Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kalun koko vaikuttaa parisuhteen laatuun!

Vierailija
23.07.2009 |

Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että mitä naiset olette mieltä kalusta jonka mitat ovat 16,5 cm pitkä ja paksuutta on tollaset 120mm? Olen mies ja aina ollut vähän sellanen koko kriisi :)

Vierailija
62/103 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/763246?viikonvaih…

Kysyisin että mitä naiset olette mieltä kalusta jonka mitat ovat 16,5 cm pitkä ja paksuutta on tollaset 120mm? Olen mies ja aina ollut vähän sellanen koko kriisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Mä oon ajatellu että tää on ihan akkojen hommaa lukea näitä toinen toistaan kummallisempia juttuja. Mutta että jotkut äijätkin täällä kyselevät huolestuneena mitoistansa? Kasvakaa!

Vierailija
64/103 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en ainakaan pyytänyt ensitapaamisella mieheni riisumaan housuja ja näyttämään sitä munaansa. Itse olen parisuhteessa mieheni kanssa en hänen vehkeensä. Teistä en niin tiedä.

Vierailija
65/103 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistavista miehistä ei ole ollut maannut 4600 naisen kanssa. Gene Simmons on. I Rest My Case.

Vierailija
66/103 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos miehellä on mahaa niin mahan jokainen sentti lyhentää kalun pituutta. Siellä se on jossain, se 20 cm pyykkilaudan kanssa ja nyt jotain 14 cm...

Vierailija
67/103 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin jopa yli kolmenkymmenen vuoden harrastuksen jälkeen vähän puolustella asiaa päin vastoin. Jos taas nainen on niin iso, alakerrastaan ja huonoin lihaksin sieltä, niin turha siinä on meidän iso kullistenkaan yrittää nautintoa hakea. Jotta treenaamaan tytöt ja turhat haaveet "kokonauisuuksista" pois niin kyllä se homma hoituu.

Vierailija
68/103 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielestä...

Vierailija
69/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoinen on ihan hyvä. Eron syy taitaa olla jossain muualla.

Siksi meille taisi ero tulla, ja siksi en pysty uutta naista hakemaan. Hävettää normaali penikseni, en halua tuottaa kenellekään pettymystä ja kuulla miten huonouttani on retosteltu jossakin naisporukassa. :(

mies

Vierailija
70/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pienikokoinen nainen, mutta useempi lapsikin jo. Minusta sellanen 13-16 on kai keskikoko ja ihan hyvä, jos ois 20 niin se olis vähän liikaa.

jos on itsellä kovin pieni ja tiukka niin keskikokoinenkin on jo ok, vai mitä?

Onko erektiossa 16 senttinen pieni vai keskikokoinen?

Vierailija
71/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään sikoja riittää naisissakin. Valitse ens kerralla paremmin (kyllä hyviä naisiakin riittää).

Vierailija
72/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin sinkkuaikoinani paljon noita miespuolisia ja tulihan siellä muutama pienimunainenkin vastaan. Tässä muutama huomio kuinka tunnistat pienimunaisen:

1. Saattaa olla ylitsepursuavan itsevarma ns. Macho. Jopa hieman ylimielinen; haukkuu esim. normaalivartaloisia naisiä yökerhoissa läskiksi.

2. Treenaa hullun lailla joko salilla tai jotain itsepuolustuslajia. Ja kehuskelee sillä kokoajan.

3. Kehuskelee myös muilla asioilla, kuten "julkkis kavereillaan".

4. Käyttää tiukkaa t-paitaa/toppia jotta hauis näkyy. Pahimmillaan siinä hauiksessa on tribaali-tatuointi.

Hmm tuossa nyt oli muutamia.. Toivon todella että vinkeistäni on hyötyä jollekkin pienimunaista välttelevälle!

Vierailija
73/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on liian pieni, ja kaikki ovat todenneet, että yli normin on oltava.

Vierailija
74/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nimittäin annettavaa yli keskiverron.

- toinen mies -

Vierailija
75/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekee 20cm pitkällä nakin paksuisella, joka kylllä kutettelee kohdunpohjaa mutta ei kyllä hyvältä tunnu. Sama kun tunkisi tampoonin liian syvälle ei se miltään tunnu.

Vierailija
76/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nimittäin annettavaa yli keskiverron.

- toinen mies -

Tätä voi verrata naisten painoon: eivät kaikki miehetkään varmasti ole sitä mieltä että mikäli naisen BMI ei ole välillä 17-18 ei tämä kelpaa. Valtaosa miehistä pitänee eniten normaalipainoisista naisista (ja tämä marginaalihan on melko kattava) samoin valtaosa naisista pitää "normaali"kokoisista peniksistä. Mutta kuten naisten paino, on myös peniksen koko makuasia. Aina löytyy ääripäitä. Mutta muistettava on, että vain harva nainen on luonnostaan todella laiha samoin kuin vain harva penis on todella suuri.

Vierailija
77/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan orgasmeja ainoastaan klitorisärsytyksellä eikä siihen munaa tarvita. Ja tämän siis kertoo nainen joka on seurustellut yhden tällaisen "prinssinakin" kanssa.

Vastaavasti olen sitten myös kokenut peniksen kokoa "norsun kärsä" eikä seksi ollut yhtään sen nautinnollisempaa, joten sellaiset opit olen näistä asioista elämässäni kerännyt.

Vierailija
78/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä..koska kyllä iso muna kuitenkin on melko poikkeus..

Ja mä ainakin tahdon sellaisen..

Vierailija
79/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan mammat

t:viisisenttinen

Vierailija
80/103 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiistaton tosiasia että naiselle kalun koko merkitsee, mutta ovat naisten värkitkin erikokoisia joten meille pienemminvarustetuille löytyy sopivia vastakappaleita varmasti. Esim aasialaiset naiset ovat sieltä huomattavasti pienempiä kuin eurooppalaiset, itse olenkin 15 cm kalun omaavana siirtynyt aasialaisiin naisiin enkä koskaan ole heidän kuullut moittivan kaluani pieneksi mitä taas suomalaisten naisten kanssa sain joskus kuulla. Globaalissa maailmassa voi pariaan hakea mistäpäin vaan, miksi täältä hakee jos kerran haluavat mahtimelaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi