Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kalun koko vaikuttaa parisuhteen laatuun!

Vierailija
23.07.2009 |

Se on taivaantosi. En voisi kuvitella vakavaa parisuhdetta mieheen, jolla on pikkupojan vehkeet. Ei edes taitava suun tai käsien käyttö korvaa isoa kunnon munaa.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä antaa yhtä ja toista anteeksi kun saa kunnon panoja

Vierailija
82/103 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite treenaan paljon ja on noin 16cm... ällöttää että sinun puheitten mukaan paljon treenaavat ovat tuommosia.. et taida olla ihan terve vai näinkö ajatellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tribaali tatuointi..hauiksessa mitä se tykkää pullistella...ja se käyttää tiukkoja paitoja koska näyttää niissä todella hyvälle....195cm ja 97 kg...ja mitä kalun kokooon tulee niin 13cm ja se riittää mulle!!

Vierailija
84/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsillä 14cm ja sri lankassa sillä pärjää....olen iso sillä!!

Vierailija
85/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua, että mies jyystää minua jollain kauhealla lekalla. Hyvä suuseksi riittää

Mutta pakko sanoa, että isolla vehkeellä on ollut lähinnä negatiivinen vaikutus. Se on sattunut.

Vaikka en saa itse yhdynnässä orgasmia, ei se tarkoita, ettenkö halua seksin tuntuvan hyvältä.

Omalla miehelläni on kait jotain 13-14 senttiä pitkä (tämä on ihan täysi arvio). En todellakaan ala mittailla toisen varustusta). Se on passeli minulle. Ei satu ja tuntuu hiton hyvältä.

Vierailija
86/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jääräpäinen körmyni saa paljon anteeksi taitavalla kunnon munan käytöllään. Seksi on niin ihanaa, kun on miehellä haaruksissa jotain, mitä hän kehtaa minulle näytellä ja taitavasti käytellä.

Minulla sama juttu, et mies saa tosi paljon anteeksi kunnon kyrpänsä takia. En kestäisi ajatustakaan ilman sitä

Vierailija
87/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaisen miehen kanssa oli kyllä alkuaikoina aika hiton vaikeaa sekstailla.. Ei kertakaikkiaan meinannu onnistua, joka ikinen kerta se alku (sisääntyöntyminen) oli työn ja tuskan takana. Nyt kun on lapset synnytetty niin menee hyvin, siis todella hyvin, meillä kävi tuuri :)nyt sovitaan toisillemme.

Vierailija
88/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan samaan tapaan rintojen koko vaikuttaa parisuhteen onnellisuuteen. Pienirintaisten kanssa ei vaan saa tyydyttävää seksiä, näin se menee. Kaikki jotka väittää muuta, valehtelee. Jokainen mies vaihtaisi nyppytissisen hapannaamansa milloin tahansa kunnon dd-h-kuppiseen oikeaan NAISEEN. Aina kun olen seurustellut pienirintaisen naisen kanssa hänen vajavaisuutensa naisena on vaikuttanut koko parisuhteeseen. Seksi pienirintaisen naisen on vähän niin kuin pikkupoikaa panisi, inhottavaa ja pakotettua. Eli sori vaan kaikki alle dd-kuppiset naiset, ette ole oikeita naisia ja jos kuvittelette, ettei miehenne salaa katsele kunnon rinnoilla varustettuja muita naisia, olette pahasti harhaisia.

Minulla on nipin napin C kupin rinnat, mut mies kyl toivois niiden olevan paljon pienemmät. Ei yhtään heiluvat, vaan kiinteät ja pienet

Vierailija
89/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on taivaan tosi.

Vierailija
90/103 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ns. mikropenis.

Kriisi alkoi jo nuorena kun huomasi miten suuret penikset muilla on. Täten hän jättäytyi jo varhain työelämästä ja elää meidän veronmaksajien kustannettavana.

Eikä häntä voi moittia. Eihän se ole ihmisen elämää elää mikromunaisena. Hidasta itsemurhaa tekee.

Viimeksi kun näin hänet keväällä niin arvelin ettei selviä kesän yli.

Naista ei ole saanut kertaakaan ja tämä on varma tieto. Sääli ettei kaikki saa elämäänsä hyviä kortteja.

Ja silti ihmetellään ja haukutaan, jos joku äiti on huolissaan pojastaan, jolla on ehkä mikropenis, kun penis on edelleen 9-vuotiaana kokoa vauva.

Riittävän nuorena annettu hormonihoito voi auttaa joissakin tapauksissa mikropenikseen. Asiassa on tietysti hankaluutensa, pedofilian epäilytkään eivät ole kaukana. Mutta jos ei tehdä mitään, voi käydä niin kuin yllä.

Vierailija
91/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tuntuu enemmän. Totuus.

Vierailija
92/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko ratkaise.

Vierailija
93/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulukku on tärkeintä parisuhteessa, niin todennäköisyys pariutua kokovartalo mulkun kanssa kasvaa melkoisesti.

Vierailija
94/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ääni isolle kalulle.

Vierailija
95/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa kun tiedetään munan kokoon vaikuttavat genotyyppikombinaatiot DNA:ssa, voidaan pienimunaiset poikavauvat abortoida sikiövaiheessa.

Vierailija
96/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustellut sekä isomunaisen, että pienehkömunaisen miehen kanssa, ja seksi ollut aivan mahtavaa kuitenkin jälkimmäisen kanssa. hän se osaa miellyttää ja tuottaa nautintoa aivan eritavalla kuin tuo, joka luuli että iso kalu riittää. Huitoi muutenkin isoa kaluansa pitkin kyliä, eikä osannut olla parisuhteessa. Että niin.

Vierailija
97/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää paikkaansa. Tapasin miehen, kaikki oli kuin unelma, välillä ihmettelin että olinpas tyhmä tyttö kun ensin olin hyvin etäinen ja halusin laittaa kapuloita rattaisiin.
En silloin nähnyt tuon miehen karismaa ja sielu jonka sisällä sykki aido hyvä sydän.
tuli se hetki kun ... piti mennä pintaa syvemmälle..
Eipä muuten onnistunut. En ole IKINÄ nähnyt kellään niin suurta munaa. Se oikeasti sattui, miehen ilme oli välillä hyvin turhautunut ja sanoi että hän on tähän törmännyt aikaisemminkin.. liian iso.
monesta tapaamisesta ja yrityksestä olemme vain ystäviä, vaikka kyllä mä niiiiiin tahtoisin että naitais lähes taju pois mutta kun ei mahdu ja tekee kipeetä..
helvetti. Siinä olis kyllä niin mahtava aviomies.
Sami ;)

Vierailija
98/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen laatuko muka kiinni kalun koosta? Johan on väite. Minä kyllä väittäisin, että aika helkutin moni muu asia ajaa tuon edelle, jotka liittyvät enemmän yleiseen käyttäytymiseen ja henkisiin piirteisiin kuin fyysisiin ominaisuuksiin.

Vierailija
99/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kullin koko vaikuttaa!

Vierailija
100/103 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset miehet ovat hyviä kotiorjia. Hoitavat lapsia jne. kun eivät saa pillua muualta kuin parisuhteessa. Voin sitten tarvittaessa hankkia isoa muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä