei minä/me oikeesti tajuttu että aloitte niin tosissanne huolestua, täällä kun kaikki puhuu puuta heinää ja haukkuu kilpaa. Anteeksi. Mutta ihanaa kun kannatte lähimmäisistä huolta!!
valheella on lyhyet jäljet.
minäkin taidan tietää kyseisen miehen. kovasti tarina muistuttaa mieheni kaverin elämää. täytyy tallentaa tämä ja huomenna varmistaa yksityiskohdat.
Ota pois ne ruusunpunaiset linssit silmiltäsi!
Mies, joka ei halua lasta, käyttää kortsua tai tekee steriisaation! Itse se on sitä vaimoaan pannu ja sinä kurja aivoton kanttura uskottelet itsellesi jotain muuta...niin varmaan se nainen pystytti kyrvän ja raiskasi! Jos ihminen ei halua aborttia tehdä, ei tee! Itse tekisin, mutta ukkosi, tuo munaton miehen irvikuva harrasti sen vaimonsa kanssa seksiä ja hänellekin kuuluu vastuu!! Tajuatko???
En ole jaksanut koko ketjua lukea, mutta tama pisti kylla silmaan. Olen kuullut varmaan satoja kertoja, kuinka ex-kumppani on mielenterveysongelmainen. Tama on se yleisin tapa mustamaalata entista puolisoa. Ja uudet saaliit kayvat pyydykseen niin, etta verkot ryskyy.
Joskus kannattaisi tutkituttaa taman nimittelijan paa. Olisikohan siella kaikki ihan kohdallaan.
Lisaksi. Onko AP kuullut omin korvin uhkailut vai ovatko tulleet tietoon miehen valittamina? Onko vauvanhoitopyynto jatetty suoraan ex-vaimolle vai toimiko mies valittajana? Isukin olisi hyva ryhdistaytya ja menna hoitamaan vauvaa sitten vaikka sinne ex-puolison luoksi yoksi tai pariksi viikossa jos muu ei auta.
Alkaa hyvat naiset uskoko kaikkea mita miehet puhuvat! Vaikka olisitte kuinka rakastuneita ja edessanne se maailmankaikkeuden ihanin adonis!
Ja viela. Kun elatusmaksuja on maksettu kolmesta lapsesta seuraavat 18 vuotta Sinuakin AP jo vahan kyrsii. Tastakin olen kuullut monen tilittavan. On "kiva" maksella, kun rahalle ei oikeastaan nae vastinetta siina jokapaivaisessa omassa elamassa.
Olisin kiertanyt taman miehen kaukaa. Sorry vaan, AP.
Sun vika jos pitää mennä uudelleen tikattavaksi, ei juma :-DDDD
Viikolla 16 tuntuu vain ilmavaivat, sorry. Sisuksissasi kuplii vaan mädät kaasut.
Ammattilaistenkin apu voi varmasti olla tarpeen, mutta mikään laitostäti ei ikinä korvaa omaa vanhempaa.
tarkotin vaan jotain paikkaa jossa tätä tyttöä osattis tukea hyvin kun ei ole mikään normaali.
AP:lle tuli pupu pöksyyn ja nyt hädissään tuollaista selittää.
mutta olet sä kyllä ap sairas...