Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!

Vierailija
09.08.2009 |

Mitäs siihen sanotte? Onko meitä muita?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkään,yksi henkilö ei voi mitenkään miellyttää kaikkia miehiä tässä maailmassa. ihmiset katsos tykkää eriluontosista ihmisistä ja kaikilla on makunsa,toisen silmää mielytät mutta samalla toinen voi pitää sinua hirvittävän rumana.ei ole mitään keskiverto ihmistä josta kaikki voisivat tykätä:D ja sitäpaitsi,jos mies on onnellisesti naimisissa ja palavasti rakastaa vaimoaan niin kerroppa miten meinasit tunkea ahterisi siihen väliin?!?! suthan naurettas pihalle.

Vierailija
2/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta taito,kannattaa laittaa CV:hen ! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on perheellinen mies ja väitän, että saisin vieteltyä (mm.) ap:n halutessani. Myönnetään, että se vaatisi ainakin pienen särön hänen nykyiseen suhteeseensa (kukaan täysipäinen, joka on onnellisessa suhteessa ei lähde siitä)

Vierailija
4/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa hän lämpiäisi ap:llekään. Mieheni on ammatissa, jossa muun ohella puhutaan tunteista kahden kesken, ja siksi monet naiset luulevat että pystyvät iskemään hänet. Moni ammatillinen yhteistyö on kariutunut siihen, että mieheni on kieltäytynyt suhteesta. Enpä oikein usko, että ap:kään saisi häntä iskettyä.

Ap ajattelee miehistä kovin mekanistisesti ikään kuin jokainen mies olisi kiinnostunut seksistä. Tosiasiassa siinäkin on isoa vaihtela etenkin vähän vanhemmissa ikäluokissa.

Vierailija
5/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti suurin osa miehistä lähtisi mukaasi vaikka vaimo kotona sinisilmäisesti uskoo että juuri hänen miehensä on 100% sitoutunut omaan vaimokultaan. Surullista, mutta totta.

Itse olen ihan tavallisen näköinen, pidän toki huolta ulkonäöstäni mutta mikään jumalainen kaunotar en tosiaankaan ole. Silti nyt yh:na olen huomannut että juuri varatut miehet ovat ensimmäisenä tunkemassa seuraan ja ehdottelevat vaikka mitä. Enkä käy edes baareissa usein vaan tätä tapahtuu ihan työpaikallakin. Työskentelen miesvaltaisella alalla ja välillä pitää ihan miettiä miten työkavereihin voi suhtautua. En ole ollenkaan tyrkky, sellainen oksettaa minua. En myöskään ikinä koskisi varattuun mieheen, mutta valitettavasti kaikki naiset eivät ajattele niin vaan käyttävät tilaisuudet surutta hyväkseen.

Vierailija
6/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yritti keikistellä mieheni nenän edessä 2 vuotta sitten. Kun ei onnistut yritit lyödä kaljapullolla päähän :)

hulluja naisia on Suomi pullollaan

Vierailija
7/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia miehiä.

Uskon, että ap saisi iskettyä kaikki HALUAMANSA miehet. Hän VALIKOI miehet sitä silmällä pitäen että miehellä on jokin puute elämässään, vaikka se seksin puute, tai vaimon kanssa vietetty aika minimissä lasten takia (muu kuin seksi), köyhä parisuhde, kova taloudellinen ahdinko, masennus tai vastaava.

Henkisesti hyvinvoiva ja toiseen ihmiseen sitoutunut, rakastunut henkilö ei lankea minkään viettelijän kynsiin. Hän näkee oman kummpaninsas realistisesti, virheineen ja hyvine ominaisuuksinneen ja rakastaa tätä. Pinnallinen seksiseikkailu sen rinnalla tuntuu yököttävältä.

Mutta kysymys kuuluu, kuinka monella parilla on noin hyvä suhde? Itse tunnen lukuisia perheellisiä pariskuntia, ja voin vain yhdestä naisesta ja miehestä sanoa että he ovat onnellisia. Muilla on kroonista mökötystä, mies ei osallistu lastenhoitoon ja nainen siitä ahdistunut, oikeasti he elävär elämäänsä yksin mutta asuen saman katon alla. Sellaiset miehet kapsahtavat hepsankeikkojen kaulaan tuosta vain.

Onneksi minulla ja miehelläni hyvä suhde. Sitä ei edes itseriittoinen ap kaataisi iskuyrityksillään. Eilen miehellä pääsi itku kun joutui lähtemään toiselle paikkakunnalle moneksi päiväksi ja tulisi ikävä minua ja lapsia. Ja kyllä, voin saada vaikka 10:ltä henkilöltä todisteet että siellä oltiin töissä ne päivät eikä köyritty ap:ta.

Vierailija
8/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan

Vierailija
9/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavaa huomata miten pieni paniikki meinaa kuitenkin hiipiä itseriittoisten av-mammojen mieleen. Mitä jos sittenkin oma ukkokin vahingossa lipeisi viettelijän mukaan.. Äkkiä tiikeriemon lailla tänne julistamaan että "minun miestäsi et kyllä saisi, lälläälläää..." niin koko ajatus häipyy mielestä ja orastava pienen pieni pelko saadaan tukahdutettua :D

Vierailija
10/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten työtön? Mulla on sulla hyvä idea? Perusta sellainen "narauta mies" -firma. Eli asiakkaanasi on epäileviä vaimoja, jotka haluavat tietää, että saatko narautettua heidän miehensä! Luulen, että työllistyisit ihan hyvin! Jossain ulkomailla ainakin toimii moinen palvelu...

Vierailija
11/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaikki miehet joista olen ollut kiinnostunut. Eli kukaan ei ole tyrmännyt minua.

Vierailija
12/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se onnelliseksi ole minua tehnyt. Tosirakkaus vielä puuttuu.

Vierailija
13/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vain niin yksinkertaisia... Kesäjuhlissa mieheni kanssa päätettiin testata hieman, että kuinka homma toimiin.

Siellä oli "totaalisesti rakastunut" pariskunta, jonka miestä vilkaisin ohimennen kerran hieman pidempään. Pian tämä mies lyöttäytyikin minun seuraani iltanuotiolla, hämättyyään ensin rakkaansa muualle. Hän painautui selkääni vasten ja koitti hivellä jalkaani.

Pomppasin siitä pystyyn ja lähdin mieheni kanssa naureskellen muualle. Naurettiin sitä, että aivan uskomatonta miten miesten mielessä liikkuu.

Vierailija
14/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Beckhamin ja Brad Pittin milloin vaan, jos HALUAISIT....Saanen epäillä.

Vierailija
15/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja kauniina vaaleana hoikkana naisena omaan myös psykologisen silmän ja voisin heittää ilmaan saman väitöksen kuin sinä:)

Vierailija
16/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10v sitten olisin saanut iskettyä vaikka jonkun Brad Pitiin. Nyt varmaan en enää saisi, kun olen jo nelikymppinen :D. Mutta nuorempana olin kyllä sen näköinen, ja mulla oli ulkonäön suhteen niin suuri itsevarmuus, että oli ainakin sellainen fiilis, että saisin iskettyä kenet vain jos haluaisin.

Vierailija
17/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi Michael Jackson tai Leonardo diCaprio ovat jääneet nappaamatta? Ei kyllä se raja jossain kulkee vaikka ap olisi minkälainen seksipommi, älykkö ja hauskuuttaja samassa paketissa.

Vierailija
18/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi Michael Jackson tai Leonardo diCaprio ovat jääneet nappaamatta? Ei kyllä se raja jossain kulkee vaikka ap olisi minkälainen seksipommi, älykkö ja hauskuuttaja samassa paketissa.

eihän tässä siitä puhuttu että naimisiin mennään. Ja sitäpaitsi, kyllähän diCaprio seurustelee!

Vierailija
19/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ml. Bar Refaelin. Ja Michael Jacksonin kanssa kukaan paitsi se yksi vaimo ei väitä päässeensä pusuja pitemmälle, eli olisi varmaan ollut kova pala ap:llekin. Ja jos olisi ollut helppo niin varmaan olisi ollut ottajia. Väitän vaan että on niin paljon kuuluisiakin miehiä, joilla on omia ongelmia niin paljon että eivät varmasti lähtisi naida napsuttelemaan ap:n kanssa vaikka tämä tekisi mitä.

Vierailija
20/151 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen itsekin ulkoisesti miehiin vetoava ja ilmeisesti myös sisäisesti, en voi kuuna päivänä kuvitella, että kuka tahansa mies lankeaisi jalkojeni juureen, jos vain haluaisin. Nimenomaan siitä syystä, että miehilläkin on oma tahto, ei kuka tahansa mies ole oikeasti iskettävissä - yleensä sellainen on varattu ja rakastaa toista. Toisaalta miesten naismaku vaihtelee, eli kaikkia ei kiinnosta tiettty naistyyppi.

Ap:llä tuntuukin olevan itsekritiikki vähissä. Vaikka miehet pitäisivät sinusta näennäisesti, ei se tarkoita, että he olisivat iskettävissä. Täytyy ihmetellä minkälainen nainen siellä näytön takana istuu, että ylipäätään tulee ajatelleeksi tällaista. Tulee lähinnä mieleen pikkutyttöjen "minä olen prinsessa" -kuvitelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi