Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!

Vierailija
09.08.2009 |

Mitäs siihen sanotte? Onko meitä muita?

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ajattelen kuitenkin ihan realistisesti että KAIKKIA ei voi miellyttää. On niitä jo vastaankin tullut, esim. työelämässä, näitä tyyppejä jotka suhtautuvat jopa iki-ihanaan meikäläiseenkin vastentahtoisesti. Eikä se haittaa edes. Ei mun tarvitse edes kaikkia miellyttää, enkä haluakaan. :D

Enkä minäkään halua, eikä minun tarvitse ja en siis edes yritä.

Väitän vain että halutessani pystyisin niin tekemään.

ap

Vierailija
82/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelen sitä sillä, että itse en koskaan missään nimessä pettäisi miestäni. En vaikka joku sais mut niin kuumaksi, että pillumehut lotisis reisille. Silti en pettäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelen sitä sillä, että itse en koskaan missään nimessä pettäisi miestäni. En vaikka joku sais mut niin kuumaksi, että pillumehut lotisis reisille. Silti en pettäis.

Vierailija
84/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin väittää juoksevani satasen maailmanennätyksen, jos vain haluaisin. Mutta kun ei ole tuota tarvetta, niin en viitsi. Mutta ihan varmaan pystyisin, jos vaan alkaisin siihen hommaan! On meitsi kato sen verran urheilullisesti lahjakas hei...

Vierailija
85/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon tietysti, ettei oma mieheni tulisi koskaan sellaista vamppia kohtaamaan. Ei kai niitä tarinoita Auervaaroista olisi, jos tämä ei olisi mahdollista? 100% tulokseen tuskin kukaan pystyy mutta luulisin että 80% kuitenkin jäisi haaviin.

En silti kyllä edelleen tajua kuka moista jaksaisi ja mitä asiaa sellaisella ajaa.

Vierailija
86/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitt ja muut julkut pettäisivät vaimojaan sinun kanssasi?

Vierailija
87/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihanko vaan yhtäkkiä, muuten vaan, moinen ajatus pälähti päähäsi ap? Millä lihaksilla, kysyn vaan? :D:D:D

Vierailija
88/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään ketä tahansa olis saanut vampatuksi.

Mäkin voin kirkkain silmin saavani iskettyä kaikki miehet kun poisluetaan homot, uskonnolliset, uskolliset ja tyytyväiset. Eli listalle jää epätoivoivoiset.

Vierailija
89/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina voi sitten perääntyä vedoten tuohon "En halua iskeä tuota". ;)

Vierailija
90/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihanko vaan yhtäkkiä, muuten vaan, moinen ajatus pälähti päähäsi ap? Millä lihaksilla, kysyn vaan? :D:D:D

En väitä että niitä olisi keskimääräistä enemmän, mutta miksi koittaisinkaan iskeä miestä jota en halua?

Olen hyvä ihmistuntija ja sillä tavalla pystyisin selvittää mistä kukanenkin pitää. Tunnen myös kehonkieltä jolla on näissä asioissa suuri vaikutus. Psykologialla on tämän asian kanssa paljon enemmän tekemistä kuin esimerkikis isoilla tisseillä.

Vierailija
91/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäs iskeä minua. Ei tule onnistumaan.

Vierailija
92/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä että niitä olisi keskimääräistä enemmän, mutta miksi koittaisinkaan iskeä miestä jota en halua? Olen hyvä ihmistuntija ja sillä tavalla pystyisin selvittää mistä kukanenkin pitää. Tunnen myös kehonkieltä jolla on näissä asioissa suuri vaikutus. Psykologialla on tämän asian kanssa paljon enemmän tekemistä kuin esimerkikis isoilla tisseillä.

varmaan havaitset ne, jotka ovat helposti vietävissä ja haluavat tulla vietäviksi. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että voisit vietellä _ihan kenet hyvänsä_. Sulla on kyllä aika iso narsistinen ongelma.

Vierailija
93/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa melkein miehen kuin miehen ihastumaan itseensä, mutta rakastuminen (sieluun) onkin sitten vaiekampaa. Hän sanoo huomanneensa että miehet pitävät häntä potentiaalsiena näyttelyesinetyttöystävänä.. vähän kuin hieno auto.

Vierailija
94/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tajuat toisen toiveita, voit itse esittää olevasi mitä tahansa itsenäisestä uranaisesta lämpimään ja lapsirakkaaseen äitihahmoon. Siinä välimaastossa on sitten ne urheiluhullut ja metsällä ja kalastamassa käyvät naiset. Aika moni lankeaa ennen kuin tajuaa, ettei toinen olekaan aidosti se, mitä esittää olevansa.

Vierailija
95/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen montakin miestä, joita et varmaan pystyisi saamaan :).

Opiskeluaikoina mun yksi kaveri oli ihan syötävän hyvän näköinen - ja kun porukalla käytiin baarissa, niin akat jonossa yritti iskeä tätä miestä. Hän ahdistui enemmän ja enemmän - ja lopulta ei tahtonut edes lähteä. Me sitten tyttöjen kanssa porukalla pidettiin huolta siitä, että aina oli joku meistä hänen seurassaan hätistelemässä naisia pois. Oli onnellisesti naimisissa ja rakastunut vaimoonsa.

Oli vieläpä eri paikkakunnalla viikot ja vain viikonloppuisin näki vaimoaan. Koko opiskeluaikana hän ei kertaakaan edes tanssinut toisten naisten kanssa. Tuon kaverin jälkeen mä olen aina uskonut rakkauteen ja siihen, että uskollisia miehiä on olemassa.

Kaikki miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita, vaikka millä konstilla yrittäisi. Usko pois, ap. Voi olla, että suuren osan saisit, mutta ei missään nimessa läheskään kaikkia :)

Vierailija
96/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti pitää vakuutella, että on niin mahtava persoona, että saisi kaikki miehet iskettyä, mutta samalla pitää epätoivoisesti vakuutella ettei ole huono itsetunto ( "en halukaan miellyttää tai iskeä kaikkia, vaitän vaan pystyväni siihen") tai ettei ole vosu joka on maannut joka toisen vastaantulijan kanssa.("minulla ei ole ollut keskimääräistä enempää miehiä")

Argumenttisi ontuvat, esimerkkisi ovat huvittavia. Aika moni meistä on saanut ne miehet sänkyynsä jotka on halunnut, mutta emme silti ala väittämään olevamme niin vastustamattomia, että joka ukko lankeaisi meidän lumoihimme...

Jaa miksikö, no, meillä ei ole tarvetta moiseen itsetehostukseen! Mutta ap, ajattele sinä toki itsestäsi mitä haluat, huvittavaksi teet vain itsesi tuomalla sitä näin julki.

Vierailija
97/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaik ois millanen ulkonäkö sulla, kun sen sydän vie mun luo.:)

Vierailija
98/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti minä ajattelen samalla tavalla. Eikö ole aika rankkaa elää kun ajattelee noin?! Ymmärräthän, että tämä koskee myös sinua: myös sinä voit elää parisuhteessa tietäen, että varmasti joku nainen pystyisi halutessaan sinunkin miehesi iskemään/viettelemään.

Itse en ole KOSKAAN tavannut ravintolassa varattua miestä, jolla tuntuisi parisuhde ja sitoutuminen, saati uskollisuus, olevan päällimmäisenä mielessä. Tämä on raakaa ja surullista.

Kadehdin niitä naisia, jotka uskovat ja luottavat. Enkä voi olla pitämättä heitä myös hieman tyhminä...Mutta elämä olisi helpompaa jos osaisi ajatella hyvää, eikä ajattelisi miehistä kuten ap ja minä.

Vierailija
99/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kun päätit tulla tänne tätä asiaasi julistamaan.

Fiksu pitää ihan mölyt mahassaan.

Joku kaltaisesi saattaa vietellä sinun ukkosi joku päivä. Nurkan takana on aina joku ylläri...

Vierailija
100/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin itsevarmasti asian esität, mikä saa sinua edes tuollaista ajattelemaan saatika sitten toisten kanssa jakamaan? Haetko itsellesi siis jotain tiettyä varmuutta lisäksi tuon asian kautta? Täytyy sanoa että itse olen parisuhteessa ja vienti ollut aikanaan ihan hyvää, mutta en edes näin 9 vuoden yhdessäolon jälkeen osaisi miettiä kenet saisin iskettyä tai kenet en... Taidokkaita iskijöitä on muitakin kuin sinä ja jollain lailla aliarvioit kokonaan miehet. Pelkästää muuttumalla sellaiseksi että toinen voisi tykästyä ei onnistu kaikkien kanssa. Ei ainakaan fiksun miehen kanssa.

Kun kysyt täällä meidän mielipidettä asiaan, oletko kysynyt oman miehesi mielipidettä? Vai onko hänelläkin noin narsistisia piirteitä kuin sinulla ? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan