Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna esimerkkejä curling-vanhemmasta

Vierailija
23.08.2009 |

koska mietin, olenko sellainen itse. Mistä sen tietää?

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai kukaan järkevä diabetesta sairastava lähde mihinkään ilmaan suklaapatukkaa tai sellaisia "sokeritabletteja"? Luulisi että jos yhden kerran joutuu matalien sokerien vuoksi avaamaan kaupassa pakkauksia itselle tai lapselle, oppisi vastaisuudessa aina ottamaan hätävaran mukaan.

On muuten hiukan eri asia antaa nälkäiselle 1-vuotiaalle banaani tai riisikakku järsittäväksi kuin 2-vuotiaalle nälkäiselle jäätelö. En todellakaan hyväksy maksamattomien tavaroiden syömistä, mutta 1-vuotiaan kohdalla se nyt vielä on jotenkin ymmärrettävää. Sitä vanhemmat pystyvät kyllä odottamaan kassalle asti.

Vierailija
122/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä haloo siitä, että joku on antanut 1-vuotiaalle riisikakun kaupassa ennen kassaa, ja kuitenkin maksanut ne kakut. Kukaan ei puutu ilkeilyyn tai edes lue niitä viestejä oikein! Kiitos hyvistä nauruista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punasävyisen eikä sinisävyistä kertakäyttömukia, äiti halusi lähteä hakemaan kotoa lapsen tahdon mukaista mukia. Ettei tulisi paha mieli ja trauma.

Vierailija
124/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennen maksista avatuista tuotteista..

Ei varmasti ole luvallista.

Jos on niin rasittavia penskoja, joilla kauppareissulla tulee nälkä, eikö voi laukkuun säilötä jotain evästä

jos pk;sta taas mennään suoraan kauppaan, eikö voi esim autossa antaa jotain välipalaa

Vierailija
125/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa piti olla kyse curling-vanhemmista.

Vierailija
126/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nousi hirvee haloo siitä, että annan lapsilleni tikkarit kauppareissulla ennen kassoja. Tottakai ne karkit maksetaan sitten kassalla (säilytän kääreet) joten ei se mitään varastamista oo! Kauppias saa rahansa kyllä ja on varmasti hyvin tyytyväinen että tavara menee kaupaksi. Ollaan josku jopa koko perhe otettu kesähelteillä jäätelöt ja syöty ne siinä ostosten teon lomassa, eikä kukaan ole tullut sanoon yhtään mitään. Maksettiin sit kassa käärepapereiden perusteella. Ja ihan tiedoks vaan, että käyn lasten kanssa kaupassa kerran viikossa ja sillon sattuu oleen myös karkkipäivä joten hoidan kaksi kärpästä yhdellä iskulla: lapset saa ne karkkinsa ja minä saan tehdä ostokseni rauhassa. Ja bonuksena kauppiaskin saa omansa. Miten tää voi olla niin kauheeta?!

ap

Vierailija
127/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillistä curling-vanhemmuutta. Lapsen pitää muka saada kaikki heti, yhtään ei haluta tuottaa pettymyksiä.

Vierailija
128/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toinen curling-vanhempi.

Tuo on tyypillistä curling-vanhemmuutta. Lapsen pitää muka saada kaikki heti, yhtään ei haluta tuottaa pettymyksiä.

Vierailija
129/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nousi hirvee haloo siitä, että annan lapsilleni tikkarit kauppareissulla ennen kassoja. Tottakai ne karkit maksetaan sitten kassalla (säilytän kääreet) joten ei se mitään varastamista oo! Kauppias saa rahansa kyllä ja on varmasti hyvin tyytyväinen että tavara menee kaupaksi. Ollaan josku jopa koko perhe otettu kesähelteillä jäätelöt ja syöty ne siinä ostosten teon lomassa, eikä kukaan ole tullut sanoon yhtään mitään. Maksettiin sit kassa käärepapereiden perusteella. Ja ihan tiedoks vaan, että käyn lasten kanssa kaupassa kerran viikossa ja sillon sattuu oleen myös karkkipäivä joten hoidan kaksi kärpästä yhdellä iskulla: lapset saa ne karkkinsa ja minä saan tehdä ostokseni rauhassa. Ja bonuksena kauppiaskin saa omansa. Miten tää voi olla niin kauheeta?!

ap

Vierailija
130/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kauppias ei tuosta tavasta pidä. Ja olen kerran jos toisenkin saanut kassalla käsiini näitä "jätskipapereita" ja muita pakkauksien rippeitä, jotka ovatkin sitten juuri avattu ja revitty auki siitä viivakoodin kohdalta, jolloin saan olla soittamassa osastolle viivakoodin perään ja jonot takananne kasvavat ja minä kohtaan ne teidän aiheuttamanne jupinat sitten muilta asiakkailta. Eli ole hyvä ja lopeta varastelusi!

T. kaupan kassa

ap

Vierailija
131/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät ole sinun! Miten tämä voi olla niin vaikea tajuta? Kaupassa ostokset maksetaan ensin, muu on varastamista.

Vierailija
132/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vaan luullaan, että tässä on kyse curling-vanhemmuudesta, mutta oikeasti on kyse diabeetikoista ja kaupassakäymisestä.

60

tässä ketjussa piti olla kyse curling-vanhemmista.

Vierailija
133/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumana päivänä otamme koko perhe jäätelöt, avaamme paperit varovaisesti.

Karkkipäivä on helppo aloittaa irtsarihyllystä. Jätämme lapset syömään karkkia hyllyille siksi aikaa kun menemme ostamaan muuta ruokaa. Sama kai se on, syövätkö he karkit kaupassa vai kotona. Mistä kiikastaa?

Kauppias on tyytyväinen kun saa rahansa ja me kun saamme tehdä ostokset rauhassa.

ap

Vierailija
134/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä on helppo aloittaa irtsarihyllystä. Jätämme lapset syömään karkkia hyllyille siksi aikaa kun menemme ostamaan muuta ruokaa. ap

Vierailija
135/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi tehdä tuollaista..jos sinulle niin moni sanoo samaa asiaa, niin mikset voi uskoa? Eikö olisi parasta kysyä kaupasta, haittaako kaupan henkilökuntaa tuollainen? Luulisinpa, että haittaa.

"Jätämme lapset syömään karkkia hyllyille" - voi ei..olet todella typerä..Siis etkö voi ymmärtää, ettei sellaista ole tapana tehdä?

Vierailija
136/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä esimerkeistä kertovat lähinnä siitä, että kyseinen lapsi on ns. hankala ja vanhempi minimoi tulevan raivokohtauksen yleisellä paikalla. Mikään esimerkki ei tosin kerro, että perheessä aina käyttäydyttäisiin näin.

Sitä paitsi, En pidä itseäni curling-vanhempana, mutta silti joskus pilkon 9-vuotiaani ruoat....

Eli minä en vieläkään ymmärrä, millainen on curling-vanhempi.

Vierailija
137/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä esimerkeistä kertovat lähinnä siitä, että kyseinen lapsi on ns. hankala ja vanhempi minimoi tulevan raivokohtauksen yleisellä paikalla. Mikään esimerkki ei tosin kerro, että perheessä aina käyttäydyttäisiin näin.

Sitä paitsi, En pidä itseäni curling-vanhempana, mutta silti joskus pilkon 9-vuotiaani ruoat....

Eli minä en vieläkään ymmärrä, millainen on curling-vanhempi.

Vierailija
138/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhempi minimoi raivokohtauksia käyttäytymällä itse yleisten pelisääntöjen ja normien vastaisesti. On eri asia joustaa joskus ostamalla vaikka ylimääräinen karkkipussi kuin antaa mukulan mussuttaa maksamattomia herkkuja kaupassa.

Vierailija
139/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumana päivänä otamme koko perhe jäätelöt, avaamme paperit varovaisesti. Karkkipäivä on helppo aloittaa irtsarihyllystä. Jätämme lapset syömään karkkia hyllyille siksi aikaa kun menemme ostamaan muuta ruokaa. Sama kai se on, syövätkö he karkit kaupassa vai kotona. Mistä kiikastaa? Kauppias on tyytyväinen kun saa rahansa ja me kun saamme tehdä ostokset rauhassa. ap

Tää ei sit ollut mun kirjoittama, en mä sentäs lapsiani irtokarkkihyllylle päästä napostelemaan. Muuten olen toki monesta asiasta saamaa mieltä, että mitä haittaa jos me kuitenkin maksetaan ne karkit. Kohta nousee tietenkin kauhee poru siitäkin kun kerron joskus koemaistavani viinirypäleet ennen kuin ostan. Tai siitä että itsepalvelujuoma-automaatilla hörppään mukista kulauksen ja täytän sen uudelleen. Tämä siis tapahtuu myös ennen kassaa.

oikea ap

Vierailija
140/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusivuotiaaksi! Ei koskaan syönyt itse. Äiti puki ja riisui. Poika töllötti videoita, äiti kävi lappamassa ruuat suuhun, riisui vaatteet, puki yöpuvun ja kantoi vessaan. Pesi hampaat. Ties miten kauan tuota olisi jatkunut, jos kakkosta ei olisi syntynyt!

Tätä samaista poikaa työnteli rattaissa kuusi vuotiaaksi, ettei armaan poikansa tarvitsisi kävellä. Kaikki osti kaupasta, mitä halusi, samoin kahdelle muullekin jälkeläiselleen. Ihmiset katsoivat todella pitkään tätä lasta rattaissa, jolla jalat viisti maata.

Nuorimmainen on tyttö ja äidin lemmikki. Tie siloiteltu joka tavalla, niin että tämä pentu on niin ärsyttävän itsekäs, kuin vai voi olla! Tyttö nukkuu parisängyn vieressä lattialla, koska ei halua olla omassa sängyssään. Äiti ei raaski opettaa. Äidin uusi aviomies ei tykkää, mutta alistuu.

Kun se poppoo tulee meille synttäreille, alkaa heti kinuaminen, että tarjoilua tänne ja heti! Meillä neljän hengen pöytä ja tapanani tarjoilla niille, jotka tulleet aiemmin! Syövät kaiken kahvipöydästä ja valittavat, jos ei miellytä!

Omat lapseni on KASVATETTU! Mulla ei ollut sisaruksia eikä pikkulapsikokemuksia, osasin silti kasvattaa! Lapset ovat pieninä rääkyneet karkkihyllyillä ja olen selittänyt viileän asiallisesti, että ei osteta! Kiljuminen toki jatkuu, mutta se on elämää! Jonkun ajan päästä ovat oppineet, ettei sieltä mitään tipu. Karkkipäivä tuli sitten myöhemmin ja ostin pussin lauantaisin.

Joskus olen tuonut pienen lelun kauppareissulta itse. Ovat tosi onnellisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi