Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!

Vierailija
09.08.2009 |

Mitäs siihen sanotte? Onko meitä muita?

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisessa mielessähän miehet usein ajattelevat alapäällään ja heille seksi merkitsee eri asiaa kuin naisille. Voisi hyvinkin olla, että saisit monen miehen (et kaikkia) seksiin kanssasi. Mieshän ajattelee, että kivaa puuhaa. Nainen taas suhtautuu asiaan tunnepitoisemmin. Jos taas ajattelet iskemisellä, jotain pysyvämpää, parisuhdetta? Siihen et kovinkaan montaa miestä saisi. Siis varattua ainakaan. Eivät miehet yleensä hyvästä parisuhteesta lähde satunnaisen seksi-iloittelun takia. Minun miestäni saat ihan vapaasti yrittää iskeä, enhän minä häntä omista. Lähteminen, oleminen ja jääminen on aina omasta vapaasta tahdosta kiinni.

Vierailija
122/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehethän eivät pidä siitä, että nainen tulee lähelle ja lyö tissit miehen silmille. Iskuyrityksistä ahdistuva mies kaadetaan kaiketi olemalla miehelle "kaveri" niin pitkän aikaa, että se heikko hetki yllättää ja jokaiselle se heikko hetki tulee kohdalle ennemmin tai myöhemmin. MUTTA, naisen pitää olla todellinen saalistaja, jotta jaksaa kärkkyä pitkän aikaa. Ja jälleen palaamme siihen kohtaan, että mitä tällaisesta hyötyy ja miksi pitäisi vaivautua?

juuri näin! Lukekaa tämä!

Sekään ei miellytä kaikkia, olipa nainen kuinka kaunis tahansa tai minkä näköinen tahansa. Ei ole sellaista naista (...teeskentelijää), että pystyisi kaikkia miellyttämään. Vaikka kuinka teeskentelisi ja yrittäisi olla ekaks kaveri, niin se voi tökätä siihen, että sulla on väärän väriset hiukset, tai puhetapa ärsyttää tai mies kiinnostuu sun kaveristasi... Mä väitän, ettei kukaan pysty moiseen. Eikä tämän väitteen todentamiseen tarvita Einsteinia. Ihan pelkkä maalaisjärki riittää ;)

pelkästään ulkonäöllä kyllä se on sitten loppupeleissä ihan sama onko blondi vai ruskee kun juttuun päästään..

Vierailija
124/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan paikkansa. Mutta mielenkiintoista olisi että ap vastaisi tuohon kysymykseen uskonnollisista ihmisistä, kuvitteletko tosiaan että rabbi, pappi tai imaami luopuisi taivaspaikastaan ihan vain sinun vuoksesi? Vaikka kuinka tekeytyisit hartaaksi uskovaksi tms?

Vähän samanlainen juttu, kuin että kyllä minäkin voisin tulla Suomen presidentiksi, jos vain haluaisin ja viitsisin yrittää. Teoriassa mahdollista juu.

Vierailija
125/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin paljon miehiä, joiden suhteen et todellakaan onnistuisi.

Jotkut ovat uskollisia, toiset ujoja, kolmannet eivät voi sietää naista, jonka pelien lävitse näkevät, neljänsillä on varaa todellakin valita jne.

Et täyttäisi kaikkien toiveita.

Vierailija
126/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen tahansa vietävissä, joka tarjoaa seksiä ilman mitään vaatimuksia, ja on sen verran siistinyt ulkoasuaan ettei ihan kuvota, ja käyttäytyy kuin olisi tosissaan kiinnostunut miehestä.

Mutta väitän myös, että moni mies ei ole vietävissä ollenkaan. Ei sen takia, ettei voisi ihastua toiseen, tai parisuhde olisi täydellinen, vaan siksi, että on sitoutunut, tai esim juuri uskonnollisista syistä ei usko avioliiton ulkopuoliseen seksiin.

Ei se mitään todista, että ravintolasta saa iskettyä kenet tahansa. Iso osa miehistä ei kulje niissä ravintoloissa iskettävissä.

Vierailija
127/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että tosi monen pystyisi iskemään ok ulkonäöllä ja psykologialla.

Mutta on myös tosi monia, joita ei millään pysty kukaan iskemään tosta noin vaan. Esim todella rikkaat vanhaa rahaa omaavat (siis ei kaikki näistä), jotka hakee vain tiettyä todella kaunista, nuorta huippumallityyppiä käsivarrelleen. Siinä ei vain "hyvä" ulkonäkö tai psykologia riitä. On myös monia muita miestyyppejä, jotka seuraa vahvasti kaavaa, eikä poikkea siitä. Tai jotkut uskovaiset tai vaikka totaalisen uskolliset tyypit.

Vierailija
128/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupoika ensimmäisellä kierroksella, vaan ovat nähneet jo monenlaista naista ja naisellista käytöstä.

Itse asiassa uskon, että näistä kokeneemmista miehistä moni antaisi AP:n pyörittää omaa peliään, nauraisi partaansa, panisi, ja jatkaisi eteenpäin. :DDDD

Vierailija
129/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehethän eivät pidä siitä, että nainen tulee lähelle ja lyö tissit miehen silmille. Iskuyrityksistä ahdistuva mies kaadetaan kaiketi olemalla miehelle "kaveri" niin pitkän aikaa, että se heikko hetki yllättää ja jokaiselle se heikko hetki tulee kohdalle ennemmin tai myöhemmin. MUTTA, naisen pitää olla todellinen saalistaja, jotta jaksaa kärkkyä pitkän aikaa. Ja jälleen palaamme siihen kohtaan, että mitä tällaisesta hyötyy ja miksi pitäisi vaivautua?

juuri näin! Lukekaa tämä!

Sekään ei miellytä kaikkia, olipa nainen kuinka kaunis tahansa tai minkä näköinen tahansa. Ei ole sellaista naista (...teeskentelijää), että pystyisi kaikkia miellyttämään. Vaikka kuinka teeskentelisi ja yrittäisi olla ekaks kaveri, niin se voi tökätä siihen, että sulla on väärän väriset hiukset, tai puhetapa ärsyttää tai mies kiinnostuu sun kaveristasi... Mä väitän, ettei kukaan pysty moiseen. Eikä tämän väitteen todentamiseen tarvita Einsteinia. Ihan pelkkä maalaisjärki riittää ;)

pelkästään ulkonäöllä kyllä se on sitten loppupeleissä ihan sama onko blondi vai ruskee kun juttuun päästään..

Kyllä se on kuules koko paketti: ulkonäkö, luonne, tavat, älykkyys, keskustelutaito ja miljoona muuta asiaa, jotka vaikuttaa asiaan sen kuuluisan kemian lisäksi. Meinaako ap ihan tosissaan, että pystyy väitteeseensä :D.

Voi pyhä yksinkertaisuus... tai no, onhan tässä ihan hauskaa juttua tullut tylsälle sunnuntaille. Täydellinen nainen on löytynyt!!! Kaikki miehet haluaa ap:n, jos ap niin haluaa ;D

Hyvä provo :)

Vierailija
130/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää epäilys, että sinulla on heikko ja ailahteleva itsetunto ja tänään on hyvä päivä ja haluat julistaa maailmalle: "Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!"

Okei.

Vierailija
131/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmetin monta saisi varmaan iskettyä vaan teeskentelemällä olevansa jotain sellaista, mitä se mies on etsinyt. Siis jos tosiaan osaa niin tarkasti virittyä sen miehen taajuudelle. Siinä mielessä ap on kyllä oikeassa.

Eihän ap missään viestissä ole sanonut olevansa joku täydellinen nainen, vain että tuollainen olisi mahdollista kenelle tahansa ok näköiselle ja ennen kaikkea psykologista pelisilmää omistavalle naiselle.

Vierailija
132/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan rohkenisi kutsua testaamaan miestäni ;o) En ole koskaan epäillyt että kaipaisi muita naisia, on sitoutunut jne., mutta kyllähän sopivasti kasaan kehitellyn huomion ja ihailun teho on mahtava. Niin miehiin kuin naisiin.

Itsekin olen joskus hämmästynyt, miten helposti joskus tuntuu, että voisi monia miehiä miellyttää (heittäytymällä rooliin, joka voi käydä lähes vahingossa), mutta onneksi yhtä usein tulee paluu maan pinnalle, kun on niitä, joita selvästi heti ärsytän ennen kuin olen suutanikaan avannut. Tuskin saisin koskaan haaviini esim. miestä, joka etsii alistuvaa ja itsetunnoltaan heikkoa naista. En pystyisi siihen rooliin.

Ja kyllä ulkonäöllekin on aika erilaisia odotuksia. Oma ulkonäköni on ihan tavallisen kiva. Se on juuri sellainen, että en ole niin hyvän näköinen, että tavallisia tallaajaa pelottaisin :o) Mutta en ole mikään superhot, josta hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen olisi kiinnostunut.

hemmetin monta saisi varmaan iskettyä vaan teeskentelemällä olevansa jotain sellaista, mitä se mies on etsinyt. Siis jos tosiaan osaa niin tarkasti virittyä sen miehen taajuudelle. Siinä mielessä ap on kyllä oikeassa.

Eihän ap missään viestissä ole sanonut olevansa joku täydellinen nainen, vain että tuollainen olisi mahdollista kenelle tahansa ok näköiselle ja ennen kaikkea psykologista pelisilmää omistavalle naiselle.

Vierailija
133/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhä tarvii päästään olla jos tosissaan kuvittelee olevansa jokaisen miehen halujen kohde. Toinen tykkää muodottomasta mallista, toinen tykkää kurveista, kolmas lämpeää blondeille, neljäs tykkää tummista...

Vierailija
134/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupoika ensimmäisellä kierroksella, vaan ovat nähneet jo monenlaista naista ja naisellista käytöstä.

Itse asiassa uskon, että näistä kokeneemmista miehistä moni antaisi AP:n pyörittää omaa peliään, nauraisi partaansa, panisi, ja jatkaisi eteenpäin. :DDDD

Vierailija
135/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupoika ensimmäisellä kierroksella, vaan ovat nähneet jo monenlaista naista ja naisellista käytöstä. Itse asiassa uskon, että näistä kokeneemmista miehistä moni antaisi AP:n pyörittää omaa peliään, nauraisi partaansa, panisi, ja jatkaisi eteenpäin. :DDDD

Vierailija
136/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukava että aina varatutkin miehet ihastuu. Silti en väitä saavani ihan ketä vaan,enkä edes osaisi "väkisin yrittää". Ja kyllä,eräs homokin alkoi jo epäilemään seksuaalisuuttaan minun seurassa ;)

Vierailija
137/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ns. tuttavaani on sanonut juuri näin, että he saavat iskettyä kenet miehen vain haluavat. Totuus oli se, etä toinen oli juuri eroamassa avioliitostaan, kun mies löysi toisen ja toinen eroamassa, kun mikään ei tälle mammalle riittänyt:)

Eli ylikorostaminen muka omasta paremmuudesta miesmaailmassa kertoi vain aika säälittävästä elämäntilanteesta.

Vierailija
138/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut JOKAISEN miehen jonka olen halunnut ja satapäin muitakin olisi lähtenyt mukaan jos olisin ottanut.

Ehkä sitten pelaan tietämättäni tuota psykologista peliä ja taivun aina jokaisen miehen vaatimalle tasolle, sillä tunnun löytävän yhteistä jokaisen kanssa.

Jopa naimisissa olevat miehet ovat sanoneet olevansa valmiita jättämään vaimonsa minun vuokseni, jos minä haluan. Uskomatonta.

Olen onnellisesti avioliitossa, enkä ikinä pettäisi miestäni, joten ei ole pelkoa että vamppaisin jokun miehen.

Tämä voittokulkuni miesasioissa on alkanut jo teini-iästä, sillä olin jo silloin kaikkien unelmie kohteena. Ulkonäkönäöltäni olen tosi kaunis ja huomiota herättävä. Hoikkakin olen, joten nämä saattavat olla osasyynä suosiooni.

En ole ajatellut tuota psykologista peliä ennenkuin ap siitä mainitsi. Taitaa olla siis sitä.

Vierailija
139/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen ihminen mahdat olla kun tuollaisia ajattelet ja kyselet.

Vierailija
140/151 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tyyppi on ärsyttävä tai ällöttävä, niin en taatusti saisi/haluaisi iskeä tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi