Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!
Kommentit (151)
tai ettei ole vosu joka on maannut joka toisen vastaantulijan kanssa.("minulla ei ole ollut keskimääräistä enempää miehiä")
voin kertoa että seksikumppaneideni määrä on, tadaa... YKSI KAPPALE! Tuo oma mieheni, jonka kanssa olen ollut jo pitkään.
Olen saanut ihastumaan itseeni ne miehet jotka olen halunnut, mutta ennen sänkyynmenoa kuitenkin kaikkien muiden kohdalla tajunnut etteivät he olekaan sitä mitä hain.
Ja väitettäni ei siis ole testattu siinä mielessä käytännössä, koska en ole mikään sekopää joka tekisi niin.
Minä väitän että kuka tahansa ok-näköinen hiemaan psykologiaa tutkinut nainen pystyisi samaan mihin väitän pystyväni, JOS HALUAISI, mutta vain hullu haluaisi.
ap
valitettavasti minä ajattelen samalla tavalla. Eikö ole aika rankkaa elää kun ajattelee noin?! Ymmärräthän, että tämä koskee myös sinua: myös sinä voit elää parisuhteessa tietäen, että varmasti joku nainen pystyisi halutessaan sinunkin miehesi iskemään/viettelemään.
siksi täytyykin pitää oma parisuhde hyvänä, ja pitää huoli ettei sellaisia yrittäjiä mieheni tielle osu, ja jos osuisi häätää pois. Kumpa kaikki tekisivät niin.
ap
miehen kuin miehen:) Mutta valikoin kyllä aika hyvin. Ja ajatelkaa! En antanut edes seksiä niille. Nykyinen mieheni on ainoa seksikumppanini.
Mutta se oli ennen, silloin kun olin rämäpää. Nykyään tuskin tulisin onnistumaan :) Eikä kyllä halua olekaan. Tyytyväinen tohon omaan ukkoon :)
ihania miehiä, jotka haluavat sitoutua, saada lapsia ja oikeasti elää perhe-elämää? Onko kentis siitä iskijästäkin kiinni, että miestä ei edes hotsittaisi kertoa sulle että mitä OIKEASTI haluaa?
Kadehdit siis naisia jotka uskovat ja luottavat? Mikä on aikanaan sinun luottamuksesi vienyt? Oma lapsuudenperheesi onneton avioliitto, miehien julmuus sinua kohtaan siitäkin huolimatta että saat iskettyä mutta et kuitenkaan pidettyä ketään?
Minun mieheni aikanaan oli saanut kokea naisten puolelta julmuutta, hän halusi sitoutua mutta sitten akat heilasteli muidenkin kanssa. Mieheni on komea mies ja varmasti olisi saanut naisen kuin naisen. Kun siihen päälle lisäsi vielä runoustaidon, hellyyden sekä perhettä haluavat miehen niin AVOT! En pidä itseäni mitenkään tyhmempänä kuin sinä vaikka luotankin mieheeni. Luottamus ansaitaan teoilla eikä sanoilla. Ja luotan kunnes toisin todistetaan ;)
noin itsevarmasti asian esität, mikä saa sinua edes tuollaista ajattelemaan saatika sitten toisten kanssa jakamaan?
niin ajattelin että tämmöisen asian sanominen toisi teihin vähän liikettä, ja niinhän se toikin.
ap
esim mun miestä yritetään iskeä vähän väliä, mutta se lähinnä ahdistuu sitten siitä. se on todennut että hän valkkasi mut (lähes ensimmäisen vaihtoehtonsa), eikä missään nimessä jaksaisi mitään säätöä minkään uuden naisen kanssa. on vaan luonteeltaan semmonen. semmosia miehiä on aika paljon.
noin itsevarmasti asian esität, mikä saa sinua edes tuollaista ajattelemaan saatika sitten toisten kanssa jakamaan?
niin ajattelin että tämmöisen asian sanominen toisi teihin vähän liikettä, ja niinhän se toikin. ap
mutta sitä hetken pohdittuani tajusin että tottahan se taitaa olla.
ap
pitämällä parisuhteesi hyvänä ja häätämällä mahdolliset uhkatekijät pois? Miksi kuvittelet etteivät muutkin tekisi niin? Ja jos eivät kaikki teekään, niin suuri osa kumminkin, mikä taas kumoaa väitteesi siitä, että KAIKKI MAAILMAN MIEHET olisivat sinun iskettävissäsi.
Puhut itseäsi pussiin jatkuvasti, ap!
pitämällä parisuhteesi hyvänä ja häätämällä mahdolliset uhkatekijät pois? Miksi kuvittelet etteivät muutkin tekisi niin? Ja jos eivät kaikki teekään, niin suuri osa kumminkin, mikä taas kumoaa väitteesi siitä, että KAIKKI MAAILMAN MIEHET olisivat sinun iskettävissäsi. Puhut itseäsi pussiin jatkuvasti, ap!
Hieman ristiriitaista. Miksi sinun parisuhteesi kestäisi kaikenmaailman vampit jos jokainen mies olisi vietävissä?
on miehiä joita kiinnostaa vain ja ainoastaan omaa sukupuolta olevat ja uskon että olet nainen.
100 % homot ei onnistu edes sinulta.
Itse en ole KOSKAAN tavannut ravintolassa varattua miestä, jolla tuntuisi parisuhde ja sitoutuminen, saati uskollisuus, olevan päällimmäisenä mielessä. Tämä on raakaa ja surullista. Kadehdin niitä naisia, jotka uskovat ja luottavat. Enkä voi olla pitämättä heitä myös hieman tyhminä...Mutta elämä olisi helpompaa jos osaisi ajatella hyvää, eikä ajattelisi miehistä kuten ap ja minä.
On muuten paljon miehiä, jotka eivät kulje ravintoloissa. Ehkä siellä käy ne miehet, jotka ei sitten ole sieltä uskollisemmasta päästä.
Mä en voisi elää avioliitossa, jos en luottaisi mieheeni. Eihän siinä olisi mitään järkeä.
Mä olen muuten työskennellyt nuorempana vuosia reissuhommissa miesporukan kanssa. Kylläpäs vain oli näistä miehistä ainakin suurin osa siellä reissussa ihan uskollisia. Muutama petturi mahtui kyllä myös joukkoon, mutta enemmän oli niitä, jotka tekivät työnsä ja odottivat viikonloppua, että pääsee takaisin perheen pariin.
Mä oikeesti säälin sua ja ap:tä, jos usko miehiin on mennyt noin totaalisesti. On tainnut elämä kolhia. Teillä on melkoisen synkkä kuva maailmasta ja miehistä.
pitämällä parisuhteesi hyvänä ja häätämällä mahdolliset uhkatekijät pois? Miksi kuvittelet etteivät muutkin tekisi niin? Ja jos eivät kaikki teekään, niin suuri osa kumminkin, mikä taas kumoaa väitteesi siitä, että KAIKKI MAAILMAN MIEHET olisivat sinun iskettävissäsi. Puhut itseäsi pussiin jatkuvasti, ap!
ap
Eräs nainen sanoi tuon saman väittämän aikoinaan miehelleni, oltiin silloin jo avioliitossa. Arvatkaapa onnistuiko mieheni kanssa?
Ei. Helppoheikkeihin tuo pätee, mutta vakavamielisiin miehiin ei.
Itse asiassa väittämäsi vähättelee miehiä aivottomiksi paskoiksi, jotka ajattelevat vain alapäällään. Noita paksoja kyllä löytyy liiankin paljon, mutta myös kunnollisia löytyy.
Mun mieheltä et seksiä saisi. Häntä kiinnostaa vaan vakavammat jutut.
Kaikki miehethän eivät pidä siitä, että nainen tulee lähelle ja lyö tissit miehen silmille. Iskuyrityksistä ahdistuva mies kaadetaan kaiketi olemalla miehelle "kaveri" niin pitkän aikaa, että se heikko hetki yllättää ja jokaiselle se heikko hetki tulee kohdalle ennemmin tai myöhemmin.
MUTTA, naisen pitää olla todellinen saalistaja, jotta jaksaa kärkkyä pitkän aikaa. Ja jälleen palaamme siihen kohtaan, että mitä tällaisesta hyötyy ja miksi pitäisi vaivautua?
mun mielestäni sitä, että "jokaisella on hintansa" niin kuin jossain elokuvassa joskus muistan kuulleeni sanotun.
Käytännössä siis, että jokaikiseltä ihmiseltä puuttuu vielä jotain. Jos sen "jonkin" saa selville, tätä ihmistä voi pyöritellä haluamallaan tavalla. Epätoivoisemmat ja yksinkertaisemmat tapaukset kulkevat tämä elämästään puuttuva seikka "otsaansa kirjoitettuna". Silloin voi tulla varmasti se käsitys, että siihen vetoaminen olisi pienellä vaivalla/muuntautumisella mahdollista kenen tahansa kohdalla.
Kaikilla - edes kaikilla miehillä! - se jokin (puuttuva) ei kuitenkaan ole viettelys tai seksi. Mutta monilla varmasti on. Siksi aloitus saa paljon huomiota ja haloota osakseen... ja ihan hyvääkin keskustelua!
Kaikki miehethän eivät pidä siitä, että nainen tulee lähelle ja lyö tissit miehen silmille. Iskuyrityksistä ahdistuva mies kaadetaan kaiketi olemalla miehelle "kaveri" niin pitkän aikaa, että se heikko hetki yllättää ja jokaiselle se heikko hetki tulee kohdalle ennemmin tai myöhemmin. MUTTA, naisen pitää olla todellinen saalistaja, jotta jaksaa kärkkyä pitkän aikaa. Ja jälleen palaamme siihen kohtaan, että mitä tällaisesta hyötyy ja miksi pitäisi vaivautua?
juuri näin! Lukekaa tämä!
Kaikki miehethän eivät pidä siitä, että nainen tulee lähelle ja lyö tissit miehen silmille. Iskuyrityksistä ahdistuva mies kaadetaan kaiketi olemalla miehelle "kaveri" niin pitkän aikaa, että se heikko hetki yllättää ja jokaiselle se heikko hetki tulee kohdalle ennemmin tai myöhemmin. MUTTA, naisen pitää olla todellinen saalistaja, jotta jaksaa kärkkyä pitkän aikaa. Ja jälleen palaamme siihen kohtaan, että mitä tällaisesta hyötyy ja miksi pitäisi vaivautua?
Miehen ja naisen välillä voi olla aivan täysin platonista kaveruutta.
juuri näin! Lukekaa tämä!
Sekään ei miellytä kaikkia, olipa nainen kuinka kaunis tahansa tai minkä näköinen tahansa. Ei ole sellaista naista (...teeskentelijää), että pystyisi kaikkia miellyttämään. Vaikka kuinka teeskentelisi ja yrittäisi olla ekaks kaveri, niin se voi tökätä siihen, että sulla on väärän väriset hiukset, tai puhetapa ärsyttää tai mies kiinnostuu sun kaveristasi...
Mä väitän, ettei kukaan pysty moiseen. Eikä tämän väitteen todentamiseen tarvita Einsteinia. Ihan pelkkä maalaisjärki riittää ;)
mutta tällöin molempien osapuolten on oltava sitä mieltä, että kyseessä on platoninen suhde, joka jää ikuisesti vain sille tasolle. Mutta jos toisella (naisella tässä tapauksessa) väärät vaikuttimet tuohon kaveruuteen? Voihan hyvinkin olla mahdollista, että se "kaveri" tekee siirtonsa juuri silloin kun mies on riidellyt vaimonsa kanssa tai kun perheessä on muuten menossa jokin kriisi.
vaan kotona sen vaimon kainalossa.