Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran pimpeistä!

Vierailija
22.07.2009 |

Luin tämän sivuston seksipalstaa, jolla puhuttiin ns. viivapimpeistä. Ketjussa sen määritelmä oli se, että sisemmät häpyhuulet eivät yllä ulompien ulkopuolelle. Sitten sitä yökittiin, että kamala on eikä kukaan halua seksiä sellaisen kanssa.

Muistaako kukaan muu, kuinka vielä 80-luvulla mm. Suosikissa tytöt valittivat, että tuntevat itsensä epänormaaleiksi, kun sisemmät häpyhuulet törröttävät näkyvillä? Lääkäri vastasi, että ne voidaan leikata, jos ne hankautuvat pahasti, mutta muuten niillä kyllä pärjää.

Lääketieteellisestihän ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata sisempiä ja kaikkea, mikä niiden väliin jää, eli se "viivapimppi" on ideaalein vaihtoehto. Selvä se kuitenkin, että naisia on moneksi, ja jos ei haittaa ole, niin kaikki on käypää.

Mutta mitä ihmettä: onko tosiaan häpyhuulissakin muotinsa, jonka naiset antavat häiritä mielenrauhaansa? Mihin maailma on mennyt? Koska aletaan arvostella sisäelimiä?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerpakkeet oksettaa

Vierailija
42/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti olen kyllä saanut pillustani ja sänkytempuistani hyvää palautetta eikä kukaan oo jättäny naimatta kun on mun pimpin nähnyt!! päinvastoin!! mielummin näin ku esim. viivapillu ja makaa ku lahna!! ei sillä oikeesti oo mitn väliä minkänäkönen se on.. ja omaa alapäätäni pidän kauniina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisilta. Ja sellaisen olen pari kertaa elämässä nähnyt vain.

Vierailija
44/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisilta. Ja sellaisen olen pari kertaa elämässä nähnyt vain.

Vierailija
45/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseltiin hiukan kammoksuen, jos jollain roikkuivat siesmmät häppärit näkyvillä...Meidänkin luokalla taisi olla vain yksi tyttö, jolla ne näkyi.

Vierailija
46/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastas että tottekai viivapillu on kaunein.

Vierailija
47/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon ollut koko elämäni siinä käsityksessä, että on "normaalia" että on ns. viiva, ja että jos sisemmät näkyy, niin ovat aina vaivaksi, ja moni korjauttaa. :D Av:lta opin, että olenkin ehkä vähemmistöä. En kyllä oikeasti ole montaa pinppiä läheltä nähnyt. Muistan lapsena kun uitiin aina alasti yhden kaverin kanssa, että aina ihmettelin, että mitä ihmettä hänen pimpastaan tunkee ulos. Sitten luin just sieltä Suosikista, kun moni valitteli ongelmaansa, että hiertää jne. Silloin tajusin mikä siellä kaverin pimpissä roikkui.

Mutta joo, kiva tietää että oonki itse epänormaali. Mies ei oo ikinä asiasta puhunut mitään... pitääpä kysellä sen kokemuksia. :D

lisäkysymys: siis nekö on teillä sitten jossain vaiheessa kasvanut murrosiässä vai synnytyksen jälkeen vai mitä ihmettä?

Vierailija
48/123 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ehkä isohko klitoriskin? Saatteko helposti orgasmeja? Mulla on tällainen pimppi ja saan siitä paljon nautintoa :-) Ehkä kyse leikkailuissa onkin siitä että halutaan rajoittaa naisen nautintoa.? Aika silpomistahan se olisi jos väkisin jotain viivapillua lähtisi tavoittelemaan? Ei ne mua ainakaan hankaa häiritsevästi, joskus kyllä nautittavasti ;)

Vierailija
49/123 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen yhden kaverin jolla kuuleman mukaan on , itse kertoi, mutta luolettavaa näköhavaintoa en kuitenkaan ole saanut ;)

Vierailija
50/123 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaiset larpattavat on tautisen ja vastenmielisen näköisiä.... Viivat on normaalinnäköisiä.

Vierailija
51/123 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan te miehet haluatte just tasan pillua kuin pillua, jos joku sitä teille suostuu antamaan. Taitaa M36 olla lerppapillu nainen, jota vähän ahdistaa...

[/quote]

se on mutta se lerppapillu on sitä niin mukava imeskellä ja mitä se saa aikaan

mies

Vierailija
52/123 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nuolen naista enkä katso millanen se pimpa on ei siellä rottia kuiteskaan ole ollu,siitä ne naisetkin tykkää kun nuolee eikä jupeksi sen takia varmaan Suomipojat ei kerkiä tehä mitään kun jo muut panee,nää vaan haistelee ja ihmettelee NUOLKAA JA NAIKAA kun kerran pääsette pukille heti heti melaa mekkoon on mun komennus vittuuko sitä miettimään!

Vierailija
53/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sisemmät roikkuu ulompien ulkopuolella. Hankausongelmaa ei ole ollut, paitsi josku yhdynnässä. Lerpukat pitää asetella sopivasti levälleen :-) Tämän palstan myötä olen alkanut pitää itseäni epäonnistuneena luuserina, mitä häpsyihin tulee. Minulla kun ei ole eikä tule olemaan viivapillua koskaan.

Vierailija
54/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun seison peilin edessä ni sellaset 1,5cm lärpäkkeet sieltä näkyy eikä niiku pikkutytöillä pelkkä viiva....onks mulla nyt sit joku hirvee jota ei kukaan panis?

Vierailija
55/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meillä on totaalinen turn off toi pimpero. Just ne roikut kielii siitä, että joku jos näkisi pimpsamme kuvan , saattaisi saada sydärin.

2 (kohtalontoverisi)

Vierailija
56/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunhuulten pitää liimautua ihanasti kyrvän varteen, ei niistä muuten iloa oo.

M36

Vierailija
57/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palasi elämänhalu hetkeksi.

2 ;-)

Vierailija
58/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanalaiset romatiikan tappajat ja kohtauksen aiheuttajat. Olen melko nuori ja yksi synnytys takana ja sisemmät häppärit roikkuvat kyllä melko huolettomasti ja todella saattavat aiheuttaa palstalaisille kohtauksen.

Aina ovat olleet semmoiset ja palstaa lukiessani olen lerppojen normaaliutta kyllä ruvennut miettimään. Aina ne siellä ovat tuulettuneet, mutta vasta nyt olen kyllä ruvennut asiaa murehtimaan :(

No onneksi meitä lerppakerholaisia on onneksi muitakin :)

Vierailija
59/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lärpäkkeet eivät ole hygieenisen näköisiä. Niinpä siellä tehdään kauneusleikkauksia (halutessanne voitte googlettaa "vaginoplasty") pimperoihin.

Eiköhän se täälläkin päin maailmaa onnistu, jos lärpäkkeet käyvät häiritsemään asti.

Vierailija
60/123 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska "lörppäpillut" ovat jenkkien mielestä liian seksikkäitä, eli näyttävät jopa rivoilta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi