G: suihinotto ja sperma
ihan mielenkiinnosta kyselen että,
annatko miehen laueta suuhun?
jos, niin nieletkö?
miksi nielet/et niele?
Kommentit (215)
Sain eilen suihinoton rakkaalta vaimoltani! Voi sitä tunnetta kun kuumat ja himokkaat huulet puristuvat kullin ympärille ja liukas kieli lipoo vartta!
Lopuksi sain syöstä elämän eliksiirin hänen suuhunsa ja sinne ne katosivat.
Kyseessä on siis harvinaista herkkua, viimeksi kokonaishoidon sain varmaan vuosi-kaksi sitten. Tuollaisia esileikki-imutteluja on ehkä kerran-kaksi vuodessa joten tämä teki kyllä nannaa.
Ei toki omasta alotteestaan sitä tehnyt (kuten ei muutakaan mikä liittyy seksiin) mutta juteltuamme aikaisemmin hän sanoi ettei häntä koskaan "paneta" ja voisi olla ilman seksiä loppuelämänsä mutta häntä ei haittaa vaikka minä ehdottelen ja tuuppaan rajusti takaapäin.
Olishan se kiva joskus olla haluttava...
kerran kaks kuussa ei ythään enempää. ennen sentääkerran viikos ainaki loppuun asti. visii kyllästyminen ja ajan puute.
jollai hyväl tuoksul. vesipesu ei käy!.
Mää pidän erityisesti suihin otosta:) poikaystävänikin ihailee sitä minussa erittäin paljon.
Annan laueta suuhun tai naamalle:)
Kyllä mää nielen, ei se musta mitenkään ällöö oo:)
Nielen vaan, ja yleensä puhdistan varrenkin nuolemmalla lopuksi:)
Ne ketkä eivät ole viellä kokeilleet niin suosittelen;)
Mies nauttii valtavasti, kun imutan ja käytän kieltäni ja lopulta laukeaa suuhuni. Se riittää. Nieltäväksi on spermoja ota koskaan, en ole tiennyt kenenkään nielevän sitä. Tärkeintä, että mies saa nautinnon ja tykkään sitä hänelle antaa. Tuskin mies edes tietää tai on kiinnostunut, mihin spermaeritteet päätyvät.
Ja niissä kehotettiin nielemään. Neitsyys meni yhden illan jutussa, mut 16 v. ekan poikakaverin kanssa otin heti suihin ja nielinkin usein. Toka poikakaverin oli 5v vanhempi ja opetti, miten munaa imetään kunnolla ja että kasvoillekin voi laueta. Sit oli pari poikaystävää ja kymmenkunta yhden illan juttua ja aina kyllä imin. Vakikumppaneilta nielinkin. Nyt aviomiehen kanssa oltu kimpassa kuusi vuotta, yksi lapsi 3v ja seksiä 2-3 krt viikossa. Aina on suuseksiä molemmin puolin, välillä mies laukeaa suuhun, välillä pilluun tai sit molempiin, jos naidaan useamman kerran peräkkäin. Tosin lapsen myötä ei enää ehditä montaa tuntia putkeen peuhata, mut joka kerta on suuseksiä joka tapauksessa.
Sperma maistuu vähän kitkerälle, ei hyvälle mut ei pahallekaan, ja mun erityislahjana on syvä kurkku eli oksennusrefleksiä ei tule , vaikka kulli olisi kuinka syvällä. Yleensä otan sen niin syvälle, että nenänielun kohta nielussa peittyy eli nenän kautta ei saa hengitettyä mut jo seuraavalla kärkeen päin menevällä imaisulla pystyy toki hengittään. Tätä en tietenkään tee koko aikaa mut silleen sopivasti joka suihinotto-kerralla. Tuon tempun aikana nielusta muuten tulee suuhuni ja kulliin ihan limaa, ei sylkeä, eli syvälle se siis menee. (veikkaan, että tämän taidon ansiosta mahantähystyskin oli helppo homma, mut se asia on ihan off topic :)
Mut siis joo, otan mielelläni suihin, kiihotun siitä ja nielenkin jos ei ole tarkoitus edetä yhdyntään tai jos on tarkoitus rakastella monta kertaa.
...annan, annan, ja nielen, jos tuntuu siltä tai on sopiva asento ja tilanne, eikä mieheni ole edellisenä iltana ollut baarissa ja syönyt siinä sivussa pari valkosipulileipää...;)Riittävästi vettä/nestettä (ei kahvi, alkoholi) nauttineen ja puhtaudesta huolehtineen terveen miehen sperma ei tuoksu ja maistu juuri millekään, vaikka eihän se koostumus kaikkein miellyttävin ole. Ihan sama juttu naisen eritteiden kanssa, kuten hien yms. sellaisen.Turvallisuussyistä en kuitenkaan edes kuvittelisi tekeväni ilman kondomia kuin pitkässä vakisuhteessa.
Toisaalta mieheni ei välttämättä aina edes halua suihinottoa loppuun asti, vaan se on osa esileikkiä. Se riippuu ihan fiiliksistä. Yritetään kuunnella ja lukea niitä toisiltamme, ja tehdään kuten hyvältä tuntuu. Ja kyllä tälläkin asialla on sen verran rakkauden kanssa tekemistä, että tiukkoja ennakkoluuloja ei kannata ottaa - jos ei tunnu hyvältä, ei tarvitse, mutta mielestäni voi puolin jos toisin yrittää myös kohtuuden nimissä joskus miellyttää ja kokeilla jotain, joka toiselle tekee kovasti mielihyvää. Tuskin nieleminen kuitenkaan rakastelun onnistumista ratkaisee, mutta minun mielestäni se on siistimpää, ja mutkatontakin. Meillä yleensä suihinotot miehelle loppuun asti toteutettuna ovat tavallisia esim. menkkojen aikaan, kun kumpaakaan ei muu touhu huvita. Silloin on kiva keskittyä mieheen, kun kuitenkin hän muulloin huolehtii minun nautinnostani ja varmistaa minun tyydytykseni niin hyvin vain mahdollista(tarvitsisi vähemmän lämmittelyä kuin minä, mutta nauttii kuulemma sen tuottamisesta).
Vastailinki aikaisemmin kaksplussaan vastaavaan kyselyyn, mutta vastataanpa kun tuli kerran tänne myös surffailtua :)
Tykkään spermasta ja on todella kiihottavaa kun mies tulee suuhuni.
Tykkään välillä nuolla spermat suuhuni jos sopivaan paikkaan lentänyt sitä tai pyyhkiä sitä sormiini ja siitä sitten... nam
Nuorempana en tosin voinut kuvitellakaan moista, kun piti olla niin siveää... vaikka fantasioin kyllä, nyt vihdoin ihana suhde ja avoin mies.
Olen nauttinut spermaa mm. shottilasista ja jäätelön päältä Olenkohan minä pikkaisen outo ja ainut ?
Testattu, tosin suklaanpäältä :D Kyllä siinä oli jotain irstasta joka sai kuumaksi tämän tytön. Miehen ilme oli ainakin näkemisen arvoinen kun otin suklaan esiin, nam:) Tykkäsin ja suosittelen. Ennakkoluulot roskiin ensin, niin seksi on paljon mukavampaa muutenkin.
naiseni saa orgasmeja ja ejakuloi ottaessaan minulta suihin. Tämä on meillä arkipäivää. Moni varmaan sanoo tässä välissä, että -mitä vittua, ei varmana saa. No, asia kuitenkin on niin, että kyllä se hyvin koulutettu nainen vaan saa orgasmeja ottaessaan suihin. Kun kouluttaa hänet tuntemaan sen kullin yhtäläisesti pillussa, niin se kiihottaa häntä valtavasti. Ja huom: suihinottotekniikka kehittyy myös erilaiseksi. Tällöin kalu otetaan mieluusti syvälle suuhun, koska se assosioidaan syvempään emätinpenetraatioon. Ja mitä syvemmälle rouva ottaa kalun suuhunsa, sitä syvemmällä hän voi tuntea sen pillussaan. Ja miehet - jos mietitte, että nainen saa helvetinmoisia orgasmeja ottaessaan suihin, niin mitä luulette - mitä hän haluaa tehdä, ja mielellään usein...? Mutta tämä edellyttää hyvää parisuhdetta, jossa on kunnioitus, arvostus, luottamus ja tunneyhteys kunnossa. Ne ovat kriittisen tärkeitä tällaiselle touhulle. Aivan kuten kaikki muukin vastaava mielellä pelaaminen. Jos et ole miehenä sen arvoinen, että naisesi olisi näin altis vaikutuksellesi, niin kannattaa kehittää ensin itseäsi ja parisuhdetta. Hyvälle maaperälle on mahdollista rakentaa ihmeellisiä asioita.
Nuolen terskan alapintaa niin et touhutipat valuu kielelleni. Sit otan syvälle kurkkuun valuttaen sylkeä pitkin kalun vartta. Sit kun kalu alkaa nytkähdellä, otan sen ihan kokonaan suuhun ja puristan tiukasti huulet ympärille. Tunnen miten sperma tulee paineella kurkkuun. Nielen kaiken ja jatkan lauennutta terskaa nuolla niin et joskus mieheltäni on päässyt refleksin omaisesti virtsasuihku suuhuni. Se saa mut täysin kiihottumaan. Kati 26
annatko miehen laueta suuhun?
mmm...annan. pidän siitä
nieletkö?
Aina. Miksikö...ks. ensimmäinen vastaus
En saa itse kielihoitoa, koska miehellä ns. "oksennus refleksi"... Mutta saan kyllä munaa, ja kunnolla saankin ;)
Kati29v.
[/quote]
oli myös alkuun samoin, mies sanoi ettei voi sietää karvoja suussa, enkä sen takia saanut kielihoitoa. Olin kuitenkin aina saanut, ja pidän siitä joten olen ollut posliini noin 10 vuotta. ja nyt minäkin saan kielihoidon
Ei se oikeesti maistu pahalta! Olen mies ja maistanut joskus omia mällejäni kun muija väitti että maistuu pahalle. Nykyään muija ottaa tosi usein suihin ja toisinaan nielee mällit!
Annan laueta ja nielen, on sitä pahempiakin makuja olemassa eikä sitä nyt tarvi niin hirveästi maistella!! Haluan että mies nauttii, ei sen kummempia syitä. Joutuuhan hänkin tekemään jos jonkinlaista ;)
Voin näin miehenä sanoo että kyllä se suuseksi on hyvää ilman nielemistäkin jos sen nainen osaa oikein antaa,itse pidän kyllä enempi siitä mitä syvemmälle se sinne suuhun menee :)
Mää pidän erityisesti suihin otosta:) poikaystävänikin ihailee sitä minussa erittäin paljon.
Annan laueta suuhun tai naamalle:)
Kyllä mää nielen, ei se musta mitenkään ällöö oo:)
Nielen vaan, ja yleensä puhdistan varrenkin nuolemmalla lopuksi:)
Ne ketkä eivät ole viellä kokeilleet niin suosittelen;)
Sun miehes käyttää sua hyväks. Montaakohan teiniä se käy imututtamassa!
Mikä idiootti säki olet? polttouunii ne sun mutiaiset joutais!
Hah,haa. Ämmä täällä provosoi palstoilla 24/
Ei ole nääs vuosiin nähnytkään kyrpää muuta kuin näytön takaa.
Kauheen utelias olet!! Hanki elämä.
Mulla nyt tapaamani nuorempi nainen otti suihin ja nieli,eipä sitä haitannu vaikka olisin häntä nainu tai ite nuollu pimppaa,eikä minuakaan vaikka suutelisin mun mällien jälkeenkin.
Mitään pissa kakkaleikkejä en ala tehdä mutta muut eritteet ei minua haittaa.
kolmeviikkoo sitten vanhempi nainen kyllä imi mutta en saanu tulla sisälle,kyllä kunnon nainen touhuaa sängyssä vaikka mitä tulisi millonkin eteen.
Taitaa olla van nää nykynaiset sellasia herkkuperseitä ja samettisuita että kaiken täytyy maistua ja haista vähintään vaniljalle ennenkuin tarttua kiinni!!