Vielä kerran pimpeistä!
Luin tämän sivuston seksipalstaa, jolla puhuttiin ns. viivapimpeistä. Ketjussa sen määritelmä oli se, että sisemmät häpyhuulet eivät yllä ulompien ulkopuolelle. Sitten sitä yökittiin, että kamala on eikä kukaan halua seksiä sellaisen kanssa.
Muistaako kukaan muu, kuinka vielä 80-luvulla mm. Suosikissa tytöt valittivat, että tuntevat itsensä epänormaaleiksi, kun sisemmät häpyhuulet törröttävät näkyvillä? Lääkäri vastasi, että ne voidaan leikata, jos ne hankautuvat pahasti, mutta muuten niillä kyllä pärjää.
Lääketieteellisestihän ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata sisempiä ja kaikkea, mikä niiden väliin jää, eli se "viivapimppi" on ideaalein vaihtoehto. Selvä se kuitenkin, että naisia on moneksi, ja jos ei haittaa ole, niin kaikki on käypää.
Mutta mitä ihmettä: onko tosiaan häpyhuulissakin muotinsa, jonka naiset antavat häiritä mielenrauhaansa? Mihin maailma on mennyt? Koska aletaan arvostella sisäelimiä?
Kommentit (123)
kyllähän "viivoilla" on ihan mojovan kokoisia klittoja, herneenpalot pomppii tiellä..
Kunhan toimii ja on terve, se riittää. Pitipä tähänkin ketjuun tulla noita arvostelijoita ja arvottajia.
tavalla ole riippuvainen häpyhuulten koosta tai olemassaolosta.
kiva kun sieltä ei roiku mitään välistä. Jos miehet ei siitä tykkää, niin minkäs teen, en aatellu kirurgisesti rakennuttaa roikkuvia sisempiä häpyhuulia. Vois kai siinä väliaikaisesti käyttää muovailuvahaa.
Mullakin on roikkuvat, vielä erikokoiset ja kaikenlisäksi jokseenkin tummat pienemmät häpyhuulet. Epävarmoille tiedoksi, kyllä minkälainen vaan kelpaa ja jos miehelle ei seksi kelpaa kun pimpin näkee, niin sitten on miehessä jotain pahemmin pielessä. Ja kaikki mallit on ihan normaaleja ja kuka hullu leikkauttais omat häppärinsä??? Tärkeintä seksissä on nautinto ja se vois vaikuttaaseksuaalisiin tuntemuksiin. Opetelkaa tuntemaan ja hyväksymään kroppanne niin elämä on helpompaa!
En muista enää, monta milliä ne piti roikkua ulkopuolella. Mutta roikkuvat juuri sen verran, että raja meni yli.
Aikani mietin asiaa ja kieltäydyin, koska niissä on niin herkkä tunto, etten raski menettää niitä.
Ainoa ongelma on joskus pyöräillessä, mutta gyne antoi hyvän neuvon, että voitele pimpsa ceridal-öljyllä niin ei sisemmät häppärit hierry.
Ai niin, kysyin mieheltäkin, että leikkautanko kun ilmaiseksi pääsisin ja nuorena varsinkin vaivasi (luin muuten niitä suosikin palstoja ja sieltä keksin, että olen erilainen nuori). Mies sanoi, että leikkauta jos sua itseäs vaivaa, mutta hänestä ne on ihanat.
En sitten leikkauttanut ja lotraan nyt ceridal-öljyllä pimpsaani.
Mullakin on roikkuvat, vielä erikokoiset ja kaikenlisäksi jokseenkin tummat pienemmät häpyhuulet. Epävarmoille tiedoksi, kyllä minkälainen vaan kelpaa ja jos miehelle ei seksi kelpaa kun pimpin näkee, niin sitten on miehessä jotain pahemmin pielessä. Ja kaikki mallit on ihan normaaleja ja kuka hullu leikkauttais omat häppärinsä??? Tärkeintä seksissä on nautinto ja se vois vaikuttaaseksuaalisiin tuntemuksiin. Opetelkaa tuntemaan ja hyväksymään kroppanne niin elämä on helpompaa!
persoonallisia ja omanlaisia jokaisella, aivan kuten kasvot tai sormenjäljet. Uniikki ja sillä hetkellä kaikkein kaunein kenen kanssa on suhteessa. T: M37
sillä en ajatellutkaan kulkea ympäriinsä pimppaani esittelemässä.
(Sitä paitsi terveelle heteromiehelle kelpaa pimppa kuin pimppa, ei ne nirsoile)
Luin ketjun läpi ehkä sadannen kerran :) ja taas nauroin vedet silmissä :))
Luin ketjun läpi ehkä sadannen kerran :) ja taas nauroin vedet silmissä :))
mutta kiimassa ja panetuksessa niitä vaikka nuolee. t: mies
mä taidan olla kanssa sellainen mihin ei voi koskea pitkällä tikullakaan.
Ongelma on klitoris, se on melko iso, ja kurkistelee aina pitkälle isojen häpyhuulten välistä. Sisemmät häppärit ei sinällänsä näy, mutta klitoris kurkkii koko ajan sieltä isojen häppärien välistä. Eli ei ole mikään kaunis viiva!!!!
normaali eikä luonnolliusen näköinen.Ja kyllä se normaalia on jos sisemmät häpyhuulet näkyvät hiukan kun seisoo vaikka peilin edessä,ym.Mä joskus panikoin mun toista sisempää häpyhuulta nuorena (olinkohan joku 14 v.)ku se oli minusta isomman kokoinen ku toinen.Luulin et se tuli semmoseks ku putosin pyörän satulasta.
No tämmöstä tällä kertaa
Kari Heusalalla on mtv3.fi / ellit -- sivustolla huikeita tarinoita ja esimerkkejä sisempien häpyhuulien suurentamisesta. Viimeisin kirjoitus taisi olla nimeltään Parempi häpy ja siinä mm. poltetuista lepakonsiivistä tehdyllä rohdolla saa häppärit aivan uusiin mittoihin. uskokoon ken tahtoo. Eihän tää häpyhuulien (ulkonevien) palvominen toisaalta mikään uskon asia ole vaan hyvin monelle miehelle ihan lajityypillistä käytöstä.
Nyt viivana nukkumaan!
like
Heippa!
Olen yrittänyt saada "apua" uloimpien häpyhuulten opertoimiseen. Hassua on se, että ne on kasvanut viimeisten 4 vuoden aikana. Outoa, enkä ole mistään saanut vastausta, että mistä voisi johtua. Ne häiritsevät jo oikeasti, en voi mennä kyykkyyn tai nostaa jalkaa, ilman, ett mietin, mitkä housut on. JOs mittaa, niin ne ovat noin puolen etusormen mittaiset. Bikineitä käytän, mutta nekin pitää tarkkaan valita, ettei näytä pahalta. Yksi ihotautilekuri sanoi, että ei ole kuullut, että uloimpia leikattaisiin, mutta että miksipä ei. No, pitää ottaa yhteyttä plast. kirurgiin. Mietin myös, että jos yrittäisin operaatiota sitten kun lastentekoaika on ohi, eli n. 7vuoden kuluttua.
En siis operaatiota miettisi, ellei tämä olisi iso haitta. Kosmeettinen kyllä, mutta iso sellainen:) Aurinkoa kaikille!!!
Asiasta kolmanteen:
Saako Cameltoe näkyä?Olen käsittänyt että cameltoe on oksettavinta koko maailmassa kunnes ex mies tokaisi minulle että minulla näkyy Cameltoe ja se tekee hänet ihan hulluksi kun näkee pilluni koko ajan housuista???
ja selvennän vielä että olen hoikka ja päälläni oli silloin tiukat kangashousut.
Cameltoen saa tehtyä pillusta kuin pillusta. Sehän nyt ensisijassa riippuu aivan kankaan leikkauksesta ja laadusta.
Itse en cameltoesta pidä, rumia ovat ne vainen...
onko niin, että viivapinppisiä ei ole suotu klitoriksella? Siksi eivät nauti suuseksistä?