Miehen kalun koko vaikuttaa parisuhteen laatuun!
Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.
Kommentit (103)
Mun anatomia ei kestä enää kuin noin 15cm. Mulla toikassa synnytyksessä kohtu kallistui jotenkin taaksepäin ja kohdunsuukin tavallista alempana. Yli 15cm tuntuu siis oikeasti pahalle. Muutenkin saan orgasmin vain klitorisärsykkeellä ja jos on liian iso kalu niin ärsykkettä ei vain saa tarpeeksi kun munaa ei saa työnnettyä kunnolla sisään eikä mies pääse tarpeeksi lähelle.
Pienimunaisille vinkiksi että kannattaa unohtaa se tikkaaminen sillä siitä ei g-piste orgasmia tule kuitenkaan ja keskittyä hieromaan ja pyörittelemään itseään ja pippelin juurta hitaasti ja nautinnollisesti klitorikseen. Siis toisin sanoen ei pupupanemista vaan rakastelua ja niin syviä työntöjä samalla pyöritellen kuin mahdollista. Niin kuin jauhaisi pippureita morttelissa ;).
tapailin sinkkuaikoinani paljon noita miespuolisia ja tulihan siellä muutama pienimunainenkin vastaan. Tässä muutama huomio kuinka tunnistat pienimunaisen: 1. Saattaa olla ylitsepursuavan itsevarma ns. Macho. Jopa hieman ylimielinen; haukkuu esim. normaalivartaloisia naisiä yökerhoissa läskiksi. 2. Treenaa hullun lailla joko salilla tai jotain itsepuolustuslajia. Ja kehuskelee sillä kokoajan. 3. Kehuskelee myös muilla asioilla, kuten "julkkis kavereillaan". 4. Käyttää tiukkaa t-paitaa/toppia jotta hauis näkyy. Pahimmillaan siinä hauiksessa on tribaali-tatuointi. Hmm tuossa nyt oli muutamia.. Toivon todella että vinkeistäni on hyötyä jollekkin pienimunaista välttelevälle!
Heh, tämä aivan totta!
20 senttiä on meikäläiselle ainakin ihan liikaa. Omalla miehellä on se keskiverto jos se nyt luokitellaan 14 cm siihen ja se on juuri sopiva mulle! Tuntuu hyvin, ei satu. Ja sopivan paksu, kyl mä mielummin paksun munan otan ku pitkän. Semmosella munalla tee yhtää mitää jos on pitkä ku mikäki, mut silti ohut. Se ei muuta ku töki kohdunsuuhun ja se sitten taas sattuu. Iso on liian yliarvostettua. Mutta ei tosin sellasella alle 10 sentin prinssinakillakaan mitään tee.
halua, että mies jyystää minua jollain kauhealla lekalla. Hyvä suuseksi riittää
mun mielestäni kalun koolla ei ole väliä vaan sillä että tuntuu hyvältä
Tässä totuus: ei se koko mitään vaan se, miten sitä käyttää.
Vaikka olisi kuinka suuri, siitä ei ole mitään iloa jos sitä ei osaa tai halua käyttää hyvin. Surullisen moni mies luulee, että pelkkä koko riittää.
Ei pojat, ei se niin mene.
Ja tiedoksi pienirintaisille naisille: mieheni ei ole vähääkään kiinnostunut G-kupit täyttävistä rinnoistani. Onkohan se suuren munansa kanssa piilohomo?
Mutta eihän ap nyt mistään norsun kärsästä puhunut? Minäkin olen sitä mieltä, että koolla on väliä, mutten minä ainakaan mitään hevosen vehjettä tarvitse. Minulle riittää sopiva, joka tarkoittaa isohkoa, muttei kuitenkaan norsun kärsää..
parisuhteeseen, 25% so and so, ja loput 50% (ne keskikokoa pienemmät) voisivat saman tien lopettaa itsensä.
:D
Kieltämättä aika hyvää itsetunnon nostatusta.
Sitten vielä kun lasketaan, että noista ylimmästä kahdestakymmenestäviidestä prosentista vähintäänkin puolet on väkivaltaisia, juoppoja, tai idiotteja, niin ei hyvin mene.
Jos mies on aivan mielettömän ihana muuten, niin pienen munan voi toki sivuuttaa... mutta ainahan se on parempi, jos mieheltä löytyy kunnollinen herkku.
Mun exällä oli iso muna, mutta eipä se tiennyt mitä sillä tehdään.
Ja naisten rintojen koko sitten myös on merkityksellistä, vai ?
Täytyykin pistää mies vaihtoon, vaikka olemmekin olleet kyllä todella onnellisia jo 8 vuotta ;)
Exällä oli kyllä aikamoinen...hmmm...halko. Emme olleet onnellisia, eikä seksikään niin autuasta ollut.
Muistaakseni naisen emättimen pituus on keskimäärin 14 cm eli voisi kuvitella että tuollainen 14 cm:n penis olisi keskivertonaiselle aika optimaali.
Tuolla julkaistussa tutkimuksessakin mediaani taisi olla miehillä tuota 14 cm:n kokoa (vaihtelu 10-16 cm maittain).
Itse oon kyllä myös paksuuden puolestapuhuja. 15 cm riittää mainiosti jos on tarpeeksi paksu ja kostea.
juttu, mutta terska saa olla iso, se tuntuu syvällä ihanalle.
Jos se ei ole päästä kostunut yhtään (kosteutta voi levittää muuallekin penikseen) niin kuivan+jäykän peniksen kanssa on aika kurja puuhailla.
Siis oletin että nuo mitat oli kuitenkin stondiksessa eikä lepotilassa?
kostea kalu?
Mä voin sitten vaikka lahjoittaa mun miehen vehkeen jollekin isoa kaipaavalle, jos se kerran on se parisuhteen pelastaja jollekin. Lähtee vaikka mieskin mukaan, jos joku vaan huolii. Toimivaa ja hyvää parisuhdetta tuon älypään kanssa minä en ainakaan saa rakennettua, vaikka pippeliä löytyykin.
Sillä on sitten tosi vakavia ongelmia sekä puheen tuottamisessa että kuullun ymmärtämisessä, kommunikoinnissa ja itsensä ilmaisussa noin ylipäätään, empatiassa ja toisten huomioon ottamisessa, näin niinkuin arjen kannalta. Sängyssä se osaa kyllä heiluttaa sitä patukkaansa, ja siinä se sitten olikin. Esileikki, kosketus, halaaminen, suutelu, hyväily ja kaikki sellainen on tälle miehelle totaalisen vieraita käsitteitä.
Kuka tahtoo niin ilmoittakaa toki, pistän postiin heti huomenna, palautusoikeutta ei ole. Voin myös vaihtaa johonkin prinssinakkiin, kunhan se sitten osaa kommunikoida ja huomioida myös muut ympäristössään olevat ihmiset, ja makkarissa pitäisi hallita nuo mitä tältä nykyiseltä puuttuu.
Näide naisten jutuista tällä palstalla ei kannata lainkaan välittää, näkeehän sen jo tekstistä sisällöstä että heiltä puuttuu kaiki avut itseltään, pelko parisuhteesta ja rakkauden kestävyydestä persiissä kotkottavat. Tod. näk petettyjä vanhojapiikoja tai teinejä jotka nähneet liikaa vääristyneitä filmejä. Taifiksoitunieta kiviporan kaltaiseen.. eikä finkastaneen kanssa mikään todellinen pitkään toimi. Fiksu ja normaalilla älyllä varustettu, (ei kieroutunut) nainen ei totta tosiaan ajattele noin pinnallisesti eikä lainkaan tuolla tavalla kuin suumalta osalta näistä tulee ilmi. Että jos sulla mies nyt sattuu olemaan 15 se on passeli. Itsellä muutaman sentin pidempi mutta ei se sen parempaa tee kuin hieman pienempikään. Naisen orgasmi tulee aivoista pääosin. Jos osaatte käyttää päätänne, sanojanne, käsiänne jne. Olette erittäin hyvässä asemassa pienemmälläkin varustuksella. Kokemus puhuu tässä. Ja toisaalta miksi välitätte tällaisten naisten jutuista lainkaan, sillä yksikään fiksu ja ajatteleva mies ei tuollaisen naisen kanssa pitkään viihtyisi, on varustus millainen tahansa, sellainen piika kelpaa ainostaan pikaisiin panoihin, siksi heillä ei muuta olekkaan, eivät kelpaa muuhun.
t. Ison mutta ruosteisen kalun omaavan miehen puutteessa elävä vaimo
Mun anatomia ei kestä enää kuin noin 15cm. Mulla toikassa synnytyksessä kohtu kallistui jotenkin taaksepäin ja kohdunsuukin tavallista alempana. Yli 15cm tuntuu siis oikeasti pahalle. Muutenkin saan orgasmin vain klitorisärsykkeellä ja jos on liian iso kalu niin ärsykkettä ei vain saa tarpeeksi kun munaa ei saa työnnettyä kunnolla sisään eikä mies pääse tarpeeksi lähelle.
Pienimunaisille vinkiksi että kannattaa unohtaa se tikkaaminen sillä siitä ei g-piste orgasmia tule kuitenkaan ja keskittyä hieromaan ja pyörittelemään itseään ja pippelin juurta hitaasti ja nautinnollisesti klitorikseen. Siis toisin sanoen ei pupupanemista vaan rakastelua ja niin syviä työntöjä samalla pyöritellen kuin mahdollista. Niin kuin jauhaisi pippureita morttelissa ;).