Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran pimpeistä!

Vierailija
22.07.2009 |

Luin tämän sivuston seksipalstaa, jolla puhuttiin ns. viivapimpeistä. Ketjussa sen määritelmä oli se, että sisemmät häpyhuulet eivät yllä ulompien ulkopuolelle. Sitten sitä yökittiin, että kamala on eikä kukaan halua seksiä sellaisen kanssa.

Muistaako kukaan muu, kuinka vielä 80-luvulla mm. Suosikissa tytöt valittivat, että tuntevat itsensä epänormaaleiksi, kun sisemmät häpyhuulet törröttävät näkyvillä? Lääkäri vastasi, että ne voidaan leikata, jos ne hankautuvat pahasti, mutta muuten niillä kyllä pärjää.

Lääketieteellisestihän ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata sisempiä ja kaikkea, mikä niiden väliin jää, eli se "viivapimppi" on ideaalein vaihtoehto. Selvä se kuitenkin, että naisia on moneksi, ja jos ei haittaa ole, niin kaikki on käypää.

Mutta mitä ihmettä: onko tosiaan häpyhuulissakin muotinsa, jonka naiset antavat häiritä mielenrauhaansa? Mihin maailma on mennyt? Koska aletaan arvostella sisäelimiä?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt ole "normaalimpaa" ja "epänormaalimpaa" on se, että ne eivät mahdu paikalleen, isojen huulten väliin. Mutta yhtä kaikki, jos värkillään pärjää, niin mitä väliä jollain häpyhuulilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuisella naisella voi olla viivapimppi. Luulin aina että vain pikkutytöillä on... Itelläni on ollu lärpäkkeet ainakin yläasteelta asti. Ja miehen mielestä ihana.

Vierailija
4/123 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lerppakerholainen, taidamme olla enemmistö..

Vierailija
5/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lörppöpimppi onkin tavallinen. Luulin, että se on erikoinen poikkeus. Sanan viivapimppikin opin täältä. Itselläni lienee sellainen. Neljä häpyhuulta on, mutta pienet eivät näy haaroja levittämättä. Hyvin olen omani kanssa viihtynyt ja mieheni rakastaa sitä yli kaiken. Pitäkää tekin omistanne :)

Vierailija
6/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lörppöpimppi onkin tavallinen. Luulin, että se on erikoinen poikkeus. Sanan viivapimppikin opin täältä. Itselläni lienee sellainen. Neljä häpyhuulta on, mutta pienet eivät näy haaroja levittämättä. Hyvin olen omani kanssa viihtynyt ja mieheni rakastaa sitä yli kaiken. Pitäkää tekin omistanne :)

Lerppa tai viiva, pimppi rules ;-D

Vierailija
7/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne sisemmät häpyhuulet on??? Mulla on häpyhuulet ja klitoris. Missä välissä ne sisemmät häpyhuulet on?

Vierailija
8/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyvät, kun riisut alushousut. Pienet ovat ne kapeat fileet niiden isojen välissä. Joillakin naisilla ne ovat hyvin pienet, joillakin niin suuret, että näkyvät isojen ulkopuolellekin ja joillakin niitä ei käytännössä ole.

Vierailija
9/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyvät, kun riisut alushousut. Pienet ovat ne kapeat fileet niiden isojen välissä. Joillakin naisilla ne ovat hyvin pienet, joillakin niin suuret, että näkyvät isojen ulkopuolellekin ja joillakin niitä ei käytännössä ole.

Koska mulla ei ole mitään muuta kuin ne karvaan kasvavat ulospäin näkyvät ja sitten klitoris. Välissä ei kasva mitään.

Vierailija
10/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS KOPS "kapeat fileet"

Vierailija
11/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet siis viiva ja vähemmistössä!

Vierailija
12/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tehdään, niin sitten on kyllä kaikki kuultu ja maailma voi hyvin jo loppua. Älkää ainakaan naiset alkako arvostelemaan toistenne pimppejä. Nainen on aina ihana!

Vierailija
13/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON AINA IHANA!

Tässä keskustelussa taitaa olla viivoja vaan vähemmän, kaikki kunnia kaikenlaisille pimpoille, mitä tahansa sieltä roikkuu tai on roikkumatta ;-D

25

Vierailija
14/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla on ne sisuskalutkin, mutta ei ne nyt herran tähden seistessä tursuile! Vain jos avaa niin näkyy.

On täällä jutut. XDD

Vierailija
15/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riisun alushousut ja katson peilistä posliinina ollessa raottelematta haaroväliä niin minulla on Y-kirjain. Mikä ihmeen malli tämä on?

Vierailija
16/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin tarkistaa, ja viivapillu olen. Peilistä ei näy mitään jos alasti siinä edessä seison, sitten näkyy kun alan levitellä jalat haarallaan että jotain siellä on. Ja minä en ole tätä koskaan aiemmin huomannut. Toinen sisempi häpyhuuli on muuten paljon isompi kuin toinen, eli friikki olen minäkin :P

Vierailija
17/123 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin esikoisen synnytyksessä pahasti ja paikat joudutiiin kursimaan takaisin kokoon. Ennen synnytystä minulla oli sisemmät häpyhuulet näkyvillä ja esim. pyöräilessä nämä haittasivat olivat inhottavat.

Nyt on pienet häpyhuulet, jotka ei näy ulompien alta. Ulommatkin häpyhuulet pieneni tikkien myötä.

Seksipalstalla joku kirjoitti ettei pystynyt antamaan tälle suuseksiä, koska oli viivapillu.

Miehenikään ei halua antaa minulle suuseksiä enää ja olisikohan tuo syynä siihen. Luulin, että karvat on esteenä.

Vierailija
18/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivapillu tai ei pillu on aina ihana pillu

Vierailija
19/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nuo ääripäät on niinku ainoat mahdolliset? Luulisin, että suurimmalla osalla aikuisista, synnyttäneistä naisita on pimppi, jossa pienet häpyhuulet ovat ihan käytännössäkin, vaikkei ne selvästi näkyvillä peilin edessä seistessä roikkuisikaan.

Vierailija
20/123 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes tiennyt että sisemmät häpyhuulet voi roikkua ulompien välistä :O No, aina oppii jotain uutta :D Voisin melkeinpä kuvitella että hiertää ikävästi, tms...

t. viivapillu sitten ilmeisestikin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän