Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kalun koko vaikuttaa parisuhteen laatuun!

Vierailija
23.07.2009 |

Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että pahimmissa kriiseissä on tieto siitä, ettei sen kokosia värkkejä joka pojalla ole, estänyt suhteemme täydellisen kariutumisen. Mutta samalla mainittakoot että sovitaan hyvin yhteen eli alapää se taitaa mullakin sitten aika iso olla (noloa)

Vierailija
2/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole valitettu ja aina on haluttu lisää.

Ette tekään valittaisi, kunhan provoilette helteen takia.

Raha teille on se tärkein juttu jota mieheltänne haluatte. Tarpeeksi senttejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei nyt kovin monesta ole kokemusta, mutta miniatyyriltä vaikuttaa...?

Vierailija
4/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin sinkkuaikoinani paljon noita miespuolisia ja tulihan siellä muutama pienimunainenkin vastaan. Tässä muutama huomio kuinka tunnistat pienimunaisen:

1. Saattaa olla ylitsepursuavan itsevarma ns. Macho. Jopa hieman ylimielinen; haukkuu esim. normaalivartaloisia naisiä yökerhoissa läskiksi.

2. Treenaa hullun lailla joko salilla tai jotain itsepuolustuslajia. Ja kehuskelee sillä kokoajan.

3. Kehuskelee myös muilla asioilla, kuten "julkkis kavereillaan".

4. Käyttää tiukkaa t-paitaa/toppia jotta hauis näkyy. Pahimmillaan siinä hauiksessa on tribaali-tatuointi.

Hmm tuossa nyt oli muutamia.. Toivon todella että vinkeistäni on hyötyä jollekkin pienimunaista välttelevälle!

Tosin homoillakin voi olla nakki.

Vierailija
5/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ns. mikropenis.

Kriisi alkoi jo nuorena kun huomasi miten suuret penikset muilla on. Täten hän jättäytyi jo varhain työelämästä ja elää meidän veronmaksajien kustannettavana.

Eikä häntä voi moittia. Eihän se ole ihmisen elämää elää mikromunaisena. Hidasta itsemurhaa tekee.

Viimeksi kun näin hänet keväällä niin arvelin ettei selviä kesän yli.

Naista ei ole saanut kertaakaan ja tämä on varma tieto. Sääli ettei kaikki saa elämäänsä hyviä kortteja.

Vierailija
6/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suuruutesi vaikuttaa siihen että se kuulostaa pieneltä?

T: 11cm mies

Vierailija
7/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttävät pienimunaisia poikalapsia.

Voivat sitten kustantaa pojilleen suurennusleikkauksia, koska muuten häpeä.

Vierailija
8/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.

Vierailija
9/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suuruutesi vaikuttaa siihen että se kuulostaa pieneltä?

Oli kyllä minulta ehkä harkitsematon lausahdus, koska enhän voi tietää heppisi toiminnallisuuksia. Pahoittelen ja vedän sanani takasin....

Vierailija
10/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nähnyt nuorilla pojilla melkoisen suuria vehkeitä, olen nähnyt myös aikuisten miesten pieniä vehkeitä.

Joskus sillä 16 vuotiaalla pojalla voi olla suurempi kalu kuin miehellänne.

Vierailija
11/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lepotilassa suurempi penis kuin exälläni. En nyt menisi sanomaan että pikkupojilla olisi mitenkään erityisen pienet penikset. Ihan normaalia kokoa.

Ette ilmeisesti käy perhesaunassa?

Vierailija
12/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan hulluna mieheeni ja seksiin hänen kanssaan!!! Pikkuisen päälle 20 senttiä ja sopivasti paksuutta. En voi valittaa :)

Pitäkää vaan näppinne erossa kateelliset..

En sitten tiedä, olisiko sillä koolla niin paljon suurta merkitystä, jos olisin sattunut rakastumaan huonommin varusteltuun urokseen. No, parempi näin :)

Vierailija
13/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin ajeli bemarilla (perinteinen peniksen jatke)..muna ei tuntunut yhtään missään ja katselin silti pari vuotta tätä jätkää..

tapailin sinkkuaikoinani paljon noita miespuolisia ja tulihan siellä muutama pienimunainenkin vastaan. Tässä muutama huomio kuinka tunnistat pienimunaisen:

1. Saattaa olla ylitsepursuavan itsevarma ns. Macho. Jopa hieman ylimielinen; haukkuu esim. normaalivartaloisia naisiä yökerhoissa läskiksi.

2. Treenaa hullun lailla joko salilla tai jotain itsepuolustuslajia. Ja kehuskelee sillä kokoajan.

3. Kehuskelee myös muilla asioilla, kuten "julkkis kavereillaan".

4. Käyttää tiukkaa t-paitaa/toppia jotta hauis näkyy. Pahimmillaan siinä hauiksessa on tribaali-tatuointi.

Hmm tuossa nyt oli muutamia.. Toivon todella että vinkeistäni on hyötyä jollekkin pienimunaista välttelevälle!

Vierailija
14/103 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 5cm pena

Vierailija
15/103 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella pitää olla vähintään F-kupin tissit, painoa max 45 kiloa ja pillu tiukka kuin umpeen ommellulla neitsyellä. Mitä ihmettä muka tekee löysävittuisella, pienitissisellä tai läskillä ämmällä? Ei mitään! Etenkin löysät vitut on hirveitä.

Vierailija
16/103 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rajallinen määrä miehiä kuin minulla onkin ollut niin kolmesta pitkästä parisuhteesta yhdellä oli liian pieni (epätyydyttävää, vaikutti koko parisuhteeseen), yhdellä liian suuri (sattui niin paljon että aloin pelätä seksiä) ja nykyisellä keskikokoinen (toimii).

Minun henkilökohtaisessa elämässäni siis on ollut iso merkitys.

Vierailija
17/103 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa ainakin minun parisuhteeni laatuun enemmän, kuin munan koko. Itselläni on kookas ja paksu, olen joutunut opettelemaan melkoisesti sen käyttöä. Naisen kipu on usein keskeyttänyt koko touhun, vaikka molemmilla olisi haluja. Isoa munaa voi käytellä niin, että ei työnnä sitä juurta myöten sisään, ennenkuin nainen on niin laukeamaisillaan, että pari syvää työntöä riittää.

Itse nautin eniten silloin, kun en stressaa tai huolehdi. Kun nainen ottaa ohjat käsiinsä.

Kyllä kalun koko tuo itsevarmuutta baaritiskillä, samoin kokemus ja tieto siitä, että saa halutessaan jokaisen naisen laukeamaan.

Vierailija
18/103 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan myös munan malli, kyllä vaan toisilla on paremman mallinen (ainakin mulle sopivan mallinen) kuin toisilla... Onneks omalla ukolla on sekä iso (tai keskivertoa isompi) ja hyvän mallinen.

Vierailija
19/103 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma legendaarinen!

Miehelläni on 17 cm ja olen erittäin tyytyväinen pituuteen. Mutta mikä on teidän mielestänne hyvä paksuus?

Vierailija
20/103 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma legendaarinen!

Miehelläni on 17 cm ja olen erittäin tyytyväinen pituuteen. Mutta mikä on teidän mielestänne hyvä paksuus?

Onkohan miehesi veljeni?

Vastaus kysymykseesi. Sellainen mikä miehellä on. Siihen on oltava tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän