Sivut

Kommentit (129)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kovasti olen kyllä saanut pillustani ja sänkytempuistani hyvää palautetta eikä kukaan oo jättäny naimatta kun on mun pimpin nähnyt!! päinvastoin!! mielummin näin ku esim. viivapillu ja makaa ku lahna!! ei sillä oikeesti oo mitn väliä minkänäkönen se on.. ja omaa alapäätäni pidän kauniina..

Lainaus:

katseltiin hiukan kammoksuen, jos jollain roikkuivat siesmmät häppärit näkyvillä...Meidänkin luokalla taisi olla vain yksi tyttö, jolla ne näkyi.

mäkin oon ollut koko elämäni siinä käsityksessä, että on "normaalia" että on ns. viiva, ja että jos sisemmät näkyy, niin ovat aina vaivaksi, ja moni korjauttaa. :D Av:lta opin, että olenkin ehkä vähemmistöä. En kyllä oikeasti ole montaa pinppiä läheltä nähnyt. Muistan lapsena kun uitiin aina alasti yhden kaverin kanssa, että aina ihmettelin, että mitä ihmettä hänen pimpastaan tunkee ulos. Sitten luin just sieltä Suosikista, kun moni valitteli ongelmaansa, että hiertää jne. Silloin tajusin mikä siellä kaverin pimpissä roikkui.

Mutta joo, kiva tietää että oonki itse epänormaali. Mies ei oo ikinä asiasta puhunut mitään... pitääpä kysellä sen kokemuksia. :D

lisäkysymys: siis nekö on teillä sitten jossain vaiheessa kasvanut murrosiässä vai synnytyksen jälkeen vai mitä ihmettä?

ja on ehkä isohko klitoriskin? Saatteko helposti orgasmeja? Mulla on tällainen pimppi ja saan siitä paljon nautintoa :-) Ehkä kyse leikkailuissa onkin siitä että halutaan rajoittaa naisen nautintoa.? Aika silpomistahan se olisi jos väkisin jotain viivapillua lähtisi tavoittelemaan? Ei ne mua ainakaan hankaa häiritsevästi, joskus kyllä nautittavasti ;)

Mulla on tummat suuret ja eriparia olevat häppärit, siis superfriikki. Murrosiässähän nuo häppärit kasvoivat. Luulin, että kaikki muut ovat viivapimppejä ja häpesin itseäni kamalasti. Eipä noista häppäreistä oo mulle mitään haittaa ollu.

En muista enää, monta milliä ne piti roikkua ulkopuolella. Mutta roikkuvat juuri sen verran, että raja meni yli.

Aikani mietin asiaa ja kieltäydyin, koska niissä on niin herkkä tunto, etten raski menettää niitä.

Ainoa ongelma on joskus pyöräillessä, mutta gyne antoi hyvän neuvon, että voitele pimpsa ceridal-öljyllä niin ei sisemmät häppärit hierry.

Ai niin, kysyin mieheltäkin, että leikkautanko kun ilmaiseksi pääsisin ja nuorena varsinkin vaivasi (luin muuten niitä suosikin palstoja ja sieltä keksin, että olen erilainen nuori). Mies sanoi, että leikkauta jos sua itseäs vaivaa, mutta hänestä ne on ihanat.

En sitten leikkauttanut ja lotraan nyt ceridal-öljyllä pimpsaani.

Lainaus:

Mullakin on roikkuvat, vielä erikokoiset ja kaikenlisäksi jokseenkin tummat pienemmät häpyhuulet. Epävarmoille tiedoksi, kyllä minkälainen vaan kelpaa ja jos miehelle ei seksi kelpaa kun pimpin näkee, niin sitten on miehessä jotain pahemmin pielessä. Ja kaikki mallit on ihan normaaleja ja kuka hullu leikkauttais omat häppärinsä??? Tärkeintä seksissä on nautinto ja se vois vaikuttaaseksuaalisiin tuntemuksiin. Opetelkaa tuntemaan ja hyväksymään kroppanne niin elämä on helpompaa!

persoonallisia ja omanlaisia jokaisella, aivan kuten kasvot tai sormenjäljet. Uniikki ja sillä hetkellä kaikkein kaunein kenen kanssa on suhteessa. T: M37

nuorena miehenä pillun uulkonäyllä ei ollut lainkaan merkitystä. Jossain vaiheessa hankin itselleni fetiissin isoista klitoriksista - ulkoneviena, symmetristen sisemppien häpyhuulien diggailu kesti 20 vuotta. Nyt etsin täydellistä viivaa :)

Lainaus:

Just noita viivapilluja me miehet ei haluta kun ei oo mitää katseltavaa etenki jos takaapäi lykkii!Pillunhuulten pitää liimautua ihanasti kyrvän varteen, ei niistä muuten iloa oo.

M36

Mun kokemuksen mukaan te miehet haluatte just tasan pillua kuin pillua, jos joku sitä teille suostuu antamaan.

Taitaa M36 olla lerppapillu nainen, jota vähän ahdistaa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat