Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!
Kommentit (151)
ei miestä, kuin miestä noin vaan isketä. Jos mies rakastaa vaimoaan, ei hän petä. Kokeillaanko? Voisit yrittää iskeä mun miehen? BTW, hän ei muuten tykkää pitkistä blondeista, vaan pienistä tummista ja hoikista, esim. aasialaiset naiset ovat hänen silmissään todella kauniita.
Se olisikin hauska testi, lähtisikö ukkokultani mukaasi vai ei? :D :D :D
kun hän ei käy koskaan missään paitsi töissä? :D
joku julkisuuden henkilö, jolla on yhtä hyvä onnnistumisprosentti kuin sinulla. Mainitse siis yksi julkisuuden nainen, jolle kukaan mies, syntypaikasta, iästä tai siviilisäädystä riippumatta ei sano ei.
Kun vielä miettii, että julkkiksilla on menekkiä ihan vain siitäkin syystä, että jotkut haluaa seksiä julkkiksen kanssa, olet itse varmaan ...aikamoinen pakkaus!
Toivottavasti tuo aloituksesi oli nousuhumalainen hassu päähänpisto, eikä kuvasta oikeita ajatuksiasi. Muuten joudun säälimään käsittämättömän sinua ja käsittämättömän suurta egoasi.
Kukaan, ei kukaan miellytä jokaista miestä. En usko että saisit iskettyä minun miestäni. Voisit toki viehättää häntä ehkä (jos olet ulkoisesti kaunis siis) mutta treffeille ja sänkyyn häntä et saisi. Se on sitä rakkautta ja sitoutumista ettei lähde muiden mukaan vaikka kuinka toinen olisikin kaunis esimerkiksi.
uskon, että sinussa on seksuaalista vetovoimaa, jos nikseen on, ja jos näin sanot, mutta kerropa vähän tarkemmin, mitä sanasi "iskeminen" sisältää. Mitä nämä iskemäsi miehet ovat siis valmiita tekemään kanssasi?
Oletko lihana himoittava? Vai haluavatko he sinusta kumppanin parisuhteeseen? Vai mistä on kyse?
Kerro, oi kerro.
Jos on siedettävän näköinen ja jos sattuu osaamaan hieman psykologista peliä, saa kyllä omaa käyttäytymistään muuttamalla varmasti vieteltyä kenet tahansa. Mutta kysymys kuuluu, kuka sellaista jaksaa ja miksi vaivautua?
Ja en todellakaan jaksaisi vaivautua. Olen varattu nainen ja kaikkien iskeminen olisi muutenkin sairasta. Mutta näin se on. ap
Jos ajattelen nyt vain itse syvällisemmin tuntemiani kahta miestä, jotka tunnen parhaiten, niin toinen heistä olisi ap:lle helppo nakki. Mies on niin kiltti, että viimeistään kolmannella yritykesllä säälistä lähtee naisen matkaan, kun nainen niin haluaa. Mies itse myöntää tämän. Ap:han sanoi nimenomaan saavansa jokaisen miehen JONKA ITSE HALUAA.
Toinen miehistä sen sijaan ei välttämättä lähtisi. Tiedän varmuudella kaksi naista, jotka ovat yrittäneet pitkään iskeä häntä, mutta epäonnistuneet. Mies on kertonut myös muista tapauksista, jotka eivät ole olleet yhtä sinnikkäitä. Toki muutama on hänen suhteensa onnistunutkin, onhan hän seurustellut ja ollut kahdesti avioliitossa. Mutta suhteissaan hän on aina ollut uskollinen. Tämän miehen ap siis voisi saada vain, jos mies olisi sillä hetkellä vapaa.
olette nyt ihan täysin ymmärtäneet ap:n pointin. Oletteko niin provosoituneet ettette pysty ajattelemaan asiaa ihan tyynesti?
Ulkonäöllä on iskemisen kohdalla aika vähän merkitystä. En minäkään fyysisesti täytä mieheni ihannenaisen mittoja. Silti hän on kanssani naimisissa. Miksi? Siksi, että tyydytän hänen toiveitaan henkisellä tasolla. Siksi, että osasin tarjota hänelle juuri sitä mitä hän on kumppanilta etsinyt.
Miksi sama olisi sen vaikeampaa kenelle tahansa naiselle, joka ymmärtää ihmisiä sen verran, että huomaa mitä esim. oma mieheni kumppanilta toivoo? Sitenhän parisuhteita joskus muodostuu. Sitä esittää jonkin aikaa olevansa jotain muuta kuin mitä on. Ei sitä ainakaan heti paljasta olevansa epävarma tai patalaiska tai siivousintoilija (kaikillahan meillä on joku juttu).
Väitän siis, että kun miehen saa vakuuttumaan siitä, että hei, olen juuri se, jota elämääsi tarvitset, saa todella kaadettua miehen kuin miehen. Joidenkin miesten kohdalla tämä vaatii aikaa ja toiset miehet lähtevät etusormen koukistuksesta. Kuten täällä moni on jo sanonut, on ystävyys hyvä tie ujuttautua haluamansa miehen elämään. Ystävillä ei ole ulkonäkövaatimuksia ja kun miehen aviosuhteeseen tulee se pieni särö, on ystävä se, jonka olkapäähän hän käy nojaamassa.
olen saanut aina kaikki miehet, jotka haluan tai joille olen osoittanut edes vähän kiinnostusta. Oli mies sitten naimisissa tai ei.
Sanovat av-mammat mitä tahansa ("ei mun mies ainakaan"). En tiedä mistä johtuu... osaksi ulkonäöstä ja osaksi siitä että tulen tosi hyvin toimeen kaikkien miesten kanssa, osaan puhua heidän kieltään ja osaan laskea leikkiaä ja olen ns. hyvä tyyppi. Olenn hyvässä asemassa suuressa kansainvälisessä yrityksessä, jossa on paljon miehiä, olen aina ollut johtoryhmän ainoa nainen.
Ulkonäöltä en ole mikään kurvikas kaunotar, mutta olen tumma, pieni, hoikka, söpö, aina huoliteltu ja muodikkaasti puettu
...Väitän siis, että kun miehen saa vakuuttumaan siitä, että hei, olen juuri se, jota elämääsi tarvitset, saa todella kaadettua miehen kuin miehen. ...
Vaan milläpä saat miehelle vakuuteltua, että olisit sitä mitä mies elämäänsä kaipaa. Jos miehellä on ennestään sellainen nainen, jota hän todella rakastaa, ei hän ota riskiä uuden naisen kanssa.
Kyllä miehet tunnistaa näyttelijättäret.
Hänellä ei ole minkäänlaista tarvetta tai halua heittäytyä ap:n kaltaisten matkaan. Vaikka suhteeseemme tulisi jokin "pieni särö", se on todellakin pientä sen vahvan pohjavirran rinnalla, jonka olemme vuosien mittaan yhdessä luoneet. Jos minä kuolisin tai jättäisin mieheni, hän varmaan olisi ap:n saatavissa, mutta tuskin ennen.
Olen kylläkin itse "iskenyt" mieheni aivan ap:n ja muutaman muun esittämällä tavalla eli huomasin hänessä tiettyjä piirteitä, jotka ymmärsin ja osasin selittää hänelle itselleenkin, toisin kuin kukaan muu. Miehelläni on paljon piirteitä tietystä neurologisesta oireyhtymästä. Mieheni uskoo, ettei häntä ymmärrä eikä voi ymmärtää kukaan muu samalla syvällisellä tavalla kuin minä. Se ei tietenkään ole aivan totta, mutta kuten sanottu, se riittää pitämään mieheni uskollisena. Hän sanoo, ettei kestä kuunnella ketään muuta naista puolta tuntia pidempään.
Ap olisi voinut muotoilla ajatuksensa hiukan tarkemmin. Eli hän luulee voivansa iskeä kenet hyvänsä, kunhan tämä on tyytymätön omaan suhteeseensa, ei ole kovin fiksu, kuuluisa eikä hänellä ole mitään omia periaatteita/rajoitteita irtoseksin suhteen. Ilmeisesti myös ulkomaalaiset on rajattu pois otannasta, ja erityisesti vähän kuuluisammat ulkkikset. Tämä lässäyttää kyllä ap:n alkuperäisen viestin, eli "pystyisin iskemään kenet hyvänsä miehen" aika lailla tunnistamattomaksi.
Vaikutat melko nuorelta ja kokemattomalta, vaikka itsestäsi ei varmasti siltä tunnukaan. Olin nuorempana yhtä itseriittoinen ja ajattelin samalla tavalla lievän narsistisesti ja kyynisesti, kunnes ihan tämä elämä teki tehtävänsä ja opin hieman nöyryyttä.
Et sinä mikään psykologian Derren Brown ole, nainen joka saisi manipuloimalla miehen kuin miehen kiinnostumaan itsestään. Sinun tietämyksesi ihmisen psykologiasta on sen verran ohut ja itsetuntemuksesi vielä sen verran heikko, ettet ymmärrä omia käyttäytymismekanismejasi. Sinä valikoit tiedostamattasi sellaiset miehet iskuyritystesi kohteeksi, joiden vaistoat niihin lankeavan. Sama mekanismi toimii kaikilla niillä naisilla (ja miehillä) jotka valittavat, kuinka "aina rakastuvat renttuihin" tai "aina mä vaan törmään samanlaisiin luusereihin ja hyväksikäyttäjiin". Tietoisku kaikille näin itselleen uskotteleville: sattumaa ei ole, te itse valikoitte kumppaniksenne niitä samoja paskiaisia. Ja samoin sinä, ap, olet taidokkaasti bongannut ne miehet, jotka ovat ns. varmoja nakkeja. Kun kasvat hieman vanhemmaksi, saatat tämän ymmärtää, mikäli olet avoin itsetutkiskelulle.
Tuollaiset kaikkivoipaisuuskuvitelmat kertovat sekä kokemattomuudesta elämässä että häiriöistä identiteetissä ja vuorovaikutustaidoissa. Iällisesti tuollainen kuvitelma sijoittunee jonnekin viiden-kuuden vuoden tietämille, joten voisit ruveta tutkiskelemaan mielessäsi tuota aikakautta ja miettiä mitä elämässäsi silloin on tapahtunut. Suosittelen terapeutin tapaamista.
Tsemppiä!
Hänellä ei ole minkäänlaista tarvetta tai halua heittäytyä ap:n kaltaisten matkaan. Vaikka suhteeseemme tulisi jokin "pieni särö", se on todellakin pientä sen vahvan pohjavirran rinnalla, jonka olemme vuosien mittaan yhdessä luoneet. Jos minä kuolisin tai jättäisin mieheni, hän varmaan olisi ap:n saatavissa, mutta tuskin ennen. Olen kylläkin itse "iskenyt" mieheni aivan ap:n ja muutaman muun esittämällä tavalla eli huomasin hänessä tiettyjä piirteitä, jotka ymmärsin ja osasin selittää hänelle itselleenkin, toisin kuin kukaan muu. Miehelläni on paljon piirteitä tietystä neurologisesta oireyhtymästä. Mieheni uskoo, ettei häntä ymmärrä eikä voi ymmärtää kukaan muu samalla syvällisellä tavalla kuin minä. Se ei tietenkään ole aivan totta, mutta kuten sanottu, se riittää pitämään mieheni uskollisena. Hän sanoo, ettei kestä kuunnella ketään muuta naista puolta tuntia pidempään.
Olen aina työskennellyt miesvaltaisella alalla ja nähnyt kaikenlaista. Siellä kiltit perheenisät eivät enää olekaan niin perhe-keskeisiä kun muuten ja moni vaimo varmaan hämmästyisi kovasti jos näkisi oman ukkokultansa työympäristössä. En tarkoita tällä sitä että kaikki miehet vikittelisivät naispuolisia työkavereitaan tai että käyttäytyminen olisi muuten jotenkin epäsoveliasta. Mutta vaimon kuvitelmat miehensä "työkaveriminästä" on varmaankin erilainen kuin todellisuus.
Ja ikävä tosiasia on että usein suhteet alkavat juuri töiden kautta.
Mutta koitanpa vielä täsmentää siis. Vaikka jotkut ovat sitä jo kyllä yrittäneetkin, he ketkä ovat sen ymmärtäneet.
Olen lukenut suunnilleen kaikki vastaukset, mutta en varmaan muista kaikkia kysymyksiä kuitenkaan.
No siis. En missään nimessä aio/halua/yritä toteuttaa väitettäni, se ei ole se pointti, enkä ole koskaan sellaisesta haaveillutkaan. Eihän sellaisessa olisi mitään järkeä kun olen onnellinen omani kanssa.
Ja sitten, sanoin että kuka tahansa ok-näkinen nainen joka hieman omaa psykologisia taitoja,esimerkiksi minä, saisi iskettyä kenet tahansa miehen KENET HÄN HALUAA. Ajasta en puhunut, eli joidenkin kohdalla voisi mennä kauemmin, jopa vuosia. Jotkut sitten helpommin. Kukaan, minäkään en siis ehtisi iskeä kaikkia maailman miehiä elämäni aikana, ei vuodet riitä.
Se, mitä iskeminen tässä väitteessä tarkoittaa, on mielestäni epäoleellista. Pidempää yhteiselämää se ei kuitenkaan tarkoita, koska ennemmin tai myöhemmin "näyttelijätär" kyllä paljastuu, se on selvä. Se voi siis tarkoittaa yhden illan juttua, ihastumista yms.
Jotkut sentään olivat ymmärtäneet pointtini, joka ei siis ole se että pitäisin nimenomaan itseäni jonain yli-ihmisenä. Tarkemmin ajateltuna väitteeni koskee ehkä enemmänkin miehiä. Huomaatte sen jos ajattelette itsekin asiaa tarkemmin.
ap
väitän että myös APn mies suostuu sänkyyn kun sopivasti sattuu.
rakas lapsi, vähänpä näytät elämästä tietävän. Eipä ne miehet ole samanlaisia kaikki, niin kuin ei naisetkaan. Yhtä lailla voisi väittää, että kuka tahansa normaali mies saa isketyksi kenet tahansa naisen, kunhan omaa oikeanlaista "pelisilmää".
Mutta olen ihan aidosti onnellinen siitä, että omaat noin hyvän itsetunnon :)
ole psykologista silmää sen vertaa, että osaisit tutkiskella itseäsi yhtään kriittisesti! Nimenomaan tällainen kommentti osoittaa ihmistuntemuksen, itsekritiikin ja realismin puutetta.
Mutta niinhän ne yksinkertaisemmasta päästä olevat ihmisetkin pitää itseään usein varsin älykkäinä.