Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen
Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".
Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..
Kommentit (308)
Pidät siis sellaista miestä ihmeellisenä ja ihanana joka on täysin munansa vietävissä? Olet siis jo suhteenne alkutaipaleella havainnut että jos tämä on kännissä hän panee, jos houkutellaan tarpeeksi. Odota vain kun olet katkeroitunut lerpputissi, eiköhän niitä houkuttelijoita ja tyrkkyjä ala tulla enemmänkin vastaan.
Ps. sinua haukutaan ja lytätään siksi, kun olet ylimielinen, naivi ja ymmärtämätön. Sinua yritetään palauttaa maan pinnalle! Jos olisit osoittanut jonkinlaista nöyryyttä tai katumusta tai empatiaa, sinua ehkä tsempattaisiin.
ja ap hullu lähti mukaan. Entiset sotkut pitäs ensin selvittää ennnenkuin uutta suhdetta alkaa väsäämään.
on ihmisellä, jonka parisielu jättää raskaana olevan vaimonsa tehdäkseen uuden vauvan muutaman kuukauden tuttavuudelle, jota kuitenkin on onnistunut jo pettämään vaimonsa kanssa, vaikka vaimo on epävakaa narsistihirviö.
luovutin. Olen itse ollut monessa tiukassa tilanteessa parisuhteessa ja näkemystä on ikävä kyllä karttunut liiankin kanssa. Mutta mikä minua eniten tässä ketjussa on ärsyttänyt (siis ilmeisen lisäksi), niin tuo ap:n käyttämä teinimäinen kirjoittelutyyli.
Poika ja tyttö kohtaavat joskus teinivuosinaan ja ihastuvat. Seurustelevat ja rakastuvat niin syvästi, että tuo teinisuhde kestää monet kolhut (aikuistumisen jne.). Ostetaan talo ja perustetaan perhe. Tunnetaan toisensa kuin omat taskunsa. Kyllähän niitä riitoja riittää, niin kuin kaikissa suhteissa. Ehkä riitelyn lomassa heitetään joskus ilmaan sana ERO, mutta yhdessä ollaan oltu, niin toiseen voi luottaa, ettei tämä arki tästä murene. Pienet lapset verottaa parisuhdetta ja omaa jaksamista, mutta yritetään jaksaa ja kestää (seksiäkin on = uusi raskaus). Raskauden myötä hormoonit heittelevät ja joskus vaimolla on olo kuin vuoristoradalla muutenkin ja siihen lisäksi tuo mies haastaa riitaa enemmän kuin normaalisti. Miksi? Jaa-a, mehän sen tiedämme nyt (pikku pimatsu töissä). Sana ERO voi vilahdella useampaankin otteeseen, mutta tuo mies, jonka vaimo tuntee, on hyvä aviomies ja hyvä isä. Hän ei usko, että sitä eroa koskaan tulisi. Toisin käy!
Ihanainen työpaikan tytön heitukka on käyttänyt tilaisuuden hyväkseen ja ah, rakastuu tulisesti mieheen. Olkoonkin, että hän on jonkun aviomies, isä ja vielä yhden tulevan ihmisen uusi isä.
No tarinahan voisi jatkua loputtomiin...
Mutta kyllä täytyy sanoa, että kuorrutuksena vaimon kakkuun tuo koliikki tuo aimo säväyksen epätoivoa (koliikki on niin järkkyä).
Että silleen...ah kuinka elämä on ihanaa. Mutta hei...onneksi joku on rakastunut, olkoonkin, että siinä sivussa tuli tuhottua neljän ihmisen elämä.
luovutin. Olen itse ollut monessa tiukassa tilanteessa parisuhteessa ja näkemystä on ikävä kyllä karttunut liiankin kanssa. Mutta mikä minua eniten tässä ketjussa on ärsyttänyt (siis ilmeisen lisäksi), niin tuo ap:n käyttämä teinimäinen kirjoittelutyyli. Poika ja tyttö kohtaavat joskus teinivuosinaan ja ihastuvat. Seurustelevat ja rakastuvat niin syvästi, että tuo teinisuhde kestää monet kolhut (aikuistumisen jne.). Ostetaan talo ja perustetaan perhe. Tunnetaan toisensa kuin omat taskunsa. Kyllähän niitä riitoja riittää, niin kuin kaikissa suhteissa. Ehkä riitelyn lomassa heitetään joskus ilmaan sana ERO, mutta yhdessä ollaan oltu, niin toiseen voi luottaa, ettei tämä arki tästä murene. Pienet lapset verottaa parisuhdetta ja omaa jaksamista, mutta yritetään jaksaa ja kestää (seksiäkin on = uusi raskaus). Raskauden myötä hormoonit heittelevät ja joskus vaimolla on olo kuin vuoristoradalla muutenkin ja siihen lisäksi tuo mies haastaa riitaa enemmän kuin normaalisti. Miksi? Jaa-a, mehän sen tiedämme nyt (pikku pimatsu töissä). Sana ERO voi vilahdella useampaankin otteeseen, mutta tuo mies, jonka vaimo tuntee, on hyvä aviomies ja hyvä isä. Hän ei usko, että sitä eroa koskaan tulisi. Toisin käy! Ihanainen työpaikan tytön heitukka on käyttänyt tilaisuuden hyväkseen ja ah, rakastuu tulisesti mieheen. Olkoonkin, että hän on jonkun aviomies, isä ja vielä yhden tulevan ihmisen uusi isä. No tarinahan voisi jatkua loputtomiin... Mutta kyllä täytyy sanoa, että kuorrutuksena vaimon kakkuun tuo koliikki tuo aimo säväyksen epätoivoa (koliikki on niin järkkyä). Että silleen...ah kuinka elämä on ihanaa. Mutta hei...onneksi joku on rakastunut, olkoonkin, että siinä sivussa tuli tuhottua neljän ihmisen elämä.
Älä kommentoi kun et tiedä tilanteesta mitään = et oo vaivautunu lukemaan !
ja laitoshoidosta vielä kuten kirjotin jo tohon toiseen ketjuun se oli vaan heitto KUN EN TIEDÄ LAPSISTA MULLA EI OLE KOKEMUSTA!! tarkotin vaan jotain paikkaa jossa tätä tyttöä osattis tukea hyvin kun ei ole mikään normaali.
Haluan tietää miten jutussa käy! Saadaanko tuo ap kiinni ja saako rangaistuksen!
Mutta eniten se kohta oli normaalikäytännön vastainen, kun joku sanoi elareista, että varatukaa maksamaan kalliit elarit kolmesta lapsesta, niin ap heitti siihen että ei olla mietitty niitä vielä ja että kai niistäkin selvittäisiin jne. Niin kait normaalisti monen kuukauden erillään asumisen jälkeen (kuvitteellinen vauva 3kk) mies olisi pakollakin jotain rahaa lapsista maksanut, kotiäidin äippälomarahalla olisi varmasti erittäin hankalaa jollei mahdotonta elättää 4 hengen perhettä, vieläpä syksyn vaatehankintoineen jne.
niin aika kauheaa on. Jos totta, niin viittaan aiempiin viesteihin empatiakyvyttömyydestä, itsetuntemuksen puutteesta, vastuuttomuudesta jne.
Jos on provo, niin jo on äidillä huvit! Tällä tasolla huvittelee nainen joka kasvattaa lapsia! Koska on "tylsistynyt"? Haukkukaa vain tosikoksi, mutta en näe tällaisessa provossa mitään huumoria, kivaa tms, pelkkää keskenkasvuisuutta.
- siinä vaiheessa jos joku kirjoittaa ottavansa yhteyttä ylläpitoon.
Kummaa miten täällä nyt on monikin "tunnistanut" tapauksen, taitaa olla mammoilla draamannälkä.
Aina on helppo syyttää muita, tässä tapauksessa ns. toista naista, että tuli ja vei. Aina on helppo etsiä vikaa muista.
Kenekään parisuhteen väliin ei mennä jos ei ole olemassa väliä johon mennä. Kukaan ei tiedä millainen parisuhde exällä ja miehellä oli. EI KUKAAN. Ei edes aloittaja. Ainoastaan asianosaiset ja hekin luultavasti kokivat sen erilaiseksi. Kenekään kanssa ei voi olla säälistä. Sen nyt varmaan tietää jokainen. Se ei kanna ketään mihinkään. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan itseään. Ei vaikka millä uhkailisi.
Exälle miehen kotiin palaaminen ei ole mikään ratkaisu vaan se, että hän saisi muuten apua. Joten tee ilmoitus ja unohda nämä kaikki typerät jutut mitä tänne on sinusta kirjoitettu.
Pointti tässä et ole sinä vaan se, miten auttaa lapsia ja rakentaa heille ja isälle toimiva arki tapaamisineen.
Hyvää odotusta.
niin aika kauheaa on. Jos totta, niin viittaan aiempiin viesteihin empatiakyvyttömyydestä, itsetuntemuksen puutteesta, vastuuttomuudesta jne. Jos on provo, niin jo on äidillä huvit! Tällä tasolla huvittelee nainen joka kasvattaa lapsia! Koska on "tylsistynyt"? Haukkukaa vain tosikoksi, mutta en näe tällaisessa provossa mitään huumoria, kivaa tms, pelkkää keskenkasvuisuutta.
nimenomaan keskustelua, eli asiansa tämä ketju ajoi. Ja mistäs tiedät edes kasvattaako tämä provoilija oikeasti lapsia, on täällä paljon lapsettomiakin aikaansa tappamassa. ja vaikka oiskin lapsia niin entäs sitten? Melkeen kuka tahansa hyvällä mielikuvituksella varustettu voi keksiä vaikka mitä juttuja eikä se tietääkseni vaikuta kykyyn toimia vanhempana (ainakaan negatiivisesti..)
luovutin. Olen itse ollut monessa tiukassa tilanteessa parisuhteessa ja näkemystä on ikävä kyllä karttunut liiankin kanssa. Mutta mikä minua eniten tässä ketjussa on ärsyttänyt (siis ilmeisen lisäksi), niin tuo ap:n käyttämä teinimäinen kirjoittelutyyli. Poika ja tyttö kohtaavat joskus teinivuosinaan ja ihastuvat. Seurustelevat ja rakastuvat niin syvästi, että tuo teinisuhde kestää monet kolhut (aikuistumisen jne.). Ostetaan talo ja perustetaan perhe. Tunnetaan toisensa kuin omat taskunsa. Kyllähän niitä riitoja riittää, niin kuin kaikissa suhteissa. Ehkä riitelyn lomassa heitetään joskus ilmaan sana ERO, mutta yhdessä ollaan oltu, niin toiseen voi luottaa, ettei tämä arki tästä murene. Pienet lapset verottaa parisuhdetta ja omaa jaksamista, mutta yritetään jaksaa ja kestää (seksiäkin on = uusi raskaus). Raskauden myötä hormoonit heittelevät ja joskus vaimolla on olo kuin vuoristoradalla muutenkin ja siihen lisäksi tuo mies haastaa riitaa enemmän kuin normaalisti. Miksi? Jaa-a, mehän sen tiedämme nyt (pikku pimatsu töissä). Sana ERO voi vilahdella useampaankin otteeseen, mutta tuo mies, jonka vaimo tuntee, on hyvä aviomies ja hyvä isä. Hän ei usko, että sitä eroa koskaan tulisi. Toisin käy! Ihanainen työpaikan tytön heitukka on käyttänyt tilaisuuden hyväkseen ja ah, rakastuu tulisesti mieheen. Olkoonkin, että hän on jonkun aviomies, isä ja vielä yhden tulevan ihmisen uusi isä. No tarinahan voisi jatkua loputtomiin... Mutta kyllä täytyy sanoa, että kuorrutuksena vaimon kakkuun tuo koliikki tuo aimo säväyksen epätoivoa (koliikki on niin järkkyä). Että silleen...ah kuinka elämä on ihanaa. Mutta hei...onneksi joku on rakastunut, olkoonkin, että siinä sivussa tuli tuhottua neljän ihmisen elämä.
Älä kommentoi kun et tiedä tilanteesta mitään = et oo vaivautunu lukemaan !
ja laitoshoidosta vielä kuten kirjotin jo tohon toiseen ketjuun se oli vaan heitto KUN EN TIEDÄ LAPSISTA MULLA EI OLE KOKEMUSTA!! tarkotin vaan jotain paikkaa jossa tätä tyttöä osattis tukea hyvin kun ei ole mikään normaali.
Kyllä sä vaikutat olevan paljon enemmän laitoshoidon tarpeessa kuin kasteleva 5v.On se ihanaa kun on kunnollinen oma mies! Kuulostaa ap:n mies niin kauhealta, että on vaikea ymmärtää miksi kelpaisi kellekään.
tän asian ja voin sanoa että osa miehen ystävistä on todella tyytyväisiä kun mies viimein sai mun ansioista voimaa ja rohkeutta lähteä henkisesti ja fyysisesti kuluttavasta liitosta! eka kertaa elämässään uskalsi tehdä niinkuin HÄN ITSE HALUAA ja nyt on teistä hirviö.. haloo ette te oo kummosia elämässänne nähny jos tällanen noin ravisuttaa!! ihan arkipäivää (ei ehkä tällä meidän aikataululla tosin)
tietysti kaikki surevat että lapsille vaikeaa kukapa ei suris.. MUTTA te jotka usutatte lapsia isälle asumaan ja isälle uus kämppä jne niin ottakaa huomioon ETTEI NE LAPSET HALUA ISÄLLEEN - tai siis täää 5v joka usutettu isää vastaan, puri viimeks isäänsä kun näki!! ja vauvaa isä ei ole edes nähnyt! ja tajuatteko että mun mies on ihan rikki myös ja se TARVII MUA se ei HALUA muuttaa mun luota pois.
Otan sinne lastensuojeluun yhteyttä heti huomenna miehelle yritin asiasta äsken puhua ja se ei taaskaan sanonu mitään joten sillä kai nyt ei oo voimia alkaa tällä hetkellä mihinkään.
Sitten OT mutta voiko ensiodottaja tuntee vauvan liikkeet masus rv16 jo?! ihan kuin joku kuplis nyt mun mahas :D :D sellasta kutitteluu, ihana tunne!!! huusin ukon jo kattoo liikkeitä hih, oon vähän hassu joo :)
Kumma kun ap:sta ei kuulu, niin täällä onkin moni tunnistanut tapauksen ja pitää ketjua ylhäällä.. Taisi olla hyvää viihdettä teille? Jos noin moni yhden päivän av-otannalla tietää lähipiirissään vastaavaa toimintaa ( huh huh!!) kuin tämä keksitty tapaus, miksi ette ole tehneet mitään? taitaa täällä nyt narrata useampikin tylsistynyt mamma ;)
Älä kommentoi kun et tiedä tilanteesta mitään = et oo vaivautunu lukemaan ! ja laitoshoidosta vielä kuten kirjotin jo tohon toiseen ketjuun se oli vaan heitto KUN EN TIEDÄ LAPSISTA MULLA EI OLE KOKEMUSTA!! tarkotin vaan jotain paikkaa jossa tätä tyttöä osattis tukea hyvin kun ei ole mikään normaali.
Kyllä sä vaikutat olevan paljon enemmän laitoshoidon tarpeessa kuin kasteleva 5v.On se ihanaa kun on kunnollinen oma mies! Kuulostaa ap:n mies niin kauhealta, että on vaikea ymmärtää miksi kelpaisi kellekään.
ja erokuvio meni niin likaseks vaan siks koska mies oli ihan liian KILTTI IHAN LIIAN PITKÄÄN ja psyykkisesti sairas ihminen osaa alistaa kummasti. huomaa vastauksista että te ette ole paljoa sellasia tapauksia tavannu!
kuinka vanha sä ap olitkaan? Se on arkipäivää että ihmiset eroaa, mutta ongelma tässä onkin just se AIKATAULU! se ettette oo antanu kenellekkään mahdollsiuutta selvitä tästä teidän "rakkaudesta" edes auttavasti! Sillon kun on lapsia kuviossa niiden tarpeet menee omien edelle! ellei se sun pässis tajua sitä niin ei se tajua tän teidän rakkauden hedelmänkään kanssa! sä olet kuvottava itsekeskeinen kakara.
Sisuksissasi kuplii vaan mädät kaasut.
niin mikä ihme mahtaa olla työnimikkeesi? Kirjallinen ulosantisi on niin keskenkaskuista ja säälittävää. Paljonko teillä on ikää?
täytin just 25 ja okei en ole korkeasti koulutettu mitäs sitten? ja en nyt viitsi sanoa missä hommissa olen siellä työpaikalla kun pilkkaisitte vaan lisää mutta hyvin mulle on silti rahaa kertynyt ja perintö ja miehen palkka ei ollenkaan huonoimmasta päästä :))
OLENHAN mä sanonut että meidän aikataulu ei ollu mitä sopivin ja oltais odotettu jos ois ennaltanähty seuraukset MUTTA toimittiin tunteella sitä se tosi rakkaus teettää!!! ja mulla ON Ollu suhteita paljonkin, e´n oo mikään kokematon.
Vaikka exä olisi totaalisen seko, idiootti ja narsisti akka, sinä olet tehnyt väärin! Vaikka ex olisi antikristus te miehesi kanssa olette tehneet väärin koska:
-te olette hankkineet lapsen huonoimmassa mahdollisessa tilanteessa
-mies ei ole hoitanut eroaan asianmukaisesti
-mies ei ole hoitanut eroa lapsiaan kunnioittavasti ja rakastavasti
-sinä asetat pienet lapset jollekin rakkausjanalle sen mukaan kenelle kuuluu eniten rakkautta jne.
-te olette tehneet typeriä päätöksiä typerässä rakastumishuumassa
-te olette jättäneet mielenterveysongelmaisen naisen järkyttävään tilanteeseen näyttääksenne hänelle olevanne rakastavaisia
-miehesi ei ole itsenäistynyt tai kasvanut henkisesti hänen on vain siirtynyt tossun alta toisen tossun alle
etc
Miehen olisi pitänyt yrittää auttaa exää niin pitkälle kuin voi. Pakollisen eron tultua hänen olisi pitänyt ottaa lapset hoiviinsa, jotta heillä säilyisi luottamus ja jatkuvuus. Vasta tilanteen rauhoituttua, hän olisi voinut ottaa uuden naisen(jos siis olisi aikuinem mies). Te ette ole välittäneet lapsista pätkääkään. Ymmärrä että te ette ole parempia kuin tämä ex.
Ja kysymykseesi vahinkolapsien rakastamisesta. Kyllä rakastan syvästi vahinkolastani, jonka olin jopa abortoimassa. Elämässäni on kaksi ylitse muiden tämä vahinko ja toinen toivottu. Molemmat yhtä rakkaita.
Oletko jo ilmoittanut lastensuojeluun?