Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostuttaa jos en saakaan hakemaani osa-aikaista etätyötä koska todellakin tarvitsisin siitä saadun palkan

Vierailija
12.01.2025 |

Mulla on kokopäiväinen päivätyö ja hain iltaisin tehtävävää etätyötä. Mulla on ulosotossa n. 10 000€ velkaa jotka haluaisin maksaa pois mahdollisimman nopeasti pois. Toki saan ne maksettua päivätyönkin palkalla, mutta eläminen olisi erittäin tiukkaa ja menisi enemmän aikaa velkojen maksuun.

Haku tuossa osa-aikaisessa työssä loppuu huomenna, mutta ilmoituksessa luki, että palkkaavat väkeä jo hakuaikana. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut. Hermostuttaa jos en saakaan tuota työtä. Se olisi sopinut niin hyvin mun päivätyön kanssa yhteen ja olisi muutenkin ollut toteuttavissa mulle koska en mä voi mitä tahansa etätyötä tehdä kun ei ole taitoja ja tietoja. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/48 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun haet työpaikkaa. Toivotaan, että saat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun haet työpaikkaa. Toivotaan, että saat sen.

Toivotaan joo, että saisin sen työpaikan. 

ap

Vierailija
4/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hermostuttaa, kun ei ole yhtään työpaikkaa ja sinä olet rohmuamassa jo toista.

Vierailija
5/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin hermostuttaa, kun ei ole yhtään työpaikkaa ja sinä olet rohmuamassa jo toista.

Elämä on.

ap

Vierailija
6/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sehän on varmasti sinulta pois! Olisit varmasti itse halunnut kyseisen työpaikan, vai mitä? Ettäs kehtaavat ahnehtia työtehtäviä!

Vierailija
7/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sehän on varmasti sinulta pois! Olisit varmasti itse halunnut kyseisen työpaikan, vai mitä? Ettäs kehtaavat ahnehtia työtehtäviä!

Tuon kiukuttelijan asenne vaikuttaa olevan sitä luokkaa, että hänestä ei siihen työhön olisi. Se on someviestittelyä nuorten kanssa joilla ongelmia ja kiusaamiseen puuttumista. 

Ap

Vierailija
8/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa hapan. 

Vierailija
9/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet tuollainen luuseri.

Vierailija
10/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään tuosta työpaikasta. :(

ap

Vierailija
11/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti saat sen ja pääset velasta eroon! Pidän peukkuja!

Vierailija
12/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hain joskus työpaikkaa, johon tehtiin haastatteluja jo hakuaikana. Muutama päivä hakuajan umpeuduttua minut kutsuttiin haastatteluun ja minut palkattiin suoraan haastattelun jälkeen.

Vierailija
13/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti saat sen ja pääset velasta eroon! Pidän peukkuja!

Toivotaan näin. Tai sitten löytyisi toinen etätyö mitä pystyisin tekemään. Haluan veloista nopeasti eroon ja puhtaat luottotiedot takaisin.

ap

Vierailija
14/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin hain joskus työpaikkaa, johon tehtiin haastatteluja jo hakuaikana. Muutama päivä hakuajan umpeuduttua minut kutsuttiin haastatteluun ja minut palkattiin suoraan haastattelun jälkeen.

Pitää toivoa, että tulisi kuitenkin kutsu haastatteluun. Työhön palkataan useampi ihminen.

ap

Vierailija
15/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normityössä maksaa 10 000 velan kevyesti pois. Kakkosduunista ei kyllä verojen jälkeen jää kakkakikkarettakaan käteen. Voi tulla enemmänkin kuluja.

Vierailija
16/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normityössä maksaa 10 000 velan kevyesti pois. Kakkosduunista ei kyllä verojen jälkeen jää kakkakikkarettakaan käteen. Voi tulla enemmänkin kuluja.

Laittaa verokortin kuntoon niin siitä kakkosduunista menee samat verot kuin ykkösduunista.

Vierailija
17/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se millään lisäprosentilla mene kun laskee uuden prosentin joka menee molemmista töistä ja katsoo, että tuloraja riittää. Ottakaa asioista selvää.

Joo toki maksaa normityössä tuon velan pois n. puolessatoista vuodessa, mutta mä haluan sen pois nopeampaa, että voin alkaa säästämään omarahoitusosuutta talolainaa varten.

ap

Vierailija
18/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa verokortin kuntoon niin siitä kakkosduunista menee samat verot kuin ykkösduunista.

No nimenomaan näin. On jo monta vuotta ollut näin, mutta silti näköjään jotkut elää edelleen sitä sivutyön aikaa jolloin sivutyöstä meni verot lisäprosentin mukaan.

ap

Vierailija
19/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellainen etätyö on, jossa ei tartte osata mitään? 

Toivon onnea valkoista selviämiseen. 

Vierailija
20/48 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimellisesti sehän on pois sellaiselta joka hyötyisi saadessaan edes sen osa-aikaisen paikan. AP:n ulosottovelat kiinnostaa muita kuin kilo phaskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi