Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna esimerkkejä curling-vanhemmasta

Vierailija
23.08.2009 |

koska mietin, olenko sellainen itse. Mistä sen tietää?

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kuskata lapsia kauppaan syömään, tee valmiiksi eväät joita voit siellä kaupassa syöttää. Mieluummin tietysti syötte ne eväät autossa ennen kauppaan menoa! ÄLÄ availe kaupan pakkauksia, se on törkeää!!!

Vierailija
102/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei lapselle tarvii kauppareissulla syötävää antaa, niin nopeasti nälkä ei tule kenellekään. Oletuksena tietysti että ruokarytmi muuten kunnossa, mitä ap:lla ei taida olla kun puhui jotain 8h:n odottamisesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni kanssa. Vartijat olivat kovin avuliaita, ja toivat pillimehua sokeriosastolle, missä avasin ja annoin sokeria ystävälleni.

Kokeilepa tehdä sama ilman lasta niin on vartijat niskassa hyvin pian.

niin se on varastamista. Se on niin yksinkertaista ja selkeää. Vasta kun olet maksanut paketin niin saat sen avata ja syödä. Tähän perusasiaan kannattaisi lapsetkin opettaa.

Vierailija
104/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes lapsi syö ja sitten vasta kauppaan. Ei vaan tullut mieleen. Ja neuvolassakin puhuin asiasta lääkärin kanssa ja antoi samat ohjeet kuin äitinikin.Että anna syötävää, kun tulee nälkä. Kyllä se siitä tasaantuu. Mutta ihanaa, että täällä av:lla kerrotaan miten minun olisi pitänyt tehdä,ja jättää lääkärin ja th:n neuvot käyttämättä, silloin lapsi oli päälle vuoden ikäinen. Kuten sanottu, nyt ei lapsen ollessa 2v enää ole. Täytyy varmaan ilmoittaa lastensuojeluun, että tuolloin en toiminut kuin keskivertolapsen keskivertoav-mamma. :D

tavarat hyllyiltä, jotta vauva saa heti syötävää? Entäs jos ottaisit vauvalle vaikka ihan omat eväät mukaan, niin ei tarvitsisi varastaa. Ei sekään hyvä juttu olisi, mutta voisit sitten perustella paremmin toimintaasi sillä lääkärin määräyksellä.

Vierailija
105/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan ja syötä lapsi siellä kaupan ruuilla.

Herää kysymys oletko sä vähän yksinkertainen? "lääkäri kehotti avaamaan pakkauksia ja syöttämään kaupassa ja mä tein niin kun sehän on LÄÄKÄRI niin se kyllä tietää...":DDD

tai riisikakun kaupassa, kun lapselle on tullut nälkä. Pienempänä hänellä heitteli tuo nälän tunne. Onneksi äiti antoi tuon neuvon. Nyt enää kaksivuotiaan, ei tarvitse sitä tehdä. Ja ne paketit tietysti ostimme kotiin. Eli ei ollut varastamista! ei ap

2-vuotiaalla oli tuo vaihe kun huusi että haluaa kaupassa syödä banaanin,pari kertaa huusi ja sanoin että sitten vasta syödään kun on maksettu.Nyt itse sanoo että kaupassa ei syödä mitään vasta kun on maksettu=)En ymmärrä miksi lapselle pitää opettaa jotain noin turhaa kun kaupassa syöminen.Ymmärrän tietysti esim.tilanteen että lapsella diabetes ja tarvii äkkiä jotain syötävää

meillä on lapset syötetty ennen kauppareissua, jotta kaupassa ei ole tarvinnut alkaa syöttämään. Eikä kukaan nälkään kuole 20min kauppareissun aikana.

kunnes lapsi syö ja sitten vasta kauppaan. Ei vaan tullut mieleen. Ja neuvolassakin puhuin asiasta lääkärin kanssa ja antoi samat ohjeet kuin äitinikin.Että anna syötävää, kun tulee nälkä. Kyllä se siitä tasaantuu. Mutta ihanaa, että täällä av:lla kerrotaan miten minun olisi pitänyt tehdä,ja jättää lääkärin ja th:n neuvot käyttämättä, silloin lapsi oli päälle vuoden ikäinen. Kuten sanottu, nyt ei lapsen ollessa 2v enää ole.

Täytyy varmaan ilmoittaa lastensuojeluun, että tuolloin en toiminut kuin keskivertolapsen keskivertoav-mamma. :D

Vierailija
106/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muksulle vois autossakin syöttää jotain hedelmää, voileipäkeksiä tms. että se kauppareissu saadaan läpi ilman äninöitä. Säilyttäkää vaikka autossa tiiviissä rasiassa muutama välipalakeksi tms..

Merkillisen avutonta sakkia, jos tuolla nälkä-perusteella saa kähmiä kaupan tavaraa ennen maksamista. Häpeän teitä!

Ja mulla jos on tenava alkanu kirkumaan kaupassa, syystä tai toisesta niin me on lähdetty kotiin saman tien. On jääny ostokset sitten tekemättä, mutta eipähän ole kersatkaan tyhmelöineet sen jälkeen kertaakaan.

T: kolmen äiti

Vierailija
107/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni kanssa. Vartijat olivat kovin avuliaita, ja toivat pillimehua sokeriosastolle, missä avasin ja annoin sokeria ystävälleni.

niin se on varastamista. Se on niin yksinkertaista ja selkeää. Vasta kun olet maksanut paketin niin saat sen avata ja syödä. Tähän perusasiaan kannattaisi lapsetkin opettaa.

Vierailija
108/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko silti että jos kuka tahansa alkaa syömään pakkauksista niin vartijat tulee avuksi avaamaan paketteja:DDD

Vierailija
109/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa ennen kaupassakäyntiä?

Vierailija
110/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, minulla oli yleensä mukana ne riisikakut. Puhe on muutamasta kerrasta. Mutta ihanaa, että saan viihdyttää koulutettua ja fiksua ystäväpiiriäni sillä, että kerron että minusta on tullut curling-vanhempi. Lapseni osaa käytöstavat, tervehtii, ottaa hatun pois sisälle mentäessä, pitää ovia auki, ohitse mentäessä sanoo anteeksi. Ole hyvä antaessa ja kiitos saadessaan. Kuria ja rajoja pidetään. Mutta ilmoittakaa poliisille, hyvät ihmiset, kun muutaman kerran on avattu riisikakkupussi lapsen ollessa 1v!

lähtiessä riisikakku tai banaani mukaan kassiin, jolloin ei olisi tarvinut varastaa kaupasta?

tai riisikakun kaupassa, kun lapselle on tullut nälkä. Pienempänä hänellä heitteli tuo nälän tunne. Onneksi äiti antoi tuon neuvon. Nyt enää kaksivuotiaan, ei tarvitse sitä tehdä. Ja ne paketit tietysti ostimme kotiin. Eli ei ollut varastamista! ei ap

2-vuotiaalla oli tuo vaihe kun huusi että haluaa kaupassa syödä banaanin,pari kertaa huusi ja sanoin että sitten vasta syödään kun on maksettu.Nyt itse sanoo että kaupassa ei syödä mitään vasta kun on maksettu=)En ymmärrä miksi lapselle pitää opettaa jotain noin turhaa kun kaupassa syöminen.Ymmärrän tietysti esim.tilanteen että lapsella diabetes ja tarvii äkkiä jotain syötävää

meillä on lapset syötetty ennen kauppareissua, jotta kaupassa ei ole tarvinnut alkaa syöttämään. Eikä kukaan nälkään kuole 20min kauppareissun aikana.

kunnes lapsi syö ja sitten vasta kauppaan. Ei vaan tullut mieleen. Ja neuvolassakin puhuin asiasta lääkärin kanssa ja antoi samat ohjeet kuin äitinikin.Että anna syötävää, kun tulee nälkä. Kyllä se siitä tasaantuu. Mutta ihanaa, että täällä av:lla kerrotaan miten minun olisi pitänyt tehdä,ja jättää lääkärin ja th:n neuvot käyttämättä, silloin lapsi oli päälle vuoden ikäinen. Kuten sanottu, nyt ei lapsen ollessa 2v enää ole.

Täytyy varmaan ilmoittaa lastensuojeluun, että tuolloin en toiminut kuin keskivertolapsen keskivertoav-mamma. :D

Vierailija
111/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka JOSKUS avaa RIISIKAKKUpaketin.

Ap kirjoitti aiemmin:

eli mä annan kyllä lapsieni syödä marketissa lakupötkön tai tikkarin ennen kassoja.

ap

Vierailija
112/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi niitä riisikakkuja ei voinut antaa ennen kauppaa?

Jokainen tavallaan. Jos sun terveydenhoitaja ja mutsis on sitä mieltä, että lapsi viedään kaupapan syömään kun sillä on niin heittelehtivä nälkä niin sama se mulle.

Mutta vaikuttaa, että mutsis on varmaan juuri sellainen ylipainoinen, joka sanoo, ettei voi lihomiselleen mitään kun verensokerit heittelee niin paljon ja on pakko vetää donitseja juuri nyt kun niiiiiiiiin heikottaa, vaikka vasta tunti sitten on syönyt lounaan.

Vierailija
113/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää lääkäreiden ym. neuvoja? Kyllä lasten kasvatus onnistuu ihan maalaisjärjelläkin. Olin 18 kun sain ekan lapseni, enkä ollut todellakaan noin avuton "kyllä yksivuotiaalle pitää avata pakkauksia kaupassa".. Huoh. Luuletko todella että tuo on joku käytäntö jota kaikki tekee 1v kanssa? Eipä mun ole tarvinnut tehdä kertaakaan. Lapsia on 5, vanhin 15.

Vierailija
114/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs äiti oli totuttanut lapsena syömään kaupassa ennen kassaa karkkia ja banaaneja yms.

Selitti ihan pokkana ekana hoitopäivänä, että jos käytte kaupassa niin muista meidän JesseJannicalle antaa sitten kismet ennen kassaa, että häntä ei saa pitää nälissään.

JesseJannica oli 2 vuotta siskollani hoidossa ja eka kerran oli yrittänyt suklaata ja herkkuja ennen kassaa, mutta siskoni sanoi, että ei onnitu. Kukaan lapsista ei syö kaupassa vaan keittiössä pöydän ääressä. Vinkuminen ja pikkunälkä loppui siihen:)

Vierailija
115/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskenyt varastaa kaupasta ruokaa lapselle jos äiti ei osaa ruokkia sitä ennen kaupassakäyntiä.

Provo.

Vierailija
116/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muutkin tiedot löytyvät sieltä sisälukutaitoisille ihmisille. Tämä curling-vanhempi lähtee nyt viettämään aikaa lapsensa kanssa ja normaalipainoisten sukulaistensa, joista yksi on äitini ja samalla th. Suvussamme ei ole yhtään ylipainoista, jos se jollekulle jotain merkitsee.

joka JOSKUS avaa RIISIKAKKUpaketin.

Ap kirjoitti aiemmin:

eli mä annan kyllä lapsieni syödä marketissa lakupötkön tai tikkarin ennen kassoja.

ap

Vierailija
117/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vanhempi, joka Kaari Utriota lainatakseni ei ole tajunnut, että vanhempien tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä eli sanoa ei. Syynä voi olla, ettei jaksa muuta (kuunnella kiukkuamista jne) tai pelkää lastaan, pelkää esim. että lapsi ei rakasta jos sanoo sille ei, tai ei luota siihen, että lapsi selviää vastoinkäymisistä.

Vierailija
118/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekin samanlainen?

Vierailija
119/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä annan kyllä lapsieni syödä marketissa lakupötkön tai tikkarin ennen kassoja. Muuten ostosreissusta ei tuu yhtään mitään, näin pääsee oikeasti paljon helpommalla.

ap

Vierailija
120/195 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä av:lta olen oppinut että hän ei ehkä ollutkaan ongelmansa kanssa yksin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä