hehe, tyttöni 5v - kommentilla sai toisen tytön
hiljaa kaupassa. Oltiin ostoksilla ja mun fiksu ihana tyttö (joka kylllä osaa käyttäytyä huonostikin muttei yleisillä paikoilla) seurasi kun toinen noin 4-5v tyttö huusi ja itki ja kiukutteli. Kuului koko kaupassa - oikeesti, noin iso mielestäni kyllä pitäisi osata käyttäytyä esim kaupassa. No - asiaan. Monet katseli, sen äiti jatkoi kiertämistä. Kassoilla seisoivat lähellä meitä jolloin mun tyttö kovalla äänellä "kyllä sä olet lapsellinen kun käyttäydyt kun vauva näin kaupassa missä kaikki ihmiset näkee".... haha. Tyttö hiljeni sekunnissa ja piilotti kasvonsa äidin helmaan.
Kommentit (67)
Ihan hyvän kommentin ap:n lapsi laukaisi. Nämä kauhistelijat on just niitä, jotka kuvittelee, että koko maailma on vain niitä ja niiden kirkuvia pentuja varten, ja että kyllä se riittää jos sitten 18-v osaa ehkä vähän käyttäytyä, jos ei niin ei sekään mitään.
ja alkoi sitten ilkeällä äänellä sättiä kuinka lapsellinen olen, enkä käyttäydy niinkuin aikuinen. Olen 30-vuotias ja raskaana.
Toivottavasti sinunkin lapsestasi tulee yhtä empaattinen aikuinen. Niitä ei koskaan ole maailmassa liikaa.
oli se Pieni talo preerialla-sarjan ilkeä tyttö.
Ihan hyvän kommentin ap:n lapsi laukaisi. Nämä kauhistelijat on just niitä, jotka kuvittelee, että koko maailma on vain niitä ja niiden kirkuvia pentuja varten, ja että kyllä se riittää jos sitten 18-v osaa ehkä vähän käyttäytyä, jos ei niin ei sekään mitään.
Minkälainen on ap:een lapsi 30-vuotiaana, kun jo nyt ton ikäsenä vaikuttaa hermoheikolta?
Kaverilla on samanlainen tyttö, 7-vuotias nyt. Aina on ollut kova laukomaan "totuuksia" suustaan. Vanhemmat ovat tottakai ylpeitä tytöstään, kun on niin rehti ja reipas, sanoo asiat suoraan.
No joo, mun mielestä se on vaan pieni ilkiö joka nauttii siitä kun saa loukata toisia. Kerran tuli meille äitinsä kanssa ja mun tytöllä oli kaveri kyllässä jolla on hammasraudat. Eikö tän mun kaverin tytön pitänyt tulla mulle selittämään kovaan ääneen sitä miten hyvät hampaat hänellä on ja miten hänestä on kauheeta kun joillakin on hampaat huonossa kunnossa. Äiti säestää vieressä miten hienosti heillä pestään aina päivittäin hampaat. Todella "hienoa", oikein ilolla kuuntelin kun tiesin että tää kaikki on tarkotettu vaan sille "hammasrautatytölle".
Ällöttää penskat jotka on aina aukomassa suutaan joka paikassa ja asiasta kuin asiasta. Ois joskus saatana hiljaa!
Meillä on molemmille lapsille tullut uhma vasta neljän vuoden jälkeen. Parivuotiaana ei kummallakaan ollut mitään kiukkuja, vasta myöhemmin.
Mulla on 2 lasta, kumpikaan ei ole ikinä saanut kaupassa mitään raivareita. Mutta ei ne ikinä menis solvaamaan jotain itkevää ja huutavaa lasta kaupassa. Mun mielesä ap:een lapsi on huonosti kasvatettu.