Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran pimpeistä!

Vierailija
22.07.2009 |

Luin tämän sivuston seksipalstaa, jolla puhuttiin ns. viivapimpeistä. Ketjussa sen määritelmä oli se, että sisemmät häpyhuulet eivät yllä ulompien ulkopuolelle. Sitten sitä yökittiin, että kamala on eikä kukaan halua seksiä sellaisen kanssa.

Muistaako kukaan muu, kuinka vielä 80-luvulla mm. Suosikissa tytöt valittivat, että tuntevat itsensä epänormaaleiksi, kun sisemmät häpyhuulet törröttävät näkyvillä? Lääkäri vastasi, että ne voidaan leikata, jos ne hankautuvat pahasti, mutta muuten niillä kyllä pärjää.

Lääketieteellisestihän ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata sisempiä ja kaikkea, mikä niiden väliin jää, eli se "viivapimppi" on ideaalein vaihtoehto. Selvä se kuitenkin, että naisia on moneksi, ja jos ei haittaa ole, niin kaikki on käypää.

Mutta mitä ihmettä: onko tosiaan häpyhuulissakin muotinsa, jonka naiset antavat häiritä mielenrauhaansa? Mihin maailma on mennyt? Koska aletaan arvostella sisäelimiä?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, saitte juuri uuden jäsenen XD

Vierailija
22/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hävennyt itseäni, kuvitellut olevani poikkeus. Mahtavaa tietää, että meitä on muitakin. Pitkästä aikaa sinkkuna taas ja tuntuu, etten kehtaa itseäni kenellekään miehelle näyttää, aikamoiset paineet voi siis tuollainen aiheuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi olla jotain muuta kuin viivapillu. Itsellä sellainen on, äidillä, siskolla, kavereilla, joita oon joskus vilkassut ja jotenkin oon aina pitänyt sitä tavallisena. Sitä, että sisemmät on sisällä :D Kiitos sivistävyydestä AV!!

Vierailija
24/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:,,D olen pitänyt aina molempina ihan normaaleina, ainoa mitä olen ihmetellyt on sellanen pimppi josta klitoris törröttää ulkona niin kuin oikein mininen kikkeli.

Vierailija
25/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne silti roiku tai näy, vaan pysyvät isojen häpyhuulien "sisällä". En siis ole viivapimppi enkä se toinenkaan öö fileepimppi :D Vai olenko, vaikka niitä ei näykään jos ei "raota"?

Vierailija
26/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerputtavia häpyhuulia hehkutetaan ja ihannoidaan nykyään! Tiedän monta naista joiden itsetunto on kärsinyt isojen sisempien häpyhuulien takia ihan turhaan. Itse omistan kai viivapimpin, tosin sisemmät häpyhuuletkin löytyvät sekä selkeä klitoris mutta pysyttelevät isompien häpyhuulien alla, ihana vekotin kuten kaikki pimpit.

Vierailija
28/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä ole koskaan ollut pulaa seksipartnereista.

Hyvin on kelvannut ja pillua on kehuttu ihanaksi. Aviomieheni on aivan innoissaan niistä lärpäkkeistä. Imeskelee ja nuolee niitä ja on niihin aivan hullaantunut.

En ole koskaan edes ajatellut, että ne eivät kelpaisi kenellekään. Käytännössä lerpakkeiden suosio on ollut suuri.

Vierailija
29/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekki käynyt niin?

Vierailija
30/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lerppa-jengillä vaik jostain huovasta muotoiltu lerppa-pinssi..ja sitte viivoilla joku suikura..jne..

Vierailija
31/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä niistä ;)

Vierailija
32/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden lapsen olen alateiste synnyttänyt ja epparikin tehtiin. Ja viivana pysyi =) Eipä tuo juurikaan synnytyksessä ulkomuotoa muuttanut. Yhtä nätti edelleen.

Vierailija
33/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerppa/viiva on pelkästään ulkonäkökysymys eikä vaikuta panemiseen mitenkään. Kummatkin on aivan kertakaikkisen ihastuttavia.

Vierailija
34/123 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehisestä näkökulmasta... en mikään suurempi naistenmies ole elämässäni ollut, mutta jos sanotaan että kahdenkymmenen naisen kanssa ole ollut, niin yhdellä ainoalla ei ollut "viivapimppi" ja luulin sitä jonkinlaiseksi elimelliseksi viaksi.

Vierailija
35/123 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseltiin hiukan kammoksuen, jos jollain roikkuivat siesmmät häppärit näkyvillä...Meidänkin luokalla taisi olla vain yksi tyttö, jolla ne näkyi.

Vierailija
36/123 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehisestä näkökulmasta... en mikään suurempi naistenmies ole elämässäni ollut, mutta jos sanotaan että kahdenkymmenen naisen kanssa ole ollut, niin yhdellä ainoalla ei ollut "viivapimppi" ja luulin sitä jonkinlaiseksi elimelliseksi viaksi.

Kunnolla erottuvat häpsyt on kaikkein yleisimmät, oma otos n. 200 naista.

Vierailija
37/123 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunhuulten pitää liimautua ihanasti kyrvän varteen, ei niistä muuten iloa oo. M36

Vierailija
38/123 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojan kiitos :)

Vierailija
39/123 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on teillä ongelmat EIKÖ ole mitään tärkeämpää heeh heeh ilmankos yh.äiteet ei tiedäkään mistään mitään

Vierailija
40/123 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lerputtimet pitää löytyä.

Viiva ei kiihota sitten lainkaan.

Karvatkin hankaa helpommin.

Sängestä puhumattakaan

m36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän