Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!

Vierailija
09.08.2009 |

Mitäs siihen sanotte? Onko meitä muita?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on tietysti täysin eri kuin saada mies rakastumaan tai edes ihastumaan itseensä.

Ja avainkysymys tietysti on, että miksi ihmeessä joku edes haluaisin saada kenet tahansa petin...? Täytyy olla aikalaisia ongelmia oman itsetunnon kanssa, jos huoraaminen tuntuu arvostettavalta asialta.

Vierailija
142/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki, jos pystyy mukautumaan vaikka minkälaisiin rooleihin toista miellyttääkseen. Tai että voisi edes teoriassa kuvitella miellyttävänsä ketä tahansa ihmistä vain saadakseen tämän sänkyyn. Oikeasti hieman sairasta.

Minä olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja olen saanut aina ne miehet, jotka olen halunnut, ja yrittänyt. Mutta ei tulisi mieleenikään, että se kertoisi mitään siitä, mitä miehet keskimäärin minusta ajattelevat. Se vain kertoo siitä, että jos on oikeasti toisesta kiinnostunut, niin se tekee aina vaikutuksen. Ja jos on oikeasti yhteensopivaa tyyppiä, niin kiinnostus on nuorilla ja vapailla molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhä tarvii päästään olla jos tosissaan kuvittelee olevansa jokaisen miehen halujen kohde. Toinen tykkää muodottomasta mallista, toinen tykkää kurveista, kolmas lämpeää blondeille, neljäs tykkää tummista...

Ja aika naivi täytyy olla, jos kuvittelee että mies joka tykkää isotissisistä blondeista. lämpenee vain isotissisille blondeille. Reikä se on kuulkaa rotallakin. Eiköhän mies halua kokeilla monennäköistä, kokoista ja väristä naista -ja monella eri tavalla. Ihan villinä veikkauksena.

Minunkin mieheni tykkää hyväperseisistä naisista. Silti se raukka joutuu panemaan minua.

Vierailija
144/151 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on about 50% ihmiskunnasta. Täytyy olla aikamoinen kameleontti, jotta pystyisi miellyttämään näin suurta joukkoa erilaisia luonteita ja mieltymyksiä omaavia ihmisiä. Ap ja hänen kaltaisensa ovat hassuja. Hyvä itsetunto on tietty positiivinen asia, mutta ylisuurten kuvitelmien kanssa voi joskus tulla pahoja pettymyksiä.

Vierailija
145/151 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpotus mulle. Elelen turvallisessa tasaisessa, tylsässä avioliitossa. Mieheni rakastaa minua ja minä toki tavallaan häntä,mutta silti ilahtuisin "helposta ulospääsystä"

Vierailija
146/151 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa viedä, olen samaa mieltä.

Vierailija
147/151 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua et sais, mä tykkään vaan pojista.

Toi on aika mustavalkosesti laitettu toi sun heittos ja jossain määrin se varmaan pitääkin paikkansa. Mutta kyllä se vaan on niin että Jokaista miestä et saisi iskettyä vaikka haluaisitkin. Suurimman osan aika varmasti saisitkin.

Vierailija
148/151 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi, mut periaatteessa samaa mieltä. Miehet on heikkoja ja suurin osa lankeaa viettelyyn oli kuinka suhteessa tahansa

Vierailija
149/151 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö sitä jotenkin hyväksesi jokapäiväisessä elämässäsi?

Vierailija
150/151 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä allekirjoitan, osittain, ton sun aloituksen.

Suurin osa on todellakin vieteltävissä ja siihen ei välttämätää mitään mallivartaloa ja supertissejä tarvita. Se todellakin on psykologista peliä.

Mutta kiitos ap, siitä että nämä raivotarmammat, joiden miehet ei varmaan petä, tekevät itsensä täysin naurunalaisiksi (no täällä se on tietty helppoa). On uskomatonta miten sinisilmäisiä monet ovat. Kiitos siis "hauskasta" ketjusta!

Ja jännä miten täällä loppupäässä jengi on "ihan pihalla", kun eivät ole vaivautuneet lukemaan koko ketjua, siis ihan outoja kommentteja...

Vierailija
151/151 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki homotkin sinuun lankeaa vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi