Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brio Happy yhdistelmät compact rungolla/kokemuksia, kiitos

Vierailija
09.12.2008 |

Jos jollain käytössä nämä vaunut kertokaa mitä olette tykänneet :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älyttömän tyytyväisiä olemme olleet.

Tilava ja suojaisa koppa, kätevä kopan irrotussysteemi, kaunis ulkonäkö ;), tukevat ja jykevät vaunut, jne.

Neljäs lapsemme (joka 2 kk nyt), vaunuja ollut lapsillamme erinäinen määrä, mutta nämä ovat ehdottomasti parhaimmat.

Ei löydy valittamista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi