Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!
Kommentit (151)
Jos on siedettävän näköinen ja jos sattuu osaamaan hieman psykologista peliä, saa kyllä omaa käyttäytymistään muuttamalla varmasti vieteltyä kenet tahansa. Mutta kysymys kuuluu, kuka sellaista jaksaa ja miksi vaivautua?
Jos on siedettävän näköinen ja jos sattuu osaamaan hieman psykologista peliä, saa kyllä omaa käyttäytymistään muuttamalla varmasti vieteltyä kenet tahansa. Mutta kysymys kuuluu, kuka sellaista jaksaa ja miksi vaivautua?
Ja en todellakaan jaksaisi vaivautua. Olen varattu nainen ja kaikkien iskeminen olisi muutenkin sairasta. Mutta näin se on.
ap
johan jo ammoisina aikoina mm. raamatussakin yritettiin vietellä joosef, mutta joosef ei suostunut.
Ja pystytkö muuntautumaan vaikkapa ekotietoiseksi yliopistohipiksi ja rämäpääksi partyanimaliksi ihan tuosta vaan?
Jos iskuyrityksen kohde on onnellinen omassa parisuhteessaan, sitoutunut kumppaniinsa ja omaa edes jonkilaisen moraalin niin en todellakaan usko, että iskeminen onnistuisi.
Mutta ulkonäkö ei ole ainoa asia mitä tuossa tarvittaisiin. Se on sitä psykologista peliä, niinkuin joku jo tuossa sanoikin. Ja tietysti ulkonäön on oltava ihan hyvä, mutta edes ei tarvi olla superkaunis.
ap
Mitä tarkoitat iskemisellä, sänkyseuraa vai avioliittoa? Jos avioliittoa, millä konstilla saisit iskettyä hartaan uskovaisen, joka ei aviotonta seksiä harrasta? Vai tekisikö hän juuri sinun kanssasi poikkeuksen?
niin siitä vaan! Ei ole multa pois. :D
Ei näistä mammat kannata provosoitua...
sillä pystyäkseen iskemään miehen joka pitää erilaisista naisista kuin itse on pitää muuntautua eli näytellä jotain muuta kun itse on, ja se ei varmaan onnistuisi enää kun eletään saman katon alla pitempään.
ap
Mieheni on 100% uskollinen minulle, parisuhteemme on kunnossa ja hän ei koskaan tekisi mitään tuollaista!
Itse olen ihan tavallinen, kiloja ehkä hieman liikaa, odotan toista lastamme ja nalkutan joka käänteessä :) Mutta silti hän ei koskaan langeaisi sinuun!!
Tervetuloa vaan yrittämään!
täysjärkinen tuollaista kokeilisi käytännössä, mutta kunhan nyt katsoin että onko muita jotka ovat samaa mieltä.
ap
On miehiä, jotka näkevät myös viettelysi lävitse, eivätkä tahdo osallistua peleihisi.
anteeksi mammat, unohdin että homotkin ovat miehiä! Heitä en tarkoita!
ap
tai imaamin vaikkapa? Tai muuten vain omaan vaimoonsa tyytyväisen naapurin Pekan?
Sain aina yöelämässä ja muuallakin niin poisitiivista palautetta miehiltä, jatkuvia iskuyrityksiä ja ihailunosoituksia jne, että pikkuisen nousi kusi päähän niin sanotusti. Oma poikaystävä palvoi ja tyttökaveritkin ihailivat.
Oikeasti pidin itseäni ihan upeana lyylinä, mitä varmaan olinkin, kun en sentään leuhkasti käyttäytynyt enkä näitä ajatuksiani julki tuonut.
Nykyään ajattelen kuitenkin ihan realistisesti että KAIKKIA ei voi miellyttää. On niitä jo vastaankin tullut, esim. työelämässä, näitä tyyppejä jotka suhtautuvat jopa iki-ihanaan meikäläiseenkin vastentahtoisesti. Eikä se haittaa edes. Ei mun tarvitse edes kaikkia miellyttää, enkä haluakaan. :D
hyvin monen miehen varmasti saisit, muttet taatusti jokaista.
On miehiä, jotka näkevät myös viettelysi lävitse, eivätkä tahdo osallistua peleihisi.
Ei tosin ole muita kun oma mies jonka haluan.
ap