Miehen kalun koko vaikuttaa parisuhteen laatuun!
Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.
Kommentit (103)
Sama homma! En todellakaan ryhtyisi suhteeseen minkään pippelin omaavan miehen kanssa. Kyrpä sen olla täytyy! Ja koolla on todellakin väliä.
Olen myös kieltäytynyt erittäin mukavan miehen kanssa seksistä jota olin tapaillut jo jonkin aikaa, kun paljastui kalun koko.
vaimokseen siveän neitsyen, jolla ei ole kokemusta kunnon munasta. Akka pysyy pienellä pippelillä tyytyväisenä kun se ei paremmasta tiedä.
Kyllä jääräpäinen körmyni saa paljon anteeksi taitavalla kunnon munan käytöllään. Seksi on niin ihanaa, kun on miehellä haaruksissa jotain, mitä hän kehtaa minulle näytellä ja taitavasti käytellä.
Liian suuri on liian suuri, liian pienellä taas ei tee yhtään mitään.
Siis tavallinen riittä, ei tarvi olla mikään jätti! Mutta jos kalu on oikeasti PIENI, eli n. 5cm niin eihän sillä valitettavasti mitään tee.
jos on itsellä kovin pieni ja tiukka niin keskikokoinenkin on jo ok, vai mitä?
Onko erektiossa 16 senttinen pieni vai keskikokoinen?
jos on itsellä kovin pieni ja tiukka niin keskikokoinenkin on jo ok, vai mitä? Onko erektiossa 16 senttinen pieni vai keskikokoinen?
hieman keskivertoa isompi. Eikös se suomalaisten keskimitta ollut 13,52cm?
nakkimunakkaita?
Mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä miehestä ja ihan normaali omasta mielestäni. On tällä hetkellä aviomieheni(10v yhdessäoloa)
Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.
Minulla on nimittäin juhlakunnossa 20cm oikeasti, olen sen mitannut ja siitä olen ylpeä.
jos sattuu että ylipainoisen naisen vuoteesta löytyy pienimunainen niin on lähes varmaa, että ero tulee
Minulla on nimittäin juhlakunnossa 20cm oikeasti, olen sen mitannut ja siitä olen ylpeä.
Mä oon varmaan sit aika pieni, koska mulle 20cm oli liikaa. Mutta totta se on kyllä, että semmosella nakilla ei tee kyllä mitään.. 16cm on minusta aika sopiva, jos vaan paksuuttakin löytyy (joka on kyllä vähintäänkin yhtä tärkeä kuin pituus)
Koska parisuhteeseen vaikuttaa paljon asioita on aivan törkeää nostaa siihen ratkaisenvajksi tekijäksi naisen paino!!!!
Miehen kalun koko vaikuttaa todellakin siihen miten nainen elämänsä kokee! Sen lisäksi se osaako mies käyttää sitä. Parisuhteen onnitumiseen vaikuttaa myös miehen kyky ymmärtää kuulemansa, osata yhdistää oikeat syyt ja seuraukset, se onko mies henkisesti irrottautunut äitinsä tissistä ja lukuisat muut syyt. Mies jonka rakkaus kaatuu pelkästään vaimon painoindeksiin ansaitseekin tulla vaihdetuksi.
Voi kiesus tätä idiotismia.
Ja tuo artikkeli- ettei vain olisi sponsorina tuo "keventäjät".
Siksi meille taisi ero tulla, ja siksi en pysty uutta naista hakemaan. Hävettää normaali penikseni, en halua tuottaa kenellekään pettymystä ja kuulla miten huonouttani on retosteltu jossakin naisporukassa. :(
mies
Ja ihan samaan tapaan rintojen koko vaikuttaa parisuhteen onnellisuuteen. Pienirintaisten kanssa ei vaan saa tyydyttävää seksiä, näin se menee. Kaikki jotka väittää muuta, valehtelee. Jokainen mies vaihtaisi nyppytissisen hapannaamansa milloin tahansa kunnon dd-h-kuppiseen oikeaan NAISEEN.
Aina kun olen seurustellut pienirintaisen naisen kanssa hänen vajavaisuutensa naisena on vaikuttanut koko parisuhteeseen. Seksi pienirintaisen naisen on vähän niin kuin pikkupoikaa panisi, inhottavaa ja pakotettua. Eli sori vaan kaikki alle dd-kuppiset naiset, ette ole oikeita naisia ja jos kuvittelette, ettei miehenne salaa katsele kunnon rinnoilla varustettuja muita naisia, olette pahasti harhaisia.
Siihen vaikuttaa myös moni muu asia; molempien älykkyys ja innokkuus, tahto kokeilla uutta ja pysyä maailmalle avoimena, sekä myöskin se onko vaimo treenannut messuhallin kuntoon viisikiloisen lapsen jälkeen.
...myös tunnepuolella on väliä.
Olen keväällä eronnut nainen. Olin 14v miehen kanssa jolla on keskivertoa isompi vehje. Seksi tuntui aina hyvältä. Kun sitä siis oli... Mikä oli HARVOIN viimeisinä vuosina.
Erottuani tapasin miehen jonka kanssa synkkasi heti. Mies arvostaa minua, kuuntelee minua, kohtelee minua hyvin. Kalu on pieni... Siis semmoinen ehkä 10-12cm ja vain juuresta paksu, semmoinen porkkana siis :). MUTTA seksi miehen kanssa on MAHTAVAA!!! Olen saanut elämäni ensimmäinen emätinorgasmin hänen kanssaan. Ehkä kyseessä seksuaalisen nautinnon saamisen kanssa onkin siis enemmän se mitä naisen aivoissa tapahtuu kuin se minkäkokoinen miehen kalu on.
Seksi miehen kanssa joka ei arvosta ja joka kohtelee naista kuin paskaa ei vaan tuota sitä samaa seksuaalista mielihyvää kuin seksi pienempi munaisen miehen kanssa joka on tajunnut stimuloida jotain muutakin kuin naisen alapäätä :)