Lapsille tulee ikäeroa 3v 3kk ja aion hankkia tuplarattaat koska
koska en aio juosta isomman perässä kauppakeskuksissa joissa käymme enkä myöskään ala saalistaa isompaa lasta joka karkaa juuri kun nousemme linja-autoon.
Enkä myöskään jaksa kuunnella isomman kitinää kun kaupunkireissulla väsyttää ja haluaa rattaisiin lepäämään.
Ihan oman mielenterveyteni takia.
Kommentit (32)
en halua samanlaisia lapsia kuin TTA Mikkosella. Taatusti Mikkosen pennut ovat osa tulevaisuuden kouluammuskeluja kun ahdistaa.
paitsi jos pieksää siltä luulot pois, mutta sehän taitaa olla kiellettyä. As-lastani kuskaan rattaissa tai valjaissa vielä 7-vuotiaanakin jos on tarvis
Meillä oli ikäeroa tasan 2 vuotta ja tuplarattaat olivat turhat. Ei esikoinen siinä tykännyt olla. Linja-autoon oli ahdas mennä, kaupassa liikkuminenkin oli hankalaa. Meillä oli huono tavarakori, sellainen kankainen, mikä ei kestänyt oikein mitään. Taas jos joissain rattaissa oli hyvä tavarakori, niin siinä oli huonot renkaat. Jos olisi halunnut sellaiset rattaat kuin olisi halunnut, niin ne olisi maksanut yli 500e. 200 euron rattaat ovat hyvät lähinnä kesäkäytössä.
No mutta siis möimme tuplat ja ostin seisomalaudan. Esikoinen tykkää matkustaa siinä tosi paljon. Pääsee välillä vähän kävelemään. Bussiin on helppo mennä kun laudan saa nostettua ylös. Yhdet rattaat on helppo nostaa autoon, tuplat eivät edes mahtuneet meidän autoon.
Tulee väkisinkin sellainen tunne että toivot saavasi aikaiseksi riitaa.
mitäs vattua av-mammoille kuuluu vaikka kuskaisin tuplissa esikkoa 7v kouluun ja kuopusta 3,5v päiväkotiin.
Tulee väkisinkin sellainen tunne että toivot saavasi aikaiseksi riitaa.
Vähintään adhd ja vauvoilla koliikki, astma ja pahat allergiat. Nuo kun pitää muistissa niin pääsee aika pitkälle ;)
mitäs vattua av-mammoille kuuluu vaikka kuskaisin tuplissa esikkoa 7v kouluun ja kuopusta 3,5v päiväkotiin.
Muuten ei.
itse muodon vuoksi vähän avitan toisesta päästä.
Sama aggressiivinen tyyli kuin muutamissa muissa provoissa.
Mutta ei mulla ollut mitään vaikeuksia nostaa tuplarattaita matalalattiaiseen bussiin vaikka niissä oli iso esikoinenkin kyydissä. Sen kun painaa aisaa alas niin etummaiset pyörät nousee.
dorka tuplien kanssa, joissa yli-ikäinen lapsi. Toivottavasti sellaiset tali-aivot liikkuu jollain tilaihmemaasturilla.
Minä vien 4km:n päähän kaksostenrattailla 5v ja 3v lapset kerhoon, saan samalla itse tosi hyvät lenkit, mennään aika kovaa. Mukava kun saa itsekin liikuntaa, käydään erikseen pikkulasten pyörälenkit hissunkissun vauhtia.
Sehän on järkevin ja helpoin tapa kuskata kahta lasta paikasta a paikkaan b.