Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui ja lähti.

Vierailija
27.06.2009 |

En antanut sen nukahtaa sohvalle klo 18 maissa, eikä se oikein arvostanut tekoani vaan kiukutteli aikansa ja lähti jonnekin, varmaan kahville. Tulee varmaan klo 22 maissa ja virnuilee mielessään, että siinäpä luuli akka jotain voittavansa kun ei antanut nukkua, mutta ähäkutti, hänpäs kosti... Hah.

Minusta se nyt vain on niin, että kun meillä on kolme lasta joista pienin on vastasyntynyt, ei toinen vanhemmista voi itsekkäästi nukkua JOKA PÄIVÄ 2-3 tunnin päiväunia ja sen jälkeen vielä lähteä omiin harrastuksiinsa tunneiksi. Siis sen lisäksi, että ensin on 8,5 tuntia töissä, poissa lasten elämästä.

Vai mitä olette muut mieltä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä moinen touhu..

Vierailija
2/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset takulla paremman miehen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahan aikasemmin illalla nukkumaan niin ei nukuttais niin kovin toiden jalkeen ?

ap onko sulla muuten mitaan menoa koskaan iltaisin vai onko mies ainoa joka kay harrastuksissa ja kahvilla. toi miehes viimesin tempaus oli aika lapsellinen.

Vierailija
4/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pihalle ja jäin 3 lapsen kanssa yksin.

Paljon paremmin pärjään yksin lasten kanssa, kun en edes oleta kenenkään muun osallistuvan.

Eikä osallistukaan.. mies elää omaa elämäänsä harrastustensa ja rentoutumisen merkeissä.. Käy lapsia moikkaamassa tunnin-pari kerrallaan kerran kuukaudessa. Aina ei edes niin usein.

Eli mn neuvo: heitä pihalle.

Vierailija
5/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset takulla paremman miehen!

Raitis ja uskollinen, hoitaa lapsia jne. Mutta tämä päiväuniasia on sellainen ikuinen risti. Todella jurppii, kun on koko päivän odottanut aikuista seuraa ja lapsetkin ovat kaivanneet isäänsä, ja sitten se rötvähtää suoraan sohvalle ketarat oikoisenaan. Ymmärtäisin joskus, mutta että joka päivä. Ja koska nukkuu päiväunet, ei saa yöllä nukuttua kuin vasta joskus klo 1 maissa, ja töihin pitää herätä klo 5.00...

Ja töihin menoa ehdottaneelle: en muuten mene, koska olen äitiyslomalla. Vastasyntyneen paikka on minusta äitinsä kanssa, eikä mieskään ole innostunut jäämään kotiin lasten kanssa.

ap

Vierailija
6/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista ap

Vierailija
7/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahan aikasemmin illalla nukkumaan niin ei nukuttais niin kovin toiden jalkeen ?

ap onko sulla muuten mitaan menoa koskaan iltaisin vai onko mies ainoa joka kay harrastuksissa ja kahvilla. toi miehes viimesin tempaus oli aika lapsellinen.

Tykkään kyllä kun meillä käy kavereita kahvittelemassa, mutta itse en oikein välitä lähteä mihinkään. Joskus kyllä, ja aina toisinaan opiskelenkin iltaisin jolloin mies on lasten kanssa. Jos siis ei tuuppaa niitä mummulaan, jotta saa nukkua...

ap

Vierailija
8/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päikkäreille (syö toki ensin mun laittamaa ruokaa) ja sit valittaa et ei voi mennä aikasemmin nukkumaan kun ei kertakaikkiaan nukuta. Jaa no miksiköhän ei nukuta? Vaikuttaisko ne päikkärit?

Ennen se sit valvoi yksinään kattomassa telkkaria/tietokoneella kun lapset meni nukkumaan jo kasin jälkeen ja mäkin kaaduin uupuneena aikasin sänkyyn, mut nyt meillä onkin vauva joka tykkää valvoa vähintään puoleen yöhön. Hah hah haa. Äijä sai seuraa ja mä nukun yhä ajoissa.

Vierailija
9/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia tuollaisten miesten kanssa jotka eivät ole itsekään aikuistuneet?

Vierailija
10/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hanki itsellesi muutakin aikuista seuraa, ap. Mies ei voi tyydyttää kaikkia sosiaalisia tarpeitasi, se on kohtuuton vaatimus.

Vierailija
11/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hanki itsellesi muutakin aikuista seuraa, ap. Mies ei voi tyydyttää kaikkia sosiaalisia tarpeitasi, se on kohtuuton vaatimus.

meillä käy kavereita kylässä? Eli minulla on muutakin aikuista seuraa. Mutta aika luonnollista on, että vaimo kaipaa miehensä seuraa ja lapset kaipaavat isänsä kanssa olemista, vai mitä?

ap

Vierailija
12/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsi töistä niin hävisi harrastuksiinsa ja tuli takaisin vasta kun poika oli juuri käynyt/käymässä nukkumaan.

Sitten oli tietysti talossa hiljaisempaa ja helpompi keskittyä telkkuun tai tietsikalle.

Itse en olisi millään päässyt kerran viikossa pariksi tunniksi pois (tunnin keilavuoro).

Ei paljon vastuuta kantanut. Nyt kantaa kun poika on yhteishuoltajuudessa ja minä pääsen helpommalla.

Vierailija
13/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten mammat tietoisia, että toisten ihmisten luontainen unirytmi vaatii päiväunet.

Meidän suvussamme KAIKKI miespuoliset ovat olleet sellaisia, eikä heitä nyt ainakaan laiskuudesta voi syyttää.

Vierailija
14/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unirytmi oli miehellä aivan sekaisin. Pitkän taistelun jälkeen saatiin kuitenkin päiväunet jäämään ja nykyisin ei aiheesta tarvitse enää tapella. Nytkin mies ja kaikki lapset nukkuvat tyytyväisenä, ja minulla on hiukan vapaata=)

Vierailija
15/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kamalinta, jos on tosi väsynyt esim. raskaan työpäivän jälkeen, eikä saa levätä yhtään. Munkin mies nukkuu usein päikkärit ja nukun itsekin välillä.

Vierailija
16/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt asiaa, mutta niin se vaan on

T. nainen jokka sai nukkua päiväunia vasta kun lapset kouluikäisiä

Vierailija
17/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäisikö sinun miehesi sinua nukkumasta päivällä, jos olisit niin väsynyt, että nukahtaisit?

Vierailija
18/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä pitää sitten paikata noilla päikkäreillä.

Kroppa kun tottuu niin päivärytmi on selvä.

Nyt pität vaan miehesi unikouluun.

Tulos pitäisi olla se, että miehesi nukkuu YÖLLÄ vuorokauden unitarpeensa (niinkuin aikuiset yleensä)ja pärjää sitten iltasella perhe-elämässään.

Vierailija
19/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pihalle ja jäin 3 lapsen kanssa yksin. Paljon paremmin pärjään yksin lasten kanssa, kun en edes oleta kenenkään muun osallistuvan. Eikä osallistukaan.. mies elää omaa elämäänsä harrastustensa ja rentoutumisen merkeissä.. Käy lapsia moikkaamassa tunnin-pari kerrallaan kerran kuukaudessa. Aina ei edes niin usein. Eli mn neuvo: heitä pihalle.

Miesystävästä paljastuu päivä päivältä lisää "kivoja" piirteitä. Alku meni hyvin, ilmeisesti tsemppasi ja skarppasi. Nyt olen todennut että äijää ei pätkääkään kiinnosta tehdä mitään mun ja pojan kanssa, lähinnä odottaa että saadaan olla kahdestaan.

Sanoinkin sille että mä en kaipaa tässä elämäntilanteessa poikaystävää, ne ajat on ollu ja menny. Tarvitsen aikuisen kumppanin joka mm. jakaa arjen tässä mun ja pojan kanssa.

Onneksi olin sen verran fiksu että molemmat asutaan vielä omissa kämpissä, eikä tosiaankaan tulla muuttamaan yhteen.

Vierailija
20/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. samanlaisen miehen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi